Last news in Fakti

5 Юни, 2019 16:30 8 664 30

Бестселърът на Citroen продължава да бележи ръст в продажбите си

  • citroen-
  • c3-
  • продажби
Бестселърът на Citroen продължава да бележи ръст в продажбите си - 1

Две години и половина след лансирането си, субкомпактното автомобилче Citroën C3 надмина 600 000 продажби! Третото поколение на модела е истински търговски успех за Шевроните и в момента е абсолютният бестселър на марката.

Бестселърът на Citroen продължава да бележи ръст в продажбите си

Резултатите в продажбите отреждат на Citroën C3 мястото на третия най-продаван модел във Франция за всички сегменти и четвъртия по продажби модел в сегмента (B hatch) в Европа.

Бестселърът на Citroen продължава да бележи ръст в продажбите си

Статистиката е на база регистрирани автомобили в 30 държави в Европа за първо четиримесечие на 2019 година. Още нещо любопитно е, че над 110 000 са поръчките от началото на текущата година, което означава, че моделът продължава да бележи ръст.

Бестселърът на Citroen продължава да бележи ръст в продажбите си


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Анти милиционер

    62 9 Отговор
    Ганьо иска БМВ. Много балканско.
  • 2 Вальоо

    39 4 Отговор
    Чакаме и сектанта да каже че дъстъра е бестселър за всички времена :D

    Коментиран от #3, #4

  • 3 сектант

    22 15 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":

    Дачия ги бият с 655,000 бройки до момента :)

    Коментиран от #15

  • 4 Вафли СМОКО

    17 5 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":

    Ето го и него ,,сектанта,, появи се да хвали негово величисетво ДАЧИЯ хахаххаах

    Коментиран от #6

  • 5 Вальоо

    18 6 Отговор
    Не се и съмнявам. Дъстъра се произвежда от далечната '73 година и още тогава става кола на века. Пък и ме съмнява да са толкова малко,щото само в България са продадени над 1 барбилион от тях и всеки ден се купуват стотици хиляди.
  • 6 Вальоо

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Вафли СМОКО":

    Ех,рано или късно щеше да дойде
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ееееее

    32 1 Отговор
    А къде е е36 да ни обясни за тия пари какво бмв е60 може да се вземе?

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Elen

    37 2 Отговор

    До коментар #8 от "Ееееее":

    Човека чака на спирката автобус 88,има задръствания по тва време,към 7:20 ще се появи.
  • 10 BMW E36

    19 10 Отговор

    До коментар #8 от "Ееееее":

    за тия пари - е60 на 170 000 реални!

    Коментиран от #11

  • 11 s63GAD

    9 6 Отговор

    До коментар #10 от "BMW E36":

    или Е класа
  • 12 Манавски

    12 12 Отговор
    една мека китка кара такъв пред блока

    Коментиран от #13

  • 13 ГЕЙ

    16 15 Отговор

    До коментар #12 от "Манавски":

    аз харесвам ситроен защото е фин и елегантен и сега ще си докарам моя Кактус на ЛГБТ парада

    Коментиран от #14

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Аноним

    12 0 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Тук се говори за един единствен модел . А не за цяла марка
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 СуТиен

    3 13 Отговор
    Гейски истории,ситроенски 😁😁😁
  • 18 Jack Bauer

    23 1 Отговор
    Французите изкарват доста добри и успешни модели, въпреки общоприетото мнение че от немското по-добро няма. Според мен грешката на Ситроен е че спряха модела С5, с това хидро активно окачване и цена на 1/3 от тази на А8 или Sclase си беше добра оферта.

    Коментиран от #21

  • 19 Гледач

    5 2 Отговор
    Ситроен е Класика НО САМО АКО Е НА ХИДРАВЛИКА.
  • 20 Много полезно

    14 1 Отговор
    Изказвам благодарности на тези с промити мозъци, любители на "вечните" немски машини от 90-те и началото на 21-ви век, плюещи френските.
    Това спомага по-купката на Ситроен 2-ра ръка да е още по-изгодна, а за техните гнилочи нека си мислят, че имат някаква специална стойност и да продължават да спират пред "легналите полицай", че много скъпи ремонтите после, ако минат с повече от 5 км/час.

    Коментиран от #22

  • 21 Язе

    7 2 Отговор

    До коментар #18 от "Jack Bauer":

    С5 не е в ценовия клас нито на А8 нито S класа.Модела е много далече от двата примера които си дал.С5 е конкурент на А4 и БМВ 3 серия.С6 е конкурент на А6 и БМВ 5.И да-хидропневматичното окачване е наистина добро,но вече в историята.Грешка която ще им струва клиенти.

    Коментиран от #30

  • 22 Гост

    1 6 Отговор

    До коментар #20 от "Много полезно":

    Те джендъри като теб,никой не ги брои за живи,затова споко

    Коментиран от #29

  • 23 BMW M4

    4 0 Отговор
    Пред 20 годишно Е60, предпочитам това да. И пред 10 годишно. Който няма пари за ем-ка да не си мисли, че 530 е М.
  • 24 Жоро

    3 6 Отговор
    Карал съм Ситроен, после Vw.Скъса ми нервите тази кола, освен че се чупи често и е направена с тази идея, да се чупи, частите са и много скъпи, но за сметка на това ремонтите много сложни.Който казва че френскияте коли са много добри просто лъже или не е карал други. След това карах Vw, съвсем друг свят. Бях чул че Мерцедес са най-добрите коли, а някои казваха че са за пенсионери и напразно ги хвалят, случайно си купих Е-class, карах го 8 години. Е тия дето казват че са най добрите коли са абсолютно прави. Който не е карал той не знае.Скоро го продадох за много добри пари, гледах всякакви други,е не е същото, пак ще се купува Е-class.

    Коментиран от #28

  • 25 ТИРИРАМ

    3 2 Отговор
    Здравейте - обиколил съм целия автопарк на Запада и част от Изтока. ЛЕКО изброявам Заз, Вартбург нов, Лада 1500, Москвич 21412, Опел Кадет, Рено 14, Пасат 3-ка, Венто, Пежо 306, Нисан Примера Р11, 3 броя баничарки Пежо/Ситроен, две тойота Корола Версо и само Версо, Тойота Рав4, Форд Куга, Мерцедес купе 350 СДИ, Мерцедес 124 купе, Хюндай И30 и Атос Прайм, Опел Корса С, дачия Докер и Дъстър и всяка си има преимущества. Отбелязвам Мерцедесите и Форд Куга - ненадмината управляемост и перфектен в завоите! Ситроенчето е приятно на вид - едва ли с добра управляемост и относително кекави спирачки. Нямам какво да кажа повече по темата :)

    Коментиран от #26

  • 26 ТИРИРАМ

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "ТИРИРАМ":

    Допълнение - сега отивам на Пасат Б8 Алтрак - дано не съм разочарован. На вид е чудесен.........

    Коментиран от #27

  • 27 Лол

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "ТИРИРАМ":

    Аллтрака е уникален особено ако е и тъмнозеления металик с двуцветния интериор. Аз карах в германия и бях на една презентация преди това.
  • 28 Легендарни коли

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Жоро":

    Карал съм освен френските Пежо, Ситроен и Рено, немските Фолксваген поло, Опел Вектра и Мерцедес, някаква с класа от около 97-98 г.
    Мерцедеса го карах само за проба.
    Ситроен С5, 2002 г е в пъти по комфортен пред останалите изброени. Опела беше много комфортен и пъргав, но доста изгнил. Най-зле беше Поло-то, беше и дъртичко де, но голяма мъка. След това Мерцедеса ме отврати, возеше като каруца, твърди, убиващи седалки /кожа/, някакво странно ускорение, не много бавно, но измъчено. Мерцедес не е ли произведен след 2005, не е за хвалене, новите са си в ред, на тях само цената им е минуса, в това число и на резервните части.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Hellish

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Язе":

    Ми не, C5 е конкурент на 5та серия бмв и ауди а6 а C6 на бмв 7ма серия и А8. Като оставим че нямат толкова големи мотори, аз смятам, че Ситроена ги бие и по комфорт и по изработка. А и за колегата по нагоре, хидравлични ситроени още се произвеждат, не са спрени