5 606 14

Първи изображения на електромобила Dyson

Британският производител на битови електрически прибори Dyson патентова дизайна на бъдещия си електромобил. На изображенията се вижда петметров кросоувър със седем места, огромни колела и по-голям клиренс от този на Ranger Rover.

Според британското сп. Autocar, което е изготвило рендер на базата на чертежите, междуосието на Dyson ще бъде цели 3 300 мм, а височината - 1 650. Колелата ще бъдат 23- или 24-цолови.

В основата на електромобила ще залегне платформа тип "скейтборд" с няколко електромотора, захранвани от твърдотелни батерии, и самонивелиращо се адаптивно окачване. Каросерията ще бъде изработена от алуминий, тъй като основателят на компанията Джеймс Дайсън нямал доверие в здравина на въглеродните нишки.

В управителния съвет на автомобилното подразделение на Dyson влизат бивши кадри на Aston Martin и BMW, което е косвена предпоставка за позиционирането на бъдещата продукция в премиум сегмента. Електромобилите на компанията ще се конкурират с Tesla и Jaguar Land Rover.

Пилотната партида електромобили ще бъде сглобена в завода на Dyson в английското графство Уилтшир. Серийното производство обаче ще започне в Сингапур догодина.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 12:36  13.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Boxer
    Отговор
    2 12:39  13.05.19
    Да ви прилича на Honda Hr-v?

    Коментиран от #12

  • Гост
    Отговор
    3 13:13  13.05.19
    "Какво караш?" - прахосмукачка

    Коментиран от #5, #6


  • сектант
    Отговор
    4 13:14  13.05.19
    прилича на кашона за хладилник, в който живее Гошо клошара
  • за гъби съм
    Отговор
    5 13:28  13.05.19

    До коментар #3 от "Гост":

    сестра ти е прахосмукачка - балък :)
  • Присмял се хърбел на щърбел
    Отговор
    6 14:09  13.05.19

    До коментар #3 от "Гост":

    А да ти идва наум че една професионална прахосмукачка dyson струва повече от автомобила ти? Човекът е постигнал съвършенство с продуктите си, защо си мислиш, че при производството на електромобили ще е различно? Той е по-вероятният конкурент на Тесла, отколкото стогодишните, защото разбира от високи технологии, а не само от качествено сглобяване на ламарини с перфектни фуги.
  • гост
    Отговор
    7 15:13  13.05.19
    Все едно да отричаш, че компанията на Мъск изстрелва ракети до космоса и обратно, или че компанията на Безос, която е започнала с продажба на книги, сега практикува космически туризъм. Човекът носи идеята, парите си, а наетите професионалисти му изготвят останалото. Лошото е, че пак е скъпа кола, а не е масовка. Ето как Рено, Нисан и Хюндай могат да правят евтини и добри коли, а останалите не. Хюндай Кона на ток е чудесна кола, Нисан Лийф лонг рейндж също и успяват да се задържат под 40х.евро преди местните субсидии. Тази кола щом е горен клас няма да е по-малко от 70-80х.евро, което е много за повечето хора.

    Коментиран от #8

  • Никой
    Отговор
    8 16:22  13.05.19

    До коментар #7 от "гост":

    За да правиш пари от електромобили в момента трябва да ги продаваш на високи цени. Това не могат да си го позволят нови производители, за разлика от такива като Нисан и Рено, които продават или на загуба или на много малка печалба. А това са патентни чертежи и нямат нищо общо с финалната кола, не знам как може медията да не разбира това.

    Коментиран от #9, #10

  • бегачка
    Отговор
    9 20:10  13.05.19

    До коментар #8 от "Никой":

    Тесла,продава с печалба,за всяка продадена кола.Но те реинвестират в нови сервизи и зарядни станции и фабрики.Не е леко за нов производител да започне,след като няма изградена сервизна мрежа.Кой ще я купи тази кола,след като няма сервиз да я подържа и ремонтира. Не е нужно само да направят колата и да мислят че ще се продава добре.

    Коментиран от #11


  • Читател
    Отговор
    10 22:34  13.05.19

    До коментар #8 от "Никой":

    За да правиш пари от каквото и да било трябва да продаваш скъпо. Евтини неща всеки може да произвежда, номера е да произведеш нещо, което никой друг не може. Тогава възвращаемоста на капитала е голяма.
  • plk;m
    Отговор
    11 07:33  14.05.19

    До коментар #9 от "бегачка":

    Я, иди малко да им ги обясниш тези работи с розовото бъдеще на Уолстрийт, че нещо акциите на Тесла за пореден път са 5% надолу.

    Коментиран от #13

  • Сп сп поодължено
    Отговор
    12 08:30  14.05.19

    До коментар #2 от "Boxer":

    Поодължено хонде
  • Wallstreet не е фактор
    Отговор
    13 09:20  14.05.19

    До коментар #11 от "plk;m":

    Ще коментираш ли как само за два-три дни откакто обяви, че му трябват пари, успя да събере 2,7 милиарда долара? Ако инвеститорите не вярваха в розовото бъдеще на Тесла, нямаше да си хвърлят парите на вятъра. За съжаление Тесла не постига всичко което е обещал elon musk, но пък съществува единствено защото никой друг не прави поне толкова колкото него. Останалите фирми се управляват от мениджъри, а не от технически грамотни хора и фокусът е към правене на печалби, а не на добри автомобили. Клиентите предпочитат да си купят по-добрият автомобил, без да се интересуват от акциите на марката на Уолстрийт.
  • Пешо
    Отговор
    14 10:56  14.05.19
    Китаеца ще им види сметката както стана със фотоволтаиците. И в момента продава по 1 милион електрички а тези само щекат. Англичанин и кола. Ленд ровъра всеки ден се чудя какво пак ще се повреди.

Напиши коментар:


Публикувай