3 177 12

Jaguar Land Rover отчете рекордни загуби

Чистата загуба на британския производител Jaguar Land Rover за 2018 г. достига колосалните £3.6млрд (€4.1 млрд.), става ясно от финансовия отчет на компанията. Катастрофалните резултати се дължат най-вече на срива на пазара в Китай и силния спад в продажбите на дизелови автомобили.

През миналата година продажбите на JLR са намалели с 5.8% до 565 хил. коли. В САЩ и Великобритания са купени с 8.1% и 8.4% повече автомобили на британския производител, но това няма как да компенсира спада от 34% в Китай.

От края на миналата година се носят упорити слухове, че Tata се кани да продаде JLR, като сред потенциалните купувачи се споменават PSA и FCA. Индийският концерн обаче категорично отрича да има такива планове.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • kjl
    Отговор
    1 10:28  21.05.19
    Много ме кефи как могъщия капитализъм последно време генерира само загуби.В милиарди. Вече 300% спрямо БВП в световен мащаб. И тъпите комунисти взеха че заеха основна роля в оцеляването му. Това не е ли забавно?
  • Miusuka Madoto
    Отговор
    2 10:41  21.05.19
    Е как няма да е на загуба - то бива хората да са глупави, но всички вече знаят какви безумно скъпи (и за поддръжка) луксозни ТРОШЛЯЦИ произвеждат тия..с изнесени производства в Китай и Индия...смятай! Луди пари и не можеш да излезеш от сервиза
  • Японеца
    Отговор
    3 11:28  21.05.19
    На ви брекзит!

  • сектант
    Отговор
    4 11:30  21.05.19
    време е дачия да ги купят
  • Коко моко
    Отговор
    5 11:36  21.05.19
    Абсолютни боклуци са новите модели на рейндж ровъра, лично карах почти година нов 2018. Уникален боклук за 200К
  • Borislav Popov
    Отговор
    6 11:45  21.05.19
    Бе каква Британска марка са след като са собственост на Тата ?!! На Британците остана ли им непродадена марка автомобили ?!!
  • гост
    Отговор
    7 11:49  21.05.19
    Значи тези конкуренти на Тесла регистрират 4млрд. за една година, а Тесла е регистрирала 5млрд. евро за 10г. Явно Тата ги точат, няма друго обяснение, и Опел бяха така за 15г. под шапката на ГМ, все на загуба, а колите им се продават. Да им направят одит и да видят откъде идват загубите при положение, че колите им се търсят и са скъпи, а при скъпите коли процента на печалба от единица е много по-голям спрямо бюджетните. Не е слуайно, че всички електрички започват с премиум, от който се печели и тогава разработват и слизат до ежедневни модели. Някак си загубата им се пада по 115х.евро на непродадена кола, нещо не им разбирам сметките, едва ли не ако бяха продали 6% повече и трябваше да излязат на печалба, то е трябвало да регистрират печалба от 115х.евро от всяка кола.

  • Гост2
    Отговор
    8 12:41  21.05.19
    Въобще не ги точат, имаше доста статии по темата. Грешката на индиеца е, че остави тъпите англичани да си правят каквото искат (т.е. могат) вместо да ги смени след като ги купи. А резултатите очаквано са същите, те ако бяха читави хора, нямаше да я докарат до фалит преди години. И не се сглобяват в Индия, а в Англия.
  • Ahmed Niyazimov
    Отговор
    9 13:29  21.05.19
    Тъпотия тук в Каталуня това е най търсената марка а цената е между 50 000-120 000 евро
  • Bat Sande
    Отговор
    10 21:26  21.05.19
    "Катастрофалните резултати се дължат най-вече на срива на пазара в Китай и силния спад в продажбите на дизелови автомобили." Само на това ли се дължи или на кривата ракета космоса и е крив?! Аз чакам и другите добри марки от миналото, които се продадоха на компании от Азиатско-тихоокеанския регион да последват съдбата им скоро.

    Коментиран от #12

  • истинко
    Отговор
    11 11:52  22.05.19
    Крайно време е марките Jaguar и Land Rover да ги пратим в ...небитието! Така е когато те купи индийски некадърник! За това на авто пазара трябва да останат само автомобилните марки Лада, Москвич, ЗАЗ и тем подобни"качествени" боклу..ци! Боже, на къде върви света, Боже?!
  • 12 18:13  22.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай