Last news in Fakti

5 Юни, 2019 19:26 3 616 44

20 хиляди поръчки за електрическото VW

  • volkswagen-
  • id.3-
  • 1st-
  • продажби

Първите 20 000 от общо 30-те хиляди бройки, в които ще бъде произведена стартовата серия на електрическия Volkswagen ID.3, вече са предплатени, обяви немският производител. От отдела за маркетинг и продажби на концерна смятат, че до автосалона във Франкфурт ще бъде изчерпан целият тираж на специалното издание на модела 1ST.

Volkswagen започна да приема поръчки за първия си електромобил на 8 май и успя да събере 10 000 депозита само за 24 часа. Това означава, че от тогава насам за капарирани средно по 385 коли на ден.

Самият ID.3 1ST все още не е показван в серийната си версия. Това ще стане именно във Франкфурт през септември. Електромобилът ще се предлага в няколко варианта с автономен пробег 330, 420 и 550 км по цикъла WLTP в зависимост от батерията (45, 58 и 77 кВтч), като най-евтиният ще струва по-малко от €30 000.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Манавски

    19 32 Отговор
    автомобил за манафи
  • 2 s63GAD

    23 29 Отговор
    за хомосексуалисти

    Коментиран от #3

  • 3 Манавски

    16 19 Отговор

    До коментар #2 от "s63GAD":

    за тези по велоалеите, с каска, прилепнало трико и велосиПЕД
  • 4 Илия

    15 4 Отговор
    А какво стана с eUp и eGolf, те отрицателни версии ли са?
  • 5 BMW E36

    15 16 Отговор
    какъв е тоя фашкийник сега
  • 6 BMW E36

    12 15 Отговор
    какъв е тоя фашкийник сега
  • 7 Руснак

    16 11 Отговор
    Много е шареничък, цетен, сладък, за праскащите се отзад
  • 8 Каракуд

    21 7 Отговор
    Хонда-е за нула време събра 30 хиляди депозита, СоцВаген и те май ще съберат толкова, и двете марки имат магазини и сервизи навсякъде, така че Тесла май ще си остане бутикова марка с нейния бизнес модел за обслужване и подръжка по телефона. За сметка на това поклонниците на Свети Илон всеки ден могат да си ъпдейтват най новата му пръдня

    Коментиран от #11, #13

  • 9 Руснак

    4 7 Отговор
    да не би пъл UP-чето да не е престъпно гейско?
  • 10 КАК КУПУВАТ КОЛА КОЯТО НЕ ПОЗНАВАТ

    10 6 Отговор
    И НЯМА НИКАКВИ ОТЗИВИ ЗА НЕЯ.КАКВО КАТО Е VW НЕ ТЕСТВАНА ДОСТАТЪЧНО ДЪЛГО ЗА ДА И СЕ ВИДЯТ НЕДОСТАТЪЦИТЕ И ДА СЕ ОТСТРАНЯТ ПРЕДИ ДО СЕ ЗАПОЧНАТ ПРОДАЖБИТЕ.VW БЪРЗАТ ДА ПУСНАТ ПОРЕДНИЯ МОДЕЛ ОПИТВАЙКИ СЕ ДА НАВАКСАТ ИЗОСТАВАНЕТО ОТ КОНКУРЕНЦИЯТА.А ТОВА ВОДИ ДО НИСКО КАЧЕСТВО И ИЗГОРЕЛИ КОЛИ.
  • 11 асддса

    5 16 Отговор

    До коментар #8 от "Каракуд":

    Ти верно си тъп като риба. Тесла е премиум марка, Всички премиум марки продават общо продават по-малко коли от само 1 от големите евтини боклуци...
    Те и китайците продават повече коли от другите, ама това не означава че са хубави.

    Коментиран от #12

  • 12 Каракуд

    13 6 Отговор

    До коментар #11 от "асддса":

    ха ха, Тесла е премиум боклук с подръжка по телефона, единствено пръдните на Вожда донякъде създават премиум усещане, а сглобените в палатката ще са колекционерска рядкост.
  • 13 Има

    7 12 Отговор

    До коментар #8 от "Каракуд":

    За Тесла не се капарират 30 000 бройки за производство след 2 години, а всеки месец се продават по толкова. Другия път преди да се зарадваш за огромният интерес към тези евтини модели, си спомни че само за седмица, за Тесла пред платиха депозит 400 ХИЛЯДИ клиента, въпреки че знаеха че ще е доста по-скъпа. На този фон, интересът към volkswagen и хондичката са направо мижави. Че те за Порше тайкан има повече записани и увеличиха двойно предварително планираните бройки за производство. Още с година се секна ще произвежда по 60 000 на месец от "бутиковите" според тебе модели. Радвай се, че са бутиков производител и още не са започнали масовото производство.

    Коментиран от #14, #15, #42

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Каракуд

    17 5 Отговор

    До коментар #13 от "Има":

    Има разлика между премиум и бутикова марка. Премиум е да речем БМВ, а бутикова е нещо като напр. Астон Мартин. В момента Тесла се опитват да са премиум, но без магазините и сервизите, тоесът нито са премиум, нито са бутикови. Масово прпизводство за което говориш ще си остане една мечта, и ако не ги купи някой до една година ще фалират. За да ги купи някой акциите трябва да паднат още много. Припомнвм че друсаното мечтаеше за цена $420 за акция, а в момента са под 200. Като паднат под 100 Китай ще ги купи и ще станат като Ягуар, интересен боклук за индивидуалисти-мазохисти

    Коментиран от #17, #37

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Аааа, така ли било

    3 8 Отговор

    До коментар #15 от "Каракуд":

    Да ми изброиш тогава, кои са по-масовите производители на електромобили от Тесла?

    Коментиран от #20

  • 18 EQS Мерцедес

    5 5 Отговор
    През 2022 живот и здраве,дотогава чакам за цвят.
  • 19 jdm

    5 3 Отговор
    Луди хора по цял свят има.
  • 20 Каракуд

    8 1 Отговор

    До коментар #17 от "Аааа, така ли било":

    в момента само BYD e пред Тесла прогнозите са че и BAIC скоро ще изпревари Тесла, а в средносрочен план и NIO

    Коментиран от #21

  • 21 Аааа, така ли било

    5 8 Отговор

    До коментар #20 от "Каракуд":

    И кой от тримата има повече представителства и сервизи в Европа, Америка, Австралия или Африка от тези на Тесла? Те са си предимно местни производители с местни продажби. Не споменаваш никой 100 годишен. Защо?

    Коментиран от #23

  • 22 Ехе

    14 3 Отговор
    За 35000€ си купувам ауди а5 спортсбек с заводски метан на 1 година до 50 000 км и си гледам кефа на бензин и метан.Електричките след 15 години ги търси
  • 23 Каракуд

    12 1 Отговор

    До коментар #21 от "Аааа, така ли било":

    Не смоменавам други производители защото се придържам към фактите и цифрите. Защо нямат представителства по целия свят то е ясно, защото в момента цялата им продукция не може да задоволи китайския пазар и не изнасят. Въпреки че няма сериозна конккооренция в САЩ, Свети Илон вече не успява да пласира цялата си продукция на домашния пазар и търси други възможности, но при цените на които продава ще му е трудно хем да е на печалба, хем значително да увеличи пазарния си дял. При това положение Тесла изпитва отчайваща нужда да разшири гамата си защото модел Х е скъп боклук и вече почти никой не го купува, модел 3 канибализира продажбите на също скъпия модел Ес, така че без по малък СУВ и без пикап за Америка, голям ръст на продажбите е невъзможен. Инвеститорите са изнервени, 100 годишните най сетне се решиха да пуснат миксери, китайските продукти са много по евтини, така че Тесла не изхлежда добре въпреки че прпдълбава да има технологично превъзходство пред другите

    Коментиран от #32

  • 24 AmiX

    8 0 Отговор
    Светът стана джендърски...
    Хомота зелени със велосипедчета и каски.
    Хомота против бензин нафта и магистрали...
    Хомота против месо и ракия...
    Ужас
  • 25 Harley D

    9 2 Отговор
    Малко по шареничка и спокойно може да бъде избрана за официален автомобил на прайда

    Коментиран от #26

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Дфен

    6 1 Отговор
    За 40000 дъстър за другите 20000 за гориво до 180 хил.км.
  • 29 гост

    0 3 Отговор
    Класация за най-продадени ел.коли в Америка!

    https://public.flourish.studio/visualisation/374245/
  • 30 гост

    0 4 Отговор
    Неее, това означава, че за месец са капарирани 10х. автомобила. При модел 3 на Тесла цифрата беше 30 пъти по-висока за същия период.
  • 31 зомби бой

    6 0 Отговор
    гост, като ти чета постовете кой знае защо все си спомням за оркестъра на Титаник...
  • 32 Няма как да не се съглася с тебе

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Каракуд":

    Съгласен съм с написаното, когато става въпрос за цифри. Само където изводите ти са грешни. В Щатите продажбите на модел 3 са повече от очакваното, предвид факта, че там седаните не са на почит. Погледнато от ъгъла на световен мащаб, продажбите са ограничени не от слабото търсене, а от проблемите с производството и доставката, особено с доставката. И тези проблеми ще се изчистят както изчистиха проблемът с производството и качеството. Модел У ще канибализира и част от продажбите на модел 3, но търсенето в този сегмент е много по-голямо, отколкото при седаните и общите продажби ще се вдигнат доста, което ще се отрази добре на печалбите. Не забравяй и милиардите, които останалите производители доброволно ще дават на Тесла всяка година, за да си намалят въглеродния отпечатък, от догодина, като влезнат новите евростандарти. Тесла не изглежда добре сега, защото в момента инвестира в производството на новите модели и удвояването на капацитета на зарядните станции, което ще удвои оборота и печалбите от тях.

    Коментиран от #33

  • 33 Каракуд

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Няма как да не се съглася с тебе":

    нормално, всички имат една и съща информация, едни смятат че $200 за акция е страхотна сделка, други продължаеат да "шортват" Тесла, мисля че до една година ще стане ясно кой е бил прав. Единствената ми забележка за момента е че според мен не са решили проблема с качеството. Очаквам проблемите им да доведат до масов " recall" за който те изобщо не са подготвени поради липсата на адекватна инфраструктура и защото произвеждат всичко сами на максимален капацитет и не могат да разчитат на подизпълнители. Ако например NHTSA ги задължи да подменят някой компонент свързан със сигурността, десетки хиляди автомобили ще бъдат спряни от движение и ще чакат много месеци да им дойде реда, което може тотално да ги срине. Бъдещето ще покаже.
  • 34 Няма как да не се съглася с тебе

    1 0 Отговор
    Това с акциите е така. Самият аз винаги съм мислил че Тесла е надценена на борсата. Няма как да струва повече от ford например, което е доказателство, че цените на акциите не винаги имат връзка с реалността и невинаги следват някаква логика. Относно качеството, Тесла неслучайно започна продажбите първо на американския пазар: https://www.teslarati.com/tesla-model-3-build-quality-review-300k-vin-video/ от тази статия можеш да видиш, че за европейския пазар качеството вече се е повишило, за да отговаря на европейските критерии и продължава да се покачва. Задвижването и сигурността на автомобилите на Тесла, винаги са били на топ ниво и не са имали проблеми с качеството, за да има рекол, въпреки че не е невъзможно да се случи нещо, но е малко вероятно, предвид проектните милион мили до първото обслужване на двигателя и задвижването.

    Коментиран от #35

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Каракуд":

    Акциите на Тесла много бързо тръгнаха нагоре! Пропускаш ли го това?

    Коментиран от #38

  • 38 Каракуд

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    не пропускам, но има време до $420 - мечтата на друсаното африканчв

    Коментиран от #39, #41

  • 39 бай Даньо

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Каракуд":

    Не се обърквай, Тесла поне Ес модела е голяма кола. И като надеждност е много добра , няма как електрическа кола е и половината от дрънкулките на ДВГ ги няма. Но пък напълно те подкрепям за акците на Тесла. Аз купих на 220 миналата година точно като се заговори че ще имат първо 3-месечие на печалба . Бях с пълното съзнание че е спекулация . Стигнаха до 385 когато шефа заговори за финансиране на 420 и аз чаках да видя 400 за да продам но продадох на 260 на скоро ... Тесла е балон далеч надценен за реалната си преспектива, но инак няма къде да се наливат пари всичко е балон... Но ако паднат на 100 пак купувам защото Тесла е голям бранд и някой ще го купи, когато загазят . Почти са загазили ( въпреки някакви флуктуации напоследък) , продажбите не ги бива защото автопазара по традиция върви надолу още преди да е дошла цикличната криза ... а кризата на Тръмпуша може да е опустошителна . Само си вземете пуканки.

    Коментиран от #40

  • 40 Аз взимам пуканките

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "бай Даньо":

    И чакам да видя какви са ти прогнозите за следващото тримесечие? Как ще са продажбите? Още ли ще спадат, че по принцип автопазара продължава надолу? Последното тримесечие, продажбите на Тесла бяха 30% по-ниски от предишното. Това тримесечие колко по-ниски ще са от последното?
  • 41 Сменил е мечтите

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Каракуд":

    На практика целта остава същата - Тесла да стане частна компания. Просто се сменя подхода. Иска да си я купи на безценица.
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Токо

    0 1 Отговор
    Това малко като с ''нашите '' самолети . Още не са произведени но ние ще ги поръчване. По някога любопитството убива котката ...Само беден глупак може да си поръча електро мобил на този етап . Но пък ще спестява от данъци .... Абе глупак бе кво да го правиш .
  • 44 илп

    0 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: ато гледам коментарите а и +и- след тях не се учудвам вече, че България е на такова дередже.Само идиот може да вярва в една технология от преди 100 години.На това отгоре вместо да използваме новите технологии ние дори не вярваме в тях ,а после се чудим защо сме бедни. Последният парен автомобил 1925 е достигнат от ДВГ чак 60те години ,някой параметри чак през 90 те . Всяка нова технология е по нерентабилна от старата но някой хора ( не визирам коментиращите) виждат бъдещето и печелят от него.