4 503 15

Opel обяви цената на хибридния Grandland X

Първият хибриден Opel с възможност за зареждане от електрическата мрежа вече може да бъде поръчан в Германия и Великобритания. Базовата версия на Grandland X Hybrid4 ще струва €49 940, а първите клиенти ще получат колите си в началото на 2020 г.

Новият хибриден кросоувър е най-мощният автомобил в гамата на немската марка. Силовата установка се състои от 1.6-литров четирицилиндров турбодвигател с 200 к.с. и два електромотора със 109. Трансмисията е осемстепенен автоматик.

Grandland X Hybrid4 има акумулаторен блок с капацитет 13.2 кВтч, който осигурява пробег от 50 км на ток. Зареждането на батериите от битовата мрежа отнема около 4 часа.

Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 11 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Георги

    17 25 Отговор
    Опел + Пежо+ Хибрид=Висене в сервиза

    Коментиран от #3, #12, #15

  • 2 Емил

    18 15 Отговор
    Мошенгията започва още с цената - 49940! Искат да те излъжат, че не е 50000! И това е базова цена! Вероятно и ел. стъклата са опция! Карайте си ги! Точно за половината цена се продава Вранглер на година и половина!
  • 3 Гоуст

    26 8 Отговор

    До коментар #1 от "Георги":

    Купи си ново Пежо или Опел пък тогава се изказвай. С барутници на по над 300 000 км. ще видиш много ясно.

    Коментиран от #8

  • 4 Ввв

    5 14 Отговор
    Пародия на колела
  • 5 Госあ

    10 3 Отговор
    Убеден съм че пежаците са 300х по добри. Гледам и Ситроен ще пускат С5 сув хибрид. Много хубаво Пежо се насочи към хибриди,а Рено още по тясно си сътрудничат с японците. Според мен, французите трябва да развиват още повече това сътрудничество и с японците ще отнесат всички

    Коментиран от #6

  • 6 п.п.

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Госあ":

    Всъщност е са е момента Пежо да колаборират с Тойота, които заявиха че ще предоставят всичките си хибридни технологии

  • 7 Друг Сектант

    21 3 Отговор
    За 100 бона си вземам една дачия и един двустаен .точка.
  • 8 асддса

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Гоуст":

    Викаш или е ново или е на 300 000 и 20 години, а ? Ами такива на 5, 10 години под 100 000 ? Пак са на 1/3 от цената, и взимаш десеп пъи по-добра кола. 50 000 евро за опел....

    Коментиран от #9

  • 9 Гоуст

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "асддса":

    Викам, че като си купиш барутник на 300 000 км. все ще си в сервиза, без значение от марката. И бъди сигурен , че 5 годишна кола до 100 000 км. дошла в България със сигурност не е безпроблемна или без инцидент.

    Коментиран от #11

  • 10 Хибрид

    7 2 Отговор
    Честно казано не разбирам логиката от хибрид.... 1. Доста по-скъпа от нормална. 2. Първо ще зареждам ток в нас или на станция, после ще ходя и на бензиностанция?!? Време няма да губя изобщо, нали? 3. Ще поддържам двигател, масла, филтри, ск. кутия, масла и филтри, но ще мисля за живота и на батерията. 4. Огромна загуба на стойност и неясна остатъчна стойност. Безсмислица, която производителите се мъщат да наложат, за да си продават тези ДВГ. Не съм безпрекословен фен на електричките, но в една електричка има около 9000 елемента, а един конвенционален около 27 000 , до 30 000 , а тези хибриди сигурно още повече. Още нещо интересно, преди години, един журналист беше направил сметка, ако си купуваш всички неибходими части от произволен дилър, за един автомобил, от шасито до сенника, колко ще му излезе. Знаете ли колко се получи?!? Около 5 млн. лева., а иначе колата струва 100,000 лв. 50 пъти увеличение и това изобщо не е само в на дилъра надценката... .
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 Да да

    1 0 Отговор
    Цена 50 000 евро! А колко е Теслата? Монтирайте и един генегатор с ДВГ 20 квата и ето ви хибрид. Ще прежалим предния багажник в името на още 400 км. пробег. Нали 600 не им стигали! Веднъж в месеца ще го припалват.
  • 14 гост

    2 0 Отговор
    То че е хубаво и добро като техника, съгласен съм. Ама на базова цена от 100х.лв е отвратително скъпо при все, че не плащаш за марка и реноме. ПСА вдигнаха качеството, подобриха дизайна, но цените им направиха най-голям скок и сега една подобна кола струва 45х.лв в най-базовата си версия с най-слабия двигател. Някак си не върви.
  • 15 пешо

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Георги":

    Като ки купуваш пежа на 10г+, нормално... сегашната ми е пежо 508 на 2.5г 180 коня, 90000 км за 2,5 г и досега не е влизала в сервиз, освен за масло... имам нова пежо 2008 на 63000 км и 3,5 г. също никога не е имала проблем... ма карайте си немските таралясници...

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.