Last news in Fakti

9 Май, 2019 11:49 16 779 49

Продава се изключително рядка Impreza

  • subaru-
  • impreza-
  • 22b sti

Хонконгският дилър на екзотични автомобили Contempo Concept предлага за продан един от трите прототипа на Subaru Impreza 22B STi - цивилната версия на рали автомобила, произведен в 426 екземпляра. Над външността на двувратката е работил дизайнерът на McLaren F1 Питър Стивънс.

Цифровият индекс в името на модела отразява не само обема на двигателя в литри, а и числото 555 в шестнайсетичната бройна система. Под предния капак работи 2.2-литров боксер с принудително пълнене, мощност от 280 к.с. и максимален въртящ момент от 356 Нм. Скоростната кутия е петстепенна механика.

22B STi има по-широк с 80 мм аеродинамичен пакет от WRX type-RA с огромно регулируемо антикрило. Автомобилът е снабден със система за оросяване на междинния охладител, амортисьор Bilstein и 17-цолови златисти джанти BBS.

Смята се, че от Impreza 22B STi са произведени 399 бройки за вътрешния пазар, 24 екземпляра за износ във Великобритания и Австралия и три прототипа със сериен номер 000, които са принадлежали на Колин МакРей, Ники Грист и Дейвид Лапуърт.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Китаеца

    28 28 Отговор
    Обръщането на волана ще излезе Прекалено Скъпо!!!!!!!!!

    Коментиран от #6

  • 2 Икона

    56 12 Отговор
    Дълбок поклон пред това бижу.
  • 3 гецо

    21 9 Отговор
    sig struva kolkoto 3 novi
  • 4 AUDI

    38 9 Отговор
    Един истински автомобил :) макар и десняк

    Коментиран от #8

  • 5 2.0R

    19 8 Отговор
    Искам го!!!
  • 6 jdm

    18 9 Отговор

    До коментар #1 от "Китаеца":

    Ти като я обърнеш ще и падне цената. Който я купи най-вероятно ще я кара само събота и неделя и на изложения, така че няма нужда да се обръща.
  • 7 Арнолд

    36 7 Отговор
    Легендарна кола.
  • 8 AUDI

    3 6 Отговор

    До коментар #4 от "AUDI":

    Не ми използвай името

    Коментиран от #12

  • 9 сектант

    9 34 Отговор
    липсва само да се залепи ЕКО ТОI на предния капак

    Коментиран от #11

  • 10 AVUDI

    10 63 Отговор
    Ба ти кошника. Голяма грозотия и малолитражка.. у лево.. казах!

    Коментиран от #13

  • 11 2.0R

    18 4 Отговор

    До коментар #9 от "сектант":

    Да те залепят всички цигани

    Коментиран от #17

  • 12 AUDI

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "AUDI":

    Не ми ползвай името :)

    Коментиран от #20

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Кмета

    27 7 Отговор
    Кола легенда!!!!!!! Поклон!!!!!
  • 15 Потник

    38 7 Отговор
    Истински японски самурай!!!
    Рали легенда!!!!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 сектант

    7 13 Отговор

    До коментар #11 от "2.0R":

    Лошо няма, Дъстера е широк, става за всичко

    Коментиран от #19

  • 18 Антон

    5 28 Отговор
    Хайде плюшкини прекляняйте се пред морално старите бънгии. Нали сте чували за плюшкин.

    Коментиран от #21, #24, #29, #40

  • 19 Да бе

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "сектант":

    той е като лондонски автобус.
  • 20 AUDI

    2 3 Отговор

    До коментар #12 от "AUDI":

    абе кво ми използваш името
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 бомбата

    13 3 Отговор
    много сте зле ....това че вие не можете да си е купите ....злобеете....това и българина
  • 23 Гост

    38 2 Отговор
    Имайте уважение към паметта на Колин Макрий, той стана световен шампион с този модел, а Impreza има достойно място в статистиката сред най-добрите WRC бегачки, наравно с ланчиа, мицубиши, форд и тойота! А хейтърите да се засрамят!
  • 24 AUDI

    11 3 Отговор

    До коментар #18 от "Антон":

    чул за Плюшкин и пише.... :D:D:D това че една кола е легенда, тайно искайки като малък да имаш (освен ако още не си малък и за първи път виждаш) и хората и се възхищават те прави Плюшкин? Стегни се
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Възмутен

    16 5 Отговор
    Легенда!!!! Купи, покарай WRX и тогава пиши....аман от ламери. От няколко години карам стоково WRX...унилално добри коли....стига да можеш да си я позволиш.
  • 27 2.0R

    15 7 Отговор
    Толкова е бързо, че е изпреварило времето това Субару. И днес повече от 20 години по-късно като данни е доста актуално. Комфорт определено липсва. Според мен обаче комфорт и спортна кола не вървят ръка за ръка.
  • 28 Възмутен

    17 4 Отговор
    Кола правена от инженери...а не от мениджери.
  • 29 Дан

    10 4 Отговор

    До коментар #18 от "Антон":

    Бих се хванал на бас, че този стар автомобил е много по-бърз на тесен планински път от новите кошници на които се кланяш.

    Коментиран от #30

  • 30 Антон

    5 14 Отговор

    До коментар #29 от "Дан":

    Ти колко пъти си карал на тесен планински път с мръсна газ. И какво излиза - тази кола става само за това ли? така ли? Нито е луксозна, нито е достатъчно бърза, нито сигурността е адекватна на разбиранията за сигурност през 2019, нито е комфортна, нито е престижна, далеч е и от истински спортни коли, освен това е и ЦИВИЛНАТА ВЕРСИЯ НА ОНЕЗИ ДРУГИТЕ СУБАРУТА, та били ми обяснил освен лимитираната серия какво друго е интересно в този автомобил. Да наричаш порше кошник, автомобил който шофирам почти ежедневно, който има комфорта и същевременно качествата на пистова кола ОК. Явно аз живея в 2019, ти си спрял някъде около 2000. Напълно те разбирам и не ти се сърдя за мнението.

    Коментиран от #32, #35

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Obey the Law

    12 1 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Значи имаш Nissan GTR и Porsche, и идваш тук за да се хвалиш ли !? И са го извикали да тества най-новата японска кола (дето ѝ забравих името) и не му хареса. Ти да не си мислиш че всички японски коли са еднакви !?
    В какви други коли си карал !?
    Тук говорим за състезателна кола, какво ти пука за комфорта !? Колата е за каране, не да дремеш в нея. А и да сравняваш коли от две различни класи си е нечестно. Тази кола няма нищо общо с цивилните Импрези.

    Коментиран от #34

  • 33 Obey the law

    5 0 Отговор

    До коментар #31 от "Буко":

    Различно е да караш голфчето с предно, нали ?
  • 34 Антон

    3 9 Отговор

    До коментар #32 от "Obey the Law":

    Ти прочете ли статията - написали са че въпросното субаро е цивилната версия. Онези другите се от порядъка на 700-800 хил.евро и освен формата на купето и марката на производителя няма друго общо. Ама вервайте че това е като онези от репортажите по тв-то. Да имам ги тези коли и какво от това. Притежавал съм и доста други и какво от това. Да канили са ме на тест драйв на лексус ес, не отидох защото е смешно кола която има за цел да конкурира бмв 5 серия , мерц е класа и ауди 6 да се предлага единствено с предно предаване и избор от 1 умрел двигател с около 200 коня. И какво като не съм отишъл на тест драйв, като не могат нишо конкурентно оше на хартия да ми предложат.питай оше нешо, браво, браво господине

    Коментиран от #41, #42

  • 35 Като гост

    14 1 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Абе смешко, имаш порше, ела до Благоевград на трасето на планинското да те видя, аз ще съм с импрезата. Не е 22В, но е прилично напомпана. Кеф ти с ГТР-а, кеф ти с поршето. Да ти имам скапания живот, постоянно висиш тука и хейтиш. Ама карай ги тез коли или са виртуални. На думи много го докарваш. Ама на живо трябват топки.

    Коментиран от #36, #44

  • 36 2.0R

    14 3 Отговор

    До коментар #35 от "Като гост":

    Аз бих дошъл като публика, обаче нещо се покри момченцето, сигурно му е забил плейстейшъна и не се отваря Поршето.
  • 37 аман от фантазьори

    9 3 Отговор

    До коментар #31 от "Буко":

    Аз и предния път попиах тази шматка, поршетата и Gtrите на конзолата ли ги караш или на компа?!? И за информация такава импреза миналата година се продаде за 150 000 € а точно тази нулева серия ще надхвърли 250 000€.
  • 38 Не глеам таувизия

    1 2 Отговор
    Ето го и дедо на модерните авд бигачки:)...;) пардон audi, ама...
  • 39 Радио Ереван

    3 0 Отговор
    Дано опазят няколко бройки в скрит гараж у Тексас... Да се знае;) каде се е почнало... и някое EVO, quattro i Lancia Integrale;)...

    Коментиран от #45

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 McRae

    5 0 Отговор

    До коментар #34 от "Антон":

    Муцьо, системата за оросяване имаш ли на идея какво е и какво прави от тази "дребна", както я нарече двулитровка ?
  • 43 БАРО

    0 5 Отговор
    Предпочитам евото Ина дизайн и на звук Конете са както си ги направиш
  • 44 Антон

    2 6 Отговор

    До коментар #35 от "Като гост":

    Мястото е серес, уикендите организирани под името лап батъл. Заповядай, ще те разпозная с импрезата, най-вероятно регистрацията е Е. Мерене на пиш.и по обществената пътна мрежа е меко казано върха на селянията! Виж си начина на изказ и си направи изводите какво ти е нивото! Тука съм пускал линкове със снимки на колите ми, нали знаеш за тома неверни, ама повечето пъти модератори ги трие линковете. Поздрави
  • 45 Dri

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "Радио Ереван":

    Интегралето на Дидое Ориол се продаваше преди 7-8 години за много Евро...
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Доста

    0 3 Отговор
    Грозно автомобилче.... нищо легендарно! Няква малолитражка дето повечето сравнително нови дизелови авромобили ще му пръснат леша... за бензинови да не говорим. Пълен смех

    Коментиран от #48

  • 48 Като гост

    2 0 Отговор

    До коментар #47 от "Доста":

    Пръснали са ти нещо със сигурност. А името ти казва колко.
  • 49 Пак онзи

    0 2 Отговор
    За тия пари колко е60-ки ще се купят.......