45 617 74

Продава се чисто нова 190-ка

С над 1.8 млн. продадени автомобила 190 (W201) може да се смята за повече от успешен дебют на Mercedes-Benz сред компактните автомобили. Много от тези седани все още служат вярно на собствениците си, което не е учудващо предвид излишно големия ресурс, вложен при проектирането на модела.

Именно заради невероятната надеждност и здравина днес е практически невъзможно да се намери 190-ка на малко километри. От време на време обаче се появяват съкровища като тъмночервения "Baby Benz" от снимките.

Колата е произведена през 1986 г. и от тогава насам е изминала едва 462 км. Под предния капак работи 2.3-литров двигател с мощност 136 к.с., съчетан с автоматична скоростна кутия с четири предавки.

190-ката очевидно е американско изпълнение, но се продава в Германия. Според продавача е съхранявана в климатизирано помещение и никога не е била регистрирана.

Оборудването включва 15-цолови лети джанти, кожен салон, темпомат, климатик, шибедах, електрически прозорци, аудиосистема Becker, еърбег за водача и др. Цената от €49 900 е доста висока за едросериен модел на 33 години, но пък колко подобни има на пазара?

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Философ с университетско образование
    Отговор
    1 13:21  25.05.19
    Класика в жанра. Това е най-добрия модел на Мерцедес изобщо ...возил съм се, имаш чувството че си в малък самолет и не усещаш че се движи по земята. а сякаш е над нея....нещо като на въздушна възглавница....

    Коментиран от #6, #15

  • jap
    Отговор
    2 13:29  25.05.19
    Колата е легендарен модел на тази марка но този екземпляр не е от редките-2.5,затова на тази цена ще почака доста за нов собственик.
  • Meganoob BG
    Отговор
    3 13:40  25.05.19
    Има 2 типа шофьори - такива които карат коли, или такива които карат Мерцедес. И то Мерцедес от тези истинските, които са правени за да се карат доживот, а после от внуците ти и техните внуци ако се наложи.

    Коментиран от #5, #30


  • Голям Слон
    Отговор
    4 13:45  25.05.19
    Легенда е w126. Това тук е проектирано за студенти и богати ученици. За прохождащи лекари и адвокати. По тази причина автомобилът е изключително бюджетен. Явно не сте чели историята. Но винаги е драго да видиш кола от онази епоха в това състояние. Логично винаги си задавам въпрос - какво може да те накара да похарчиш едни пари за масов автомобил и да не го караш въобще. И да, на тази цена ще почака доста. А може ние само така да си мислим ;-)

    Коментиран от #67

  • асддса
    Отговор
    5 13:46  25.05.19

    До коментар #3 от "Meganoob BG":

    И колко от вас сега търкалят 190ки ? Ама да си ги ползват, а не ентусиасти. Просто не е нужно кола да издържа 50 години и 1 милион.

    Коментиран от #23, #41

  • посерко
    Отговор
    6 13:48  25.05.19

    До коментар #1 от "Философ с университетско образование":

    Качи се на W222. Това е возия на въздушни възглавници. Буквално

    Коментиран от #7, #43

  • Голям Слон
    Отговор
    7 14:06  25.05.19

    До коментар #6 от "посерко":

    Въздушните възглавници са приоритет на автобуси и камиони - с всички плюсове и минуси. За автомобилите инженерите на ситроен са измислили сферите - комбинация от газ и масло, разделени с гумена мемрана. От w222 можеш да се пробваш на някой запазен СХ или ХМ. Може и Xsantia :-) Защото в крайна сметка возия е добре, но возия и стабилност - три пъти по-добре.

    Коментиран от #14

  • Дръндо
    Отговор
    8 14:33  25.05.19
    Хора ако говорим за истинска возия и здрав автомобил истината е s класа w140 имам две едната е s 350 1993 и s 300 1997.
  • Здравко Здравков
    Отговор
    9 14:35  25.05.19
    По пътищата е пълно с такива здрави мерджаци на по 30-35 години.И се експлоатират яко при това.

    Коментиран от #18

  • Мечо Грух
    Отговор
    10 14:42  25.05.19
    Ще допълня Големия Слон, че са отпускали кредит на студентите и учениците, да чел съм статии за това но не мога с подробности да кажа, дори бяха ползвани и за таксита масово.
  • Сашо
    Отговор
    11 14:45  25.05.19
    Харчи поне 11-12 л., Гумените му съединения са за смяна и т.н.Не бих го купил и за половината цена.

    Коментиран от #12, #27, #32, #42

  • волен сидеров
    Отговор
    12 15:02  25.05.19

    До коментар #11 от "Сашо":

    саше ,какъв ти боба дет го Фърляш
  • 13 15:38  25.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • майстора
    Отговор
    14 15:50  25.05.19

    До коментар #7 от "Голям Слон":

    Така си го написал все едно Мерцедес нямат хидропневматичното окачване

    Коментиран от #16, #62

  • Чичо Мери
    Отговор
    15 15:51  25.05.19

    До коментар #1 от "Философ с университетско образование":

    Наистина е класика! Несъмнено много добра разработка, но ако се качиш от него на W126 или W124 ще разбереш каква е разликата между масовия /w201/ автомобил и автомобила с класа /говоря за стандарти от преди трийсетина години, които се признават и днес/.

    Коментиран от #54

  • СссереМ
    Отговор
    16 16:09  25.05.19

    До коментар #14 от "майстора":

    124-ката комби е с такова окачване,и като се качиш забравяш за френските курници.

    Коментиран от #45, #66

  • ОБ4
    Отговор
    17 16:31  25.05.19
    Вчера гледах една която се продава за 1000евро.Външно нямаше никакви забележки.
  • авто фен
    Отговор
    18 16:43  25.05.19

    До коментар #9 от "Здравко Здравков":

    Зависи от кое село пишеш? В София почти не се карат или са изгнили като Е класа от 2001 година.

    Коментиран от #21

  • Գեւորգ Գ.
    Отговор
    19 16:56  25.05.19
    Автомобилът е от USA, въпреки че се продава (както пише) в Германия. Който не вярва, да погледне снимката с километража - той е разграфен в мили и километри.

    Коментиран от #22

  • kick
    Отговор
    20 17:23  25.05.19
    Стар Бенц на 450км, безценна находка, дори е ниска цената! Писачите-хейтъри, никога няма да имате такава реликва или толкова пари, защото акъла ви е за 3ст.

    Коментиран от #39

  • БМан
    Отговор
    21 17:53  25.05.19

    До коментар #18 от "авто фен":

    Айде пак София
  • Антон 1
    Отговор
    22 18:08  25.05.19

    До коментар #19 от "Գեւորգ Գ.":

    Прав си Геворг ! :) Ама те си пишат в статията , не крият !
  • Ганьо
    Отговор
    23 18:09  25.05.19

    До коментар #5 от "асддса":

    Напротив, необходимо е. Но поддържана и лъскава класика, а не нашите осрани и изморени мъченички. Защо? За да напомня на шофьорите на СУВ какви коли е имало преди техните изчадия да се появят на пазара.
  • Сандокан
    Отговор
    24 19:10  25.05.19
    Имахме 20г.124-ка тази година земният и път преключи! По времето на неиното пребиваване при нас се появяваха и изчезваха много автомобили, но тя си беше винаги готова за реакция. Имам автомобил с представителни функций за фирмата но не бих се отказал от такова вярно „куче”. МНОГО ЗДРАВА И НАДЕЖДНА!!!!!
  • ГостЪ
    Отговор
    25 19:30  25.05.19
    Никога не съм бил фен на марката и модела , но ако имах парите предвидени за градска кола , ги давах веднага . Такива коли вече няма и това е загуба .
  • комбайнер
    Отговор
    26 19:32  25.05.19
    ами, това е германеца от онези години - безкомпромисен с качеството на материали и сглобка и нюх към детайла. Свалих си всички снимчици на този красавец и ще си ги гледам много пъти.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    27 20:14  25.05.19

    До коментар #11 от "Сашо":

    Колата е съхранявана в климатизирано помещение, може и да не са заминали гумените съединения, може да са пръскани периодично със специален спрей.

    Коментиран от #29

  • Va60
    Отговор
    28 20:38  25.05.19
    25000Е би било достатъчно реална цена -50000са му много иначе е голям кеф да го имаш
  • ГостЪ
    Отговор
    29 20:42  25.05.19

    До коментар #27 от "Алфа Ромео":

    Тя и със заминали гумени части е по-добра от новите курници . А и това е уникална класика . Тук какво е заминало няма значение . Това не е нещо на което утре да си тавариш инструмента . Просто по-добра от модела днес неможеш да намериш .

    Коментиран от #47

  • Кактус
    Отговор
    30 20:42  25.05.19

    До коментар #3 от "Meganoob BG":

    Като се качиш на Лексус ще си промениш мнението 😉
  • Дедо1
    Отговор
    31 21:03  25.05.19
    КЛАСИКА-----каквото и да кажа ще е повече
  • 32 21:19  25.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Townboy
    Отговор
    33 21:30  25.05.19
    Струва си всяко евро!
  • гост
    Отговор
    34 21:52  25.05.19
    това е сегашната це класа
  • Милен Илиев Минков
    Отговор
    35 23:20  25.05.19
    Борйс Джонсън,... Е, избрал,... Тойота Супра,.... - Сред, хиляди- модели ......
  • Кинко
    Отговор
    36 23:52  25.05.19
    Волво издържат доста повече. Но а опитай се да го кажеш на някой мерцедесоВлюбен. А и също така има една поговорка: Мерцедес ама....190тка... Тоест това не е 124 амииии 190 ;)

    Коментиран от #40

  • 124ka
    Отговор
    37 00:03  26.05.19
    Kогато бях малък баща ми купи нова 190ка 2.6 бензин беше самолет , после взе нов 124ка 2.6 бензин и си спомням че му казах никога повече да не копува 190ка а той ми каза че мисли за 600sel . така и не взе 600 но бях очарован от 124ката черен със широката лайсна сива и черна кожа която няма нищо общо с сегашната кожа .......спомени ;)
  • 38 00:10  26.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • никси
    Отговор
    39 00:21  26.05.19

    До коментар #20 от "kick":

    много добре им го каза ,евала , които не се е возил в такава кола или не притежава ,пише глупости ,защото аз имам 2 автомобила мерцедес 190 и мерцедес 124ка комби с нивомат ,неги давам за нищо на света за новите кенефи правени в куклусклан или танганаи , моите са си немски правени в завода в щутгард , 93 и 95 година ,/Feislift / са и двата .
  • никси
    Отговор
    40 00:24  26.05.19

    До коментар #36 от "Кинко":

    колега няма база за сравнение ,и волвото е здрав автомобил , аз сьм карал товарен и знам за какво става вьпрос .
  • никси
    Отговор
    41 00:28  26.05.19

    До коментар #5 от "асддса":

    колата се кара ане се таркаля , това не тие консерва русенско варено или пастет , аз карам такьв в момента ,що.
  • АМG
    Отговор
    42 00:32  26.05.19

    До коментар #11 от "Сашо":

    женати ти харчи парите повечеот тоя автомобил
  • АМG
    Отговор
    43 00:44  26.05.19

    До коментар #6 от "посерко":

    и като ти грьмне вазглавницата колко пари струва ,и компресора започва постоянно да пьлни вьзадух в системата за окачването на вьзглавниците и започва да прегрява ,за да може винаги автомобила да го дьржи в положение , но незабравяи че и вьзглавниците имат живот ,и после ставаш абонат на Балкан Старв сервиза ,зимата много ги яде лугата и солта , така че недеи да си мислиш като караш нов автомобил всичко ти е океи , защото няма невазможни неща .
  • 666
    Отговор
    44 00:48  26.05.19
    Това е легенда!!! Предпочитам S купето мерси!!!
  • PlimP
    Отговор
    45 00:51  26.05.19

    До коментар #16 от "СссереМ":

    не си имал сутиен, да де ситроен, но да е със здрава хидравлика, не някъв пор парясник
  • годечанин
    Отговор
    46 00:59  26.05.19
    отворете в МОБИЛЕ Д да видите за какви цени става на вапрос ,хората си ги ценят, още имат стил и класика в жанра .
  • hmhmhm
    Отговор
    47 01:07  26.05.19

    До коментар #29 от "ГостЪ":

    имал ли си някога кола на 33г. Знаеш ли че въпреки условията и начина на съхранение метала старее. Когато един материал старее той си губи свойствата на опън натиск. След това частите също са кът. Майсторите тъщо са кът. Абе изобщо колата не става и за тези пари ще си вземеш чисто нова с гаранция.

    Коментиран от #48, #50, #69

  • 666
    Отговор
    48 01:11  26.05.19

    До коментар #47 от "hmhmhm":

    Абе гроздето е кисело, какво искаш?
  • MONACO
    Отговор
    49 01:15  26.05.19
    Аз имам пари но ще си купя 30 годишна кола защото казват че била здрава!!!😂😂😂
  • hellmaker
    Отговор
    50 01:31  26.05.19

    До коментар #47 от "hmhmhm":

    47 и 49: eй не хора, ами коне с капаци сте.. Толкова ли не разбрахте едно- тези екземпляри са за ЦЕНИТЕЛИ И КОЛЕКЦИОНЕРИ ! Затова цената е такава. ИМА хора с достатъчно пари,които ще си го позволят! И НЕ ГО ИНТЕРЕСУВА ТВОЕТО МНЕНИЕ,ЧЕ СТРУВАЛА КОЛКОТО НОВА- НОВА ВСЕКИ И ЛЕСНО МОЖЕ ДА СИ КУПИ,САМО ПАРИ ДА ИМА.А ТАКАВА КАК ЩЕ НАМЕРИШ?? Аман от "експерти"...

    Коментиран от #51

  • БЕНЦ
    Отговор
    51 01:42  26.05.19

    До коментар #50 от "hellmaker":

    Абе да колекционираш 190ки трябва да си нямаш друга работа и да си беден !!!

    Коментиран от #57

  • коментатор
    Отговор
    52 08:05  26.05.19
    Тъстът ми си купи такава декември 1992- ра, доколкото помня беше за 46 000 марки. Возеше прекрасно и 200 на магистралата не се усещат вътре и с 4 човека! Издържа зверска експлоатация и над милион км, щото след 700 000 километража и спря да отчита! ;) Аз лично карам вече 7 години модел 123, отначало 200 бензин, сега 2.4 дизел. Не бих се разделил с него, защото след десетките марки които съм шофирал, никога не съм срещал така прекрасно "измислена" лека кола! Всеки детайл е перфектно създаден и съчетан с всичко останало!

    Коментиран от #58, #61

  • просяк под моста
    Отговор
    53 08:23  26.05.19
    сега като си я купя - трябва и технотест да минавам + докарване, регистрация, застраховки - и ще ми стане камила с рога. да взема да се откажа докато е време..
  • 54 08:29  26.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гощо
    Отговор
    55 08:47  26.05.19
    Неразрушим! Имал съм 124-ка купе също беше яка!
  • Ross
    Отговор
    56 10:29  26.05.19
    Карал съм 124 повече от 12 години, няма друг такъв автомобил
  • колекционер
    Отговор
    57 10:47  26.05.19

    До коментар #51 от "БЕНЦ":

    аз като колекционирам коли ти как мислиш , да ли сьм беден а .
  • Random
    Отговор
    58 10:51  26.05.19

    До коментар #52 от "коментатор":

    190 няма шанс да вдигне 200

    Коментиран от #59

  • никси
    Отговор
    59 11:15  26.05.19

    До коментар #58 от "Random":

    няма да ги дигне ако е слабия мотор 1.8 , но ако е с двигател 2.6 инжекция ги вдига одма , щото сьм се возил в такьв с един приятел ,тои още си го кара .

    Коментиран от #60

  • никси
    Отговор
    60 11:22  26.05.19

    До коментар #59 от "никси":

    говоряти за обикновения мерцедес 190 , а за 190 2.5 16 v там е друга система , сьстезателят Аертон Sенна е имал мерцедес 2.3 16v , ЧОВЕКА БОГ ДА ГО ПРОСТИ БЕШЕ ГОЛЯМ ПИЛОТ В ФОРМУЛА 1 .
  • АМG
    Отговор
    61 11:27  26.05.19

    До коментар #52 от "коментатор":

    дедо ти де не е имал мерцедес чочоне Е500 тогава , ако го е продал ,сам си се е пре..ал, са щеше да струва един куп милиона /марки / , аре се сети защо .
  • Голям Слон
    Отговор
    62 11:38  26.05.19

    До коментар #14 от "майстора":

    От кога го имат? ;-) От годините, в които дядовците на повечето от драскащите тук ги е нямало :-))) Припомни си Ронин и гледай Ауди А8 на въздушни възглавници, например :-)
  • волен сидеров
    Отговор
    63 11:57  26.05.19
    уникално и забележимо от всеки .страхотен автомобил от желязо
  • 64 13:21  26.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • германеца
    Отговор
    65 13:27  26.05.19

    До коментар #64 от "Факт!":

    боклука си ти е в главата , ходи си изми мозака ,щото тие промит и измьрсен.
  • Николай Колев джамбазина
    Отговор
    66 15:11  26.05.19

    До коментар #16 от "СссереМ":

    Хахахахаха с хидравлично окачване била 124комби?малииии ама ти си бил гейний бре!Ади скрий се вече
  • Сагуаро
    Отговор
    67 16:08  26.05.19

    До коментар #4 от "Голям Слон":

    Един приятел в Usa такъв го го подари за скрап зариди течаща водна помпа,какви хиляди?Ако си фен един двигател на малко километри за около1000$,трансмисия за1000-1500$и боя за 700-800$ и си готов за следващите 10 години.
  • Факт!
    Отговор
    68 17:30  26.05.19
    Тоя клозет с трактоеен двигател и окачване на каруца легенда?!А стига бе!

    Коментиран от #70

  • Пешо
    Отговор
    69 17:32  26.05.19

    До коментар #47 от "hmhmhm":

    ,, ......за тези пари ще си вземеш чисто нова с гаранция.,, Чудя се има ли още наивници за които удължената гаранция е плюс и вярват, че гаранцията им пести средства за поддръжка и им гарантира нещо!?

  • Лъки
    Отговор
    70 19:55  26.05.19

    До коментар #68 от "Факт!":

    Ами махай се тогава. Теб кой те пита !? Защо си навираш непоисканото си мнение в лицата на другите хора !? Ти сигурно идваш най-малко 15 пъти на ден да си проверяваш простотиите които си написал. Айде, злобей си на воля, Професоре !
  • Гошо!
    Отговор
    71 23:29  26.05.19
    Евро 5 ли беше тази (:

    Коментиран от #72

  • германеца
    Отговор
    72 13:15  27.05.19

    До коментар #71 от "Гошо!":

    не , Евро 15 е , джендар дебил си ти.
  • Georgi
    Отговор
    73 16:55  27.05.19
    Имах такава и преди няколко години исках да я продам на части или на морга в движение но никой не я поиска ти я нарязах с шлайфа Двигателя е някаде в Пазарджик за 100 лв замина с газ.

    Коментиран от #74

  • колекционер
    Отговор
    74 20:44  28.05.19

    До коментар #73 от "Georgi":

    имал си някои кенеф стар , или ти самия си го направил на кенеф , ако беше доста запазен ,след време някои като мен ще ти го купи на хубава цена ,и ти ще си доволен , а за двигателя и скоростите са те прецака ли яко маи , кои знае на кои автомобил е исталиран ,и сега си го кара човека , на някои автомобил за офроуд , а може би хот род .

Напиши коментар:


Публикувай