8 268 37

Audi обнови A4

Audi отпразнува 25-ия рожден ден на A4 с фейслифт и техническа модернизация на бестселъра. Моделът получава освежена външност, по-богато базово оборудване и мултимедийна система MMI от следващо поколение.

Екстрериорните промени са засегнали почти всеки панел от каросерията на обновената A-четворка. Фаровете на базовата версия са светодиодни, а срещу допълнително заплащане могат да се поръчат матрични.

Рисунъкът на радиаторната решетка варира според различните модификации. В стандартната версия има хоризонтални ламели, при allroad - вертикални, а в S4 приличат на пчелна пита.

Шайбата на новата мултимедия MMI, разположена досега на централния тунел, е заменена от 10.1-инчов сензорен екран с функция за разпознаване на човешка реч. Системата предлага достъп до широка палитра от онлайн услуги и може да комуникира с пътната инфраструктура.

Обновеното A4 може да взаимодейства със светофарите и да перпоръчва оптимална скорост на движение в синхрон със "зелената вълна". От Audi са предвидили възможност за следпродажбено разширяване на функционалността на MMI.

Фирмено приложение за смартфон с името myAudi предоставя дистанционно информация за автомобила. Ако апаратът работи под операционна система Android, собственикът може да отключва и заключва вратите и да стартира двигателя от разстояние. myAudi позволява създаването на до 14 профила с индивидуални настройки.

Гамата от двигатели е изцяло електрифицирана. Двулитровите бензинови турбомотори с мощност 150, 190 и 245 к.с. и малките дизели са снабдени с 12-волтов стартер-генератор с ремъчно задвижване, а 3.0-литровият TDI и S4 - с електрически компресор и 48-волтова батерия.

Обновената S-четворка ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.8 секунди. Базовата бензинова версия със 150 коня ще се оборудва с ръчна трансмисия, а за останалите модификации ще се предлагат робот S tronic или осемстепенен автоматик.

В Европа Audi започва да приема поръчки за модернизираното A4 още този месец, но първите готови автомобили ще бъдат доставени на клиентите чак през есента. Базовата цена на модела е €35 900, а стартовата серия edition one струва минимум €53 300.


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гост
    Отговор
    1 12:35  15.05.19
    За ръчка и 150 коня в най-постната версия дължиш 70х.лв, подигравателно висока цена. А за другата над 100х.лв. Е не е ли по-добре нещо от сорта на Лексъс, БМВ и др? А за радиаторната решетка тип Хюндай въобще няма смисъл да се говори. Излагация.

    Коментиран от #2, #4, #11, #17

  • Никой
    Отговор
    2 12:45  15.05.19

    До коментар #1 от "гост":

    Изпърдяно 318д започва от 68 хилки, а 320и е над 72к.
  • AUDI
    Отговор
    3 12:55  15.05.19
    Автомобилните критици почват вече :):) решетката била от Хюндай ?! Честно ли?! като нямаш 70к лв. , си взимаш за колкото имаш и не пишеш глупости от яд :)

  • Бияч на Българи
    Отговор
    4 13:20  15.05.19

    До коментар #1 от "гост":

    Ти от коли разбираш ли бе олигофрен?

    Коментиран от #6, #21

  • Сатаната
    Отговор
    5 13:40  15.05.19
    Нещо куца, ако не пише за ауди и нямаше емблемите и ми покажат само снимките/особено втора/, бях готов да се обзаложа че е форд фокус.
  • гост
    Отговор
    6 14:04  15.05.19

    До коментар #4 от "Бияч на Българи":

    Да, с това се занимавам от повече от 10г, правя проучвания за автомобили за чужденци и това, което ти казвам не е току-така. Добрите дизайнери на немските коли отидоха в Китай, а новите дизайнерски линии не се приемат добре от клиентите. Особенно с дигитализирането на кокпита, това е най-неприятния тренд. Нима постоянното облъчване от монитори трябва да се допълва и от такива в колата?

    Коментиран от #7, #14

  • smeh
    Отговор
    7 14:32  15.05.19

    До коментар #6 от "гост":

    Слаб 2. Седни си :) Това, че правиш "проучвания" и попълваш екселски таблици не те прави разбиращ. Гледал колата на снимка и слагал оценки, че и с категоричен тон. Като се качиш да я подкараш, заповядай пак да коментираш. А единственото подигравателно високо в момента е цените на автомобилите N-та ръка. 10 годишен внос върви на 30-40% от цената на нов такъв. А после какво следва само собствениците си знаят. Рекорда го държи приятел с F10-ка с 22к "наляти" след покупката. Та като седнем на маса и се сети, че почти я докара до цената на G30-ка, гълта коняка като M-пауър бензина на пълна газ. Не по различно стоят нещата с А6 и Е-класа на старо. Съдейки по разходите, които може да ти отвори кола на старо и текущите им пазарни цени...новите автомобили колкото и надценени са в пъти по-изгодни.
  • 8 14:34  15.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Jezza
    Отговор
    9 14:41  15.05.19
    Добре, че поне махнаха това недоразумение 1.4 !
  • Бай Оня
    Отговор
    10 14:58  15.05.19
    Мдааа скъпо струват БМВ,Мерцедес и Ауди ...В това отношение ВАГ има и положителна страна ако няма кинти но искаш подобна техника заповядай Фолксваген скъпо?? Ок има Сеат има Шкода .....
  • Random
    Отговор
    11 15:02  15.05.19

    До коментар #1 от "гост":

    Серия 2 гран турер минава 100к като нищо, 320и с повечко екстри е 120к, обаче А4 с горе-долу подобно оборудване е 130+к.
  • Бай Оня
    Отговор
    12 15:02  15.05.19
    Чакай че сега видях тоя с Хундая да сравнява с Ауди ейййй селски айй у лево а Когато Ауди са правили Автомобили твоя Корейски евтин казан въобще не е бил замислен смешко

    Коментиран от #31

  • Стига ве
    Отговор
    13 15:06  15.05.19
    Какъв Хундай ве селски та нали всичко на всичко имате 5 модела и 5 вида двигатели тръгнал той с Ауди и Ваг да сравнява ... От Шкода Ситиго до Бугати Широн селски ти къде а?
  • 123
    Отговор
    14 15:20  15.05.19

    До коментар #6 от "гост":

    Сравнението ти на Ауди с Хюндай не е коректно! Този тип решетка се появява едновременно при А4 и i40 през 2015 година. Предвид историята до момента е по вероятно корейците да изкопират нещо от немците, отколкото обратното. За безумната дигитализация и поставяне на 'телевизори' в кокпита си на 100% прав! Но от друга страна, мисля че само при А3 и А4 имаш опцията да го прибереш с бутон в таблото, като необходимата информация се прехвърля на основното табло, което определено е по добрият вариант!
  • Азззз
    Отговор
    15 17:04  15.05.19
    Пропътувах 800 км с Audi А4 комби quattro автомат 2018 2.0 tdi (София-Белград и обратно). Колата струва 100 000 лева. Еми хубава е, върви, 4x4, височка, всичко ОК ама никога не бих дал повече от 50 к за нея. Еми 124-ката ми вози по-добре, на задната седалка е тясно - 3ма възрастни не могат да седнат отзад посмъртно, всичко вътре е пластмаса. Среден разход даде 6.5 дизел, което за модерен дизел е зле според мен. Колата беше на 38 000 км, като вече е влизала в сервиза на Ауди за смяна на накладки - само за информация накладки плюс всички масла и филтри на това чудо струва 1500 лева. Еми не мерси! За по-малко от половината пари има подобни автомобили, които предлагат реално същото...

    Коментиран от #23, #28, #34

  • GTE
    Отговор
    16 17:58  15.05.19
    Най-тъжното е, че точно премиум колите губят най-много и изненадващо бързо от цената си. Ауди на 3-4 години е около 35 хилядарки, а 5-6 годишно е под 20 хилки. Горе долу загубата за 5 години е по 1500 лв на месец, което е сериозна обезценка.
  • 17 18:09  15.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 18 19:14  15.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Евала
    Отговор
    19 20:10  15.05.19

    До коментар #18 от "Virus":

    Какъв изказ, какъв интелект, какъв словоред....
  • Бай Тошо
    Отговор
    20 20:19  15.05.19
    Хубава е машина ама с тоя дисплей който не е вграден загрозява таблото
  • БИЯЧ НА БИЯЧА НА БЪЛГАРИ
    Отговор
    21 20:20  15.05.19

    До коментар #4 от "Бияч на Българи":

    СПРИ БРАШНОТО И СЕ СЪБУДИ.НЕ Е ЛОШО ДА СИ МЕЧТАЕШ ДАЖЕ И ЗА НЕЩА КОИТО СА НЕПОСИЛНИ И СА ИЗВЪН ТВОИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ.НО ЗА ТОВА СЕ ИСКА АКЪЛ А ТО И СЛЕПИЯ ЩЕ ВИДИ ЧЕ ТИ ЛИПСВА.ГЛЕДАЙ СИ ФАНТАСТИЧНИТЕ ФИЛМЧЕТА И И ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА МЕЧТАЕШ .
  • газ бок
    Отговор
    22 20:39  15.05.19
    Не виждам смисъл да блъснеш толкоз пари за една кола дето след 5 години ше трябва да я сменяш щото я електрониката издаде багажа, я пластмасата изгние. Има много по-смислени неща в които да се инвестира отколкото такава кола. Като си фен си построи една сам и си се кефи, пак ше блъснеш една торба пари ама поне сам ще си си я направил и ще има какво да и цениш.
  • 123
    Отговор
    23 22:11  15.05.19

    До коментар #15 от "Азззз":

    Коментара ти е смешен! То и аз няма на дам толкова пари за колата, защото просто ги нямам, но пък няма и на кажа с пренебрежение, 'пффф, това пъ, 80 бона, аре нема нужда! И за другото си прав, колега! Как може маслата, всичките филтри и ОЕМ накладките да са 1500 лева? Ужас! Ама бай Иван в квартала ги сменя на 65 лева....Така е, прав си....А, и да не забравим, копира Хюндай....

    Коментиран от #29

  • Яблани и груши
    Отговор
    24 22:53  15.05.19
    Едни модерно маратонки по 400 лева. Взимам една жигула и ше си я карам бос. Кола за 100 бона. Визитка за комплексари. Хубава била. А знаете ли със 100 бона какви хубави неща могат да се направят.
  • Умният
    Отговор
    25 23:01  15.05.19
    Коли за цървули.
  • Коментара
    Отговор
    26 08:37  16.05.19
    Олроуда изглежда уникално!
  • Иво
    Отговор
    27 10:44  16.05.19
    Хубави коли! Имам А4 и А6 - никакви проблеми.
  • smeh
    Отговор
    28 11:31  16.05.19

    До коментар #15 от "Азззз":

    Разхода е напълно нормален. Над 1.5т комби с 4х4 и предполагам на 18ки джанти и с 235-ци гуми колко очаквате да харчи? По-старите коли понякога дават по-нисък разход именно поради ниския цолаж джанти(които са по-леки) и тесните гуми, както и заради по-ниското тегло. Отделно, че и рядко са 4х4. Ако твоя стар мерцедес/който не е лош/ го качим на същите джанти, изравним теглото и поддържаш темпото конкретното Ауди ще се хванеш за главата като замериш разхода. Отделно, че возията която предполагаш, че притежаваш ще изчезне нейде по нашенските калдаръми.

    Коментиран от #30

  • Аззззз
    Отговор
    29 18:59  16.05.19

    До коментар #23 от "123":

    Това някакъв опит за ирония ли беше?!? Колата просто е неоправдано скъпа на фона на това, което предлага... Тук не става въпрос какво аз или някой друг може да си позволи. И да 1500 лева за накладки и масла е безумно много, с толкова пари 4 членно семейство ще изкара 7 дни на морето, замислял ли си се? Освен това, бай Иван (поне моят) сменя масла и накладки със същото качество както Ауди сервиза. Аз ще продължа да ходя при него, ти ако искаш ходи спонсорирай официалните сервизи - все пак и те имат семейства да хранят... ;)
  • Аззззз
    Отговор
    30 19:27  16.05.19

    До коментар #28 от "smeh":

    Ако не се лъжа колата беше с 225/45 17-ки! Както и да е вероятно си прав - теглото и двойното предаване вероятно са главните виновници, автомата на новите коли мисля, че реално дава по-добър разход от ръчните скорости. 124-ката ми е на 15-ки, според заводските стандарти и с подобна скорост (120-140) дава 8-9 БЕНЗИН на сто, което за кола 2 хил. кубика, произведена 94'та и тежаща 1.5 тона е съвсем ОК. Казах, че 6.5 е зле, защото съм чувал за стойнсти от около 5 на сто при модерните HDI мотори на Пежо например... Директното ми сравнение е с втората ми кола - Алфа 156 2.4 jtd 150 кс от 2002. Тя ми дава същия разход 6.5, а е реално техника на 17 години! Все си мислех, че нещата са се подобрили за толкова години по отношение на разход...

    Коментиран от #32, #36

  • Аудиджия
    Отговор
    31 19:52  16.05.19

    До коментар #12 от "Бай Оня":

    Селски когато от Хюндай правиха коли Ауди бяха просто зародиш в тестисите на Фолксваген. Ауди е толкова Ауди колкото Шкода и Сеат , една емблема на умряла преди години фирма продадена от Мерцедес , купена от VW и сега не е нищо повече от ребаджнат VW. Слепец си а а такива като теб са от кръвната група
  • АLFA Q 4
    Отговор
    32 08:04  17.05.19

    До коментар #30 от "Аззззз":

    КРОСВАГОН ЧЕСТО МИ ПОХАРЧИ ДО МИЛАНО,, 142€, ТОВА Е СЪС ВСИЧКИ ТАКСИ, ВИНЕТКИ И ГОРИВО.. КОЛАТА Е 2006 г. ТЕЖИ 1605 кг. И СЪЩО ВЛАЧИ ДВА МОСТА.. ВЕРНО Е ЧЕ ПОВЕЧЕ ОТ, 130/h НЕ САМ КАРАЛ.. 15 ЧАСА БЕШЕ ПЪТЯ.. АВТОМОБИЛА С ТАЗИ СКОРОСТ НА, 6, та, ПРЕДАВКА Е С 2400оборота СМЕШЕН РАЗХОД ДАДЕ, А Е СТАРИЧКА ВЕЧЕ.,,,,,

    Коментиран от #33


  • Азззз
    Отговор
    33 08:40  17.05.19

    До коментар #32 от "АLFA Q 4":

    Ами нещата се поизравнени - и двете коли са 150 кс., ти си по тежък заради 4х4, при мен пък двигателя е 5 цилиндров и съответно е малко по-лаком от 1.9 жтд. Мисълта ми беше, че очаквах от Ауди модел 2018 по-икономичен двигател! Явно обаче си има някакъв предел по отношение на разхода, под който не може да се падне...
  • Иван
    Отговор
    34 09:23  17.05.19

    До коментар #15 от "Азззз":

    Моето е S-line ѝ4 и има място на заднта седалка сравнително достатъчно. Но наистина в B9 вече сякаш са по-тесни от B8. Същия разход го правя с 3-вия дизел без да се сдържвам в карането, а при спънато каране и надолу от 6 слиза. Относно накладките - колата е явно гаранционна и като минеш за оглед годишно нали представителството трябва отнякъде да заработи нещо като няма какво друго да пипне..така че се прибягва до смяна на накладки, но те не се заплащат от собственика мисля. Да тази цена 1500 лв е за оригинални и то комплект задни и предни накладки и дискове. И знаеш ли да те светна колко държат-дисковете минават 300 хил без проблем, накладки задни 200 хил без проблем, относно предните спокойно и 100 можеш да направиш ако не се правиш на рали пилот.

    Коментиран от #35

  • Азззз
    Отговор
    35 09:50  17.05.19

    До коментар #34 от "Иван":

    Викаш накладките издържат 200 хил километра, ама от Ауди решили да ги сменят на 38 хиляди ей така, за да заработят... Супер, те на следващото обслужване могат да кажат и че двигателя е за смяна и да го сменят за 15 хил лева! Колата е служебна и тези 1500 лева са били платени, само че не от моя приятел, а от фирмата, в която работи. Ако това наистина е така, се радвам, че нямам взимане даване с официални сервизи!
  • smeh
    Отговор
    36 10:46  17.05.19

    До коментар #30 от "Аззззз":

    Има време за ниския разход, не бързай толкова. Като почнат да правят дупки в пода и да се набираме с крака по асфалта, ала Флинстоун, заради ЕкоЛ*йн*та, ще си спомняме с носталгия как сме зяпали таблото и разхода. А прогреса е винаги повече на хартия, отколкото в реалността. Затова, сега може да ме оплюят, но А4 в комбинация с Quattro си плаче за 3.0тди, харчи малко отгоре на 2.0тди, но разликата е...

    Коментиран от #37

  • Азззз
    Отговор
    37 11:32  17.05.19

    До коментар #36 от "smeh":

    Абе добре си вървеше колата с 2.0 тди 163 кс. Никъде не усетих липса на сила, макар че съм сигурен, че с 3.0 двигател ще върви още по-мазно...

Напиши коментар:


Публикувай