Британският производител на битови електрически прибори Dyson патентова дизайна на бъдещия си електромобил. На изображенията се вижда петметров кросоувър със седем места, огромни колела и по-голям клиренс от този на Ranger Rover.
Според британското сп. Autocar, което е изготвило рендер на базата на чертежите, междуосието на Dyson ще бъде цели 3 300 мм, а височината - 1 650. Колелата ще бъдат 23- или 24-цолови.
В основата на електромобила ще залегне платформа тип "скейтборд" с няколко електромотора, захранвани от твърдотелни батерии, и самонивелиращо се адаптивно окачване. Каросерията ще бъде изработена от алуминий, тъй като основателят на компанията Джеймс Дайсън нямал доверие в здравина на въглеродните нишки.
В управителния съвет на автомобилното подразделение на Dyson влизат бивши кадри на Aston Martin и BMW, което е косвена предпоставка за позиционирането на бъдещата продукция в премиум сегмента. Електромобилите на компанията ще се конкурират с Tesla и Jaguar Land Rover.
Пилотната партида електромобили ще бъде сглобена в завода на Dyson в английското графство Уилтшир. Серийното производство обаче ще започне в Сингапур догодина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Boxer
Коментиран от #12
12:39 13.05.2019
3 Гост
- прахосмукачка
Коментиран от #5, #6
13:13 13.05.2019
4 сектант
13:14 13.05.2019
5 за гъби съм
До коментар #3 от "Гост":
сестра ти е прахосмукачка - балък :)13:28 13.05.2019
6 Присмял се хърбел на щърбел
До коментар #3 от "Гост":
А да ти идва наум че една професионална прахосмукачка dyson струва повече от автомобила ти? Човекът е постигнал съвършенство с продуктите си, защо си мислиш, че при производството на електромобили ще е различно? Той е по-вероятният конкурент на Тесла, отколкото стогодишните, защото разбира от високи технологии, а не само от качествено сглобяване на ламарини с перфектни фуги.14:09 13.05.2019
7 гост
Човекът носи идеята, парите си, а наетите професионалисти му изготвят останалото. Лошото е, че пак е скъпа кола, а не е масовка. Ето как Рено, Нисан и Хюндай могат да правят евтини и добри коли, а останалите не. Хюндай Кона на ток е чудесна кола, Нисан Лийф лонг рейндж също и успяват да се задържат под 40х.евро преди местните субсидии. Тази кола щом е горен клас няма да е по-малко от 70-80х.евро, което е много за повечето хора.
Коментиран от #8
15:13 13.05.2019
8 Никой
До коментар #7 от "гост":
За да правиш пари от електромобили в момента трябва да ги продаваш на високи цени. Това не могат да си го позволят нови производители, за разлика от такива като Нисан и Рено, които продават или на загуба или на много малка печалба. А това са патентни чертежи и нямат нищо общо с финалната кола, не знам как може медията да не разбира това.Коментиран от #9, #10
16:22 13.05.2019
9 бегачка
До коментар #8 от "Никой":
Тесла,продава с печалба,за всяка продадена кола.Но те реинвестират в нови сервизи и зарядни станции и фабрики.Не е леко за нов производител да започне,след като няма изградена сервизна мрежа.Кой ще я купи тази кола,след като няма сервиз да я подържа и ремонтира. Не е нужно само да направят колата и да мислят че ще се продава добре.Коментиран от #11
20:10 13.05.2019
10 Читател
До коментар #8 от "Никой":
За да правиш пари от каквото и да било трябва да продаваш скъпо. Евтини неща всеки може да произвежда, номера е да произведеш нещо, което никой друг не може. Тогава възвращаемоста на капитала е голяма.22:34 13.05.2019
11 plk;m
До коментар #9 от "бегачка":
Я, иди малко да им ги обясниш тези работи с розовото бъдеще на Уолстрийт, че нещо акциите на Тесла за пореден път са 5% надолу.Коментиран от #13
07:33 14.05.2019
12 Сп сп поодължено
До коментар #2 от "Boxer":
Поодължено хонде08:30 14.05.2019
13 Wallstreet не е фактор
До коментар #11 от "plk;m":
Ще коментираш ли как само за два-три дни откакто обяви, че му трябват пари, успя да събере 2,7 милиарда долара? Ако инвеститорите не вярваха в розовото бъдеще на Тесла, нямаше да си хвърлят парите на вятъра. За съжаление Тесла не постига всичко което е обещал elon musk, но пък съществува единствено защото никой друг не прави поне толкова колкото него. Останалите фирми се управляват от мениджъри, а не от технически грамотни хора и фокусът е към правене на печалби, а не на добри автомобили. Клиентите предпочитат да си купят по-добрият автомобил, без да се интересуват от акциите на марката на Уолстрийт.09:20 14.05.2019
14 Пешо
Англичанин и кола. Ленд ровъра всеки ден се чудя какво пак ще се повреди.
10:56 14.05.2019