Last news in Fakti

13 Май, 2019 17:48 8 204 26

Volkswagen продава Bentley?

  • vag-
  • volkswagen-
  • audi-
  • porsche-
  • skoda-
  • seat-
  • bentley-
  • bugatti-
  • lamborghini-
  • ducati

Нов план за развитието на Volkswagen през следващото десетилетие предвещава радикални промени в концерна, твърди американското сп. Automobile. Програмата Vision 2030 предвижда преструктуриране на групата, преформатиране на някои марки и продажбата на други.

По неофициална информация бъдещето на Volkswagen, Audi и Porsche засега изглеждало безоблачно. Skoda и Seat също щели останат в състава на VAG, но ги очаквали промени в дизайнерската философия и позиционирането, докато перспективите пред Bentley, Bugatti, Ducati, Italdesign и Lamborghini не били никак розови.

По последни слухове в индустрията Volkswagen се канел да се отърве от Bentley. Според ръководството на концерна британската марка била прекалено старомодна, което носело само загуби (€137 млн. за първите 9 месеца на 2018 г.), и смятало да ѝ търси купувач от Китай.

Марката Bugatti най-вероятно също щяла напусне VW Group. Вместо да я продават обаче, немците обмисляли вариант да я поставят под контрола на Porsche и по-специално в ръцете на Фердинанд Пиех, който бе основният идеолог на възраждането ѝ в края на миналия век.

Бъдещето на Lamborghini зависело от възвръщаемостта на инвестициите. В случай, че печалбата на италианската компания не удовлетворявала акционерите, най-вероятно щяла да бъде предложена за продан в пакет с Ducati.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Анти милиционер

    30 43 Отговор
    Електричките станаха по-бързи от Ламборгини и гъзарията умря. И ще продължи да замира. Това Е!

    Коментиран от #7

  • 2 джими

    40 2 Отговор
    ехххх, колко добре беше като начело навсякъде нямаше счетоводители
  • 3 Анти милиционер

    25 37 Отговор
    Не може някой с Тесла за 49 000 долара да те прави смешен и ти да си готов да изръсиш 400 000 гущера.

    Коментиран от #4, #8, #17

  • 4 гост

    9 6 Отговор

    До коментар #3 от "Анти милиционер":

    А какво да кажем за Бентли за същите пари ???
  • 5 сектант

    29 4 Отговор
    Бентли бентайга 1.5 дци или 0.9 тце?
  • 6 Random

    16 8 Отговор
    То просто няма смисъл да се инвестира в островитяните, те надеждна кола не могат да направят, а и всичко им е чуждо, от на ровер осмака дето е взет от буик, та на Ф1 двигателя от бмв до на макларен сегашните им двигатели взети от нисан.
  • 7 ценител

    43 13 Отговор

    До коментар #1 от "Анти милиционер":

    По-бързи, ама на прав участък и за първите няколко минути дърпане, докато или свърши батерията, или колата изгори.
  • 8 гост

    10 15 Отговор

    До коментар #3 от "Анти милиционер":

    Всички тия марки са на загуба от десетки години !!!! Само от Бугати ВАГ губи по над 6 МИЛИОНА на продаден автомобил откакто пуснаха още Вейрон , за Широн може и 10 да са станали !!! Тоест при стотина броя годишно са между 600 милина и милиард за "реклама" !!! От другите отделно !!! Ама вече пари нема , особено за глупости !!

    Коментиран от #11

  • 9 Колко ще му искат......

    13 1 Отговор
    Че да взема да го купя.
  • 10 асддас

    17 2 Отговор
    Тесла няма общо с това. Просто такъв тип коли не са на печалба. Те затова всички фалираха и сега ги държат големи концерни, но явно пак не си струва.
  • 11 Анти милиционер

    9 9 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Хората в маркетинговия отдел гледат в бъдещето, освен в настоящето. А там е пълно с електеички ускоряващи до 100 за 2.5 секунди.

    Коментиран от #12

  • 12 Ввв

    13 9 Отговор

    До коментар #11 от "Анти милиционер":

    Абе карай си тролея,кой те закача

    Коментиран от #13, #14

  • 13 Анти милиционер

    7 6 Отговор

    До коментар #12 от "Ввв":

    Добре, милиционер.
  • 14 гост

    11 3 Отговор

    До коментар #12 от "Ввв":

    Ами него може да не го закача , ама шефовете на ВАГ ги закача , та чак им къса гащите !!!!
  • 15 John Doe

    8 6 Отговор
    Едно време БМВ са искали да купят Бентли, сега може би им се отваря тази възможност.

    Коментиран от #20

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Каракуд

    4 7 Отговор

    До коментар #3 от "Анти милиционер":

    Без да съм изръсил 400 хиляди гущера каня миксерите да се пробваме 0 - 300 км/ч и който загуби ще му плюеме на па.тка.та

    Коментиран от #18

  • 18 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #17 от "Каракуд":

    Изчакай като излезе Роудсъра,ще се пуснеш.
  • 19 Тесла

    8 8 Отговор
    Само Тесла! N-1
  • 20 ...

    17 3 Отговор

    До коментар #15 от "John Doe":

    Имат Rolls Royce, не им трябва Bentley
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 ФауВе

    4 2 Отговор
    Най-сетне! Дано скоро време освободят и останалите марки, които заробиха. Честният пазар се крепи на разнообразието в него. Сливането на компании води до господство и монопол.

    Коментиран от #24

  • 24 Зелено

    7 1 Отговор

    До коментар #23 от "ФауВе":

    Ако не бяха те да "заробят" някои марки, въпросните марки нямаше да съществуват днес.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Лорд Нелсън

    2 1 Отговор
    Аууу, и какво ще правим сега като не ни продават фолксваген маскиран с други тенекии за много пари?