Last news in Fakti

20 Май, 2019 16:02 8 545 125

Tesla има пари само за още 10 месеца

  • tesla-
  • илон мъск-
  • фалит

Ако текущите разходи на Tesla се задържат на сегашното равнище, финансовите резерви на компанията ще се изчерпат напълно след 10 месеца, става ясно от писмо на Илон Мъск и новия финансов директор, в което предупреждават сътрудниците си за нуждата от икономии.

Мъск препоръчва да се проверява внимателно всяко разходно перо и предлага мерки за пестене. Според писмото резервите на Tesla в момента възлизат на $2.2 млрд. (€1.97 млрд.) и при сегашния темп на харчене ще бъдат изчерпани напълно до март догодина.

Tesla увисва на ръба на фалита не за пръв път. През 2017 г. Bloomberg пресметна, че компанията "гори" по $8 000 на минута и ако това не се промени, ще изхарчи паричните си резерви до 6 август 2018-а.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Язе

    45 12 Отговор
    Местя си го.

    Коментиран от #84

  • 2 Meganoob BG

    41 24 Отговор
    Може би е време да пробвате нещо по-евтино и изобщо практично? Като например дизайн на Фердинанд Порше от 1938-ма? Никой не иска да си вземе скъпа каляска на батерии която да изгасне зимата и да те дърпа някой дядка с Вартбург.
  • 3 Емил

    26 23 Отговор
    Тоя рефрен (в разни вариации) го слушам от 2005! В началото звучеше - такава кола не може да съществува! Къде са тези "пророци" сега?!

    Коментиран от #86

  • 4 Въпрос ?

    23 21 Отговор
    Още ли има не изгорели Тесли ?

    Коментиран от #7

  • 5 Авто фен

    21 23 Отговор
    Tesla = автономна литиево бомба !
  • 6 Някой

    24 8 Отговор
    Факти, само да ви спомена, че не всеки иска да гледа тъпите ви реклами, а да ги правите задължително със съобщение, което може да бъде премахнато с прост Inspect и премахване на реда на кода, който го е сложил там е просто смешно, що не земете да пускате 1 предупреждение, че който иска да ви подкрепи може да го направи като го изключи,а ми губите ценните 5 секнду да го махна без да си изключвам ад блока? Ясно, че Мъск няма да фалира, ма вие тъпи ли сте ил исе правите?

    Коментиран от #26

  • 7 ссссссс

    14 22 Отговор

    До коментар #4 от "Въпрос ?":

    А бе русопитек ,я ни покази руски ел автомобил ? То май няма такъв ? То май няма въобще такова нещо като руски автомобил а ? Къде си тръгнал да коментираш големите ?

    Коментиран от #8, #10, #17

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Driving pleasure

    15 14 Отговор
    Ми време е да си ходи и да се върнем малко към нормалността в автомобилния бизнес!
  • 10 Driving pleasure

    20 17 Отговор

    До коментар #7 от "ссссссс":

    Нали нема да слагаш Т'слата при големите?! Мога да ти покажа МАЗ от 54та година, който е на ток, точно каквото сега пробват по германските магистрали с жици. Тия простотии електрическите сме ги минали и сме доказали че не струват и пак ще го докажем. Във всяко ново има добре забравено старо и когато старото не е работило и новото рядко получава работещ вариант
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 за гъби съм

    6 5 Отговор

    До коментар #11 от "Kura":

    няма да стане тва дето се надяваш, затваряй магазина за части и си купи хотел по-добре! и не забравяй да сложиш бързо зарядно на паркинга поне за 2-3 коли.
  • 13 Кико

    2 14 Отговор
    Не плачете на чуждите гробища. Само една Ушанка може да завижда на успехите на друг! Ако успее TESLA ще на прават революциа и ще при своята всичко постигнато, за родину за Путину!
  • 14 Озадачен

    20 5 Отговор
    Само не разбрах,какво общо имат техническите несполуки на Тесла( разбирай,пълна аматьорщина на Мъск и компания) с Русия и Путин,хахаха............ Путин е виновен,че американците вече 20 години не могат една свестна електричка да направят

    Коментиран от #16

  • 15 Driving pleasure

    13 5 Отговор
    Апропо - само да ви напомня, че след 10 дена субсидиите за Тесла падат на 1700 долара, което значи нов спад в производството, докато конкуренцията пуска нови модели и ще се радва на 7000 зелени гущерчета. Това е на фона на непрекъснато палещи се Т'сли и на поредните жертви на малоумния автопилот.
  • 16 Driving pleasure

    5 3 Отговор

    До коментар #14 от "Озадачен":

    Ще ида даже малко по-далече - не една свясна електричка, а една свясна кола ;)
  • 17 Здравко Ахилесов

    8 2 Отговор

    До коментар #7 от "ссссссс":

    Има и руски електромобил. И то с многозначителното име "Калашников"......
    Не те карам дс ми вярваш безрезервно - провери в нета......
  • 18 гост

    4 5 Отговор
    Еха, тея фалират от 2012 и още не могат да приключат. Нещо ми се върти една статия тук от преди половин година, къде пишеше, че фалита ще е след дни......

    Коментиран от #30

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Свети Илон

    15 3 Отговор
    Има достатъчно балъци които ще продължат да инвестират в Тесла, така че още много години ще имам чужди пари за харчене. Обещавам че до 25-30 години ще излезем на печалба
  • 21 Зомби с квадратно чело

    14 2 Отговор
    Къде е гост да каже как Мъск обещаваше 500 долара за акция а сега гони 200!!!!!И как се присмиваше на Форд, който след 100 години и няколко кризи, все още са живи и се борят успешно, и пазарната им капитализация отново е над Тесла.

    Коментиран от #22, #23, #27

  • 22 гост

    3 6 Отговор

    До коментар #21 от "Зомби с квадратно чело":

    Акциите на БМВ в петък паднаха с 5 процента.

    Коментиран от #29

  • 23 Всичко си идва на мястото

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "Зомби с квадратно чело":

    Илон Мъск: Tesla е надценена компания
    АВТО OFFNEWS | 22 май 2017 в 08:3363371

    Странно признание направи Илон Мъск - създателят на лидера в производството на електромобили Tesla. В интервю за The Guardian южноафриканецът заявява, че според него компанията му не струва 50 милиарда долара, на колкото е оценявана в момента. Според Мъск важен фактор е колко печели една фирма, а Tesla в момента има доста ниски печалби заради непрекъснатото реинвестиране в нови мощности.
  • 24 Груьо

    14 3 Отговор
    Дано има пари и за по малко време, защото не зная дали знаете, че при производството на батериите на Тесла се отделят 11000 килограма въглероден диоксид. Това какво значи , автомобилът е вреден за околната среда още преди продажбата и пускането в експлоатация , сами си направете изводите дали този автомобил въобще трябва да съществува и да се афишира колко е безвреден за Околната среда!
  • 25 Антонн

    3 2 Отговор
    На 01.04.2018г."Компанията "Тесла" фалира !", пошегува се неуместно Илон Мъск .
    Нали праща такава кочина и в космоса,ако има извънземни да ги умори от смях.
    За източна европа да пусне модел тип "дачия с тиранти",да се зарежда от мрежата на тролеите.
    Ще се купува като варен геврек .
  • 26 Asd

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Някой":

    Не се правят, такива са си милите ...
  • 27 200 $

    2 4 Отговор

    До коментар #21 от "Зомби с квадратно чело":

    А ти ако искаше да си купиш обратно акциите на компанията си, нямаше ли да бутнеш цените на акциите колкото може повече? Миналата седмица си купи акции за още двайсетина милиона. Като се качат акциите, ще са 50 милиона.

    Коментиран от #28

  • 28 Зомби с квадратно чело

    6 3 Отговор

    До коментар #27 от "200 $":

    Това е най-малоумното обяснение което съм виждал през живота си. Супер сигнал към инвеститорите. Сигурно и 700М дългове за 3 месеца са за да си купи евтини акции, и самозапалванията и смъртните случаи с атопилота. Зомбирането е страшна работа, пазете се деца!!!!
  • 29 Зомби с квадратно чело

    9 1 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Ти пак гледаш в канчето на другите. Кръговрата на живота е навсякъде, преди да се смееш на 100 годишна компания първо направи 20 и то със подобни успехи после говори. Тесла няма да фалира, но постепенно губи зомби статуса си. Ти си един от последното им зомби.
  • 30 гост ли си, лост ли си

    7 3 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Докато има зомбирани като теб да инвестират пари които лидера на култа да харчи и да му купуват кошниците, няма да фалира. Лошото за него е че един по един почвате да излизате от транса, а нови шарани нещо не се хващат.

    Коментиран от #31

  • 31 Смешни сте

    1 8 Отговор

    До коментар #30 от "гост ли си, лост ли си":

    Смешни та чак жалки сте, като ритате някой, който е паднал. Но не си правите сметка, че той отново ще стане и ще продължи още по- величествено от преди, а вие ще си останете толкова жалки. Нали същите се подигравайте при проблемите с производството на модел 3? Е, какво стана? Това е най-продаваният електромобил в момента. Същото ще стане и с Модел У, който им топи парите в момента, после ще се подигравате на проблемите с пикапа и камиона. Но нещо не ви виждам да се подигравате на Ауди за фиаското им с производството на електромобили? Точно на тях е редно да се смеете със все гърло!

    Коментиран от #32

  • 32 Зомби с квадратно чело

    4 0 Отговор

    До коментар #31 от "Смешни сте":

    Това се нарича с твоите камъни по твоята глава. Присмиваме се на зомбитата и по конкретно на гост, който само преди няколко месеца плюеше по цялото автомобилостроене и боготвореше Мъск а сега се е скрил като мишка, след като това е изказване на неговият идол.

    Коментиран от #33

  • 33 Смешни сте

    1 3 Отговор

    До коментар #32 от "Зомби с квадратно чело":

    Напротив, изказването на Илон Мъск което съм цитирал в пост 23, ясно показва че самият Илон Мъск смята, че акциите са надценени. Самия Илон Мъск казва, че не са постигнали планираното производство. Самият Мъск казва, че има много работа да се свърши, за да заслужат акциите 500 долара. За разлика от всички нароили се стартъпи започнали да правят електромобили, Тесла винаги съумява да се изправи, след като е паднала, защото се учи от грешките си, които неизменно съпътстват всяко ново начинание. При тях се действа бързо и със замах. Като имат проблем с доставчиците на седалки, си построяват завод за седалки. когато имат проблем с доставчиците на оборудване, си купуват фирма за производство на поточни линии и роботи в Германия. Когато им трябват нови разработки за батерии, си купуват разработчик и производител на батерии и суперкондензатори от най-ново поколение. Когато имат проблем с превозвачите при доставянето на автомобилите, направо купуват превозвача, включително няколко такива в Европа. Със сигурност ще имат още проблеми, което обаче ще ги направи още по-силни. Разходите които правят в момента, всъщност са инвестиция в активи, които за в бъдеще ще им спестят както проблеми, така и разходи.

    Коментиран от #34

  • 34 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Смешни сте":

    Първо 16 г. компания отдавна не е стартъп, и второ когато целият свят ти пречи трябва да се замислиш дали светът е крив или и аз имам вина за това. Естествено за зомбитата теорията за световна конспирация си пасва идеално.

    Коментиран от #35

  • 35 Я пак, на кого пречи на света?

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "Зомби с квадратно чело":

    Я да ми кажеш, на кого светът пречи повече? Защо 100-годишните със своите финансови и производствени възможности, не могат да постигнат резултатите които постига Тесла при електромобилите? Дали на тях светът не им пречи, за да постигнат нивата на вредни емисии, които трябваше да постигнат, но отлагат постоянно? Ако бяха започнали дори заедно с Тесла, сега Тесла нямаше да съществува, а стогодишните дори нямаше да имат загуби, заради огромните печалби от ДВГ. Volkswagen са си поставили за цел да произведат един милион електромобила до 2025 година, като ще инвестират 60 милиарда за целта и ще губят по 3000 евро на всеки продаден електромобил. Tesla ще произведе милионния си автомобил още през следващата година и има само 6 милиарда загуби. Правиш ли разликата? Да, Тесла не е startup, но е оцеляла след доста по-сериозни падания, от тези които отказаха всички стартъпи, които имаха амбиции да я убиват, но така и не оцеляха, да произведат поне един автомобил.

    Коментиран от #38

  • 36 QUADRIFOGLIO

    9 0 Отговор
    Електромобилите ги пропагандират по една причина, просто предлагането на класически автомобили надхвърли търсенето. Сега се опитват да ни обяснят или както в Германия направо да ни принудят да си изхвърлим здравите машини, и пак да се бръкнем за непрактични и неекологични електромобили. Защо според вас се пробутват електромобилите, а не се набляга на природния газ ,който е напълно екологично чист и възобновяем ресурс?
    Батериите на автомобилите са правят от изчерпаеми и не на 100% рециклируеми материали. Толкова ли сте прости, че не се усещате, как богатите корпорации се опитват просто да заработят за пореден път колосални суми за ваша сметка?
    Радвам се, че Тесла са на ръба, дано фалират тия изроди алчни заедно с VAG, които са тръгнали по същия път и налагат натиск върху немските политици за да работят в техен интерес.
    Властта трябва да е в ръцете на народа, а решенията които взима да са в полза на мнозинството, а не в полза на мизерна група хипер богати олигарси, както и сега, почти в цял свят.
  • 37 kjl

    1 0 Отговор
    Всеки може да произведе нещо на загуба. Милиард, два на година. Зора май е да е и печелившо! Гледам акциите вече под 200 долара! А имаше едни спекулации за 420, до колкото си спомням.
  • 38 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Я пак, на кого пречи на света?":

    Защото не са мазохисти, и не харчат чужди пари.
    След 16 години трябва да си на върха а не да се бориш за оцеляване. Милион пъти му казаха на Мъск да си затваря устата щото ЕГОТО му е до небето и само усложнява нещата. Аз не знам друг голям човек от бизнеса да приказва толкова, виж Бил Гейтс, Тим Кук, Джеф Бозон и т.н. все скромни хора.

    Коментиран от #39

  • 39 Те са на върха

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Зомби с квадратно чело":

    Само където, зомбирани като тебе не го осъзнават. На върха са на технологиите, на върха на продажбите на електромобили, на върха на производството на батерии в световен мащаб. Според тебе пазарите ли са по-важни или краткосрочните печалби?

    Коментиран от #40

  • 40 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "Те са на върха":

    Компания която е на върха, не съкратява работници а ги наема. Всеки може да е на върха на продажбите, утре ако пусна кило хляб за 50 ст. и аз ще съм на върха. Жалко че има толкова елементарни хора в България да не разбират от елементарни неща.

    Коментиран от #41, #43

  • 41 Елементарни частици

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "Зомби с квадратно чело":

    Елементарно е - Тесла има 20% брутна печалба от всеки произведен автомобил, а Volkswagen ПЛАНИРАТ ЗАГУБА 3000€ на всеки произведен електромобил плюс отделни милиарди инвестиции. Какви са ти ЕЛЕМЕНТАРНИТЕ изводи от тези факти?

    Коментиран от #44

  • 42 гост

    0 0 Отговор
    Форд съкращава 7000 работници!Те май ще фалират!
  • 43 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Зомби с квадратно чело":

    42 е за теб!
  • 44 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Елементарни частици":

    Добре ама може ли линк към тая статистика, а не само празни приказки. Това за 3ката ли е или за Ската??? Абе дай линка ние ще си направим сами изводите.

    Коментиран от #45, #46, #47, #57

  • 45 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Зомби с квадратно чело":

    https://www.abcnyheter.no/motor/bil/2019/05/20/195579402/ford-kutter-7.000-jobber

    Коментиран от #48

  • 46 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Зомби с квадратно чело":

    Хареса ли ти?
  • 47 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Зомби с квадратно чело":

    Прочети добре,къде смятат че е бъдещето!
  • 48 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "гост":

    Искам линк за коментар 41 не за Форд. Форд също не са цъфнали и вързали и в момента не са на върха ако не знаеш. Това е нормално преструктуриране когато нещата не вървят, каквото прави и Тесла. Виж други компании отварят нови заводи, дори при насищане вече на авто пазара. Тесла още не прави и половин милион коли и вече съкращава не мислиш ли че им е рано???

    Коментиран от #49, #50

  • 49 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Зомби с квадратно чело":

    Сега ще ти пусна! 2 минути.
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "гост":

    Само Тесла печели от ел.коли,но те реинвестират.Вече го писах много пъти.Но ако не реинвестират,ще фалират.Те трябва да правят още сервизи,магазини,да развиват мрежата,да правят фабрики.Но всичко това струва пари,но без да го правят не могат да продължат.
  • 52 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "гост":

    Хаха ти бъзикаш ли се с мен, какъв е този измислен език, ти знаеш ли изобщо на какъв език е статията????

    Коментиран от #53, #54

  • 53 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Зомби с квадратно чело":

    Да,какво езика ли ти пречи?

    Коментиран от #55

  • 54 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Зомби с квадратно чело":

    Е,не ти ли хареса статията?
  • 55 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "гост":

    Другият път дай на Китайски, за да могат повече хора да я разберат. Като видиш зора и почваш с малоумщините си, нямам думи.

    Коментиран от #56

  • 56 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Зомби с квадратно чело":

    Нямаш ли преводач на компютъра? Германски експерти,които изчисляват производството на всеки Модел 3,на 28 хил.долара. след като са разглобили колата.

    Коментиран от #58

  • 57 Елементарни частици

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Зомби с квадратно чело":

    Компанията се придържа към прогнозата си по отношение на производството за 2019 г. като очаква между 360 хил. и 400 хил. превозни средства да излязат от заводите ѝ, като броят може да достигне 500 хил., ако предприятието в Шанхай достигне планирания таван на своя капацитет през четвъртото тримесечие.

    Компанията заяви още, че загубата през второто тримесечие ще бъде "значително" по-малка от загубените 702 млн. долара през първото тримесечие. Печалбата ще се върне през третото тримесечие.

    Маржът по брутната печалба за Model 3 остава сравнително стабилен при ниво от 20% . http://www.banker.bg/pari-i-pazari/read/tesla-moje-da-uvelichi-kapitala-si-sled-golemite-zagubi

    Това на достатъчно разбираем за тебе език ли е и достатъчно конкретно за кой модел ли е? Какви изводи си направи? Сподели.
  • 58 Зомби с квадратно чело

    0 2 Отговор

    До коментар #56 от "гост":

    Това не е Германски език, а някой от скандинавските!!!! Искам статия на Английски която да мога да си я преведа нормално а не да ползвам преводачи, толкова ли е трудно да дадеш линк на Английски?!?!?!

    Коментиран от #59, #61

  • 59 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Зомби с квадратно чело":

    Модел 3 на Ринга отново!

    https://www.teslarati.com/tesla-model-3-track-mode-nurburgring-bmw-m2-video/

    Коментиран от #60

  • 60 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "гост":

    Тези баварки само му пречат,човека не може да си кара спокойно!
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Елементарни частици

    1 0 Отговор
    Упс всичко се е маркирало в предишното мнение. Това трябваше да е.Понеже се направи на разсеян и "не ми видя мнението" повтарям го: До коментар #44 от "Зомби с квадратно чело":

    Компанията се придържа към прогнозата си по отношение на производството за 2019 г. като очаква между 360 хил. и 400 хил. превозни средства да излязат от заводите ѝ, като броят може да достигне 500 хил., ако предприятието в Шанхай достигне планирания таван на своя капацитет през четвъртото тримесечие. Компанията заяви още, че загубата през второто тримесечие ще бъде "значително" по-малка от загубените 702 млн. долара през първото тримесечие. Печалбата ще се върне през третото тримесечие. Маржът по брутната печалба за Model 3 остава сравнително стабилен при ниво от 20% . http://www.banker.bg/pari-i-pazari/read/tesla-moje-da-uvelichi-kapitala-si-sled-golemite-zagubi Това на достатъчно разбираем за тебе език ли е и достатъчно конкретно за кой модел ли е? Какви изводи си направи? Сподели.

    Коментиран от #64

  • 63 ИЯО

    0 0 Отговор
    Нека кандидатства по програмта "Млад фермер". Там работата е сигурна............
  • 64 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Елементарни частици":

    Вестник банкер поства някакво число но откъде???? Освен това пише че акциите са 258 долара което означава че статията е супер стара и става въпрос за скъпите 3ки от по 60К парчето. Също пише за брутна печалба, но аз не познавам продукт на пазара, който да няма брутна печалба, така че интересно ми е да дадеш за Е-голфа същите данни дали го продават под себестойност му?????

    Коментиран от #65

  • 65 Тома Неверни

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Зомби с квадратно чело":

    Tesla може да увеличи капитала си след слабото първо тримесечие
    Концернът отчита загуба в размер на 702 млн. долара, като прогнозира съществен ръст при доставките на електромобили през второто тримесечие
    СПОДЕЛИ:
    Инвестор.БГИнвестор.БГИнвестор.БГ Инвестор.БГ
    Аспарух Илиев АСПАРУХ ИЛИЕВ
    още от автораСЛЕДВАЙ
    Tesla може да увеличи капитала си след слабото първо тримесечие
    Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск. Снимка: Ройтерс

    25.04.2019
    Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск предложи в сряда повишаване на капитала, тъй като компанията загуби над 700 млн. долара през първото тримесечие на годината и прогнозира връщане към печалбата през третото тримесечие на 2019 г., съобщава Ройтерс.

    Производителят на електромобили планира да разреши редицата логистични проблеми при доставките на автомобили на глобално ниво, след като се справи с трудните няколко месеца, които бяха белязани от съкращения на персонала и търкания между Мъск и американските финансови регулатори.

    От началото на годината книжата на Tesla са поевтинели с 22%.

    Мъск продължава да се опитва да убеди инвеститорите, че търсенето на Model 3, седанът, с който компанията се опитва да си възвърне печалбата, е изключително голямо и че моделът може да бъде доставен бързо и ефективно на клиентите по целия свят.

    По-слабите доставки добавиха допълнителна доза опасения около ситуацията с финансовото състояние на компанията и засилиха спекулациите за скорошното ув
  • 66 Тома Неверни

    0 0 Отговор
    Пак се е маркирало всичко. Това исках да постна в предишния пост.

    В сряда от дружеството заявиха, че предвиждат доставките през второто тримесечие да достигнат между 90 хил. и 100 хил. превозни средства, което ще е повече от регистрираните 63 хил. броя през първите три месеца на годината.

    Маржът по брутната печалба за Model 3 остава сравнително стабилен при ниво от 20%.

    За първото тримесечие компанията отчита нетна загуба в размер на 702,1 млн. долара, или по 4,10 долара за акция, в сравнение със загубата от 709,6 млн. долара, или по 4,19 долара за акция година по-рано.

    Акциите на компанията се търгуват с понижение от 1,99% преди началото на борсовата сесия (10 ч. българско време) при 258 долара за акция. https://m.investor.bg/novini/444/a/tesla-moje-da-uvelichi-kapitala-si-sled-slaboto-pyrvo-trimesechie-281254/

    Да информацията е "стара" от преди месец, но е последната известна и за последното тримесечие - тримесечието с най-голяма загуба. Колкото повече бройки продават, толкова по-голяма ще бъде печалбата за разлика от другите производители, които продават под себестойност и трупат загуби от всеки произведен електромобил. Сега разбираш ли защо Тесла се напъва да произвежда по много, а останалите се стремят да ограничат търсенето за времената, когато ще продават на печалба.

    Коментиран от #67

  • 67 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Тома Неверни":

    Не не разбирам, казах ти дай ми за Е-голфа данни от ФВ че продават под себестойност си. Това се нарича дъмпинг и се наказва строго от закона. Освен това за коя 3ка е това число пак питам щото масово 3ките бяха за по над 50000 долара. Едва наскоро пуснаха за 35000 долара които отчета явно не хваща. Не разбирам колко трябва да си зомбиран след като Мъск казва че имат своите проблеми и трябва да преструктурира компанията, каквото правят и Форд ти да казваш че всичко е мед и масло.

    Коментиран от #68

  • 68 Много селективно четеш новините

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Зомби с квадратно чело":

    Това е от статия от факти

    Стартовата цена на ID изглежда съвсем приемлива, но поне в първоначалната фаза от продажбите моделът ще носи само загуби. Във Volkswagen вече били калкулирали, че ще продават електромобила на минус с €3 000 за всеки екземпляр. Според изчисленията обаче към 2025 г. платформата MEB щяла да излезе на по-голяма печалба, отколкото носели автомобилите с ДВГ. Нещо ще кажеш ли по въпроса вече? Имаш достатъчно факти. Tesla вече е на етапа в който ще са Фолксваген през 2025 година. Печелят яко от всеки продаден автомобил. Просто разходите различни от поточната линия на електромобили са им в повече. Не забравяй колко нови заводи и зарядни станции строят и колко фирми купуват почти всеки месец.

    Коментиран от #69

  • 69 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Много селективно четеш новините":

    Прави разлика между НЕТНА и БРУТНА загуба!!!!! Брутна загуба няма нито при ФВ нито при Тесла. За нетна нещата са по сложни и за ФВ е напълно реално за момента да са на нетна загуба което не е такъв проблем за тях. Важното е техн. да са в добра позиция за да могат когато решат да спират ДВГто което в момента им носи огромна нетна печалба да могат да я прехвърлят върху ЕВтата.

    Коментиран от #70

  • 70 Напълно обърка понятията

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Зомби с квадратно чело":

    За да са на нетна загуба, това означава цялата група Volkswagen да е на загуба от всички дейности. Брутната загуба означава че са на загуба само от този модел, но заради голямата нетна печалба могат да си го позволят. От Volkswagen ще работят на брутна загуба и нетна печалба, докато при Tesla ще е обратното. ще имат брутна печалба от всеки произведен автомобил, но нетно ще са на загуба заради инвестиции в други начинания. Volkswagen е избрал хоризонталната интеграция и предпочита да разширява само производствените си възможности, докато Тесла е избрала вертикалната интеграция, което изисква първоначално огромни инвестиции, но след това поема печалбите от производството на материали чак до доставката на автомобила на клиента. Volkswagen смятат, че ще излезнат на брутна печалба чак през 25-та година, когато би трябвало да заработи евентуален завод за батерии под шапката на Фолксваген. само където това е бъдеще евентуално време, типично в стил Volkswagen.

    Коментиран от #71

  • 71 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Напълно обърка понятията":

    ХаХа как ще си на брутна загуба пък ще си на нетна печалба е такова животно няма. Аз спирам да чета глупостите ти. Никой не продава на брутна загуба това официално противоречи на закона защото се нарича дъмпинг. Наскоро Марешки беше проверяван точно за това, защото го подозираха в дъмпинг на цените.

    Коментиран от #72

  • 72 Прост въпрос за няколко милиона

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "Зомби с квадратно чело":

    Хайде тогава ми кажи, ако Tesla и Volkswagen продадат по един милион автомобила през 2020 година, кой ще е на печалба и кой на загуба? Изключително прост въпрос, данните ги имаш. По мое мнение Tesla ще е на голяма печалба, а Фолксваген на голяма загуба.

    Коментиран от #73

  • 73 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Прост въпрос за няколко милиона":

    Ти не разбра ли че двете компании са в различно положение. За ФВ всяко ДВГ значи огромна нетна печалба, а всяко ЕВ може би нетна загуба. От какъв зор освен заради натиск от Тесла и други ЕВ да карат клиентите си да заменят Голф с Е-голф? Това си е стратегия, и една голяма игра, ако си мислиш че Мъск мисли за природата и хората с неговото голямо ЕГО то ти си зомби на квадрат. Той просто е един бизнесмен, който е затънал дълбоко в морето на бизнеса. ФВ изчакват друг да подготви почвата за експанзията им, те могат да си го позволят а Тесла не може тя трябва да е активната това е положението.

    Коментиран от #74

  • 74 И да шикалкавиш няма да промениш нищо

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Зомби с квадратно чело":

    В крайна сметка всичко което изприказва остава празни приказки. Тесла ще си печели от производството на всеки един автомобил и ще инвестира тези печалби плюс още пари на заем, за да завземат пазара. Китайците също не спят и съвсем скоро ще имат достатъчно производствени мощности да наводнят световния пазар с електромобили, което ще свие продажбите на стогодишните и съответно тяхните печалби, които смятат да инвестират за в бъдеще, за производство на електромобили. В крайна сметка няма да имат нито печалби, нито производство на електромобили, а още по-жестоките норми които ги очакват се знаят отсега и не могат да се правят на изненадани след няколко години. Огромната лакомия за печалби днес, ще изиграе много лоша шега в бъдеще.

    Коментиран от #75, #76

  • 75 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "И да шикалкавиш няма да промениш нищо":

    ХаХаХа в края на краищата Тесла за Q1 2019 е със 700М назад а ФВ отчита оперативна печалба(преди данъците) от 3.9B евро!!!!
    Та керванът (VW) си върви а кучетата (Тесла) си лае.
  • 76 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "И да шикалкавиш няма да промениш нищо":

    А и забравих вземи прочети статията и ми кажи кой РЕВЕ като куч.....а дали са ФВ или Тесла???
  • 77 Най-лошо се падна от високо

    0 0 Отговор
    Не мислиш ли, че един срив на продажбите от само 10% ще срине и всичките печалби, да не говорим за колосалните загуби на Volkswagen. Сривът на продажбите на Tesla беше 30%, а на производството с 10%. Би ли се наел да направиш прогноза, какво щеше да се случи с Фолксваген при такава ситуация? Ще ти подскажа с цитат от последната седмица от производител произвеждащ приблизително колкото Tesla, а ти умножи до мащабите на Volkswagen "Чистата загуба на британския производител Jaguar Land Rover за 2018 г. достига колосалните £3.6млрд (€4.1 млрд.), става ясно от финансовия отчет на компанията. Катастрофалните резултати се дължат най-вече на срива на пазара в Китай и силния спад в продажбите на дизелови автомобили."

    Коментиран от #78

  • 78 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "Най-лошо се падна от високо":

    Питай си кристалната топка, въпроси от рода ако баба ми беше мъжка и т.н. са безсмислени. Никой не е застрахован от кризи. Ягуар нали яхнаха Ел. вълната кво ми се оправдават с дизелът?????
    Та пак питам кой СЕГА реве като К______А ???????
  • 79 Пи ли си гинко билобата

    0 0 Отговор
    Ако сега беше изпил щеше да си спомниш, че последния път, когато Тесла имаше пари не за десет месеца а само за месец, през следващото тримесечие имаше половин милиард печалба. Това им е хубаво на кризите, че много лесно можеш да "съкратиш разходите" смятай да изхвърлиш баласта, без никой да има право да ти се сърди. Тези които не вършат работа много добре знаят, че е така. От Тесла поне знаят защо са в криза. Всяко разширяване на пазарите, ще води до подобни затруднения. Дай боже на всеки такава криза. При другите кризата ще е в обратен порядък - намаляване на търсенето. Вече започна, ако се правиш на разсеян и ми говориш за кристални топки. Не ти говоря за бъдещето, а за настоящето. Ето сега имаше криза само заради смяната на начина на измерване, при положение че не са мърдали изискванията, смятай какво ще е кризата догодина, когато влязат новите еконорми.

    Коментиран от #80

  • 80 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Пи ли си гинко билобата":

    Понеже не съм си изпил билобата да ми припомни тоя на снимката дето реве като к____ка някой от управата на ФВ ли беше???

    Коментиран от #81

  • 81 Илон не реве

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Зомби с квадратно чело":

    Реват стогодишните и се оплакват като п**ки. Този от снимката не търси оправдания, като тях от толкова години, а търси решения и очевидно ги намира. Такива решения които дори 10 години след него и автомобили на които да правят обратен Инженеринг, тези 100-годишните така и не могат да копират дори камо ли да измислят. Ако можеха, щяха да го бият с цена, защото поне това имат възможност да направят. Могат да си позволят и по-големи загуби от него. Защо тогава само ревът, че ще го стигат и реват, че им изяжда пазарния дял, но нищо не могат да направят по въпроса? И то и ми яде пазарният дял на бестселърите с ДВГ на определени пазари където са стъпили. За дял електромобили въобще не може да се говори даже.

    Коментиран от #82

  • 82 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Илон не реве":

    Яде яде колко да яде 500 000 само в мечтите му. Другите правят над 10М.

    Коментиран от #83

  • 83 Колко е разликата от 50 до 500

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Зомби с квадратно чело":

    Само преди една година, правеше по 50 000 годишно, а сега спорим дали ще произведе 400 или 500 хиляди. Виждаш ли тенденцията? Догодина ще има втори работещ завод в Китай и още един модел за продажба, а после още един и още един. Все пак не произвежда банички а автомобили. За шест месеца, закупи място в Китай и построи заводът там. За година и 6 месеца, Volkswagen само не може да реши къде да си построи завода. Правиш ли разлика в развитието? Volkswagen водят Tesla със 100 години развитие. Това за което говориш е градено 100 години и са обединени няколко компании под шапката на Volkswagen или други стогодишни.

    Коментиран от #85

  • 84 президента

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Язе":

    Благодаря Ви, колега.
  • 85 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "Колко е разликата от 50 до 500":

    Грешката която винаги правиш е да екстраполираш до безкрай!!! Дори гледането ти в кристалната топка е по смислено от това. На 20 години една компания трябва да е в апогея си, малцина доживяват до 100.

    Коментиран от #87

  • 86 Геро

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Емил":

    Тя пък като съществува, какво?
    Екзотична играчка, а не здраво МПС.
    *Палят се..
    *при -7гр пада капацитета на батерията с 41%
    * батерията след 5г е с намалял капацитет, каквото и маркетингово да дрънкат.
    *замърсяването при изработка и отделяните емисии за производство за ток са почти равни на дизел
    * липса на квалифициран сервиз
    тн тн тн

    Коментиран от #88

  • 87 Какви са твоите очаквания

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "Зомби с квадратно чело":

    Една 20-годишна (технически десетгодишна) компания какво трябваше да е постигнала според тебе за да е успешна? Колко автомобила трябваше да произвежда в момента! Ще ми посочиш ли поне една 20-годишна по-успешна компания от Tesla? И бонус въпрос, ако Тесла е толкова зле, колкото казваш, защо всички, повтарям ВСИЧКИ, останалите автомобилни компании искат да я настигат, НАСТИГАТ. Как така настигаш някой, който е след тебе? Как така само за една година, настигна по производство porsche и jaguar land rover? Това малко ли ти се струва? ако след още една година произвежда два пъти повече от тях, пак ли ще ти се струва малко. Въобще кажи какви са ти критериите за двайсетгодишна компания? Да произвежда по над 10 милиона автомобила годишно?

    Коментиран от #89

  • 88 Изкара логика

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "Геро":

    По твоята логика, бензиновите автомобили са негорими, въпреки че се палят 10 пъти по-често от електромобилите. По твоята логика зимно време горивото на един бензинов автомобил намалява с 20-30% защото пробегът ти пада с толкова, защото през зимата се вдига разхода на гориво. При електромобилите, не пада капацитета, ако ще караш на дълъг път, защото батерията се стопля, точно както и на бензиновия или дизелов автомобил, не му се вдига разхода през зимата, ако го караш на дълъг път. Вдига се само, ако го караш на къси разстояния и няма време да загрее. Електромобилите не се нуждаят от сервиз, ако нямат технически проблем, за разлика от непрекъснатата смяна на консумативи при ДВГ. На Тесла трябва да се сменя само филтъра на купето, което не налага разглобяването на половината автомобил за половин ден със съответните часови ставки в автосервизите, а всеки собственик може да го направи сам. Дори има ръководство, как собственикът може да си ги смени сам, за да не посещава сервиз. Двигателите и трансмисията, се нуждаят от обслужване на всеки 1,6 милиона километра. Имаш една смяна на антифриз на няколко години.
  • 89 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #87 от "Какви са твоите очаквания":

    Трябва да е на печалба, за да може да инвестира в наука. Сиромах човек жив дявол. В момента никой не говори за Семи, роадстера не се задава а е краят на май. Нови батерии също няма, поне от Тесла няма нищо, само един чип за автопилота и то от АМД. И за капак на борсата потъна, а той налива масло в огънят и дразни точно тези инвеститори на които утре ще почука на вратата.

    Коментиран от #90

  • 90 Не видях нито едно име

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "Зомби с квадратно чело":

    Очевидно е, че Тесла може да направи повече отколкото прави. Кажи обаче кой е постигнал повече? Кой, кой, кой? Кой е този, дето е инвестирал повече в наука от Тесла и е постигнал повече? Ти по милиардите вложени в наука ли ги оценяваш или по резултатите? Какво е лошото с малко средства да постигаш повече резултати? Кой има по-добър пробег, по-бързо зареждане, по-добро ускорение, по-висока максимална скорост, повече полезен обем и брой пътници, способност за теглене на ремарке, по-добър софтуер, по-ефективни електродвигатели, не по-добра, а някаква използваема зарядна инфраструктура, която да направи електромобилите практични, по-добро съотношение цена/характеристики?

    Коментиран от #91

  • 91 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "Не видях нито едно име":

    Тесла направи ЕВто танк и уби всичко което нормалният Японец и Европеец иска, еко и танк не си подхождат. Тесла няма нищо зад гърба си, патентите му са СОФТУЕР?!?!?!? Тесла яхна Ли-йон революция и я изроди в един франкенщаин. Всеки може да сложи голяма батерия в колата, това обаче убива еко мечтата на всеки нормален човек.

    Коментиран от #93

  • 92 илп

    1 0 Отговор
    Пак вечният въпрос кои са по добри . ЕЛ или ДВГ. Погледнато от високо , Тесла направи автомобил от нищото който показа по добри показатели от 100 годишните иновации и подобрения в ДВГ . Каквито и затруднения да има, нямат значение ,дори фирмата няма значение. Духът от бутилката е изпуснат и няма връщане назад. КПД на ел двигателя е несравним с този на ДВГ. И сравненията на коментиращите тук са неуместни, все едно да сравняваш Модел Т на Форд с последният им модел. Ел. автомобила е продукт на ново технологично равнище създадено през периода 1970 до днес. Колкото и да не ни се иска ДВГ е обречен, както парния двигател а по рано вятърните мелници.
  • 93 Не е толкова лесно, колкото изглежда

    1 0 Отговор

    До коментар #91 от "Зомби с квадратно чело":

    Ауди сложиха почти най-голямата батерия на Тесла, която тежи с 200кг повече. Това ли е успех? Или това, че с нея значително по малкия и по-лек автомобил изминава 30% по малко километри, има 70км/ч по ниска максимална скорост и ускорява два пъти по-бавно. Очевидно, че Тесла е по-добра и екологична. Защо не можеш да кажеш поне един по-добър производител? Нали от Тесла нищо не са постигнали? Защо така, дори днес никои дори не се доближава до постигнатото от Тесла през далечната 2012? Защо избягваш за пети път отговора на този елементарен и конкретен въпрос?

    Коментиран от #94

  • 94 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Не е толкова лесно, колкото изглежда":

    На кой въпрос бе гунчо??? За скорост и ускорение си има Римак има Нио. За КПД йониката я дават по добра от днешната 3ка а има поне 10 коли по-добри от тази от 2013. А още големите се пазят и си правят печалба от ДВГ. Ти кажи за патентите и нововъведенията, какво точно е направила Тесла??? Танк на колела?????

    Коментиран от #95, #96, #97

  • 95 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "Зомби с квадратно чело":

    Голям спор,ето тук малко информация за мотора на Тесла Модел3.

    https://www.teslarati.com/teslas-model-3-electric-motor-is-a-clever-mystery-box-says-auto-experts/

    Коментиран от #98

  • 96 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "Зомби с квадратно чело":

    Модел 3 харчи енергия колкото Йоник,но е по-тежка и по-мощна.Така,че не виждам с какво Йоник е по-добра.Единствено,че имат повече сервизи.
  • 97 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "Зомби с квадратно чело":

    Намираш ли конкурент с тези характеристики,на тази цена,на тази кола,която да не бъде скоро забранена?Нова алтернатива!
    https://www.tesla.com/fr_FR/model3/design?redirect=no#battery
  • 98 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "гост":

    ХаХа като прочета тесларати и си го местя в другият крачол. Дори няма и да отворя линка, опитай пак.

    Коментиран от #99, #100, #103

  • 99 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "Зомби с квадратно чело":

    Знам,че няма да отвориш,защото няма да има какво да отговориш след това!А така спора си върви,нали?

    Коментиран от #101

  • 100 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "Зомби с квадратно чело":

    Няма! Тесла няма конкуренция! Не се намира!
  • 101 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от "гост":

    Другият път със същият успех може да цитираш вестник ШОК. Чакам да ми кажеш какво е открила Тесла което е взаимствано от другите компании а после аз ще ти отговоря какво са направили други компании.

    Коментиран от #102

  • 102 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #101 от "Зомби с квадратно чело":

    Аз питах за конкурент на Модел3,за 42500 евро,която ускорява за 5,6 до 100,вдига 225 км/ч.има възможност за теглич,има голяма багажник за класа си,има още много неща.Можеш ли да ми намериш конкурент,нов? Търся!

    Коментиран от #104, #105

  • 103 Пак нищо не каза

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "Зомби с квадратно чело":

    Коя от тези коли е конкурент на Тесла? По твоята логика, всяко едно ел.скутерче е по-ефективно от Тесла. Само където не правиш разлика между икономичност и ефективност. Когато говориш за ефективност, трябва или да сравняваш два еднакви по размер автомобила или да интерполираш резултатите. Въпреки това, Йоник в практиката не е по-ефективна от Модел 3, а само на хартия. При шофиране заедно, Теслата изразходва по-малко енергия за единица разстояние. То и на Е-трон му дават на книга един пробег, който никой не е в състояние да постигне на практика. Остава си идеален на хартия електромобил с отчайващи резултати в реалността. Поне фугите на ламарините са му по-добри от Тесла.Очаквах това да кажеш, защото е единственото реално предимство. Но фуги автомобили не продават, както се вижда. Тесла НЯМА реални конкуренти по цена/характеристики. НЯМА. Набий си го в квадратната глава. Ако на 30% по-добра ефективност казваш нищо, значи си пълен профан на тема техника. Казваш ми, че дали автомобила ти гори 10л или 7л на 100км е абсолютно едно и също и никой не обръща внимание на подобни дроболии. Всеки може да подобри и още 10% и да ги направи6,3л/100, ама не искали защото се пазели? Ти на колко годишни деца смяташ че го говориш това?

    Коментиран от #108

  • 104 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #102 от "гост":

    Аз пък не си търся кола да вдига 225 км/ч и да ускорява по светофарите така че обърни се към КАТ може би те знаят как да ти отговорят подобаващо. Аз пък търся къде се пресичат 225км/ч с екологията щото иначе бих си взел една Импреза???? Теглич също не ми трябва така че не ме занимавай с глупостите ти.

    Коментиран от #106

  • 105 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #102 от "гост":

    А забравих за багажника, вземаме 3ката и Нисан лииф и 4 гуми за колата да видим коя ще побере повече навит ли си??? Щото нали не си представящ багажа като течен терминатор а?????

    Коментиран от #107

  • 106 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #104 от "Зомби с квадратно чело":

    За екологията бях пуснал линк за въздуха в Осло,че след като са навлезли ел.колите,от 200 хил.човека които са имали проблеми с въздуха,астма и задух,сега са станали 10 хил.след като са навлезли ел.колите.Какъв друг по-добър отговор искаш от фактите? Това не е от професори,а са факти!

    Коментиран от #109

  • 107 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "Зомби с квадратно чело":

    Не казвам,че Лийф е лоша,кола.Даже си е много хубава.Малка е батерията.И все пак незнам дали ще събере гумите на Модел 3.

    Коментиран от #111

  • 108 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "Пак нищо не каза":

    ХаХа смешен си вземи прочети кои са ЕПА после погледни резултатите им а после блъскай здраво главата в земята и се моли на преподобното си гуру и така 10 пъти на ден докато поумнееш.
    Та чакам да ми кажеш Тесла какво са измислили освен ЗОМБИТАТА разбира се :))).

    Коментиран от #113, #114

  • 109 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #106 от "гост":

    Започна се с лапешките номера, много си елементарен. Тука спорим за друго нещо а не за ел. автомобилите като цяло. Това показва пълното ти безсилие щом почна да сменяш изцяло темата.

    Коментиран от #110

  • 110 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #109 от "Зомби с квадратно чело":

    Аз разбрах,че спориш за неща от които не разбираш и единственото нещо което правиш е да бягаш от неудобните въпроси! Написах ти факти че ел.колите са екологични,написах да ми намериш конкурент,не намери.
  • 111 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "гост":

    Малка е щото целта е не да създадеш бомба на колела, която да предизвика екокатастрофа. Японците си знаят работата, също и европейците, мегаломанията е за ЗОМБИТАТА.

    Коментиран от #112

  • 112 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #111 от "Зомби с квадратно чело":

    Не разбрахте ли всички,че в колите с малки батерии няма никаква екология,защото тя не замества една бензинова кола.Тя е само градска кола,а за извънграда пак трябва да си купуваш бензинова.Е каква екологияе да имаш две коли.Тесла ,замества напълно бензинова кола,защото може да се използва и на дълги разстояния,така че бензинова не ти трябва.Това поне не е трудно да го разберете.
  • 113 Какво казва ЕРА

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "Зомби с квадратно чело":

    Колко според тях е пробегът на Модел 3? Реалния пробег? Упс, Йоника май дори според
    ЕРА не РЕАЛНО е по-ефективен?
  • 114 Ефективност

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "Зомби с квадратно чело":

    Ето ти тестове в реалния свят


    https://teslamotorsclub.com/tmc/attachments/upload_2019-1-21_14-39-37-png.370650/

    Сега вече излязоха и по-леки и икономични тесли с по-малки батерии.

    Коментиран от #115

  • 115 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #114 от "Ефективност":

    ХаХа отново ли вестник ШОК, влекат те жълтините. Понеже не знаеш да те светна ЕПА означава Anvironmental Protection Agency и всички и имат доверие, като правят реални тестове в реални условия. Та там за Йоник (от 2017) 136 MPGe а за най-добрата 3ка е 130!!!!!!
    Та я кажи какво друго пише във вестник шок освен че Мъск измислил Телепорта и вечен двигател?????

    Коментиран от #116

  • 116 Ти въобще разбра ли въпроса?

    0 0 Отговор

    До коментар #115 от "Зомби с квадратно чело":

    Какъв според ЕРА е официалния пробег който са дали и какъв е реалния който са измерили. Това са две различни числа. Колко е разликата между тях в проценти и колко е разликата в проценти между 130 и 136?

    Коментиран от #117

  • 117 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #116 от "Ти въобще разбра ли въпроса?":

    В ШОК какво пише по този въпрос ???????
    Ти кажи какво са открили точно Тесла??? Асинхронният двигател ли , Ли-Йон батерия ли инвертира ли. Измислили са зомбитата, хайде сега блъскай главата в земята и да не забравиш да го правиш на твърда настилка за бо добър ефект.

    Коментиран от #118, #119

  • 118 Не сменяй темата, ти я почна

    0 0 Отговор

    До коментар #117 от "Зомби с квадратно чело":

    Какво измериха ЕРА при сертифицирането и какво записаха. И те ли станаха ШОК, когато доказват, че грешиш? Според тях Модел 3 е по ефективен и дори по-икономичен от по-малките Йоник. Ти обаче четеш Шок и говориш глупости. Пак ти повтарям, че от тесла са измислили нещо, което на 100годишните вече 10 години не им се отдава дори да го доближат като постижение на подобна цена. Това малко ли ти е като постижение?

    Коментиран от #120

  • 119 Леонардо

    2 0 Отговор

    До коментар #117 от "Зомби с квадратно чело":

    Абе те Леонардо и Пикасо не са измислили боите и платната, а Хемингуей не е измислил хартията или буквите, но останаха в Историята, нали? Тесла също ще остане, дори още утре да фалира и да я преименуват на Дачия.

    Коментиран от #121

  • 120 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "Не сменяй темата, ти я почна":

    В Шок какво пише по въпроса, щото сертификата е виден за всички!!!!! Обаче шок има шпиони навсякъде, знаят всичко дори и че ЕПА са корумпирани.

    Коментиран от #122

  • 121 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #119 от "Леонардо":

    А защо Тесла а не Шеви примерно, щото някой им измислил Ли-йон батерия ли????

    Коментиран от #123

  • 122 В сертификата пише и двете числа

    1 0 Отговор

    До коментар #120 от "Зомби с квадратно чело":

    В случая с Модел 3, документът разкрива, че автомобилът е постигнал цикъл от EPA-цикъл от 334 мили (537 км), но Тесла поиска от СИП да намали официалния обхват до 310 мили.

    Промяната се нарича „Желания диапазон на Tesla“ и макар да не се обяснява защо са го поискали, тя вероятно ще увеличи точността на рекламирания диапазон за повечето собственици. Сертификата е официален документ. Спокойно може да го изтеглиш от Интернет и да го прочетеш, вместо да ръсиш квадратен мозък без гънки тук! Тази информация е добре известна и сме я коментирали десетки пъти тук. От customers report, когато откриха проблема със спирачките и направиха tesla за две стотинки, в същата статия казаха че са постигнали 535 километра с едно зареждане в реални условия. И те ли са вестник ШОК? Ускорението също е по-добро от официално обявеното. И не забравяй разликата в големината и теглото между сравняваните автомобили! Това е все едно да сравняваш разхода на гориво между corsa и rolls-royce.

    Коментиран от #124

  • 123 Тесла разбира се

    1 0 Отговор

    До коментар #121 от "Зомби с квадратно чело":

    Тесла направи електромобилите желани, като ги направи практични за ползване близки до тези с ДВГ и задминаващи ги по някои показатели, ЗА СЪЩАТА ЦЕНА. Да си чул някой да иска да стигне Шеви, когато става въпрос за електромобили. Да си чул някой да готви убиец на chevy, няма и да чуеш. Който и да питаш за марка електромобили, почти никой няма да спомене chevy, но поне 80% ще кажат tesla.
  • 124 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #122 от "В сертификата пише и двете числа":

    Кой модел 3 бе зомби, има сертификати за поне 5 тройки!!!!! Тази история е за първите 3ки а не за тези от по130. Дай да видя сертификат от ЕПА за повече от 136?????? Първо беше че Хюндая не бил реален, сега като разбра кои са ЕПА и как тестват се извъртя ама Теслата можела повече. Факт е че Хюндая започнаха по късно и ги задминаха, а големите пасуват заради печалбата си. Факт е че няма нищо ново или революционно измислено, един софтуер който може да даде минимално предимство.

    Коментиран от #125

  • 125 Кой какво разбра късно?

    0 0 Отговор

    До коментар #124 от "Зомби с квадратно чело":

    Още в първия си коментар, казах че ЕРА е измерила едно е написала друго нещо за Тесла. Къде съм писал, че на hyundai ЕРА данните не са реални? Казах че като ги карат и тестват заедно, tesla освен че по-ефективен автомобил от hyundai, което личи дори от тези mpg които ти си дал, дори е по икономичен автомобил от доста по-малкия hyundai. Вече успя ли да направиш разликата между икономичност и ефективност или трябва да ти се обяснява как един автомобил може да не е по-икономичен от друг, но да е по-ефективен от него? Тези mpg отчитат само икономичността, но не ефективността. Ако същата силова установка от hyundai се сложи на по-голямата и тежка Тесла, резултатите ще са плачевни. И обратното, ако задвижващата част на Тесла се сложи на купе като на hyundai, ще е много по-икономична. Стогодишните не предлагат много електрички не защото не искат, а защото не могат и се излагат.