Когато представят следващото поколение на някой модел, автопроизводителите обикновено говорят за него като за абсолютно нов автомобил. В повечето случаи това далеч не е така, но третата генерация на BMW 1er (F40) е изключение от правилото.
Новата баварска единичка е разработена от нулата, а основната новост, разбира се, е платформата с предно предаване с възможност за допълване със система за задвижване на четирите колела. Досега тази архитектура бе използвана за BMW 2er, достъпния на някои пазари седан 1er и кросоувъра X1.
Противно на тенденцията всяко ново поколение да бъде по-голямо от предходното, F40 е с 5 мм по-къс от предшественика си. Хечбекът е дълъг 4 319, широк 1 799 (+34) и висок 1 434 (+13) мм. Междуосието също е скъсено с 20 мм и достига 2 670 мм.
Дизайнът на автомобила е кардинално различен и промените се виждат от пръв поглед като отвън, така и отвътре. Както и останалите нови модели на BMW, бъбреците на радиаторната решетка са нараснали чувствително на размери.
В зависимост от модификацията броните имат различна форма. Отстрани на очи се набиват преработената Чупка на Хофмайстер и новите дръжки на вратите.
За пръв път за модела ще се предлага като опция панорамен покрив. Стоповете са станали по-тънки и широки и подобно на фаровете могат да бъдат изцяло светодиодни.
Обемът на багажника е нараснал с 20 литра и вече достига 380, а при сгънати задни седалки - 1 200 литра. Срещу допълнително заплащане вратата на товарния отсек може да бъде снабдена с електрическо отваряне и затваряне.
Арматурното табло се вписва напълно в стилистиката на останалите нови модели на компанията. Вдясно от приборния панел е разположен 8.8-инчовият сензорен екран на мултимедийната система, който може да се управлява с жестове. На по-скъпите версии ще се монтира 10.25-инчов дисплей.
F40 ще се предлага с два бензинови двигателя и три турбодизела. Най-достъпната модификация 118i има трицилиндров 1.5-литров мотор с мощност 138 к.с. и въртящ момент 220 Нм, съчетан с 6-степенна механична трансмисия или 7-степенен автоматик.
Официалният дебют на новото BMW 1er ще се състои в Мюнхен на 25 юли. Продажбите започват веднага след това, а първите готови коли ще пристигнат при собствениците си до края на годината.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ивайло
14:58 27.05.2019
2 асддса
Вече единствения вариант е аудито, тея миксери за безмислени.
Който иска да минава направо на 2ра серия.
Коментиран от #7
15:00 27.05.2019
3 асддса
15:03 27.05.2019
4 чичо Пешо
15:07 27.05.2019
5 jdm
15:18 27.05.2019
6 duster
15:18 27.05.2019
7 jdm
До коментар #2 от "асддса":
До някъде си прав. БМВ трябва да си е с задно. 4х4 си има кой да прави. Бмв с предно е все едно Субару с задно.15:20 27.05.2019
8 гост
16:01 27.05.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 сектант
16:23 27.05.2019
12 гост
16:25 27.05.2019
13 гост
16:25 27.05.2019
14 dsadsa
16:34 27.05.2019
15 AUDI
Коментиран от #16
16:57 27.05.2019
16 004130
До коментар #15 от "AUDI":
Че то Х2 е с предно?Коментиран от #18
17:18 27.05.2019
17 smeh
17:26 27.05.2019
18 AUDI
До коментар #16 от "004130":
Прав си :) ужас...добре ако някой иска ниско BMW x2 без емблемка на С-колона , да заповяда , не е сигурно че ще е по-евтино :D
17:27 27.05.2019
19 Бемеве никога
Коментиран от #21
17:42 27.05.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 лео
До коментар #19 от "Бемеве никога":
Моля не сравнявайте тази кочина с КИА!19:41 27.05.2019
22 ВМW то си е BMW
Коментиран от #23, #26
20:37 27.05.2019
23 BMW M4
До коментар #22 от "ВМW то си е BMW":
M3, M4 и нагоре да. 1-ва серия изобщо не е BMW. Само виж интериора. 4-ката там където има кожа, 1-та има грозна пластмаса все едно е Дайсия Сандреро. И не-M воланите до 5-та серия също са като от Дейсия.07:10 28.05.2019
24 Разбирач
Коментиран от #25
08:36 28.05.2019
25 Госта
До коментар #24 от "Разбирач":
Колко мъка има по този свят....карай си френското недоразумение и си чопли семките пред блока,важното е да си във филма10:37 28.05.2019
26 Бентлито
До коментар #22 от "ВМW то си е BMW":
Хайде да обясниш с какво бмв превъзхожда киа.С гаранция, цена, надеждност, остатъчна стойност.Коментиран от #27, #28
11:02 28.05.2019
27 876546874
До коментар #26 от "Бентлито":
Материали, мощност, пътно поведение, престиж, външен вид. Киа още ползват японски двигатели щото не могат да си направят техни си12:50 28.05.2019
28 BMW то,си е ВMW
До коментар #26 от "Бентлито":
АМИ КАКВО ДА ТИ ОБЯСНЯ ТО СЕ ВИЖДА.ВЗЕМИ ДА ПРОЧЕТЕШ НЕЩО ПО ВЪПРОСА ИМА ИНТЕРНЕТ И СЛЕД КАТО ИСКАШ ДА ЗНАЕШ МОЖЕ И САМ ДА СИ НАМЕРИШ ИНФОРМАЦИЯ.КОМЕНТАР 27 Е ПОВЕЧЕ ОТ ДОСТАТЪЧЕН.КАРАЙ СИ КИА ЯВНО НЕ ХАРЕСВАШ ХУБАВИ КОЛИ.16:50 28.05.2019
29 Трифонов
07:51 29.05.2019
30 Информирайте се
09:17 29.05.2019
31 Ivaylo
АЙде да си напишете домашното :) Кой мотор е по-по-най?
1. Mercedes А45 - 2литров мотор - 381к.с. 475nm
2. BMW M135i - 2литров мотор - 306к.с. 450nm
и между другото: Карал съм първата M135i от F-серията. 3литров мотор - същите показатели (малко повече коне), супер здрав. ЕКО нормите ли ги натискат с тия опаковки на натурален сок?
10:48 30.05.2019