Volkswagen започва да приема предварителни поръчки за първия си сериен електромобил ID.3. В продажба ще постъпи първо стартова серия, наречена 1st. Модификацията със средна по капацитет батерия ще бъде произведена в тираж 30 000 бройки и ще струва под €40 000.
От Volkswagen наричат ID.3 нова глава в историята на марката след Käfer и Golf. Цифрата в името на електромобила указва принадлежността му към третия европейски клас (C) по европейската категоризация, а буквите символизират интелигентния дизайн, индивидуалността и модерните технологии.
Първият електрически Volkswagen може да се поръча в 29 държави на Стария континент. От компанията смятат за най-важни пазарите в Норвегия, Германия, Нидерландия, Франция, Великобритания и Австрия.
Планираният годишен тираж на ID.3 е не по-малко от 100 000 бройки. Поръчки се приемат срещу депозит от €1 000. Доставките започват в средата на следващата година.
Електрическият Volkswagen ще се оборудва с електромотор с мощност 170 к.с. Капацитетът на батерията зависи от модификацията. Ще се предлагат 48-, 55- и 62-киловатчасови акумулатори, с които ще могат да се изминават съответно 330, 420 и 550 км с едно зареждане. Според Auto Moto und Sport най-евтината версия ще струва €29 990.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 даве
16:11 09.05.2019
2 Секспертъ
Коментиран от #10
16:12 09.05.2019
3 неточно
Коментиран от #22
16:13 09.05.2019
4 АУДИттрс420
Коментиран от #7
16:14 09.05.2019
5 Гостилничаря
Коментиран от #8
16:23 09.05.2019
6 Зомби фенове
16:24 09.05.2019
7 AUDI
До коментар #4 от "АУДИттрс420":
e-UP ;) не Пасат, но пак. Нека си хранят хората, пък те си произвеждат и си продават :)16:25 09.05.2019
8 Ти така си мислиш.
До коментар #5 от "Гостилничаря":
Като гледам какъв пробег обявяват с 62кв часова батерия, като нищо на борд компютъра разстоянието от София до Бургас ще излезе над 600 км, защото на теория според Volkswagen ще можеш да стигнеш без зареждане, но на практика ще трябва да заредиш поне два пъти.Коментиран от #23
16:27 09.05.2019
9 гост
Коментиран от #15
16:31 09.05.2019
10 Алди Б4
До коментар #2 от "Секспертъ":
Ааааа,за Алдитата няма да се разберем!16:37 09.05.2019
11 газ бок
16:47 09.05.2019
12 Кимоното
16:50 09.05.2019
13 Elias
17:07 09.05.2019
14 Ганьо
17:15 09.05.2019
15 Объркáл си се "малко"
До коментар #9 от "гост":
"Смехотворно е да се твърди, че това е новаторско, а дали ще харчи само 14кв/100, хм, никой не го е карал, не се знае. " 550 км с 62квч, са по-скоро 11квч/100км. Тези просто нарушиха и законите на физиката! Никой не може да копира Тесла днес и да постигне поне 16квч/100км, а тези след година щели да постигнат 50% подобрение спрямо Тесла. Само технически неграмотен може да им повярва.Коментиран от #17, #24
17:43 09.05.2019
16 гост
17:48 09.05.2019
17 Тролчета
До коментар #15 от "Объркáл си се "малко"":
Много се кефя някой да плюе Ауди а по светофарите гледате като някоя лама, хейтвайте си колкото искате понеже не ви е по джоба и карате японски ръждилки. Относно дизел гейт всички са в кюпа заедно с две три японски марки!Плюете Ауди но всички коли започнаха да заприличват на Ауди понеже Ауди бяха първите които сложиха лед фарове, и всички започнаха едни имитации, особено японските ръждилки които не могат да минат стенд понеже е толкова ръждясала че ще скъса всички болтове по моста... Дали за Порше мислите същото, защото много от двигателите на Порше и Ауди са едни и същи! А относно плюенето че били сервизни коли, ми не не са сервизни, ПРОСТО КАТО СИ КУПИШ ПРЕМИУМ АВТОМОБИЛ КАТО МЕРЦЕДЕС АУДИ ИЛИ БМВ, СИ ИСКА ПРЕМИУМ ОБСЛУЖВАНЕ, А НЕ МАСЛО ОТ КАУФЛАНД И БИАЛЕТКИ ТРЕТА РЪКА ОТ НЯКОЯ МОРГА, КАКТО ПОВЕЧЕТО СЕЛТАЦИ ПРАВЯТ, ТЕГЛЯТ КРЕДИТ ЗА ПРЕМИУМ МАРКА И ПОСЛЕ СЕ УСЛУШВАТ КОГАТО КОЛАТА ТРЯБВА ДА СЕ ОБСЛУЖИ А ТЕ НЯМАТ ПАРИЧКИ ЗА ОРИГИНАЛНО МАСЛО РЕМЪЦИ И ТАКА НА ТАТЪК А СИ СЛАГАТ ЕВТИНО МАСЪЛЦЕ, И ПОСЛЕ БИЛИ ГАДНИ, МИ ГАДНИ ЩЕ СА КАТО НЕ СА ВИ ПО Джоба! Относно тесличката е кенеф който се самозапалва, с най ниско качествената пластмаса с един китайски таблет в средата, и при дъжд багажника става аквариум понеже инженерите са про, ай няма нуждаКоментиран от #18
18:43 09.05.2019
18 Не извъртай нещата
До коментар #17 от "Тролчета":
Сравняваш ябълки с круши. Сравни ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ на различните марки? Очаквам с нетърпение. Например пробегът на електрическото Audi който е с 30% по-малък при една и съща енергия, сравнен с по-тежък и по-голям 10 годишен автомобил на Тесла. В тази статия обаче, компанията-майка обяснява, че само след година, ще произвежда електромобил който е над два пъти по-икономичен от Audi e-tron. Ти вярваш ли в чудеса? А Тесла не спи, вече започна да произвежда модел S е модел Х с нови двигатели, които са 10% по-икономични от старите и изминават 10% повече километри със същата батерия. Със 100 квтч батерия изминават 600 километра. Антиелектрика и факти, пропуснаха да ни споделят и тази новина.Коментиран от #19
19:07 09.05.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 гост
До коментар #19 от "Тролчета":
Пишеш глупости.Как ще има проблеми при минус 1,ами те тогава в Норвегия само ще са паркирани.Ауди има много проблеми с Е-трон.При зареждане над 12 часа се блокираше системата.20:11 09.05.2019
21 гост
До коментар #19 от "Тролчета":
Биж също и в ютуб TeslaBjorn където пренощува в Тесла модел X при минус 36 градуса.Но може би при минус 1 има проблем,както казваш.20:19 09.05.2019
22 Фалит
До коментар #3 от "неточно":
E-up е пораснал :) дано не са вредни тея батерии, че много ме е шубе22:08 09.05.2019
23 Опитен
До коментар #8 от "Ти така си мислиш.":
Това е с 80 км час22:12 09.05.2019
24 гост
До коментар #15 от "Объркáл си се "малко"":
За всяка батерия излиза различна консумация, за 48кв е 14.5 на 100, а за 62кв излиза 11.5кв на 100. Да, никой не е постигал 11кв, най-ниско пада бмв и3 с 12-13кв, няма по-икономична нормална кола от тази. Големите Тесли харчат 18-20кв, а ягуар удари в червеното с над 27кв. И това е при нови батерии, а като падне капацитета след две години и я имат 80% от началните киловати, я не. Вижте какво става с Ауди, обявяват едни дати, събират парите, а после отлагат на два пъти с по 6 месеца. А Тесла произвеждаше, но малко бройки и въпреки това ги плюеха жестоко, че не спазвали сроковете, но за Ауди никой нищо не казва, мълчи се, чака се, макар че възможностите за производство, финансиране, доставчици, висчко е в полза на Ауди. Виждате ли двойния стандарт на отразяване?08:34 10.05.2019
25 гост
08:38 10.05.2019
26 Киро
09:06 10.05.2019