Нов план за развитието на Volkswagen през следващото десетилетие предвещава радикални промени в концерна, твърди американското сп. Automobile. Програмата Vision 2030 предвижда преструктуриране на групата, преформатиране на някои марки и продажбата на други.
По неофициална информация бъдещето на Volkswagen, Audi и Porsche засега изглеждало безоблачно. Skoda и Seat също щели останат в състава на VAG, но ги очаквали промени в дизайнерската философия и позиционирането, докато перспективите пред Bentley, Bugatti, Ducati, Italdesign и Lamborghini не били никак розови.
По последни слухове в индустрията Volkswagen се канел да се отърве от Bentley. Според ръководството на концерна британската марка била прекалено старомодна, което носело само загуби (€137 млн. за първите 9 месеца на 2018 г.), и смятало да ѝ търси купувач от Китай.
Марката Bugatti най-вероятно също щяла напусне VW Group. Вместо да я продават обаче, немците обмисляли вариант да я поставят под контрола на Porsche и по-специално в ръцете на Фердинанд Пиех, който бе основният идеолог на възраждането ѝ в края на миналия век.
Бъдещето на Lamborghini зависело от възвръщаемостта на инвестициите. В случай, че печалбата на италианската компания не удовлетворявала акционерите, най-вероятно щяла да бъде предложена за продан в пакет с Ducati.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Анти милиционер
Коментиран от #7
17:50 13.05.2019
2 джими
17:50 13.05.2019
3 Анти милиционер
Коментиран от #4, #8, #17
17:51 13.05.2019
4 гост
До коментар #3 от "Анти милиционер":
А какво да кажем за Бентли за същите пари ???17:53 13.05.2019
5 сектант
17:55 13.05.2019
6 Random
17:56 13.05.2019
7 ценител
До коментар #1 от "Анти милиционер":
По-бързи, ама на прав участък и за първите няколко минути дърпане, докато или свърши батерията, или колата изгори.17:57 13.05.2019
8 гост
До коментар #3 от "Анти милиционер":
Всички тия марки са на загуба от десетки години !!!! Само от Бугати ВАГ губи по над 6 МИЛИОНА на продаден автомобил откакто пуснаха още Вейрон , за Широн може и 10 да са станали !!! Тоест при стотина броя годишно са между 600 милина и милиард за "реклама" !!! От другите отделно !!! Ама вече пари нема , особено за глупости !!Коментиран от #11
17:58 13.05.2019
9 Колко ще му искат......
18:08 13.05.2019
10 асддас
18:20 13.05.2019
11 Анти милиционер
До коментар #8 от "гост":
Хората в маркетинговия отдел гледат в бъдещето, освен в настоящето. А там е пълно с електеички ускоряващи до 100 за 2.5 секунди.Коментиран от #12
18:32 13.05.2019
12 Ввв
До коментар #11 от "Анти милиционер":
Абе карай си тролея,кой те закачаКоментиран от #13, #14
18:36 13.05.2019
13 Анти милиционер
До коментар #12 от "Ввв":
Добре, милиционер.18:40 13.05.2019
14 гост
До коментар #12 от "Ввв":
Ами него може да не го закача , ама шефовете на ВАГ ги закача , та чак им къса гащите !!!!18:43 13.05.2019
15 John Doe
Коментиран от #20
19:09 13.05.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Каракуд
До коментар #3 от "Анти милиционер":
Без да съм изръсил 400 хиляди гущера каня миксерите да се пробваме 0 - 300 км/ч и който загуби ще му плюеме на па.тка.таКоментиран от #18
22:13 13.05.2019
18 гост
До коментар #17 от "Каракуд":
Изчакай като излезе Роудсъра,ще се пуснеш.22:22 13.05.2019
19 Тесла
22:41 13.05.2019
20 ...
До коментар #15 от "John Doe":
Имат Rolls Royce, не им трябва Bentley22:42 13.05.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 ФауВе
Коментиран от #24
10:07 14.05.2019
24 Зелено
До коментар #23 от "ФауВе":
Ако не бяха те да "заробят" някои марки, въпросните марки нямаше да съществуват днес.10:15 14.05.2019
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Лорд Нелсън
14:12 15.05.2019