Last news in Fakti

1 Юни, 2019 10:30 18 708 51

Евтина кола на старо с ярко рали минало

  • автомобилът на старо-
  • citroen-
  • c4
Евтина кола на старо с ярко рали минало - 1
Citroen C4 Coupe (facelift)

Днес ще спрем вниманието ви на един по-различно изглеждащ автомобил, който е сравнително добре представен на вторичния ни пазар и добре известен на феновете на рали спорта заради френския рали гений Себастиан Льоб, който дължи четири от деветте си световни титли във WRC на Citroen C4. Става дума за първата генерация на C4, произвеждаща се през периода 2004 - 2010 година.

Евтина кола на старо с ярко рали минало
Citroen C4 hatch (преди фейслифта)

Серийният вариант няма нищо общо със спецификацията, която доминираше по отсечките, но пък остава в историята като безкрайно интересен автомобил. Визията му е доста смела дори днес, скоростомерът е разположен по средата на таблото, а средната част на волана не се върти заедно с обръча.

Евтина кола на старо с ярко рали минало

По този начин французите твърдят, че се подобрява безопасността, тъй като в случай на нужда, въздушната възглавница винаги е в оптимална позиция за запазване на вашето здраве. Плюс това моделът се предлага с мощни и икономични HDi турбодизелови двигатели.

Евтина кола на старо с ярко рали минало
Citroen C4 hatch (преди фейслифта)

Моделът се предлага с пет и с три врати, а що се касае до надеждността му - то определено колата си има своите недостатъци. Цената обаче на запазените екземпляри е доста атрактивна. Какви екземпляри и на какви цени се предлагат на пазара у нас, можете да видите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 "гаранция франция"

    38 53 Отговор
    Стига йе, кой иска такъв Сутиен !?

    Коментиран от #5

  • 2 софиянец

    60 7 Отговор
    С4 2004 - това е един от най-проблемните ситроени, вижте форума на Ситроен. То не са електроника, окачване....

    пс. карам френска кола, не съм ВАГ сектант

    Коментиран от #49

  • 3 Будалата

    34 30 Отговор
    Ако бе убав Сутиена У Пейник немаше да карат Голфу.
  • 4 anti vag

    58 12 Отговор
    Тази кола като дизайн,иновации,оборудване,надеждност и не на последно място-цена е разумна Голф алтернатива.Французите за разлика от VAG са проявяват креативността си без да се страхуват от резултатите.

    Коментиран от #37

  • 5 Вальоо

    57 11 Отговор

    До коментар #1 от ""гаранция франция"":

    Ми има хора който и до ден днешен търсят и си купуват. Средно голяма,евтина и различна от другите марки. Това че ти караш 316ка с газова и не те кефят други марки си е твой проблем

    Коментиран от #6

  • 6 333

    21 37 Отговор

    До коментар #5 от "Вальоо":

    Все едно света се изчерпва с голф и БМВ. Пежо/Ситроен са най-лошите коли, които съм карал.
    Една позната скъса полуоска на такава. На по-малко от година и 10х километра. Щеше да се убие. Пострада сериозно, и искаха да и ремонтират колата, която се беше въртяла през таван от вносителя. Фиат не съм карал по-продължително, ама и те са значително по-удобни от всичко, което съм карал на PSA.

    Коментиран от #7, #9

  • 7 Вальоо

    59 14 Отговор

    До коментар #6 от "333":

    Опити различни,мненията също. За мене пък няма по-приятна и комфортна кола от Citroën. След дълго пътуване се чустваш отпуснат и релаксиран. Пример-возих се в голф 4 от София до Гърция. Е нема такъв некомфортен котор.

    Коментиран от #12

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 444

    41 2 Отговор

    До коментар #6 от "333":

    Един приятел скъса ангренажна верига на гаранционно ВМW Х6 3.0sd и псевдо SUV-а стоя 7 месеца при дилъра докато се чуди дали да сменят мотора или да го ремонтират.Накрая го смениха и му поискаха близо 8000 лева за части и труд които смяната налага но гаранцията не покрива.Сега кара Тойота Ленд Круйзър 200 и няма проблеми.

    Коментиран от #10, #11

  • 10 333

    19 4 Отговор

    До коментар #9 от "444":

    На хюндая му смениха двигателя заради проблем с клапан...
    А можеше да се ремонтира.
  • 11 гост

    43 4 Отговор

    До коментар #9 от "444":

    Какви са тези гаранции при вас бе,хора? Части и труд,които гаранцията не покрива! След като е в гаранция и се наложи ремонт,който не е планиран по книжка,как ще плащате? Скъсал верига,в гаранция! Ще ремонтират мотор! В гаранция! В гаранция трябва да се сменя,а не ремонтира! БГ сервизи!

    Коментиран от #13

  • 12 333

    12 23 Отговор

    До коментар #7 от "Вальоо":

    Ситроен, ама хидравличен. Не върви да сравняваш такъв с голф. Ако ситроена не е на хидравлика нищо не става от него. Сигурно вози хубаво, ама люлее като параход. Предпочитам стегнато, отколкото люлеещо. С клио стигам София Созопол без да спра. Не съм толкоз нежен. На Пежото какво ли не му слагаше жената на седалките, за да не я боли кръста, а ситроена беше дори по-зле.

    Коментиран от #14, #16

  • 13 333

    14 21 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Сега се сетих, че клиент ми се оплакваше за пежо 507, че счупил съединител на 7 км. Изкарал го от дилъра, и не можал да стигне до бензиностанцията да го зареди. И искаха да плаща, защото той го бил счупил. И се съдиха.

    Коментиран от #17, #22, #46

  • 14 гост

    23 10 Отговор

    До коментар #12 от "333":

    Браво! Това са цели 400 км.без стоп! Това никой не може да го направи!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Вальоо

    23 6 Отговор

    До коментар #12 от "333":

    Не говорим само за хидравличните. Дори и тези с нормално окачване возят доста по-добре от повечето други коли които виждаш. Возих се в една Xsara Picasso и возеше като Ц5-Ц6,а е на пружини.

    Коментиран от #21

  • 17 гост

    15 2 Отговор

    До коментар #13 от "333":

    Пежо 507? Това трябва да е един интересен модел!

    Коментиран от #20

  • 18 308

    20 8 Отговор
    И пежо 308 е на тази платформа - имам модела от 2011 фейслифт и смея да кажа, че са много здрави откъм окачване и двигател.
  • 19 Бай Миле автомонтьора

    13 32 Отговор
    Такива дето са со мачка, со *ичка и со борче не ремонтираме. Фъргай и земай ново

    Коментиран от #45

  • 20 333

    9 3 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    407 беше, натиснал съм съседна цифра.

    Коментиран от #23

  • 21 333

    11 6 Отговор

    До коментар #16 от "Вальоо":

    Зависи какво разбираш под хубава возия. За мен люлееща не е хубава. 206-цата например вози ужасно твърдо, но беше сравнително стабилна. Меко, въпреки това стабилно, возят хидравличните. И разни с многораменни окачвания, каквито французите нямат. Аз кола по марка не си избирам, избирам си тия, които са ми удобни, и ми пасват на бюджета. Слагам начална година в Mobile, слагам и мощност, която ме интересува, и елементарни неща като климатик и брой врати. PSA и Fiat не искам, просто, и ги подминавам. Ама гледах и фордове, рена. Немски рядко имаше в ценовия диапазон, който ме интересува, а премиум немски съвсем. Ако направят Хлопел с двигател от PSA, бих го карал с кеф, че Опел почнаха да правят едни маслояди напоследък.

    Коментиран от #24, #41

  • 22 filo

    17 2 Отговор

    До коментар #13 от "333":

    Пежо 507 няма, но и да има ще взема да ти повярвам на глупостите, на 7км. Айде бегай!
  • 23 filo

    19 4 Отговор

    До коментар #20 от "333":

    Аз имам 407 и никога не съм имал проблем. Явно доооооста послъгваш. Няма друго обяснение. Като не ти харесва не си купувай Пежо, но не ръси глупости.

    Коментиран от #25

  • 24 Вальоо

    21 3 Отговор

    До коментар #21 от "333":

    Хубава е тази возия в която не чустваш неравностите на пътя,дупките и легналите полицай. Когато слезеш от колата и след 1ч пак ти се прииска да минеш през кофти пътищата и да не ги почустваш. Малко марки имат това умение,но само една е тази която е истински достъпна и евтина. Иначе опел са от пса вече и ги правят с двигатели на Пса.

    Коментиран от #26

  • 25 гост

    11 3 Отговор

    До коментар #23 от "filo":

    Защо да послъгва. Мислите,че не излизат дефектни коли от фабриката ли?Това,че едната върви не значи че всички ще вървят.Може да я е правил,ученик който е забравил да завие някой болтове и готово! Винаги могат да се получат грешки! На мой колега му се счупи колянов вал,на 116 хил.км. РЕАЛНИ,не е в БГ.Колата беше подържана само в оторизиран сервиз. Двигателя беше 1.6 дизела. Това не значи че всички на този км. заминават.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Ситроен

    17 4 Отговор
    Шофирам такъв автомобил Ц4 1.6i 109к.с. Върви перфектно, широка, широки седалки, не тропа, не скърца, тих, стабилна и при по-висока скорост. За 80 000 км, съм сменил ламбда сонда на катализатора, две биалетки, лагер на главината, това е. Разхода на гориво е 5-6 до 9-10 в град, като София, Пловдив... Просто Перфектен автомобил. Още повече, че за толкова километри, по лунния пейзаж не се разкърца... Относно по форумите, хората се оплакват основно от дизеловите двигатели и по-конкретно турбото и нещата около него, клапани на турбото... А че има специалист то ясно... давам информация за тези, които се интересуват от модела. Според мен е могло бензиновата версия да има 6 предавки, както при дизела, 5-та е малко къса - 140 км/ч е около 3800-4000 оборота. Максималната е 195 на около 6500 оборта, т.е. както си е по каталог и разход и скорост. Маслото е 5в-40 на Yacco.

    Коментиран от #33

  • 28 Вальоо

    22 2 Отговор

    До коментар #26 от "Елееее само хейт":

    Citroen DS,CX,BX и XM. Избери си. Никви възглавници и многоточкови глупости,сферите са истината. Няма технология която да е по-добра от тази и до ден днешен.

    Коментиран от #34

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Лъки

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "Буко Баламата":

    Не чети статията тогава, кой те пита.
  • 31 jdm

    6 10 Отговор
    Нищо общо няма тая кола с тази която е била в ралито. Ако искате рали кола за пътя Audi sport quattro, Subaru Sti или Mitsubishi Evo.
  • 32 Иво

    10 10 Отговор
    Само японско
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Ацо

    5 11 Отговор

    До коментар #28 от "Вальоо":

    И като излезеш некоя сутрин и ситроена е полегнала е Тодора с изпуснали сфери? Ни дърпане ни бутане,играл съм го тоя мач!

    Коментиран от #43

  • 35 Сашо

    8 3 Отговор
    Колата е супер
  • 36 уточнение

    19 1 Отговор
    Citroen C4 е на платформата на Пежо 307 и технически е същата кола с дизанерски разлики. Бензиновия 1.6 е безпроблемен мотор евтин за поддръжка, но е малко слаб за доста тежкото купе, което води до сериозен разход в град като София и да 6-та предавка липсва. Иначе С4/Пежо 307 са стабилни и возят комфортно и пак казвам евтини за поддръжка.
  • 37 Калоян безкури

    9 14 Отговор

    До коментар #4 от "anti vag":

    Ситроен Ц4 Гранд Пикасо е най грозното след Фиат мултипла

    Коментиран от #47

  • 38 уточнение на уточнението

    3 10 Отговор
    На тоя хилав двигател и седма да му сложат- все тая, няма силици за повече.
  • 39 AdiBas

    4 16 Отговор
    Тези са ми ги забранили докторите. Това, може ли да си нормален човек и да си купиш френски парцал на старо?!
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Язе

    13 1 Отговор

    До коментар #21 от "333":

    Бла,бла.Дали нямат многораменно окачване французите?Имат и дори е и със сфери.Явно толкова и разбираш от коли.Пежо 206 няма ама никаква возия.Никаква.Относно клатенето,като не ти харесва.....има бутон спорт и колата е като на релси.За класа и цената си С4 е добър избор.Като не ви харесва не взимайте.Няма да забравя колега взе.....17годишно А4 за 7К лв и на возия е абсолютна каруца.Нещо като Пежо 206.
  • 42 Необяснимо

    27 5 Отговор
    Ситроен са произвели кола, която по някаква причина е харесала на определен брой хора и са си я купили нова. След това друг брой хора са си я купили втора ръка. Всички тези хора са преценили, че си заслужава покупката.
    Останалите какъв зор имат да я оплюват, ето това за мен е необяснимо.
    Сякаш тяхната, ще стане нещо повече от малоумните им обобщаващи коментари, че френските за нищо не ставали, а немските/между който са и трабант/ са върха.
    Но хвалят немски, каквито не могат не нови, дори и 10 годишни не могат да си купят, но припадат и обясняват как техния изгнил 15-20 годишен коптор е уникален и по-добър от нов френски и че вече и новите немски не струват.
    Но така е, като искаш да си като батковците, а имаш 2000 лв за кола, ще вземеш Мерцедес и БМВ каквито отдавна германците не карат и ще казваш че друга марка няма.
  • 43 Вальоо

    11 1 Отговор

    До коментар #34 от "Ацо":

    Няма как да стане това :) Системата е на повече от 50 години и е усъвършенствана. Това може да се случи само когато сферите са за смяна и няма живот в тях вече.
  • 44 Asko

    0 3 Отговор
    А нещо за макароните няма ли да споделите? А?
  • 45 Язе

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "Бай Миле автомонтьора":

    Ти пък къде си видял колиба дето сменят само масло и гуми да правят коли?Запретвай ръкави и продължавай да изправяш джанти и да слагаш баланси.
  • 46 джоджен

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "333":

    Няма такова нещо приятел,измисли нов модел на ПЕЖО защото лъжеш.Няма модел 507,претполагам че си мислиш за 508 .
  • 47 Алфа Ромео

    3 4 Отговор

    До коментар #37 от "Калоян безкури":

    Така е,грозно и не се разбира кое е предница кое задница.
  • 48 Алфа Ромео

    11 0 Отговор
    Един комшия чичка кара ZX чист дизел от много години няма сериозни проблеми, той вярно си кара нормално човека и си го пази и поддържа. Ако купиш такъв стар Ситроен едва ли ще сбъркаш, ако я караш като него нормално ще върви доста време още.
  • 49 винкело от перник с гоуфо

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "софиянец":

    АКО ГОВОРИШ ЗА ОНЯ СЕКТАНТА С дачията Дрьстеро ,ОН НЕ ГО ПРАВИ ВАГ А РЕНДЕТО ВИОРНЕР , НЕЩО СИ СЕ ОБЬРКАЛ МАИ .
  • 50 гощо

    0 0 Отговор
    От френските марки никога не съм имал и не мисля да имам.Много противоречиви мнения! Двама мой познати караха C5 и двамата бяха с автомат и еднакви двигатели! Единият каза,че по здрава кола не е имал а другият ревеше постояно и накрая го бартероса!
  • 51 Ситроен

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "Антон 1":

    Ситроена не е комби, а като семеен автомобил 307 SW е по-практичното. Второ отпред Ситроена е по-широка от конкуренцията, особено пък от бмв 1-ца, (3-ката също), седалките са по-широки и с по-стабилни подпори (194см съм). Изпълнението на интериора е по-добро (не е като да не съм ги сравнявал или шофирал други автомобили...), както казах за 80 000 км няма скърцане, няма тропане. За кеф от шофирнато, пробвай 2.0 - 180к.с. За дизеловите версии, най-добре май е 1,6hdi 90к.с., защото е без маховик (по спомен). Парното работи отлично, зимата на 2-3-та минута духа топло (отвън -15) в колата си по тениска..., климатика също е добър.