Last news in Fakti

10 Май, 2019 11:30 14 739 21

Японска малолитражка на старо и цените ѝ в БГ

  • автомобилът на старо-
  • toyota-
  • yaris-
  • xp10
Японска малолитражка на старо и цените ѝ в БГ - 1

Прието е да се смята, че японските автомобили започват да губят от легендарната си надеждност и качество в мига, в който на някой от мениджмънта на марката му хрумне да изнесе производството в чужбина. Подобно заключение се базира на дългогодишни наблюдения и в общи линии се покрива с реалността.

Може би именно заради европейската си сглобка първия Yaris, който се произвежда през периода 1999–2005 година, не е съвсем безупречен. Двигателите на Yaris с индекс XP10 могат да се похвалят с относително висока литрова мощност при съвсем умерен разход на гориво. Бензиновите агрегати са снабдени с ангренажна верига вместо с ремък.

Японска малолитражка на старо и цените ѝ в БГ

Това улеснява поддръжката и облекчава разходите. Дизеловите предложения на Yaris също не са за пренебрегване. Нейният 1.4-литров Common rail, познат и от Mini, показва по-малко дефекти в сравнение със средното за дизели от субкомпактния клас.

От сглобката в салона обаче има какво да се желае, базовите мотори не блестят с динамика, но пък болшинството са икономични. Независимо от всичко първият Yaris си остава един от добрите варианти за градска кола на старо, макар екземплярите от него да са вече на възраст от над 15 години. Вижте какви екземпляри се продават у нас ТУК.

Японска малолитражка на старо и цените ѝ в БГ


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мартин

    31 7 Отговор
    Отлична количка за парите си
  • 2 лекси

    25 11 Отговор
    сума народ около мен има такваз въшка и всички са супер доволни, ма не е за мен...стяга ми в раменете
  • 3 GTE

    34 2 Отговор
    След като съм имал възможност да карам, подържам и ремонтирам Авенсис, Аурис и Корола на старо, мога да кажа, че са надценени, като цена. Корола от 2008 Е15 модификация, да седят по обявите за 12 - 13 000 лв, показва неинформираност от страна на клиенти, които евентуално биха си ги купили, на което разчитат продавачите. Особено колите сглобявани в Турция имат доста забележки, основно към купето. Американска корола сравнена към тази от Турция е с доста по-високо качество на материалите и съответно при по-дълга експлоатация няма да и проличи.
    Иначе Тойота е добра марка и не случайно е от най-продаваните, особено при зверските условия от последните години. Но имат и доста лоши попадения, като двигателите консумиращи масло. Все пак, трябва да им се признае, че за разлика от много други си признават грешките и правят сервизни акции за отстраняване, а не ги оставят за сметка на крайният потребител

    Коментиран от #7, #21

  • 4 собственик

    25 1 Отговор
    Този ярис е японска сглобка!!!1.5 106кс въобще не е муден.пълен с ужасно твърда пластмаса,но не ръждясва(ако не е удрян) и почти никакви ремонти(при мен 4 крушки за 5 години).за градска кола силно препоръчителен
  • 5 Будалата

    18 4 Отговор
    Много добър автомобил. Предница здрава, пъргав и икономичен дизел. Препоръчвам.
  • 6 Алфа Ромео

    26 9 Отговор
    Таблото е пълен отврат!
  • 7 gvdff

    19 3 Отговор

    До коментар #3 от "GTE":

    Рядко се виждат толкова реалистични и адекватни коментари тук, а и такива от собственик на подобни автомобили. И аз смятам, че са доста скъпи тези коли на вторичния пазар, хем нови не са били особено скъпи спрямо конкурентие. Разбира се, това се дължи на това, че не са толкова чупливи, но за сметка на това са зле оборудвани и нямат особен избор на двигатели, окачване, екстри.
  • 8 Бай петър

    23 1 Отговор
    Тойота правят здрави автомобили. Имам дайхацу, (подразделение на тойота са) в момента е на 320 000, навъртени от мен, без да знам колко са превъртени, когато го купих, нищо не се чупи по него.
  • 9 Бате

    17 6 Отговор
    Уникално здрави коли препоръчвам

    Коментиран от #10

  • 10 onq s konq

    7 17 Отговор

    До коментар #9 от "Бате":

    Комшииката си зе текава преди два месеца и от тогава с комшията не мое да се видиме щото се лежи пот колата!Голем трошляк е тва!!!Как можа да даде 900 лева за тоа буклук още и се чудим!!!А я имах за свесна ...

    Коментиран от #11

  • 11 4х4

    14 0 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Е ти кво искаш? Хората за 900 лева си купуват колело...

    Коментиран от #13

  • 12 Крали Марко

    18 0 Отговор
    Карах такава служебна преди 10 години. Плюсовете са: здравината и безпроблемността, 1.0 69к.с. е много икономично и при 2/3 градско и 1/3 извънградско ми даваше среден разход от 5.4 бензин, и имаше супер точен борд компютър. Минусите: кофти материали в купето(драскат се и само с поглед), малък багажник(но за градска кола е ок), само при спомена за седалките и днес ме заболява гърба. Скоростите бяха супер къси(пета при 42-45км/ч) и от там идва икономията в града, но на магистралата e на много високи обороти и над 110км/ч звучи сякаш прекалявам с педала на газта. Иначе при фейса материалите в купето са по-добри. Има защо да държат цена на старо, но и за мен Тойота последните години са доста надценени.

    Коментиран от #17

  • 13 Хайл

    13 1 Отговор

    До коментар #11 от "4х4":

    И бмв си взимат хората за толко пари...то коня кога е излезнал из под беемвето да видят хората кон и коня да види хора
  • 14 Насакото Яката

    6 2 Отговор
    Като цяло нелош автомобил, но турската сглбка е многа зле с итериора и то за чисто нов автомобил и ена около 22000 с ДДС преди 5 години, слаб бензинов мотор жаден за масло още като съвсем нов, да не дава господ да се блъснеш с нея, от един лен сбкъсък и падна цялата броня ведно с двата фара, мотора е проблемен, чека няма угасване още като чисто нова, вероятни накакъв датчик на коляновия вал, сменян няколко пъти, алтернатор, стартер, и оше куп неща, моята тойота е 15 годишна рав 4 дизел 2005 година, много по здрав автомобил, тази новата служебната просто ремонт скед ремонт и два пъти съединител, оригиналния изкара 40000, аз мооята равка я взех на 250000 и тогава смених съединител, новите са просто ширпотреба.
  • 15 Ужас

    4 6 Отговор
    Женска кола.
  • 16 селянин 1

    8 0 Отговор
    У швабско,с ярис версо-френска сглобка,1,3..86 к.с..три год.карах весници из кварталите,здрава машинка,джитках всяка нощ,по 200км,на 2-3000км,сипвах по литър масло,гореше ама отзад не пушеше,зимата пали от раз,а летото,,джъга..джъга,,3-4 сек.и запали.
  • 17 Алфа Ромео

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Крали Марко":

    Ами те ако са по-дълги скоростите вървежа ша е трагичен с такъв мотор.
  • 18 md1

    5 0 Отговор
    Как авторът не е споменал, че прозведените между 1999-2001 са Made in Japan. Заводът във Франция започва поризводство от 2001. Ярис никога не е сглобяван в Турция. И ако бяхте истински познавачи на марката, щяхте да знаете, че от европейските сглобки, турската дава най-малко дефекти (за да не се бъркате - за Корола, Аурис (първото поколение) и Версо става дума).
  • 19 Джапанка

    5 1 Отговор
    Имам японска версия на Ярис(Vitz) от 2010 насам само свещи съм сменял досега.Безключово запалване,Фабрични ксенони.1,3 бензинка със вариаторна скоростна кутия.В градско си гори 7.5-8 но навън около 5
  • 20 Ади

    2 0 Отговор
    Нелоши коли. Особено ярис версо - отвън не личи колко широка и удобна може да бъде. Дизеловия двигател е икономичен и безпроблемен. Другото версо с 1,3 бензин не е лошо, ама е по-тромаво и гори почти 10/100 градско.
  • 21 имам тойота 0т 10г

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "GTE":

    Явно не си нито карал и нито поддържал