13 Май, 2019 12:30 6 153 14

Първи изображения на електромобила Dyson

  • dyson-
  • електромобил-
  • патент

Британският производител на битови електрически прибори Dyson патентова дизайна на бъдещия си електромобил. На изображенията се вижда петметров кросоувър със седем места, огромни колела и по-голям клиренс от този на Ranger Rover.

Според британското сп. Autocar, което е изготвило рендер на базата на чертежите, междуосието на Dyson ще бъде цели 3 300 мм, а височината - 1 650. Колелата ще бъдат 23- или 24-цолови.

В основата на електромобила ще залегне платформа тип "скейтборд" с няколко електромотора, захранвани от твърдотелни батерии, и самонивелиращо се адаптивно окачване. Каросерията ще бъде изработена от алуминий, тъй като основателят на компанията Джеймс Дайсън нямал доверие в здравина на въглеродните нишки.

В управителния съвет на автомобилното подразделение на Dyson влизат бивши кадри на Aston Martin и BMW, което е косвена предпоставка за позиционирането на бъдещата продукция в премиум сегмента. Електромобилите на компанията ще се конкурират с Tesla и Jaguar Land Rover.

Пилотната партида електромобили ще бъде сглобена в завода на Dyson в английското графство Уилтшир. Серийното производство обаче ще започне в Сингапур догодина.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Boxer

    7 6 Отговор
    Да ви прилича на Honda Hr-v?

    Коментиран от #12

  • 3 Гост

    8 11 Отговор
    "Какво караш?"
    - прахосмукачка

    Коментиран от #5, #6

  • 4 сектант

    5 6 Отговор
    прилича на кашона за хладилник, в който живее Гошо клошара
  • 5 за гъби съм

    7 5 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    сестра ти е прахосмукачка - балък :)
  • 6 Присмял се хърбел на щърбел

    18 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    А да ти идва наум че една професионална прахосмукачка dyson струва повече от автомобила ти? Човекът е постигнал съвършенство с продуктите си, защо си мислиш, че при производството на електромобили ще е различно? Той е по-вероятният конкурент на Тесла, отколкото стогодишните, защото разбира от високи технологии, а не само от качествено сглобяване на ламарини с перфектни фуги.
  • 7 гост

    8 3 Отговор
    Все едно да отричаш, че компанията на Мъск изстрелва ракети до космоса и обратно, или че компанията на Безос, която е започнала с продажба на книги, сега практикува космически туризъм.
    Човекът носи идеята, парите си, а наетите професионалисти му изготвят останалото. Лошото е, че пак е скъпа кола, а не е масовка. Ето как Рено, Нисан и Хюндай могат да правят евтини и добри коли, а останалите не. Хюндай Кона на ток е чудесна кола, Нисан Лийф лонг рейндж също и успяват да се задържат под 40х.евро преди местните субсидии. Тази кола щом е горен клас няма да е по-малко от 70-80х.евро, което е много за повечето хора.

    Коментиран от #8

  • 8 Никой

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    За да правиш пари от електромобили в момента трябва да ги продаваш на високи цени. Това не могат да си го позволят нови производители, за разлика от такива като Нисан и Рено, които продават или на загуба или на много малка печалба. А това са патентни чертежи и нямат нищо общо с финалната кола, не знам как може медията да не разбира това.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 бегачка

    9 0 Отговор

    До коментар #8 от "Никой":

    Тесла,продава с печалба,за всяка продадена кола.Но те реинвестират в нови сервизи и зарядни станции и фабрики.Не е леко за нов производител да започне,след като няма изградена сервизна мрежа.Кой ще я купи тази кола,след като няма сервиз да я подържа и ремонтира. Не е нужно само да направят колата и да мислят че ще се продава добре.

    Коментиран от #11

  • 10 Читател

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Никой":

    За да правиш пари от каквото и да било трябва да продаваш скъпо. Евтини неща всеки може да произвежда, номера е да произведеш нещо, което никой друг не може. Тогава възвращаемоста на капитала е голяма.
  • 11 plk;m

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "бегачка":

    Я, иди малко да им ги обясниш тези работи с розовото бъдеще на Уолстрийт, че нещо акциите на Тесла за пореден път са 5% надолу.

    Коментиран от #13

  • 12 Сп сп поодължено

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Boxer":

    Поодължено хонде
  • 13 Wallstreet не е фактор

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "plk;m":

    Ще коментираш ли как само за два-три дни откакто обяви, че му трябват пари, успя да събере 2,7 милиарда долара? Ако инвеститорите не вярваха в розовото бъдеще на Тесла, нямаше да си хвърлят парите на вятъра. За съжаление Тесла не постига всичко което е обещал elon musk, но пък съществува единствено защото никой друг не прави поне толкова колкото него. Останалите фирми се управляват от мениджъри, а не от технически грамотни хора и фокусът е към правене на печалби, а не на добри автомобили. Клиентите предпочитат да си купят по-добрият автомобил, без да се интересуват от акциите на марката на Уолстрийт.
  • 14 Пешо

    0 0 Отговор
    Китаеца ще им види сметката както стана със фотоволтаиците. И в момента продава по 1 милион електрички а тези само щекат.
    Англичанин и кола. Ленд ровъра всеки ден се чудя какво пак ще се повреди.