Renault обяви цените на крос купето Arkana, чиито продажби започват от днес. Стартовата серия Edition One може да се поръча срещу 1 419 990 рубли или €19 673 за версията с предно задвижване и 1 499 990 (€20 796) за варианта с двойно предаване.
Базовата версия на Arkana ще се оборудва с 1.6-литров атмосферен двигател с мощност 114 к.с. и максимален въртящ момент 156 Нм. Модификацията с предно предаване ще се предлага с механична трансмисия или вариатор, а тази с четири задвижващи колела - само с ръчна кутия с шест предавки.
За новото крос купе на Renault ще бъде достъпен и 1.3-литровият турбомотор, разработен в сътрудничество с Daimler. Мощността му е 150 к.с., а максималният въртящ момент - 250 Нм.
Кросоувърите с този двигател ще се оборудват само с вариатор, независимо дали са с предно или двойно предаване. Самите мотори ще се доставят от Испания.
Arkana е построена на платформата Global Access (B0), но с 55% нови компоненти. Купето е подсилено, а кормилната уредба има нов електрически усилител. Моделът ще се произвежда в Русия с използването на 60% местни части.
Купувачите ще могат да избират между седем цвята и три модела 17-цолови джанти. За безопасността отговарят четири въздушни възглавници - две отпред и две странични.
Оборудването включва мултимедия Easy Link с 8-инчов екран, Apple CarPlay и Android Auto, система за безключов достъп, кръгов обзор и контрол над слепите зони. Серийно ще се монтира и аудиосистема с осем говорителя, усилвател и субуфър.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 BATJ
13:36 23.05.2019
2 smeh
Коментиран от #7, #18, #29
13:37 23.05.2019
3 AUDI
13:38 23.05.2019
4 сектант
13:39 23.05.2019
5 сектант
13:40 23.05.2019
6 ЛАДАТА МИЙ С ДВА КАРБУРАТОРА
13:41 23.05.2019
7 Ценител
До коментар #2 от "smeh":
Точно, това недоразумение е конкурент на Дачия Дъстър, само дето по-скъпо...13:44 23.05.2019
8 кффт
Да не говорим колко смешно изглежда:
1 419 990 рубли или €19 673
Коментиран от #25
13:45 23.05.2019
9 Айде
13:47 23.05.2019
10 ар1
13:50 23.05.2019
11 БАЙ ОЙ
Коментиран от #52
13:56 23.05.2019
12 МАКЕТО
13:57 23.05.2019
13 Японеца
13:59 23.05.2019
14 гост
Коментиран от #15
14:07 23.05.2019
15 smeh
До коментар #14 от "гост":
Така си е, това е изключително интересно "SAC/Sport Activity Coupe". Което с вдъхновяващата си мощност при включен климатик и недай си боже няколко пасажера + багаж, ще изисква от шофьора изключително точна преценка при изпреварване, за да не се наниже челно в идващото отдалеч ППС.Коментиран от #16, #22
14:27 23.05.2019
16 гост
До коментар #15 от "smeh":
Значи едно Санта Фе със 140кс и 1800кг купе с муден дизел е страхотна покупка на старо, но нова кола с пъргав бензин със 150кс при 1350кг. не е достатъчно за чисто ново и атрактивно купе? Точно това липсва на пазара: евтина, симпатична, маломощна бензинова кола, която да не претендира, че е състезател, а просто да е нова и красива. Колко коня ти трябват за града? Моята кола е 4.5м сув със двойно предаване и 170кс и успорява със секунда по-бавно от х5 със 3л дизел и 240кс. Тази Аркана ще е по-лека от моята та какво му е лошото в успорение от 9-10сек, при все че турбото е с повече въртящ момент от атмосферката, но по-ниско тегло? Аз не мога да си намеря час в сервиз да ми сменят маслото, всичко пълно с разглобени бмв, мерцедес, ауди, ровъри, все премиум, а все пълнят сервизите.Коментиран от #45
14:41 23.05.2019
17 876 так
15:02 23.05.2019
18 гост
До коментар #2 от "smeh":
Сравнението не е точно, да, но моторизирането е добро. Това е дуракоустойчив двигател и изпитан с времето. Не е мощен, няма да ускорява бързо купето, но ще е надеждна, безпроблемна и най-вече евтина машина. Рено имат много хубави и мощни двигатели, например 1.8л турбо-бензин от меган рс, но тогава ще трябва да се направят толкова промени по купето, че под 60-65х.лв няма да падне. За цена от 40х.лв е чудесно, а за 1000лв отгоре се слага една газова и се возиш много по-евтино отколкото на дизел, защото двигателчето е идеално за това. Да им е честито на руснаците, ние няма да го видим.15:19 23.05.2019
19 Фернандо Алонсо
15:43 23.05.2019
20 Random
Коментиран от #23, #24, #33, #47
16:27 23.05.2019
21 682
16:43 23.05.2019
22 Христо
До коментар #15 от "smeh":
Карам меган 1.2 132 кс. и няма никаква разлика в ускорението със или без климатикКоментиран от #30
16:46 23.05.2019
23 Христо
До коментар #20 от "Random":
Затова БМВ имат и три цилиндров мотор на новата 3Коментиран от #70
16:51 23.05.2019
24 Дфен
До коментар #20 от "Random":
Те немеците вече не могат да се отлепят от калта камо ли за тичане ще говориш.Т шматарок с 1000 кубичища да не е по-многомощен или ти е къса паметта.16:55 23.05.2019
25 МНОГО СМЕШНО
До коментар #8 от "кффт":
АМА ЮРОДЕЙЦИТЕ ША СА СКЪСАТ ДА ПРАЯТ ФИРМЕНИ САЛОНИ ТА ДА СИ ПРОДААТ КЕНЕФИТЕ НА УШАНКИТЕ.17:29 23.05.2019
26 123
17:46 23.05.2019
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 БМВ е най-великата марка
Коментиран от #51
19:25 23.05.2019
29 топ гиър
До коментар #2 от "smeh":
Нали ти представихме в нашето предаване, за какво става Х6, за нищо, а колкото до мощноста може и от 1 цилиндър да се вади такава мощност, само че след 100 х.км мотора отива в кофата.Коментиран от #34
20:15 23.05.2019
30 ПРОВЕРИ ОЩЕ ВЕДНЪЖ
До коментар #22 от "Христо":
ДАЛИ СИ ВКЛЮЧИЛ КЛИМАТИКА20:25 23.05.2019
31 ТОВА РЕНО НЕ Е ЗАСЛУЖИЛО С НИЩО
20:30 23.05.2019
32 Шофьор
20:32 23.05.2019
33 Вероятно
До коментар #20 от "Random":
Няма и нужда 3.6 мотор е смях за спортна немска кола например. Когато е ферари 360 модена е икона. Просто здраво ги тресе САЩ пазара. Като направят галон за долар защо всички да не караме 10. 0 чарджър. Дотогава 1 литър над Евро сори бате 😆20:34 23.05.2019
34 Random
До коментар #29 от "топ гиър":
То щото като изкараш 150 коня от 1.3 и ще държи много... Ти четеш ли какво пишеш?Коментиран от #38
20:40 23.05.2019
35 Карам нова кола
Коментиран от #36, #40
20:55 23.05.2019
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Край
21:33 23.05.2019
38 топ гиър
До коментар #34 от "Random":
смеха говори за 1,6 л 114 к.с. ти май не четеш, а колкото до 1,3 л 150 к.с. и той след 100 х. ще го няма21:39 23.05.2019
39 onq s konq
Коментиран от #43
21:40 23.05.2019
40 004130
До коментар #35 от "Карам нова кола":
Ма карай си новата тоалетна. Мен не ми пречи да харча по колата. Ама те е яд че все те изпреварват, май, а?Коментиран от #41
21:48 23.05.2019
41 Карам нова кола
До коментар #40 от "004130":
Как точно ме изпреварваш? Освен с това, че курника ти е на повече км от моята и седи повече време в сервиза от колкото на пътя, не виждам с какво друго 😁 3.0 V6 върви с 180 200 и 1.2 1.3 1.5 1.6 вървят със същата скорост на магистрала. Аман от комплексарщина. Ама нали все трябва да сме на голямо да се хвалим пред приятелите си, че караме BMW (например) с над 300 коня. За какъв чеп са ви и вие не знаете ама да има 😁 и пак ще кажа, със здраве!Коментиран от #44, #60
21:57 23.05.2019
42 Факт!
22:14 23.05.2019
43 Кссссссс
До коментар #39 от "onq s konq":
Или само истината22:25 23.05.2019
44 123
До коментар #41 от "Карам нова кола":
А ти защо си мислиш, че всички тука караме 'нов внос n-та употреба',а? И че само новото е супер? Ха-ха, алоу, ти на автомобил качвал ли си се? Какво ще получиш тука за едни 40 хиляди? Визията ок, ама интериор на Дъстър, двигател на 30 години, щото ако искаш на Даймлер 'турбото' отиваш на 50 бинки, окачването сигурно е то на 30 години инженеринг! Та, какво получаваш? За 2000 лева каско на година, 500 лева лихва за лизинга, 350 до 500 за обслужване, и други, какво по дяво...те получаваш? Нищо, освен едни лъскави ламарини и начесано его! Даже и на пътя такива като тебе се пъчат нон стоп и надуват, та трябва да си включа ACT-а, за да намаля цилиндрите, за да има интрига! Ха ха!Коментиран от #61, #63, #72
23:19 23.05.2019
45 smeh
До коментар #16 от "гост":
Повярвай ми, дори старо Санта Фе със 140к.с муден дизел /както ти се изрази/ с лекота ще отвее 1.6 атмосферен бензин на доускорение. Времената до 100 ги остави, в тоя клас надали някой си купува конкретен "СУВ", защото бил с 0.5сек. по-бърз. Говорим за елементарни ситуации, които ежедневното каране изисква. С извинение, ама с тея куци мотори, не можеш се престрои да се включиш на Цариградско. Нямам нищо против Рената, но достъпните конфигурации които предлагат са абсолютна пародия. И на всичкото отгоре обявената мощност съвпада с реалната. Което за клиента е абсолютен минус. Сори, ама немските алтернативи може да ги плюете, че са лъжци, но никога не бих отказал 10-20% "скрита" горница.Коментиран от #73
23:29 23.05.2019
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Като гост
До коментар #20 от "Random":
Ако имаше емблема лада щеше да ни убеждаваш колко е хубаво, нали. Ама и това го правят твойте приятели ушанките, малко уважение.23:37 23.05.2019
48 vasik atanasova
01:53 24.05.2019
49 Шофьор
А иначе кое прави впечатление:първо, хората произвеждат! Произвеждат и продават!
Второ:продават,защото цените са достъпни.
Тук,у нас няма как разликата между предно и двойно задвижване,на чисто нова кола да е няма и 1000€! Защо? Точно така, защото НЕ произвеждаме! Я пак за ускорението, капацитети...
06:25 24.05.2019
50 5656
06:35 24.05.2019
51 Toto
До коментар #28 от "БМВ е най-великата марка":
Тия и коли ли правят06:46 24.05.2019
52 Рендето..
До коментар #11 от "БАЙ ОЙ":
Само в БГ. може да караш 20год. таралясник и да търсиш кусури на чисто нови коли...07:17 24.05.2019
53 Тигърчо
07:46 24.05.2019
54 Турчина
08:27 24.05.2019
55 Луд
Рено, Форд, Мерцедес все там се правят.
Защо?.
В ЕС ли сме ние? Втора категория ли? Що?
Не може ли като сме едно цяло заводите да са тук?
09:05 24.05.2019
56 BMW то,си е ВMW
Коментиран от #57
09:21 24.05.2019
57 ДедоВиЯ
До коментар #56 от "BMW то,си е ВMW":
Язе съм имал честта два бавареца да обслужвам, както и да ми возят дъртиот г.з. Е па кво да се произнесем? До 5 серия вкл. - каручка, като сека друга (пооо-лекинко със задното). От 5 сер. нагоре, + М шукаритета - е те там е другата бира! Т.е. голобрадите рейсърчета с 15 - 30 год. тройки по сокаците шпорят най-обикновен таралясник, ма що си умуват, че са яхнали Союз-33М?!09:36 24.05.2019
58 ДедоВиЯ
09:41 24.05.2019
59 гост
12:08 24.05.2019
60 САМО ДА ТЕ ИНФОРМИРАМ ЧЕ
До коментар #41 от "Карам нова кола":
АКО ГОВОРИШ 3.0 V6 НА ВMW ТО ТАКЪВ ДВИГАТЕЛ НЕ СЪЩЕСТВУВА. BMW ПРОИВЕЖДАТ 6 ЦИЛИНДЪРА РЕДОВИ.МЕЖДУ ДРУГОТО НЕЗНАМ КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ МОЖЕШ ДА КАРАШ С 200КМ.Ч С ТЕЗИ МАЛКИ ДВИГАТЕЛИ С КОИТО СЕ ГОРДЕЕШ И КАЗВАШ ЧЕ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КОЛКО ЦИЛИНДЪРА Е.КОГАТО ПОКАРАШ МАЛКО КОЛА С ГОЛЯМ ДВИГАТЕЛ ЩЕ МОЖЕШ ДА НАПРАВИШ РАЗЛИКАТА.Коментиран от #62
13:31 24.05.2019
61 Малолитражката
До коментар #44 от "123":
Някой май не е запознат с 1.3 двигареля съвместно разработван с Даймлер и по технология на Нисан, влагана в GT-R!!13:50 24.05.2019
62 Карам нова кола
До коментар #60 от "САМО ДА ТЕ ИНФОРМИРАМ ЧЕ":
Благодаря за информацията. Карал съм 6 цилиндров кошник 3 години и честно казано повече време седя в сервиза от колкото на пътя. Както казва колегата "Малолитражката" информирайте се първо какви са новите технологии... + това тези км така или инапе в БГ няма къде да ги подържаш поради ограниченията в скороста. Ако караш постоянно със 180 200 значи нарушаваш закона което не говори добре за теб 🙂 А и аз съм семеен човек с две деца и този двигател напълно покрива нуждите ми. Ако бях джигит на 18 20г. сигурно щях да разсъждавам по друг начин. Ако някой е пътувал в чужбина знае за какво говоря, какви коли карат нормалните хора. Нови, среден клас, без излишно избиване на комплекси! Не се заяждам и не искам да засегна никой, просто това е истината 😊14:02 24.05.2019
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Никога рено повече!!!
19:22 24.05.2019
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Онясконя
Коментиран от #67
20:49 24.05.2019
67 Карам нова кола
До коментар #66 от "Онясконя":
Който иска бегачка няма да си купи такава кола. Не мога да разбера защо всеки средно статистики автомобил трябва да се сравнява с някой премиум "бегачка"? Тук говорим за достъпен НОВ автомобил. Грешно е насадено в обществото мнението, че нямаш ли BWM Audi или Mercedes (които са си супер автомобили преди да им се вземе душичката по немските аутобани) си утрепка или втора ръка човек. На кой му пука за колко ускорява от 0/100? Тея дето ускоряват за 5 6 сек. и можеш да подържаш висока скорост с тях не са направени за българските пътища, но българина трябва да покаже, че е нещо повече от комшията и може да си купи употребяван (да не използвам по груба дума) премиум автомобил който по-принцип не може да си позволи нов... Съгласете се, че всичко е избиване на комплекси и тежкареене. Как ще спреш с новия Duster или Megane пред 33...Коментиран от #68
21:05 24.05.2019
68 Ха ха
До коментар #67 от "Карам нова кола":
Като не можеш да изпревариш един тир, не ми говори за тия бензинки 1.3 или 1.6Коментиран от #69
21:11 24.05.2019
69 Карам нова кола
До коментар #68 от "Ха ха":
Това е несериозно 😊 Незнам дали някога си карал малолитражка от новите... Съвсем няма нищо общо с това което казваш!21:22 24.05.2019
70 Жоро
До коментар #23 от "Христо":
Да, на BMW малките 3-цил идват от PEUGEOT22:21 24.05.2019
71 европейците крадат
13:15 25.05.2019
72 Съжалявам но
До коментар #44 от "123":
ти е прекалено малка информацията за разработката на този модел. По интересувай се малко повече и ще разбереш,че си в грешка. Не си изключвай цилиндрите,че ще клеясат,а от многото ми пътувания виждам как доста рядко някой ме изпреварва,но това не е повод за хвалба,всеки си има стил на каране,но някой като се върже го виждам и с по мощен автомобил,как окапва бързо ,бързо,когато се изисква техника и бърза реакция. С две думи не е важно конете под капака,а магарето зад волана.16:42 27.05.2019
73 Да немските са
До коментар #45 от "smeh":
със скрита "горница" в лъжите за отработени газове,мощности и какво ли още не. Да мислех си,че след дизел гейт няма кой да каже такива глупости,но факт е,че все още се намират такива.16:47 27.05.2019
74 Аутобилд
14:43 29.05.2019