6 593 30

BMW със 75% спад в печалбата си за 2019-а

BMW със 75% спад в печалбата си за 2019-а

Нетната печалба на баварския автомобилен производител е намаляла с цели 74.2% за първите четири месеца на годината в сравнение с аналогичния период от 2018-а. Информацията е от самата компания, която изнесе финансовите си отчети от началото на годината. Що се отнася до акциите, то цената на една акция е спаднала от 3.44 евро на 0.85 евро.

В изявлението на BMW се посочва, че негативния ефект е следствие от запорираните 1.4 млрд. евро, които са "резервирани" във връзка с разследването на еврокомисията за картел между големите немски производители. Европейската комисия може да глоби BMW с един милиард евро, ако докаже обвинението си за това, че компанията е в картелни отношения с други германски автомобилни производители.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 jap

    41 8 Отговор
    Спокойно ако тръгнат да фалират РSA ще ги погълне.
  • 2 пенчо

    22 4 Отговор
    цената на една акция BMW в момента е малко над 68 евро

    Коментиран от #24

  • 3 сектант

    15 9 Отговор
    междувременно със същите проценти има ръст в спортното подразделение на дачия - дали е случайност?
  • 4 Косачката

    4 2 Отговор
    Тая информация къде е публикувана?
  • 5 шампиона

    59 7 Отговор
    Да продължават да слагат веригите на двигателите отзад и като трябва да се обслужва на 50к километри да се сваля целия двигател и не само ще спаднат, ами ще и фалират...Олигофрени..

    Коментиран от #14, #22

  • 6 Най накрая осъзнаха

    30 10 Отговор
    немските напудрени боклуци.

  • 7 Японеца

    9 4 Отговор
    Нещо в тея факти, няма факти!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 ФауВе

    13 5 Отговор
    Спад в печалбата, ама поне имат печалба.А не като някой дето правят коли колкото да се хвалят пък печалба нямат и разчитат само на субсидии от народна пара и забрани и санкции към конкуренцията.
  • 11 гост

    13 26 Отговор
    БМВ са обречени, бъдещето принадлежи на Тесла, Господ е електричар а Св. Илон е негов пророк

    Коментиран от #21

  • 12 гост

    6 5 Отговор
    Много малко се пише тук.Ако беше за Тесла,коментарите щяха да бъдат 10 пъти повече.

    Коментиран от #26

  • 13 Булшитс

    9 1 Отговор
    Тотална глупост
  • 14 Антон 1

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "шампиона":

    Тоя филм го играх ! Голяма тъпотия за голямата им претенция ! Колегата със Сипърба няма грижи , а аз малко турбо на 120900 ! Пак много било изкарало ,?било консуматив ! Ама иначе кефа от шифорането е голям ::):)
  • 15 гост

    9 11 Отговор
    Е,нали до 200 хил.км. ДВГ,нищо не се разваляло и нищо не се правило,пишеха специалисти. А изведнъж вериги,турбота,след 100 хил.км.когато вече няма гаранция. Истината е в електричките.

    Коментиран от #18, #29

  • 16 БМВ боклук

    12 14 Отговор
    Не се учудвам. С тия боклуци които произвеждат
  • 17 Алфа Ромео

    11 5 Отговор
    Хорото да са взели да поумняват ли, странно...
  • 18 Антон 1

    13 2 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Е , кой твърди , че до 200 Хил . на ДВГ нищо не се прави ? Прави се ! Думата ми беше , че за тази цена трябва да има някакви предимства пред двойно по- евтиния Спиърб ! Ама много разлика няма ! Сипърб - Комби , дизел ,автомат ,4х4 , Лаурен & Клемен , адаптивно окачване , панорамен покрив , всички системи за сигурност , гаранция 5 г ......., сега с отстъпка в размера ма ДДС !!!! Вие си купувайте втора ръка “маркови “ коли за 30000 €! Ауди А8 на 200000 км ! Боже боже !
  • 19 jdm

    8 4 Отговор
    С тия цени и здравина на новите им автомобили няма как да са на печалба
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор

  • 21 Ивайло

    5 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    На Мъск "играта" му не е толкова да продава Tesla-та, колкото да стане основен доставчик на батерии. Чрез Теслите се стреми да накара колкото се може повече играчи да започнат да произвеждат коли на ток и респективно да им продава батерийните пакети.
  • 22 Трифонов

    13 8 Отговор

    До коментар #5 от "шампиона":

    Хората произвеждат двигатели, автомобили и мотоциклети от повече от един век. Техни инженери са измислили от нищото редица технически решения. Тойота - "световният пример за иновативност" - сключиха споразумение преди пет години с тях, в резултат към момента в редица модели на Лексъс и Тойота, включително новата "легендарна" Супра, работят двигатели на БМВ - тия, с "чупливите валвтроници"... Та въпросът ми е, ти ли, бе, гаражния "майстор", дето я си завършил, я не, техникума в Смолян, ще дадеш оценка на един от най-големите и най-стари автомобилни производители в Света!!!??? В автомобилите БМВ всичко е направено, с оглед на това да се постигне оптимален баланс между маса, аеродинамика и мощност, за да се гарантира максимум представяне и управляемост от минимум енергия... а не, за да направят по-лесно разглобяването на колата от някакъв, като теб в Тамбукту, когато колата подмине 300 хил. км... Колите се правят, за да се купуват нови и са изчислени да изкарат без сериозни ремонти и с минимум поддръжка, около 150 - 200 хил. км. Ако искаш повече, тогава от първия ден, трябва да се грижиш за колата, както трябва - да сменяш маслото на 8 хил. км., а не на 30 хил. например. 98% от собствениците на нови БМВ-та, сменят маслото на 30 хил. км. Т.е. през 2/3 от времето на експлоатацията си, двигателят не се смазва по време на работа... Колко да издържи? Издържат обаче... по минимум 200 хил. км.

  • 23 автосервиз

    10 2 Отговор
    Тъжният факт е ,че в търсена на максимална оптималност (ефективност) ,немските производители усложниха до безкрай двигателите си ,натъпкаха ги с електроника и ги направиха крайно сложни за поддръжка и ремонт. Преди години ,немско (качество) значеше сигурно ,солидно ,дълготрайно и дуракоустойчиво ,сега (за жалост) е точно обратното.
  • 24 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "пенчо":

    Така е, но средата на април беше с 10 евра отгоре
  • 25 Як Копелдак

    7 1 Отговор
    Айдее, започна се, траурния марш на Бетовен започва за швабските каруци, барем повлечат крак и другите да ги последват, светът ще е много по приятен без нацистките таралясници.
  • 26 Ботев

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Колега, тези които милеят за тази марка са обикновено неграмотни, писането не им е силната страна.
  • 27 chichoPablo

    0 0 Отговор
    https://www.investing.com/equities/bay-mot-werke Double check the price !
  • 28 Факт!

    3 2 Отговор
    Нещата са в технологиите на кой му пука че някакъв тъп немец измислил начин клапаните да се отварят по-бързо и така печелел 2 коня като идват електричките и обезсмислят цялото двг .Тва тъпите българи не могат да го схванат.И некой си бай Хой е измислил някакво подобрение навремето по каруцата ама кой го помни при положение че автомобилът навлезе и обезмисли каруците.А при електричките немците са никои.
  • 29 ядосан

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Гаранцията на БМВ е 5 години и 200000 км. До 100000 км вкл. е безплатна смяната на маслото и филтрите!

    Коментиран от #30

  • 30 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "ядосан":

    Пакети които се плащат допълнително.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.