9 811 23

Най-мощният Mercedes-Benz GLE

На американския пазар дебютира нова модификация на Mercedes-Benz GLE. Под предния капак на GLE 580 4Matic работи 4.0-литров V8 с два турбокомпресора и интегриран стартер-генератор, захранван от 48-волтова електрическа инсталация.

Моторът развива мощност 490 к.с. и максимален въртящ момент 700 Нм. Интегрираният стартер-генератор (ISG) добавя още 21 коня и 250 Нм и рекуперира кинетичната енергия при спиране.

Оборудването на Mercedes-Benz GLE 580 4Matic включва мултимедия MBUX с разпознаване на човешка реч и функция за предугаждане на действията на пътниците Interior Assistant, адаптивно окачване Airmatic, кожен салон и екстериорен пакет AMG Line. Срещу допълнително заплащане може да се поръчат хидропневматично окачване E-Active Body Control и 22-цолови колела.

Докато не се появи AMG GLE 63, това ще бъде най-мощната модификация в гамата на модела. Базовата цена на GLE 580 4Matic е $76 800 (€69 962).

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Този коментар е премахнат от модератор

  • 2 сектант

    23 40 Отговор
    За 77 в долари да не ви казвам каква дачия мога да ви извадя направо ще ви падне шапката

    Коментиран от #3, #4, #22

  • 3 Божинов

    21 13 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Много е тъпо да се правиш на интересен, а хората да ти се надсмиват и подиграват

    Коментиран от #6

  • 4 Той

    33 0 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Още не направен, а сектанта вече го е дърпал на Пампорово

    Коментиран от #10

  • 5 JORKATA

    21 21 Отговор
    Повече от 15 хиляди за кола няма смисъл да се вкарват. Е60 530 карам в момента и не мога да се оплача ни от мощност ни от комфорт. Зверска машина. Всяка марка има добри коли за този ценови диапазон! Бъдете разумни!

    Коментиран от #7, #8, #9, #17, #21

  • 6 сектант

    11 11 Отговор

    До коментар #3 от "Божинов":

    поне не съм ръб като тебе

    Коментиран от #11


  • 7 за гъби съм

    15 5 Отговор

    До коментар #5 от "JORKATA":

    а поддръжката и разхода как са?
  • 8 2-ра ръка

    29 0 Отговор

    До коментар #5 от "JORKATA":

    Е добре бе Жоре нали някой трябва все да си купи нова кола, че ти да я караш след 10/15 години
  • 9 472

    20 2 Отговор

    До коментар #5 от "JORKATA":

    Има си ниво на разумност.За твойте доходи може би за тебе това е разумното.Ако вадеше по 20 хиляди на месец ,разумната цена щеше да ти е много над 15 бона за кола.Тази сума която на теб ти се вижда много ,за други може да е просто доход за един ден.
  • 10 сектант

    7 9 Отговор

    До коментар #4 от "Той":

    мен вече ме викат в щутгарт да ги дърпам тестово

    Коментиран от #16

  • 11 Ха ха

    6 6 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    То само ръб би си купил дачия...
  • 12 keepcalm

    5 5 Отговор
    по добре пеша от колко с Dacia
  • 13 Мхм

    2 6 Отговор
    Да го изгорят на кладата тоя дизайнер!!
  • 14 Чичу Ади

    18 2 Отговор
    Някой доста успял човечец с милиони в банките беше споделил рецептата за успеха. Та беше казал, че човек не трябва да кара кола по-скъпа от 1/10 от годишния му доход и не трябва да живее в къща по-скъпа от 1/2 от годишния му доход. Явно човекът е имал в предвид, че парите трябва да се инвестират, за да се увеличават. А бай Българаньо тегли 30 годишни кредити за панелка в Софето и потребителски кредит за 15 годишна мутренска лимузина, а като дойде време да си плаща вноските, тича да прерови всички джобове, че не му стигат 8 лева.... Ама то веднъж се живее, нали така бай Българаньо? Важното е на масата да има македонска наденица и 2л бира, а чорапите да са кърпени поне 5 пъти....
  • 15 Гошо

    3 3 Отговор
    Поне не прилича на УАЗка
  • 16 Секта кво става психопат

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "сектант":

    Още ли не си я върнал в надин тая дачия припаднала
  • 17 Мамата

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "JORKATA":

    Пич,не сравнявай кола с джип.Като се качиш на джип или сув или кросоовър ,както щеш го наричай после да те видя дали ще се качиш на ниска кола.

    Коментиран от #18

  • 18 за гъби съм

    7 7 Отговор

    До коментар #17 от "Мамата":

    най-големия кеф ми беше като си взех супер ниска кола, след като карах 2 години само сув. волана ми е целия в карбонец и метал и реагира при всяка минимална промяна на настилката, в завоите по магистралите не се кръстя ами смело влизам със 180 и нагоре - няма кво да стане. да не говорим за кефа да минеш в неделя през цяла Германия без ограничение. тия сув-ове са за жени и за хора, които не шофират а само се возят.

    Коментиран от #19

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор

  • 20 за гъби съм

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "Ония с ху...я":

    я ходи се пери бе катил смотан, в Германия няма ограничения и няма камиони в неделя, има коли с 300 си карат. педалска работа - вибратори мибратори в сайт за коли?!?! кой квот му е на акъла - в твоя случай кой квот му е в дупката. що те дразни карбонов волан не моа зацепа нещо ама карай
  • 21 Генгста

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "JORKATA":

    Абе маняк взел си на някой нужника и си седнал да се правиш на супер селянин, къде изобщо коментираш под мерцедес с тва е60.
  • 22 АМG

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    такава дето е у надин ли .
  • 23 Северозападо

    0 0 Отговор
    У Враца го нема по автокъщите, значи не струва.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.