Голямата Tesla Model S отдавна е взела страха на някои от най-бързите автомобили на планетата. Когато обаче Илон Мъск се закани, че малкият Model 3 ще превъзхожда по динамика BMW M3, мнозина взеха предприемача на подбив.
Макар и със закъснение най-мощната версия на Model 3 вече може да се купи в Европа и от британския YouTube-канал CarWow веднага са решили да проверят дали хвалбите на Мъск не са просто рекламен трик, като изправят американския електромобил срещу шестцилиндровата европейска конкуренция в лицето на BMW M4 и Audi RS4.
Tesla Model 3 Performance има два електромотора с комбинирана мощност около 490 к.с. и въртящ момент 639 Нм, които позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.4 секунди максимална скорост 261 км/ч.
Най-старият спринтьор в състезанието BMW M3 (на пазара от 2014 г.) разполага с 431 к.с. и 550 Нм от 3.0-литров редови шестак и след 4.3 секунди вече се движи със 100 км/ч. Audi RS4 пък разчита на 2.9-литров V6 с 450 коня и 600 Нм, които на книга са достатъчни за ускорение от 4.1 сек.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 123
Коментиран от #2, #20, #40, #78
12:10 26.05.2019
2 гост
До коментар #1 от "123":
Може и 20 без никакви проблеми.Коментиран от #9, #80
12:13 26.05.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 гост
12:17 26.05.2019
5 гост
Коментиран от #75
12:19 26.05.2019
6 Бай Оня
Коментиран от #7, #10, #25
12:22 26.05.2019
7 гост
До коментар #6 от "Бай Оня":
Аз видях,че след финала Теслата като започна да спира,БМВ-то успя да я изпревари! Не е лошо!Коментиран от #95
12:24 26.05.2019
8 Кравар
Коментиран от #11
12:32 26.05.2019
9 123
До коментар #2 от "гост":
Сигурно, щом казваш:) Интересно защо досега никой не тества Тесла-та на писта със х обиколки, или пък на някои немски аутобан в тандем с немците! Там на 100% нещата ще изглеждат различно. Един дизел на Даймлер като го закотвиш на 200 сигурно след 50 километра ще започне да изгубва "тролейчето" от задното огледало!Коментиран от #12
12:35 26.05.2019
10 гост
До коментар #6 от "Бай Оня":
Аз пък мисля , че е време такива като тебе да ги "чипоса" някой , че белким влезнат поне малко в час , хахахха !!!!! Божеее , боже , още чипове сънуват , за "перлите" на петролките , ами да вземат да им слжат по един електромотор по-добре , че ако вземат и да бият , кеееф !!!! БМВ и Ауди форевър , майна , немеца няма стигане и така нататък , хаххахахх !!!! Да знаеш за закърнял мозък чип няма измислен и няма да има !!!!12:36 26.05.2019
11 гост
До коментар #8 от "Кравар":
Хаха!Ти понеже сега слезе от Теслата и си голям специалист! Във вашето село има ли Тесла?12:37 26.05.2019
12 гост
До коментар #9 от "123":
Ти за сметка на това си "закотвен" в 19 век завинаги нали , хахахх !!! Ако ще извънземни да дойдат и прелетят със светлинна скорост покрай любимия ти "немец" ти пак ще си повтаряш , че от дизел по-добро нема , а , хахаххах !!!!Коментиран от #13
12:39 26.05.2019
13 електрокариста
До коментар #12 от "гост":
мани ги тия двг-та друго си е тслата да ти приписква като недъгаво маче12:49 26.05.2019
14 Random
Коментиран от #15, #62
12:51 26.05.2019
15 гост
До коментар #14 от "Random":
Знам,че Теслата бие и по цена тук,най-евтина е!12:58 26.05.2019
16 Антиелектрика
Коментиран от #17, #18
13:12 26.05.2019
17 гост
До коментар #16 от "Антиелектрика":
Не,тук не се говори за кола за драг!Тук се говори за серийна семейна кола!Бърза!Коментиран от #56
13:29 26.05.2019
18 гост
До коментар #16 от "Антиелектрика":
Да да беше така , ама останаха само напразните надежди , хахаххах !!!! За твое най-голямо съжаление дори отявлените и известни петролофили от Top Gear признаха , че Тесла печели и в трите дисциплини , ускорение , спиране и обиколка на писта !!!!!!!! И ще добавя четвърта дисциплина , ПО-ЕВТИНА Е , ахахаххахах !!!!!!https://www.motor1.com/news/347309/top-gear-tesla-vs-m3/
Коментиран от #19, #21
13:31 26.05.2019
19 Антиелектрика
До коментар #18 от "гост":
Г-н хаха, точно този клип е най-голямата простотия на света. Ти гледа ли клипа изобщо? Теслата се ЗАВЪРТЯ и не трябваше да се отчита изобщо времето и. После направиха още една обиколка, но с БМВ-то направиха само една. Пък за спирането изобщо няма да коментираме как БМВ-то спря две дължини по-бързо, обаче обявиха Тесла за победител, защото упражнението било за 0-100-0. И това с най-слабата М3-ка на 5 години. Няма такива измамници като вас електрофилите!13:53 26.05.2019
20 японеца
До коментар #1 от "123":
Отивяй да лягаш бе умник!Коментиран от #27
14:01 26.05.2019
21 Бачо Киро
До коментар #18 от "гост":
Коя тесла печели за ускорение, спиране и обиколка на писта? Я пак? Къде и на коя писта има тесла, която да води листата при коли с нейната мощност, да не говорим, че и по-слаби ги бият? Спиране? Че дъртото М3 спира повече. До ден днешен няма тесла с официална обиколка на Ринга, кирливи 20 км, ти си седнал да баламосваш хората... Разни любителски опити правят време като на ФВ Ъп гти.... С кола почти 500 коня... Единственото нещо което имат теслите е ускорението от 0-100. Туй то. Не защото са тесла, а защото си е базовата характеристика на ел. мотора. Нито окачване, нито спиране, нищо... С този нисък център на тежестта, ако можеха да правят коли, нямаше да ги плюе никой. Некачествено сглобени, недостатъчно добре проектирани таблети на колела с много проблеми за кола, правеща автомобили през 21 век и с претенции са въвежда бъдещето, а им куцат основни неща от миналото.... Лошо няма, покрай тях се размърдаха и другите, които знаят да правят автомобили. За инициативата имат голямо браво от мен, но до там. Хайпът е абсолютно смешен...Коментиран от #22, #23, #24
14:15 26.05.2019
22 гост
До коментар #21 от "Бачо Киро":
Старо БМВ! Това е последния модел на М3,бе човек! Не са го подновявали! Какво прави Тесла?При лосовия тест също се представи по-добре от много коли!Тесла е най-сигурната кола при краш тест! Най-евтината!Най-евтина за подръжка! С двойно предаване! На Ринга времето ще бъде под 8 мин.! Предимствата са много повече от недостатъците,но когато човек има перде на очите,не ги вижда!Коментиран от #26
14:25 26.05.2019
23 гост
До коментар #21 от "Бачо Киро":
Ето ти бачо,да погледаш дали Модел 3 не може на писта! Но вие понеже винаги коментирати неподготвени и сте били на курс при Антиелектриката,така е.https://electrek.co/2018/12/12/tesla-model-3-performance-laguna-seca-production-ev-record/
Коментиран от #30
14:36 26.05.2019
24 гост
До коментар #21 от "Бачо Киро":
Ето ти и още едно!Аз реклама не правя на никой,те им правят!https://electrek.co/2018/11/11/tesla-model-3-performance-global-attack-on-track-mode-disqualified-electric/
Коментиран от #81
14:38 26.05.2019
25 Бай тоя
До коментар #6 от "Бай Оня":
Не знам дали си падам по електрички,а иначе харесвам мотори с голяма кубатура,но това е прогреса харесва ли ти (ми) или не.Това е бъдещето,без значение колко е далечно.14:49 26.05.2019
26 Антиелектрика
До коментар #22 от "гост":
Уауу, 90-то място на 3 км писта. Уникално постижение, няма що. На 4 секунди след БМВ М4 и на 2 секунди след дъртото М5 F90 и Алфа - https://fastestlaps.com/tracks/laguna-seca-post-1988 Това ли трябваше да ни впечатли?Коментиран от #28
15:17 26.05.2019
27 123
До коментар #20 от "японеца":
Нещо се пениш, а, ориз ръждясващ!15:19 26.05.2019
28 гост
До коментар #26 от "Антиелектрика":
На 2 км.пистата беше 2 сек.отпред,но там не ти хареса.Този където я изпробва тук не е пилот,така че това време също не е рекорд.Там даже ти пише че е изпреварил доста специални М3,които са дошли на ремаркета!Но ти такива неща не ги виждаш,не пасват! Ще се види на Ринга,но времето трябва да е от пилот,без други коли на пистата! Тогава се зачита! ОК?Коментиран от #29
15:24 26.05.2019
29 Антиелектрика
До коментар #28 от "гост":
А рекордът на Ринга от аматьор с ДВГ с едва 420 к.с. който би този на 1360 к.с. кола с ПРОФЕСИОНАЛЕН ПИЛОТ, кой го пропуска? Я кажи кога ще се случи това събитие на Ринга под 8 минути с модел 3 - това хилядолетие ли ще бъде?Коментиран от #31
15:26 26.05.2019
30 Антиелектрика
До коментар #23 от "гост":
И понеже ние винаги коментирамИ реални неща, само да те питам на официалните данни ли да вярваме или на теб и смешните лобистки сайтове за миксери?Коментиран от #33
15:29 26.05.2019
31 гост
До коментар #29 от "Антиелектрика":
Ами когато някой го организира,тя колата е направена! Пиши на Сабина Шмит! Пиши,аз съм Антиелектрика,можеш ли да минеш Ринга за над 8 мин.!Моля те! И тя ще организира!Коментиран от #32
15:31 26.05.2019
32 Антиелектрика
До коментар #31 от "гост":
По-голяма тъпотия не можа ли да измислиш? Ще се ангажираш ли със срок или ще продължаваш да шикалкавиш?Коментиран от #35
15:34 26.05.2019
33 гост
До коментар #30 от "Антиелектрика":
Какави лобистки сайтове! Това си е най-известения сайт за ел.коли,естествено,че за това ще пишат! Аз забравих,че в БГ не е известен,вие там ел.коли нямате!Коментиран от #34
15:35 26.05.2019
34 Антиелектрика
До коментар #33 от "гост":
Ами бъди щастлив като част от гей двойка в Норвегия и не ни мисли нас, защото не ни пука за мнението на измекяри и безродници като теб.Коментиран от #36
15:39 26.05.2019
35 гост
До коментар #32 от "Антиелектрика":
Интересен си! Какъв срок да ти напиша,някой трябва да го организира,аз не съм организатор! Колата е направена,така като е да ходят да пробват,кога ще организират незнам! Когато пилотите кажат,че не може под 8,вече ще повярвам! Но аз мисля,че може!15:39 26.05.2019
36 гост
До коментар #34 от "Антиелектрика":
Къде остана добрия тон? Аз не обиждам никого?Коментиран от #37, #38
15:41 26.05.2019
37 Антиелектрика
До коментар #36 от "гост":
Нима не пишеше вчера с ник "непознат" за тъпанари и кретени???Коментиран от #39, #41
15:47 26.05.2019
38 гост
До коментар #36 от "гост":
Както знаете,Сабина Шмит,направи за 10 мин на Ринга с Форд Транзит,Джеръми Кларксън 9 и нешо с Ягуара на дизел и мислите,че Тесла е със същото време?? Не бъдете смешни!Мислете логично,ако тя се качи да кара Теслата,дали няма да мине под 8?Коментиран от #44
15:49 26.05.2019
39 гост
До коментар #37 от "Антиелектрика":
Не,взех го назаем!Не обиждам никого и уважавам мнението на всеки!Всеки има да каже,верни и неверни неща и всеки има право на мнение! Не съм против ДВГ!Коментиран от #51
15:53 26.05.2019
40 този онзи
До коментар #1 от "123":
Победата си е победа ...ко щеш си цапни гъза в тавана от яд15:58 26.05.2019
41 гост
До коментар #37 от "Антиелектрика":
38 коментар беше до теб!16:14 26.05.2019
42 Каракуд
16:25 26.05.2019
43 гост
Коментиран от #45
16:28 26.05.2019
44 Каракуд
До коментар #38 от "гост":
Сабине е супер шофьор и познава Ринга много добре, но това не значи че е готова да изгори в Теслата в опит да докаже на света че Свети Илон не е чак толкова голям лъжец. Факт е също че собствениците на Тесла са пишман шофьори и никой от тях не става за Ринга, виж да се радват на клипчета на Тубата ги бива, чувстват се почти герои.Коментиран от #49
16:30 26.05.2019
45 Каракуд
До коментар #43 от "гост":
Малко скъпо ще ти излезе да дойдеш до Абу Даби за смяна на масло. Извадих си последната фактура за да съм 100% точен, 8 л масло 270 лева, филтър маслен 185 лева, труд 65 лева, общо 520 лева, направили са ми 40 лева отстъпка. Тук няма данъци, така че в най лошия случай ми струва 560 лева без ДДС.Коментиран от #48
16:42 26.05.2019
46 eee
16:52 26.05.2019
47 tarikat
16:58 26.05.2019
48 гост
До коментар #45 от "Каракуд":
Е,ясно.Кой кара електричка в Абу Даби,там тока е по-скъп от бензина! Това е противоположното на Европа! Е тогава,ще ти кажа и аз ако бях там,щях да карам,бензинова!Евтин бензин! Даже незнам защо Тесла отвориха дилър там!Коментиран от #50
17:01 26.05.2019
49 гост
До коментар #44 от "Каракуд":
И все пак,Тесла може под 8 със сигурност с пилот и празна писта,това е!17:03 26.05.2019
50 Каракуд
До коментар #48 от "гост":
И бензина е евтин, и тока е евтин, и колите са евтини, и смяната ма маслото май ви изглежда евтина, няма престъпност, няма терористи, няма мигранти, човек трябва да е побъркан за да избере да отиде да живее в прехваления но кух и скован "Запад"Коментиран от #53
17:10 26.05.2019
51 Антиелектрика
До коментар #39 от "гост":
Значи вчера можеше да ни обиждаш на тъпанари и кретени, а сега искаш някой да спазва добрия тон? А глупостите и фантазиите ти за Сабине Шмит, че щяла да падне под 8 минути на Ринга, изобщо не ме вълнуват. Тя с Порше не можа да слезе под 8 минути, ти за някаква 2-тонна Тесла бълнуваш, че ще го направи. Слез на земята, защото и аз не съм против електричките, а съм против лъжливата пропаганда!Коментиран от #52
17:13 26.05.2019
52 гост
До коментар #51 от "Антиелектрика":
Добре,Анти,ще видим.Времето ще покаже,аз мисля,че може с добър пилот и празна писта. Ако пилота каже,че не може го приемам.Коментиран от #54
17:16 26.05.2019
53 гост
До коментар #50 от "Каракуд":
Да,разбирам.И приемам избора ти за кола,и аз бих карал бензинова,ако бензина беше с цена като там и сервизите.Но тук е различно,така е. На каква цена излиза Порше 911 там? Какви са цените и на други коли?17:23 26.05.2019
54 Антиелектрика
До коментар #52 от "гост":
До кога трябва да се случи това да кажеш, че на този етап електричките не могат да се мерят с ДВГ на писта?Коментиран от #58
17:29 26.05.2019
55 Каракуд
17:33 26.05.2019
56 Язе
До коментар #17 от "гост":
Бърза е до 400м,след това какво следва?Ще ти кажа-на щепсела.Едно и също....400м и електрофилите в екстаз.И какво стана и с ускорението?Вярно,че ги би могъл това е повече от ясно.Обаче нито видях да ги"издухва"нито да ги остави в точка а това,че Аудито и БМВ-то могат да си въртят цял ден обиколки на някоя писта го забравяш.Отделно съм сигурен,че пътното поверени на двете коли е в пъти по-доброот това на Тесла.За спирането няма да коментирам-ъпдейт и дисковете стават двойно вентилирани,шестбутални апарати и т.н.Така казва Утрото или...Груьото.Коментиран от #57
17:54 26.05.2019
57 гост
До коментар #56 от "Язе":
Как ще е много по-добро пътното поведение?Не видя ли на лосовия тест,какво е управлението?Също пуснах линкове за поведение на писта! Вече в Ютуб пуснаха много видеа, с тестове,от известни автомобилни журналисти.Пуснете си ги,там също разказват.Поведението на пътя е много добро,не казвам че на Ауди и БМВ е лошо.А батерията си издържа достатъчно дълго.Коментиран от #59
18:01 26.05.2019
58 гост
До коментар #54 от "Антиелектрика":
Тесла е по-добра на малка писта.Както виждаш ускорението е по-добро,с двойно предаване е,по-бързо може да излезе от завоите.За това победи при теста на Топ Гиър,реално.На Ринга,ще е по-различно,но мисля че времето пак ще си е под 8 с пилот и празна писта.18:08 26.05.2019
59 Антиелектрика
До коментар #57 от "гост":
Това беше един от малкото тестове, в които тестваха най-важното нещо в една кола - СПИРАЧКИТЕ. Хайде коментирай защо 5 годишното БМВ спира 2 дължини по-малко от прехвалената Тесла. Това са едни 10 метра разлика, което е чудовищно много и за писта и за ежедневие.Коментиран от #60, #61, #67
18:11 26.05.2019
60 гост
До коментар #59 от "Антиелектрика":
Заради по-високото тегло.Но има и друго.Ако помниш статията на Топ Гиър,че БМВ М3 е разработвано в продължение от 30 години,от едни от най-добрите специалисти в светаи е победено от първата електрическа кола от този клас! Спирачките не са проблем,да се модернизират,ако човек ще се занимава със състезания.Но ти написах че е по-бърза на малка писта,където има повече ускорение и спиране,защото Тесла печели в това и в завоите помага двойното. Тесла започва да отстъпва при ускорението от скорости от 160 нагоре,тогава М3 изпреварва.За това ти пиша,че на Ринга може да е отзад,но не много.Там пистата е по-бърза.На някои места,ще изостава,на други ще изпреварва.Колите са различни,за това са така,но и двете са добри!Това е!18:29 26.05.2019
61 Random
До коментар #59 от "Антиелектрика":
Споко, утре Свети Илон ще пусне ъпдейт и теслътъ ще спира за 2 метра :D18:57 26.05.2019
62 Малко е спорно дали би
До коментар #14 от "Random":
Слушай внимателно клипа. BMW бие Тесла по доускорение, но само в такива измислени състезания и единствено и само на германски аутобан без ограничения на скоростта. В прав текст на клипа казаха, че в реалния свят, tesla по-бърза на доускорение.Коментиран от #63, #83
19:28 26.05.2019
63 Random
До коментар #62 от "Малко е спорно дали би":
Дааа, то всеки ден по 100 пъти се състезавам на четвърт миля...Коментиран от #64, #69
19:31 26.05.2019
64 гост
До коментар #63 от "Random":
Като четеш разбираш ли смисъла,на това което е написано?Човека ти пише,че е по-бърза на доускорение,което означава,не на 400 метра,а в движение като настъпиш газта! И аз това обяснявам,но не разбират смисъла!Колата доускорява по-бавно при скорости от над 160.При 50,като настъпи и излиза пред М3 веднага.За това е по-добра на малка писта,защото там това упражнение е много пъти!19:35 26.05.2019
65 Дан
Коментиран от #66, #68
19:35 26.05.2019
66 гост
До коментар #65 от "Дан":
Единствено не излиза по-добра в цената по подръжка! Там губи доста! И е само със задно,на сняг ще е трудна! Никой не казва,че няма по-бързи коли! Има! Но и Тесла се нарежда на добро място! Алфата е по-бърза!19:41 26.05.2019
67 Пак бъркаш
До коментар #59 от "Антиелектрика":
"Това са едни 10 метра разлика, което е чудовищно много и за писта и за ежедневие." Tesla много е добра при спиране от висока скорост, заради регенеративно спиране, което обаче намалява пропорционално със скоростта и при ниските скорости се разчита единствено на спирачките, който трудно смогват с голямото тегло. За писта обаче не ти трябва да спираш на място, а е необходимо автомобила да остане управляем. На лосовия тест много добре се вижда кой автомобил е по управляем при намаляване с висока скорост. Ако ти излезе препятствие на пътя, теслата ще може много по-адекватно да го заобиколи, като дори остане управляема след като го подмине, за да не се забиеш в някой в насрещното. Заради ниското тегло, BMW има предимства в ускоренията при високи скорости, но не и при спирането и управляемостта в завой при скорости под 100 километра в час.Коментиран от #73
19:45 26.05.2019
68 гост
До коментар #65 от "Дан":
Сега видях,че ускорението там е 3,9 до 100.Възможно е и да загуби на 400 метра!При Тесла е 3,4 до 100. Но естествено на Ринга е трудно да я победи!Коментиран от #70
19:46 26.05.2019
69 Малко е спорно дали би
До коментар #63 от "Random":
До 140 км/ч няма упражнение по ускорение, на което BMW m3 да бие Тесла. Няма такова, няма от място, няма доускорение, няма шанс. Това достатъчно ежедневно ли ти звучи? На светофар, при изпреварване, при включване в движението, при престрояване, при избягване на препятствия и резки маневри, Тесла е по-добра. За BMW остава да изпревари Тесла на аутобан, при доускорение над 160 км в час. Това упражнение по колко пъти го правиш на ден, за разлика от предишните?19:55 26.05.2019
70 Тати каза че ще ми купи колело
До коментар #68 от "гост":
... ама друг път https://youtu.be/d54R_4uDitoАлфата ще бие Тесла ... ама друг път.
Коментиран от #71
20:06 26.05.2019
71 гост
До коментар #70 от "Тати каза че ще ми купи колело":
Аз това написах,че Тесла е по-бърза,но имах предвит и сравнение с Джулиа Куадрифоглио-леката кола,не джипа. Обиколката на Ринга на Алфата е 7.32.Малко трудно за Тесла.Но на ускорение Тесла побеждава.20:12 26.05.2019
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Антиелектрика
До коментар #67 от "Пак бъркаш":
Аз на очите си ли да вярвам или на теб? И къде е Тесла на Ринга пак да те питам? А къде в ежедневието не е важно спирането до 0 км/ч??? Глупостите за рекуперацията се оказаха поредния сапунен балон, на който вярват само такива като теб!Коментиран от #74, #77
20:16 26.05.2019
74 гост
До коментар #73 от "Антиелектрика":
Спирачките също не са лоши,колата спира малко след Ауди! Това са върхови коли,така че спира мнооооого по-добре от всички останали,нормални коли!20:21 26.05.2019
75 BMW то си е BMW
До коментар #5 от "гост":
BMW Е САМО СЪС ЗАДНО А ДРУГИТЕ ДВЕ СА 4Х4 И КАКТО СЕ ЗНАЕ 4Х4 ПРАВИ ПО ДОБЪР СТАРТ.НО ПРИ УСКОРЕНИЕ ОТ 80км.ч НАЛИ ВИДЯХТЕ ЧЕ ВMW ГИ ПОБЕДИ И ПРИ СПИРАНЕ СЪЩО ПОБЕДИ НИЩО ЧЕ НА АУДИ И ТЕСЛА В ТОЗИ СЛУЧАЙ СА С ПО-МОЩНИ ДВИГАТЕЛИ.ТАКА ЧЕ ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ.ХАЙДЕ СЪС ЗДРАВЕКоментиран от #76
20:43 26.05.2019
76 гост
До коментар #75 от "BMW то си е BMW":
Бъркаш се,виж пак! Доускорението е от 70 МИЛИ в час,като в началото Теслата изпревари и двете и чак по-късно БМВ-то изпревари! 70 Мили/час са 113 км/ч!Коментиран от #82
20:52 26.05.2019
77 Гледаш, но не виждаш
До коментар #73 от "Антиелектрика":
Кой от двата автомобила се представи по-добре на лосов тест като гледаш? Какво видя? Чу ли защо тесла намалява по-добре и защо ѝ светват стоповете още преди да е натисната спирачката? Защо се представя различно при различна степен на настройките на рекуперацията? Това поне разбра ли, като не го пишеше в статията? Защо на BMW се одърви волана след второто препятствие на слалома и след това започна да недозавива, а Тесла мина като по релси от началото до края? Май гледаш картинки и нищо не разбираш.Коментиран от #79
20:53 26.05.2019
78 Бмв фен
До коментар #1 от "123":
Е колко бега Аудито повече 2 до 5стотни от секундата повече ускорение от М3ката е нищо бе човек20:56 26.05.2019
79 Антиелектрика
До коментар #77 от "Гледаш, но не виждаш":
Аз ли не виждам или ти живееш в паралелен свят. Още на 74 км/ч Тесла бутна конусите на 1-вата минута от клипа за лосовия тест. Гледай и не ми философствай празни приказки. После ако искат и 100 км/ч да я пробват и да мине веднъж, ми е все тая, защото е факт, че се провали на 74 км/ч!!! Само в твоята паралелна вселена Тесла може да промени физичните закони!Коментиран от #84
21:21 26.05.2019
80 Айде бе
До коментар #2 от "гост":
Може ама друг път. Веднъж че като падне батерията ускорението също пада и втори път като загрее батерията и ограниченията се включват.21:43 26.05.2019
81 Срам
До коментар #24 от "гост":
Пик ли тази тоалетна поезия ЕЛЕКТРЕК. Това вашата библия ли е че само нея цитирате зомбита?? Изкарайте я на ринга и да я видим не може да бие дори едно рено с ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ срам за кола с претенции СРАМ.21:48 26.05.2019
82 ВМW то си е BMW
До коментар #76 от "гост":
УСКОРЕНИЕТО Е ОТ 50мpa A ТОВА Е 80км.ч ТАКА КАЗА ЖУРНАЛИСТА В 2.49минута.21:49 26.05.2019
83 Зомби с квадратно чело
До коментар #62 от "Малко е спорно дали би":
Англосаксите друго не могат освен ДРАГ. Правят мощен автомобил и надуват перки на драг, обаче 300 кг отгоре на писта!?!?!?!?!?! На пистата този слон ще изпочупи мантинелите. Това са 300 кг., ще започва да спира докато още вижда завоя с бинокъл.Коментиран от #86
22:05 26.05.2019
84 Научи английски най-после
До коментар #79 от "Антиелектрика":
Да забеляза, че бутна конусите преди да почне теста? Няма как да забележиш, защото гледаш картинки. В началото на теста обясняваха, как както на всяка кола, първоначално са минали опознавателно и не са знаели какво да очакват, но рекуперацията ги е изненадала. След това обаче, от трима различни шофьори, всички са минали с над 80 километра в час без никакви проблеми, което не се е случвало с нито един тестван досега автомобил. Само съгледахме картинки не става, трябва и да слушаш какво говорят. Защо не го минаха така с BMW 3? Да не мислиш, че не са пробвали десетки пъти с различни шофьори? За слаломът също нищо не каза? да не мислиш че един единствен път се е одървил волана след първите няколко препятствия? Пак ни показаха най-доброто от десетки изпълнения. За С класата въобще и дума да не отварям, нали. Гледа ли там какъв е резила? Какво видя? "Мерцедес и всички останали"? Той направо беше неуправляем на теста, не просто да бутне някое конусче. При това, отново ни показват най-добрите резултати.Коментиран от #85
22:05 26.05.2019
85 Антиелектрика
До коментар #84 от "Научи английски най-после":
Не, на твоята планета явно клипът е различен. Забелязах, че бутна средния конус по средата на трасето. То и на онази писта Тесла се завъртя на писта, но иначе я обявиха в Топ Гиър, че е победител. Пак да те питам - в реалния живот не е ли важно да спреш от 100 км/ч до 0, където Тесла спира с 10 метра по-зле? Превърнал си се във фанатик и не гледаш реално на нещата. Дори в другата тема се опитваш да кажеш, че гума, която тук струва 530 лева в САЩ е 140 $ и може спокойно да навърти 150 000 йм. Това е болестно състояние.22:17 26.05.2019
86 Може да го объркат само гумите
До коментар #83 от "Зомби с квадратно чело":
По всички тестове, всички обясняват, че Тесла спокойно може да се кара на предела на сцеплението на гумите. При това всяка гума поотделно. Понеже всичко се управлява от електрониката на двигателя и ускорението и обратното ускорение да в завой, имат много по бързи и прецизни реакции, отколкото с ДВГ и дискови спирачки, при това на всяко колело поотделно на всяка стотна от секундата. За този слон, в слалома не казаха, че недозавива, но го казаха за BMW 3. Защо така, като според вас антиелектриците, трябва на теория да е обратното? Защо на къси писти с близки завои Тесла е по-добра, като става въпрос за завои, а не за ускоряване на права отсечка? Теорията ви издиша здраво!Коментиран от #87
22:20 26.05.2019
87 Зомби с квадратно чело
До коментар #86 от "Може да го объркат само гумите":
ХаХа това виц ли беше, какво е това къса писта???В ДВГто да не би да няма електроника??? Или пък векторно управление???
Този слон ще трябва да натиска спирачката много преди БМВто а докато излезе от завоя БМВто ще е на другият. Да не говорим че на 2та обиколка гумите ще са фира.
И аз не съм анти-нещо си просто знам какво са 300кг отгоре на писта за разлика от теб.
Теорията е едно практиката друго, Тесла 3 Перформанс на ринга е по слаба от Рено с предно!!!!!!!
Коментиран от #91, #92
22:32 26.05.2019
88 Ха ха
23:00 26.05.2019
89 гость
23:32 26.05.2019
90 Асд
01:08 27.05.2019
91 Имали електроника
До коментар #87 от "Зомби с квадратно чело":
Е като има електроника, защо няма по-добър старт от теслата? Даже въртящият момент на първа и по-голям отколкото на теслата? Да не би тази бърза електроника да управлява не толкова бърза механика? Погледни пак лостовият тест кой с колко влиза в него? Май се получава обратното на което говориш? Тесла влиза с 5 км повече, а BMW трябва да намали за да мине завоя. На слалома Тесла минава от началото на края стабилно, а BMW 3 вкоравява волана след второто третото колче и шофьора започва да се бори с него, като недозавива. Това звучат ли ти добри качества за писта? Хайде добави сега и добро ускорение след завоя към по-късното намаляване на скоростта в завоя за Тесла. Я изгледай клипа и кажи чии гуми ще са фира след няколко старта? Изгледай и клипа от другата статия с лосовия тест и виж и там кои гуми превъртат повече, а кои са залепени за асфалта? Защо ли гумите на Тесла се сменят по-рядко в реалния свят?Коментиран от #97
08:01 27.05.2019
92 Каракуд
До коментар #87 от "Зомби с квадратно чело":
Какво е къса писта? Това е писта: а)на която Тесла може да завърши една пълна обиколка без да се запали и без така да прегрее батериите че компа да ограничава мощността за да ги предпази, б)не по дълга от 3 км, и в) одобрена лично от Свети Илон.09:32 27.05.2019
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 ЯВНО НЕ ВИЖДАШ
До коментар #7 от "гост":
И СЛЕПИЯ ВИДЯ ЧЕ BMW ГИ БИ НА УСКОРЕНИЕ ОТ 80КМ.Ч И НА СПИРАНЕ СЪЩО.А СТАРТА И НА ДВЕТЕ Е ПО-ДОБЪР ЗАЩОТО СА 4Х4.BMW Е САМО СЪС ЗАДНО И ДВИГАТЕЛЯ Е С ПО-MAЛКО МОЩНОСТ.12:20 27.05.2019
96 Кокала
13:40 27.05.2019
97 Зомби с квадратно чело
До коментар #91 от "Имали електроника":
Защото това са елементарни закони бе зомби. На доускорение телата бие ама с малко. Обаче колата трябва да намали за да влезе в завоя, да влезе с макс скорост и да излезе с такава после да ускори. Първо телата ще започне да спира много по рано и второ ще вземе завоят по бавно. А гумите.... Те просто ще прегреят от този танк. След 3 обиколки батерията ще е на привършване, ускорението ще е влошено, гумите съвсем ще изпуснат колата и най-вероятно ако гониш резултати ще се забиеш в предпазните гуми. Със законите на физ шега не бива, но за Тесла знаем че са патентовал левитацията нали зомби???Коментиран от #99
13:53 27.05.2019
98 4х4
Коментиран от #101
17:38 27.05.2019
99 Лосов тест
До коментар #97 от "Зомби с квадратно чело":
Като ти слуша човек теориите, BMW трябва да мине лосовия тест с по-голяма скорост, защото ще е по-стабилна в завоя и може да спре по-късно, защо тогава на практика Тесла е по-бърза и по-стабилна? Обясни това с физически закон, а не с предубеждения?Коментиран от #100, #104, #107
19:03 27.05.2019
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Антиелектрика
До коментар #98 от "4х4":
Не знам с каква скорост си карал, но при скорост над 100 км/ч единствения силен шум е от гумите и въздушното съпротивление. Що се касае до екологията, то само при една изгоряла батерия на Тесла се отделят до 20 тона флуороводород, а не е като да не се самозапалват безпричинно електричките. И двете технологии си имат сериозни кусури.19:36 27.05.2019
102 Инспектор Пикачу
19:57 27.05.2019
103 Msux
20:20 27.05.2019
104 Зомби с квадратно чело
До коментар #99 от "Лосов тест":
Ти явно не си виждал писта през живота си!!!! Какво общо има с този тест???? Този танк просто не може да влезе бързо в завоя щото гумите ще изтърват. Този тест е за внезапно излязло препятствие и не е показател за писта. Не случайно още няма резултат на ринга а само драгове.Коментиран от #105
20:43 27.05.2019
105 гост
До коментар #104 от "Зомби с квадратно чело":
Пишеш глупости.https://www.youtube.com/watch?v=pOVIgVvjfH0
Коментиран от #106
20:47 27.05.2019
106 Зомби с квадратно чело
До коментар #105 от "гост":
Ти съвсем изперка, какво трябва да видя в този клип минута и половина???Коментиран от #108, #109
21:48 27.05.2019
107 Каракуд
До коментар #99 от "Лосов тест":
Лосови глупости. На пистата правиш три неща: ускоряваш, намаляваш, завиваш. Игнорирайки фактора гуми, за да ускоряваш бързо колата трябва да е лека и мощна, за да спираш колкото се може по късно колата трябва да е лека и с добри спирачки, за да завива с голяма скорост трябва да е лека и с добро окачване. Сега усещаш ли защо Тесла се хвали само в дисциплина ускорение? Има и една основна разлика, която ще разбереш ако погледнеш графиката въртящ момент като функция ня оборотите. При ДВГ въртящият момент при ниски обороти е нисък и плавно нараства с увеличаването им, достига максимум и бързо пада. При ел мотор въртящият момент е максимален на ниски обороти и не се променя с увеличаването им, докато идва момент в който почва линейно да намалява. Защо е важен въртящият момент? Защото мощността се равнява на произведението въртящ момент Х обороти. Сега може би разбираш че Теслата е Юсейн Болт на автомобилите и логично търси състезания само на 100 м.Коментиран от #110, #120
22:06 27.05.2019
108 гост
До коментар #106 от "Зомби с квадратно чело":
Така ли! И какви са рекордите на тази писта? Мислиш ли че това време е лошо?Коментиран от #119
22:42 27.05.2019
109 гост
До коментар #106 от "Зомби с квадратно чело":
Ето ти един много готин тест,да видиш големия слон как спира!https://www.youtube.com/watch?v=pOVIgVvjfH0
Коментиран от #111
22:43 27.05.2019
110 гост
До коментар #107 от "Каракуд":
А на една писта между завоите какво е разстоянието,3 километра ли?Коментиран от #114
22:54 27.05.2019
111 гост
До коментар #109 от "гост":
Факти,пускайте статия с видеото в този коментар,ще има интересни коментари!https://www.youtube.com/watch?v=8I-6_H0haAw
Коментиран от #118
23:08 27.05.2019
112 Стенли
Коментиран от #113
23:12 27.05.2019
113 Антиелектрика
До коментар #112 от "Стенли":
Ако беше поне грамотен, можеше някой да ти обърне внимание. Спирането на електричките ставало с генератор, а дисковете били за красота. Ти гледа ли клипа изобщо? Аман от неграмотници, които не могат да напишат едно изречение правилно, но тръгнали да обиждат на интелект. Пародия.23:26 27.05.2019
114 Каракуд
До коментар #110 от "гост":
На “моята” писта най-дългата права е 1.2 километра. Накрая на правата си с около 250 км/ч. Не ми се мисли как се спира с чудовище с тегло над два тона, обиколка след обиколка.Коментиран от #115, #117
04:28 28.05.2019
115 гост
До коментар #114 от "Каракуд":
Тесла няма нужда от спирачки като твоите защото намалява с рекуперациятаКоментиран от #116
06:00 28.05.2019
116 Зомби с квадратно чело
До коментар #115 от "гост":
Как ще намали само с рекуперация на писта бе смотльо. Ти чуваш ли се какво говориш, тогава и голфа ще я мине. Доускорението на Тесла предимството е мин и даже на дълга права издиша както се вижда на клипа след 200 км/ч. За всичко останало просто не става.07:32 28.05.2019
117 Зомби с квадратно чело
До коментар #114 от "Каракуд":
Помисли също и за гумите, те просто няма да издържат дълго с това тегло на екстремно каране. Заминат ли гумите и Шумахер не може да удържи колата.07:35 28.05.2019
118 Зомби с квадратно чело
До коментар #111 от "гост":
Отново драг, драг, драг, драг, драг, драг, драг. Американска работа сложи един мощен двигател в един кашон и се мисли за велик.Коментиран от #125
07:39 28.05.2019
119 Зомби с квадратно чело
До коментар #108 от "гост":
Рекорда е 1.10!!!!На клипа не се вижда колко прави Теслата но да се доверим на заглавието 1.41.5!!!!!Не може да ми даваш все по-малки и по-малки писти и да казваш ама разликата е минимална. Повече от 30 сек за една минута и десет е близо половината. И то на писта която не е интересна за големите спортисти. Ако скъсиш пистата още малко до една дълга права тогава може и да удариш бингото.07:49 28.05.2019
120 Лосов тест
До коментар #107 от "Каракуд":
Почти съм съгласен с написаното. Частта в която не съм съгласен е тази "Игнорирайки фактора гуми, за да ускоряваш бързо колата трябва да е ЛЕКА И МОЩНА, за да спираш колкото се може по късно колата трябва да е ЛЕКА И С ДОБРИ СПИРАЧКИ"Ако беше прав, Тесла трябваше да има най-лошото ускорение, защото е най-тежка. Според мен съотношението тегло/мощност е важно за ускорението на теория, а на практика, мощността при определени обороти на гумите зависи от въртящият момент, който е много по-голям при ДВГ, отколкото при електромобилите, но не е постоянен. При ДВГ въртящият момент на гумите на първа скорост е многократно по голям от колкото може да се предаде на асфалта, което създава известни проблеми. После не е постоянна величина, а е плаващ при смяна на предавките, което дава огромно предимство на електромобилите при по-ниски скорости преди да започне да им пада въртящият момент. Електромобилите губят битката чак тогава, при високи скорости, защото от този момент нататък, недостатъците на скоростната кутия се превръщат в предимства дори на права отсечка, но особено в завои. Именно затова електромобилите са по-бързи на по-бавни писти с много завои без много дълги прави, където не ДВГ, а наличието на скоростните кутии има предимство.
Коментиран от #121, #126, #127
11:26 28.05.2019
121 Антиелектрика
До коментар #120 от "Лосов тест":
Когато си прав, не мога да не го призная.Коментиран от #123
11:28 28.05.2019
122 Ауди М3
14:36 28.05.2019
123 Благодаря!
До коментар #121 от "Антиелектрика":
Доста неочаквано за мен, което говори много за тебе. не съм се е надявал да чуя подобни думи от твоята уста, каквото и да кажа. Оценявам жеста!15:29 28.05.2019
124 Алфа Ромео
17:51 28.05.2019
125 Алфа Ромео
До коментар #118 от "Зомби с квадратно чело":
В случая не е точно така, Теслата се представя повече от отлично на лосовия тест, чисто минава с 83 км/ч и със един бутнат конус със 88 км/ч което отлично постижение.Коментиран от #128
17:58 28.05.2019
126 ДВГ
До коментар #120 от "Лосов тест":
СК винаги показва недостатък на двигателят!!! Въпросът е че мощност/тегло при БМВ е по-добро и на доускорението се вижда това. Теслата тръгва по-добре заради несъвършенното ДВГ, но после всичко си идва на мястото. Новите СК са толкова бързи че недостатъкът е мин. Обаче никой не казва че ДВГ може да направи 100 обиколки ако не броим гумите и има някакво гориво. Тези резултати на Теслата се дават само при пълна батерия и оптимална температура. Ако батерията е наполовина ускорението пада и също батерията не понася големи и прод. натоварвания. Тоест имаме по-добър двигател но много по лоша батерия.18:03 28.05.2019
127 Каракуд
До коментар #120 от "Лосов тест":
Може и така да ти изглежда на теория, но в кабинета по трудово пишеше “Теорията без практиката е мъртва”. Прочети и другия ми пост, мощност = въртящ момент х обороти. Тесла има предимство само при тръгването от място, след това аз като държа оборотите между 4500 и 7500 хич не ми пука какво има Тесла и какво няма. А ако съм с хубави гуми но ги оставя да изгубят сцепление, това единствено означава че съм некадърен шофьор. Така или иначе, нещо не ги виждам пичовете с Теслите да идват като има трак дей, ако се появи някой ще му видим времето и пак ще говорим.Коментиран от #132
18:07 28.05.2019
128 Зомби с квадратно чело
До коментар #125 от "Алфа Ромео":
Какво общо има лосовият тест с пистата където центробежната сила с това тегло просто ще те изхвърли от пистата, и няма гума която да я удържи. Не тя няма да се преобърне просто ще изхвърчи от пистата. Тази кола много трудно ще се удържи на пистата, дори и със специални гуми те ще изпуснат на 3тата обиколка.Коментиран от #130
18:08 28.05.2019
129 Каракуд
Коментиран от #140
18:26 28.05.2019
130 Алфа Ромео
До коментар #128 от "Зомби с квадратно чело":
Ами общото е че става въпрос за завиване и то рязко завиване и в двете посоки, това е официален тест в които се оценява пътното поведение на колата.Коментиран от #131
22:31 28.05.2019
131 Зомби с квадратно чело
До коментар #130 от "Алфа Ромео":
Ама не на писта, където няма рязка смяна на посоката. Затова ти казвам Теслата няма да се преобърне тя просто ще изхвърчи правиш ли разлика? Ако си гледал състезания ще видиш че състезателите не са въртят по таван, поне не докато не излязат от асфалта. Те просто излизат от идеалната права щото центробежната сила в завоя е страшна. И познай какво тя зависи от.........???????Коментиран от #133, #134
22:42 28.05.2019
132 гост
До коментар #127 от "Каракуд":
Тесла не ускорява бързо,само от място.Доускорява много по-бързо от ДВГ със скорости до 150-160.От там вече започва да изостава.Има и достатъчно тестове за доускорение.От 50-70-80,при настъпване,винаги изкача отпред в началото.Коментиран от #137
22:46 28.05.2019
133 гост
До коментар #131 от "Зомби с квадратно чело":
Тесла победи в Топ Гиър на писта,стига си се обяснявал,какво може и какво не.Може повече от това което си мислиш?Коментиран от #135, #142
22:49 28.05.2019
134 Зомбиран мозък си
До коментар #131 от "Зомби с квадратно чело":
А какво според тебе представлява лосовия тест? Не е ли строго дефинирана идеална траектория (а не права, както я наричаш ти, защото не можеш да взимаш завой по права линия) по която трябва да се движи автомобила без да се завърти с вратите напред, защото ще помете конусите, както прави по-лекия от Тесла mercedes c class. Траектория, по която дори BMW 3 не е в състояние да мине стабилно, заради ГОЛЯМАТА ЦЕНТРОБЕЖНА СИЛА, която заради високия ЦЕНТЪР НА ТЕЖЕСТТА, се опитва да вдигне автомобила първо на левите, а после на десните гуми, като по този начин се намалява сцеплението с асфалта на вдигнатите гуми и износва тези върху които пада тежестта. Понеже центъра на тежестта на Тесла е много по-ниско, 4-те гуми са притиснати почти еднакво към асфалта, а електрониката прилага еднакъв (отрицателен) въртящ момент към всяка една гума, независимо че всички гуми се въртят с различна скорост, като по този начин подобрява управляемостта и лесното поддържане на траекторията определена от волана, а не от центробежната сила. Не е важно само теглото на автомобила, важно е и неговото разпределение. По лек автомобил, не винаги означава по-стабилен автомобил.Коментиран от #136
23:12 28.05.2019
135 Зомби с квадратно чело
До коментар #133 от "гост":
Това е Американският топ гиър и теста беше някаква пародия, срам за този така наречен журналист. Чакаме я на ринга или на сериозно съревнование.07:53 29.05.2019
136 Зомби с квадратно чело
До коментар #134 от "Зомбиран мозък си":
Ти колко пъти видя на писта кола да се обърне по таван???? Колко пъти видя на писта да сменяш посоката 10 пъти? Много ясно че като я смениш 10 пъти окачването няма да издържи щото се получава наслагване. Правиш ли разлика между разпределение отпред/отзад и нисък център на тежестта??? Има хиляди тестове на БМВ на писта дай да видим истинско състезание на този слон, не само някаква теория която дори и нея не разбираш. То ако беше както ти си го представяш Американците с техните масълкари щяха да печелят винаги ама не става само с мощен двигател и акъл трябва които при тебе липсва.Коментиран от #139
08:02 29.05.2019
137 Каракуд
До коментар #132 от "гост":
С риск да засегна някого, не ми се слушат коментарите на хора чиито възгледи какво се случва на пистата се оформят от това какво гледат по тАлАвизиятя. Качвал съм приятели които се смятат за разбирачи с мен и след една обиколка казват, моля те спри да сляза че си усещам обяда горе в гърлото08:32 29.05.2019
138 гощо
09:11 29.05.2019
139 Кой ти говори за таван
До коментар #136 от "Зомби с квадратно чело":
Единствената дисциплина в която BMW спечели беше за дрифт. Tesla изгуби по тази дисциплина, именно защото стои като залепена за асфалта и се движи по траекторията определена от волана. Познаваш ли някой автомобил с по-добро разпределение на тежестта от Тесла? Там са съчетани 50 към 50 отпред отзад, плюс най-ниския възможен център на тежестта. Понеже батерията е в пода и е проектирана именно за конкретен автомобил, а се състои от седем хиляди малки клетки, които могат да бъдат подредени в произволна форма, центъра на тежестта го определя проектанта като има огромна свобода на действие. Ако един автомобил не можеш да го изкараш при определена скорост от траекторията му, как според тебе ще излезе от пътя при много по-плавна и планирана траектория на най-обикновен завой?Коментиран от #141
11:29 29.05.2019
140 Нещо се е случило с предишния коментар
До коментар #129 от "Каракуд":
Tesla оправи този проблем с ... Update по интернет. Вече има спортен модел с много по-агресивно регенеративно спиране и нови алгоритми специално за писти.Освен това, доколкото разбрах това не е било performance модела. Вероятно сам знаеш, че аджамия шофьор може да съсипе спирачките за едно спускане на проход с натоварен автомобил, въпреки че не говорим за високи скорости. Доколкото разбрах онази tesla била с напълно "цивилни" спирачки и дискове.11:35 29.05.2019
141 Зомби с квадратно чело
До коментар #139 от "Кой ти говори за таван":
Добре ама и другите също имат добре разпределена тежест, какво правим тогава???Това което има в повече Телата е 300кг. А центробежната сила зависи точно и от теглото. Когато колата започне да те дърпа навънка няма гума която да я удържи при висока скорост. И да удържи в началото на 2та обиколка ще изпусне. Така че теслата спира по трудно, ще трябва да започне да спира по рано, взема завоят с по-ниска скорост при еднакви гуми, единственото предимство е правата. Е да ама правата е само до 200 км/ч ако е по дълга права издиша и също тези показатели са при пълна батерия и оптимална температура, тоест само 1-2 обиколко след което и това предимство отпада. Като имаш предвид че в едно състезание има само една обиколка със старт от място всички други са с летящ старт картинката просто става жалка.Чакам сериозен тест на Теслата, все още такъв няма, да предположим че все още е твърде нова.
Коментиран от #143
14:27 29.05.2019
142 Зомби с квадратно чело
До коментар #133 от "гост":
Сега ми остана време и погледнах резултатите за тази писта: Нисан ГТ-Р от 2012!!!!!!!!!!! прави 1:17:8 тоест близо 17 сек по-бързо за писта от 2.8 километра със старт от място!!!!!!!!Теслата може да се представи и по-добре, защото този човек не знае как се кара кола, но БМВто не трябва да се дава в ръцете на такъв човек защото е грехота.
14:50 29.05.2019
143 Сега разбрах къде точно грешиш
До коментар #141 от "Зомби с квадратно чело":
"Така че теслата спира по трудно, ще трябва да започне да спира по рано, взема завоят с по-ниска скорост ПРИ ЕДНАКВИ ГУМИ, единственото предимство е правата." А ЗАЩО ТРЪГВАШ С ПРЕЗУМПЦИЯТА, ЧЕ ГУМИТЕ СА ЕДНАКВИ? Защо трябва да са еднакви? Гумите не се ли избираха индивидуално за всеки автомобил спрямо неговото тегло и спрямо тяхното предназначение? Спирачките и дисковете също. И откъде ги измисли тези 300 килограма? Тесла е 200кг по-тежка от BMW-то и само 60 кг по-тежка от Аудито. Пак ти казвам че практиката от лосовия тест оборва напълно твоята теория. Точно там, при рязката смяна на траекторията, гумите трябва да изтърват и Тесла да се хлъзне накъдето я дърпа теглото, но на практика се хлъзга 200 кг по-лекото BMW, което не могат да вкарат в пътя при висока скорост, а трябва да я намалят много преди завоя, за да успее да го вземе. Тесла просто е залепена за пътя и не може да се хлъзне. Многото килограми започват да пречат при много по-високи скорости, затова Тесла губи именно там, при високоскоростните писти, а не заради многото завои на кратки разстояния, които взима без проблем въпреки високото си тегло. При скорости под сто и няколко километра в час, Тесла може да вземе завоя много по-бързо от BMW, без гумите да изтърват, затова не и се налага да намалява чак толкова преди завоя, а още е в завоя започва да ускорява, което също става много по-бързо отколкото при BMW. Над 150 км в час вече започват да затрудняват електромобилите, които все още карат наКоментиран от #146, #147
15:45 29.05.2019
144 Сега разбрах къде точно грешиш
15:46 29.05.2019
145 Каракуд
16:00 29.05.2019
146 Зомби с квадратно чело
До коментар #143 от "Сега разбрах къде точно грешиш":
ХаХа вече съм сигурен че си неграмотника ЕЛЕКТРИКА :))).1. БМВ=1560 КГ срещу Тесла 1850кг = 290кг!!!!!
2.Гумите няма да са еднакви а еднакво добри, които ако примерно с 1000 кг ще вземат завоят с 150 км/ч а със 1500 със 100км/ч. Също при екстремно спиране в последният възможен момент ще се износят с 1000 кг за 10 обиколки а с 1500 за 5 обиколки(цифрите са примерни).
3.При лосовият тест гумите няма да изтърват щото скоростта е малка и съответно центробежната сила!!!!!! Изтърва окачването и не може да се справи със разлюляната каросерия, това го няма на писта. Може да се случи на пътя за избягване на препятствие. Аз карам СУВ които и със 20км/ч няма да мине този тест но все още съм жив, ако се случи да излезе нещо на пътя само бог знае какво ще стане.
4.Коя е тази писта със завои само под 100 км/ч тя да не е с легнали полицаи????
5. Не над 150 км/ч по принцип теслата има по-лошо съотношение тегло/мощност. На теория и практика БМВ ще е по-добро и на правата и това се вижда на доускорението. Поради несъвършенството на ДВГ и нуждата от СК това не е толкова очевидно щото ДВГто има нужда от време да се докара до макс. мощност а при ел. колата е мигновенно.
6.Спри да се излагаш ами помисли защо няма още истински тестове на писта с тази кола, може да ти просветне нещо?????
Коментиран от #148
16:41 29.05.2019
147 гост
До коментар #143 от "Сега разбрах къде точно грешиш":
Видео с конкурентите на Тесла.https://www.youtube.com/watch?time_continue=995&v=GFRxfKY9u30
19:34 29.05.2019
148 Ха ха ха
До коментар #146 от "Зомби с квадратно чело":
"При лосовият тест гумите няма да изтърват щото скоростта е малка и съответно центробежната сила!!!!!! ИЗТЪРВА ОКАЧВАНЕТО и не може да се справи със разлюляната каросерия, това го няма на писта." Ха ха ха, няма такъв смях! Искаш да кажеш, че инженерите на BMW правят по-скапано окачване на спортния си модел, отколкото онези аматьори от Тесла, дето правят семейни автомобили със съмнителни спортни качества? Това дори на мен не може да ми мине през ума, да не говорим да го напиша. Да не говорим за некадърните според тебе инженери на Мерцедес, които дори не успяват да проектират окачването въобще да мине целия лосов тест с подобна скорост, а се справят само с първия завой. Не окачването, а по-високия център на тежестта пречи на автомобила и окачването да натиснат и четирите гуми към асфалта при тази ниска скорост и рязкото завиване. Точно центробежната сила повдига гумите от едната страна на колата и намалява тяхното сцепление, което намалява сцеплението като цяло и автомобила се хлъзга по асфалта. Центърът на тежестта обаче, не е чак толкова високо, за да се претърколи колата по таван, а и твърдото спортно окачване не го позволява.Коментиран от #150
23:49 29.05.2019
149 Грамотния, я сметни пак разликата в кг.
Третият участник - Tesla Model S, разчита на две електромотора - по един на всяка ос, които му осигуряват 480 к.с. и 639 Нм въртящ момент. Електромобилът тежи 1847 кг., като въпросът е дали ще успее да се справи с два от шедьоврите на германското автомобилостроене.
Не си измисляй произволни тегла, за да ти излезе сметката! Както виждаш, теглото още при първото поколение на тройката на Тесла е почти колкото на тези с ДВГ със задвижване на четирите колела. Още в края на тази година се очаква обновяване на модела с нови по-леки и мощни батерии. Сещаш ли се как ще се промени и съотношението мощност/тегло, а как ще се промени и самото тегло, а кои ще станат слоновете на пистата?
Коментиран от #151
00:36 30.05.2019
150 Зомби с квадратно чело
До коментар #148 от "Ха ха ха":
Абе смешко а в Теслата има ли баня, или солариум????? Колата се проектира за това което се използва!!!!!!! Няма такава ситуация на писта и дори на пътя 10 пъти да сменяш рязко посоката.07:25 30.05.2019
151 Зомби с квадратно чело
До коментар #149 от "Грамотния, я сметни пак разликата в кг.":
Дааааа електрика си и даааа неграмотен си. Я прочети тех данни на това БМВ и не се излага вече 1560 кг!!!!!!!!!!!!Коментиран от #152, #153, #155
07:35 30.05.2019
152 гост
До коментар #151 от "Зомби с квадратно чело":
Ето ти още една писта на която Тесла побеждава БМВ и Мерцедес! Това е Малка писта,не високоскоростна.Тук се вижда,че Тесла взима завоите по-бързо.Достигнатата максимална скорост е по-ниска в теста но времето е по-малко,което е доказателството че Тесла взима завоите по-бързо.Тесла,ще зацуби на Ринга,защото е ел.кола и ускорението и над 160 е по-бавно от на БМВ М3.Но ако се кара от пилот ще спечели време,на завоите и късите отсечки между завоите и ще загуби време на дългите прави.Ето ти видеото,гледай времената.https://www.youtube.com/watch?v=q-QVKMOD_hU
10:41 30.05.2019
153 гост
До коментар #151 от "Зомби с квадратно чело":
Ето и как се правят рекорди! Не като някой отиде да се разходи по пистата с пълна кола и пълна писта и да ревете какво било времето! Празна писта с пилот и на пълни възможности! Така се взима рекорд!https://www.youtube.com/watch?v=yJTU0B90Cl4
Коментиран от #154
10:45 30.05.2019
154 Зомби с квадратно чело
До коментар #153 от "гост":
Хаха сравни двата клипа за да видиш разликата. Първият е корейска пародия в двора на някакъв богаташ, прави не по дълги от четвърт миля и супер остри завои, на тази картинг писта не може да се вдигне повече от 150 смешно е. За капак говорят корейски субтитрите спряха и изключих клипа. Престани да ми даваш статии на корейски, норвежки и смешници които не са виждали спортна кола през живота си.Коментиран от #156
11:45 30.05.2019
155 Дай линк де
До коментар #151 от "Зомби с квадратно чело":
Къде да прочета КОНКРЕТНО за автомобила от клипа? Във всички статии на всички езици към този клип това са теглата и никой не възразява срещу тях, освен най-големият разбирач - твоя милост! Не ти ли харесват числата? Изчакай септември ъпдейта на Модел 3, за да изпаднеш в шок!Коментиран от #157
12:09 30.05.2019
156 гост
До коментар #154 от "Зомби с квадратно чело":
Най-високата скорост на БМВ достигна 172 км/ч,а Тесла 169 км/ч. Времето за което Тесла мина пистата беше 1.18, БМВ 1.22. Това може да ти подскаже,че Тесла е минала по-бързо завоите,но на прават губи. За това може да загуби на Ринга,защото е ел.кола и при по-високите скорости ускорението не е толкова бързо както при БМВ.Но не губи от тегло или устойчивост.Тесла минава завоите по-бързо.Коментиран от #158
12:35 30.05.2019
157 Зомби с квадратно чело
До коментар #155 от "Дай линк де":
Направо съм потресен, толкова примитивен и нискообразован човек не бях срещал през живот си!!!!!Пускаш клипът отиваш на 3:50 мин и човека казва БМВ е най-леката кола 1550 кг!!!!!!! Даже според мен греши с 10 кила щото по спек е 1560 кг. Повече няма да споря с теб защото ти явно дори и Английски не разбираш да не говорим че и Българският понякога ти е чужд!!!!!!
Ето офиц. данни: https://www.auto-data.net/en/bmw-m3-f80-3.0-431hp-dct-19933
За другите които четат искам да направя малко възражение относно журналиста на видеото:
1. Теслата е перформанс но БМВто не е защото е 430 а не 450 коня!!!
2.Аудито не е РС3 а е РС4!!!!!!!! Защо само той си знае?????
13:37 30.05.2019
158 Зомби с квадратно чело
До коментар #156 от "гост":
170 km/ч макс ?????? Това писта ли е или селски път та те рали автомобилите вдигат повече!!!!!!!На 1/4 миля което е 400м хората вдигат близо 200 хаха това значи най-дългата права 350 метра!!!!!! И това е най-дългата а другите са по 100м :))).Средната скорост бас ловя че е под 100км/ч, то това за руски соц возила ли е?????
Някакъв измислен кореец дори не дава вътре в колата нито има реален клип на обиколката!!!!!!!!!!
Виж един официален клип как всичко се заснема от началото до краят и отвътре да се види как се кара колата, а това е някакъв цирк на колела.
Другият път можеш ли да паднеш по ниско, едва ли ?!?!?!?!?!?!?
14:04 30.05.2019