29 432 72

Реален разход на дизелов хибрид E-Klasse

Реален разход на дизелов хибрид E-Klasse

Новият плъгин хибрид на Mercedes-Benz E-Klasse е оборудван с дизелов двигател и електромотор и е мечта за всички любители на икономичната езда. Колко точно обаче харчи тази кола? Отговор на въпроса ни дават специалистите от Motor1, които правят тест в абсолютно реални условия.

По-конкретно става дума за версията E 300 EQ Power, под капака на която е монтиран двулитров турбодизел с мощност 194 коня, а в корпуса на деветстепенната автоматична трансмисия е интегриран електромотор с мощ от 122 коня.

Реален разход на дизелов хибрид E-Klasse

Моделът има още една особеност - той е с подобрен коефициент на въздушно съпротивление, който е Сх=0,23. Резултатите от всички тези иновации правят впечатляващ среден разход от 3.45 литра на 100 километра пробег. Реалното тестово шофиране е на 360 километрова дистанция. При такъв разход с един резервоар могат да бъдат изминати 1 913 километра.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Още по темата

  • За новото хидропневматично окачване на Mercedes GLS (ВИДЕО)

    За новото хидропневматично окачване на Mercedes GLS (ВИДЕО)

    Хидропневматичното окачване на новия Mercedes GLS е една от гордостите на компанията от Щутгарт. Марката разпространи едно видео, на което се вижда ...
    10.05.2019
    7 289
    20
  • Mercedes AMG се отказва от задното предаване

    Mercedes AMG се отказва от задното предаване

    Всички нови модели Mercedes-AMG, включително и спорткара AMG GT вече няма да се предлагат във вариант само със задно предаване. Това каза лично шефът ...
    2.05.2019
    13 756
    48
  • Тествахме Mercedes-Benz CLS

    Тествахме Mercedes-Benz CLS

    За първи път за CLS се заговори през 2004 година, когато първото поколение на този автомобил сериозно разбуни духовете в автомобилната общественост. ...
    9.03.2019
    16 921
    32

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 за гъби съм

    78 62 Отговор
    тия няма ли да спрат с тия измислени тестове за разход докато се изтощи батерията. аман от номера с тия шваби. ще реват най-накрая имам чувството

    Коментиран от #13

  • 2 BMW

    41 36 Отговор
    Те реват бе брат .Прочети статията за БМВ.Китайците и американците ще им разкажат играта.
  • 3 Vectra c

    73 30 Отговор
    Онзи ден пътувах ми даде по борд 3,8 /100-2.2DTI 2003-първоначално супер консервативно, после с нормалното ми каране 4,2/100...Това след смяна на AGR с нов, почистване на колектора с ултразвук,"добро" гориво и икономични гуми...ще си го карам опелчето живо и здраво да е

    Коментиран от #21, #26, #52

  • 4 Vectra c /2

    31 4 Отговор
    Разхода е с пробег от над 900км.
  • 5 гост

    92 6 Отговор
    А колко струва спрямо една е-класа оборудвана само с дизелов двигател и харчеща 2 литра повече? Ако струва 15х.евро отгоре, то ще е необходимо изминаване на поне половин милион километра, за да се нулира разликата в цената.

    Коментиран от #12, #15, #27

  • 6 асен

    47 19 Отговор
    Трябва да се направи тест и във двете посоки за среден разход . А след тези 300 км батерията пада и разхода става по 2. Фалшиви новини явно Silver Star са я закъсали за пари щом постоянно реклама реклама реклама реклама ...

    Коментиран от #65


  • 7 Антиелектрика

    44 37 Отговор
    Хибридите са още по безсмислени автомобили от електрическите.

    Коментиран от #8

  • 8 Антиелектрика

    16 5 Отговор

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    А защо трябва да пишеш с моя ник?
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 Японеца

    46 38 Отговор
    Honda Accord plug in hybrid 2015г. 2.7/100! мерцедес ли? Смехурковци.

    Коментиран от #11, #14

  • 11 Мерцедес

    31 34 Отговор

    До коментар #10 от "Японеца":

    Стига с тея самурайски таралясници,да си видял някъде такава консерва правителствена кола?-няма и да видиш

    Коментиран от #23, #51, #63

  • 12 Крива ти е сметката

    9 6 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    5 300 лв е по-скъп
  • 13 асддса

    23 20 Отговор

    До коментар #1 от "за гъби съм":

    Кое му е измисленото бе, гъбар ? 2 литра дизел дава 4.5-5 на сто на магистрала. Сложи му хибридна система и пада надолу. Това че ти не можеш да караш икономично не означава че колата не дава такъв разход.

    Коментиран от #16

  • 14 Plameni

    8 7 Отговор

    До коментар #10 от "Японеца":

    Ако сравняваме заводски данни Mercedes C 300de системен разход 1,6л на 100км.
  • 15 асддса

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Не знабравяй, че е доста по-мощен и се сравнява с по-пощния дизелов вариант. Там цената се оеднаквява.

    Коментиран от #25

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 Гост

    39 1 Отговор

    До коментар #16 от "за гъби съм":

    А ако няма и нафта в резервоара, хептен пада разхода на 0
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор

  • 20 Вики

    21 4 Отговор
    Крайно време е да спрат да пишат тук пешеходци и велосипедисти! - Разходът е в реални условия!!! НО това е плъг ин хибрид и такъв разход на пътя се постига само в градски условия при скорост до 52 км в час!!! С включен климатроник в еко режим - намалена ефективност. И без да се докосва педала на газта.

    Коментиран от #28

  • 21 Занов

    12 8 Отговор

    До коментар #3 от "Vectra c":

    Беше ли запалил колата?
  • 22 Анонимус

    33 35 Отговор
    Аз пък карам автомобил който харчи 14/100 400+ коня и важното е, че мога да си го позволя. Вие се кефете на миксерите, а аз на V8.

    Коментиран от #24

  • 23 Читател

    28 4 Отговор

    До коментар #11 от "Мерцедес":

    Правителствените коли са с народни пари, не им правят сметка, но ако харчиш свои ще си купиш икономични и здраво, за краткост--японско
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор

  • 25 гост

    12 6 Отговор

    До коментар #15 от "асддса":

    А ти не забравяй , че след малко повече от година влиза Евро 7 и изискване за 95 гр на км , което значи 2,6 /100 !!!!!!! И никъде не пише , че за "по-мощни" не важи !!!!!!
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор

  • 27 Жоро

    14 2 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Едно смислено мнение. Точно 2 литра повече харчи E класата само с този дизелов двигате. Този плъгин хирбрид ще върви малко по-добре. Лошото е че е плъгин хибрид и ако искате да докарате този разход - трябва да го дозареждате. И след това идва твоят отговор - колко ще спестите? 3200 евра на 100000 км в Германия. Факт е че разходът е нисък, но факт е и дизелите са си икономични. Просто се чудят как да им смъкнат емисиите :)

    Коментиран от #30, #31

  • 28 Гост 5

    0 5 Отговор

    До коментар #20 от "Вики":

    Глупости !!!
  • 29 Иво

    7 3 Отговор
    Най добре бензинова малолитражка
  • 30 гост

    10 5 Отговор

    До коментар #27 от "Жоро":

    Това което го спестиш,ще го дадеш по-късно заради сложната система.Истината е в чистите електрички с възможно най-дълга гаранция,когато се сравняват нови коли.
  • 31 Plameni

    3 4 Отговор

    До коментар #27 от "Жоро":

    Разликата е в това, че в градовете където ще има забрана за движение на автомобили с двигатели с вътрешно горене ще може да се движи изцяло електрически за разлика от дизеловия който не е Plug-in Hybrid .Барселона въвежда забрана за движение в центъра на автомобили с двигатели с вътрешно горене от 2024 г.

    Коментиран от #32

  • 32 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #31 от "Plameni":

    Хибридите също не ги пускат,защото не те знаят дали си заредил батерията и се движиш на ток или на бензин/дизел.

    Коментиран от #36

  • 33 Не разбира

    4 1 Отговор
    Стяга кабела за тока от шестия етаж ли да го пускам или ще имам паркомясто пред входа. А от по-високите етажи безопасно ли е.
  • 34 Не разбира

    12 1 Отговор
    Представям си в Люлин до кооперативния как ще опъна кабела до колата та това са 100 метра мамкат. Сутрин прибирам а вечер разпъвам.
  • 35 Пустиняци

    25 1 Отговор
    Едно време си прибирахме акумулатора да не го откраднат а сега ще качвам батерията да се зарежда. Това е промяната за 2 поколения
  • 36 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    И като те спрат и ти се движиш изцяло електрически ,какво следва? И от къде знаеш, че Plug-in Hybrid няма да ги допускатслед като могат да се движат изцяло електрически.

    Коментиран от #37

  • 37 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #36 от "Plameni":

    И кой ще си играе да спира хиляди автомобили да гледа в какъв "режим" се движат , щом съществува реална възможност да сменят режима за секунди ??? Това може да стане само при напълно автономна кола НЕЗАВИСЕЩА от шофьора , а дотогава "хибридите" ще са умрели 100 % !!

    Коментиран от #39

  • 38 Митко

    4 1 Отговор

    До коментар #26 от "Auto Data":

    Правил съм засичане София Китен с хронометър. Под 100км много редко и накрая средна скорост 67км/ч.

    Коментиран от #45

  • 39 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    Нещо не разбирам. В бъдещата автономна кола, човекът няма да може да контролира движението? Или хибрид не може да бъде автономна кола, че щели да са умрели
  • 40 Ботев

    24 3 Отговор
    3.45л дизел х 2.30лв/1л= 8лв/100км, 10 годишна Тойота Приус 4л/100км ж 2.2лв/1л= 8.8лв/100км, виждам страхотен напредък в Мерцедес, успяха да настигнат 10 годишен японски хибрид, а да се сравняват с чисто нов японски хибрид е просто химера за швабските дизелови кратуни.

    Коментиран от #41, #43, #59

  • 41 Емигрант

    9 9 Отговор

    До коментар #40 от "Ботев":

    Прав си колега, японците са вече на 5 генерация- самозареждащ се хибрид, германците едва прохождат при хибридите, а и според мен всичко свързано с горивото ДИЗЕЛ е обречено.

    Коментиран от #44

  • 42 Астра Н

    15 5 Отговор
    Карам по Тракия със около 120-140, разход на Газ 7.1 Карам по нормален път с около 90 разход около 6.5 Опелчето ще си го карам и хич не ми дреме
  • 43 Q4 00

    3 2 Отговор

    До коментар #40 от "Ботев":

    Колко е реалния разход на Тойота Камри хибрид ,за да го сравни с разхода от статията за Мерцедес ?

    Коментиран от #53

  • 44 MIB

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Емигрант":

    Колегата да сравнява идентични автомобили. Едно просто сравнение в ауто дата показва ,че примерно разхода на Тойота Авалон хибрид е 5.3л/100км ,а при Мерцедес е 1.41 за дизел ,и 1.47 за бензин иразполага със 100 кс повече. Сравнението е за автомобили 2019г
  • 45 Q4 00

    1 2 Отговор

    До коментар #38 от "Митко":

    Купи си малко по - нов автомобил и ще ти показва средната скорост и разхода .Какви са тия хронометри.

    Коментиран от #47

  • 46 Смешника

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Auto Data":

    Малолетен си, нали? Коментарът ти е безсмислен.
  • 47 onq s konq

    5 3 Отговор

    До коментар #45 от "Q4 00":

    Изобщо не вярвай на борд-компютъра нито за ср. скорост,за горивото пък СЪВСЕМ,защото разликите с действителните числа са драстични.Мери се единствено по резервоар "пълен-пълен" за разхода и по часовник-"тръгване-пристигане" от табела до табела между началния и крайния град за средната скорост.

    Коментиран от #50

  • 48 Усмивката

    1 0 Отговор
    Електриките са незаменими в градски условия.Или ЦГЧ.Мойта потегля на светофар на 2500 оборота .И като има задръстване.....ко праим?
  • 49 Петров

    8 1 Отговор
    Хубаво е да се запознаете с историята. Електрическите автомобили предшествуват и дизела и бензина, и както се казва във всяко крими -- търси на кого му е изгодно. Никой от спорещите не смее да захване темата за безплатен ток , и не защото няма технологии. Проследете парите. Другото са само празни приказки.
  • 50 Q4 00

    0 3 Отговор

    До коментар #47 от "onq s konq":

    Разсъждения на собственик на автомобил от 80те години
  • 51 Комбина

    7 3 Отговор

    До коментар #11 от "Мерцедес":

    Задаваш въпрос, а не отговаряш. А отговора е: заради коплекси. Тойота, Хонда и най-вече Субару са велики марки. Субару-то е най-доброто 4х4 и още много най...
  • 52 ПенаОтНощнатаСмена

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "Vectra c":

    баце .. да те светна, бордовия комп дава един разход, а реалния е съвсем друг.. ти немаш дебитомер на горивото, а компа го изчислява по некви приблизителни формули. Да измериш разхода точно - пълниш резервоара до горе, засичаш колко км си минал, пак пълниш догоре и от там смяташ.. при мен бордовия ми дава 5/100 разход, а реално е към 5.5 / 100

    Коментиран от #55

  • 53 Ботев

    9 3 Отговор

    До коментар #43 от "Q4 00":

    Мерцедеса е плъг/ин/хибрид, а Камрито обикновен хибрид. При Мерцедеса броят и километрите само на ток и съответно 0 литра разход за този пробег. Не виждам смисъл да се обяснявам на дизелови кратуни които никога не са карали хибрид. Аз съм на 11 години хибриден стаж( 3 Приуса и сега Лексус) Да живеят ДЪРВЕНИТЕ философи, каращи нафтови печки.

    Коментиран от #54

  • 54 Q4 00

    1 6 Отговор

    До коментар #53 от "Ботев":

    Плъгин мъдинг важното е ,че Мерцедес е по- икономичен
  • 55 Смешника с вектрата

    7 4 Отговор

    До коментар #52 от "ПенаОтНощнатаСмена":

    Баце знам ги тез неща и затова написах, че е по борд. Идеята на коментара ми беше да акцентирам, че разхода на старата ми и евтина кола не е непоносимо далеч от рекламирания рекорден разход и 5.5 да е. Едва ли ще се втурна да хвърлям 40к евро за нов Мерцедес само защото е много икономичен. Производителите ще трябва да направят доста по добър продукт, за да ме откажат от старата кола.За мен лукса е на последно място, стиснат съм и пари не давам лесно...жив и здрав!
  • 56 незнайко

    3 2 Отговор
    А колко пъти трябва да се зарежда батерията за да мине тези 1913 километра ? Може би 1913/360=5.3 или 6 пъти.

    Коментиран от #57

  • 57 Plameni

    2 2 Отговор

    До коментар #56 от "незнайко":

    Реално 2000 км.се изминават за около месец и половина от 80%от хората.Какъв е проблемът веднъж седмично да заредиш батерията
  • 58 Иван

    1 4 Отговор
    Големи консерви в тая България има. Ама то свине в кочина какво да знаят и да видят. БМВ 7 хибрид с 2 л бензин е 6,6 на сто. Не съм го чел от някъде, а съм го видял с очите си. Напълно нормално е дизел хибрид да слезе под 4. Друг е въпроса, че и с 2 л бензин данните на МБ Ц-класе са почти същите и обезсмисля дизела.
  • 59 Иван

    2 6 Отговор

    До коментар #40 от "Ботев":

    Говориш пълни глупости ако сравняваш Приус с МБ. Освен това Приуса не слиза под 5,5-6.0 дори с иконоично шофиране в града, а на магистрала над 130 разхода ще се вдигне експоненциално ...
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор

  • 61 Reptile

    2 1 Отговор
    Направих 1000 км на последната C-класа 350е - хибрид с бензинов турбомотор почти 300 магарета. По спецификация е 2.0 л на 100 км при напълно заредена батерия - ами не е постижимо. Под 4.0 л не можеш да го свалиш на 100 км в никакъв случай. Среден разход не се дава, но аз под 7.2 не успях да падна. При настъпване на 300 км, като 60 - 70 км са по периферика на Париж и малко в Париж, ми даде 7.5 л разход, но не съм карал с 90 и съм я настъпил поне 10-на пъти до макс... Предполагам, че с пенсионреско каране са възможни едни 6-6.5, което за 280 к.с кола е феноменално постижение. И моля да спрете да приказвате за японските щайги, защото когато този Мерц дойде в БГ, Хондата ще е отишла на скрап, ще е претопена, произведена отново и пак ще се запътила към Надин, а ние ще си купуваме Мерц-а на 700К "супер запазен"...

    Коментиран от #62

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор

  • 63 Матей Тодореев

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Мерцедес":

    То само в правителствени коли се возим.
  • 64 Матей Тодореев

    0 0 Отговор
    То само в правителствени коли се возим.

  • 65 Mercedes-Benz

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "асен":

    Асене, кажи колко стотинки да ти дам, за да престанеш да говориш глупости?
  • 66 Даниел

    5 1 Отговор
    Гледай сега... Всеки си е чорбаджия на кесията. Моята не е препълнена, но не е и празна. Карам едно пасатче и съм много доволен. Купето ми е удобно- седалки, видимост и т.н. Смених музиката, изолирах купето с шумоизолация, смених ремъка и амортисьорите с пружините, ударих му една нова боица и едни нови джанти и ще ме изкара още 10тина годинки. Цялата работа ми излезе 5000 евро. Не зная колко струва тоя мерчо, ама под 50 европейски хилки няма да е... Една нормална къща... Не, че не искам да карам и аз кола за 50 000 евра, ама аз искам и майбах да карам... И не, че не мога да взема кредит от банката и да си взема една Е класа, просто тия пари мога да ги изхарча за по-приятни неща. Но всеки си има приоритети в тоя живот...
  • 67 Ицо

    0 0 Отговор
    Тойотата си е Тойота а не някоя немска трошка,това го е казал истински германец
  • 68 Ицо

    0 1 Отговор
    Тойота е на светлинни години пред Мерцедес стига с тези немски боклуци.
  • 69 Свирещия анус

    0 0 Отговор
    Аз па съм си направил жЕгулата на ток още едно време. Електромотор от хаспел, откраднат от строежа и батерии от електрокар, пак откраднати. Малко е тегаво зареждането от контактната мрежа на тролея, че на мокро време ме бие тока чат-пат, ама си е далаверка. И така- вече 20 години.
  • 70 Георги Коларов

    0 0 Отговор
    Реално въпросната кола без да е плъгин при скорост от 90 км в час харчи 4 литра на сто километра, с плъгин трябва да падне на около 2 / 2,5 литра, има нещо грешно в статията!
  • 71 Фен на МБ 190

    1 0 Отговор
    Здравейте, да ви споделя - карам стар дизелов Бенц 190 от далечната 1986-та година. 2000 кубика, 72 коня, атмосферен дизел, 4 скорости. Средният ми разход на гориво е около 5л./100 км., в София градско не ми дава повече от 6/100. Ако беше с 5 предавки разходът би паднал с още поне половин литър. Изключително доволен съм от този автомобил и не мисля да се разделям в скоро време с него. Двигателят е с неизчерпаем ресурс, върви прилично, харчи малко, обслужването му е евтино и тн. Така че си ги хвалете колкото искате всякакви хибриди, плъг ин хибриди, електрички и тн. и си измисляйте най-различни разходи, числа и прочее и не ни занимавайте с глупости. Поздрави и със здраве! :)
  • 72 К. К.

    0 0 Отговор
    Плъгин хибридът на Мерцедес минава 30-40 км. градско без зареждане(52 км. по паспорт) Това е достатъчно да караш в града на ток. Вечер, като се прибереш в гаража, зареждаш... И така вски ден. Тръгнеш ли на дълъг път - дизелът върши прекрасна работа. Смисълът е, че в града отсъстват вредните емисии. Не СО2, който е безопасен, а ОТРОВИТЕ и твърдите частици, които правят смога в града. Не гледайте средния комбиниран разход, той е без значение, защото е безсмислен. Плъгинът е безсмислено да го дозареждаш с ток извън града...

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.