10 Юни, 2019 14:53 8 391 14

Франция ще намали дела си в Renault заради Nissan

  • renault-
  • nissan
Франция ще намали дела си в Renault заради Nissan - 1

Франция е готова да обмисли намаляване на дела си в автомобилния производител Renault. Решението е продиктувано от съображения, които целят укрепването на алианса с японската холдингова компания Nissan. Информацията е на AFP, които цитират министъра на финансите на Франция Брюно Льо Мер.

Сега правителството на Франция притежава 15,01% от акциите на Renault. Според Брюно Льо Мер намаляването на този дял няма да бъде проблем за Париж, ако това ще помогне за създаването на по-силен съюз с Nissan и за укрепване на автомобилния сектор на Франция.

Ще припомним, че на 6 юни стана известно, че френското правителство поиска отлагане на гласуването за сливане на Renault с автомобилния концерн Fiat Chrysler Automobiles. В резултат на това Съветът на директорите на Renault, следвайки резултатите от многочасовото заседание, не можа да вземе решение за сливането.

По-късно Fiat Chrysler оттегли предложението си за сливане, обвинявайки Париж в нарушаването на сделката. Според министъра на финансите на Франция, Renault "трябва да консолидира алианса" с Nissan, преди да обсъди други сделки за сливания. "Всичко трябва да се прави в правилния ред", подчерта той.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    10 18 Отговор
    френска кола никога няма да си купя - само Румънско - САМО ДАЧИЯ

    Коментиран от #2, #4, #7, #9, #11

  • 2 Дачия

    11 0 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Точно така секта.Карай ново хвали старо.

    Коментиран от #3

  • 3 сектант

    21 1 Отговор

    До коментар #2 от "Дачия":

    те се смеят ама много повече бих уважил някой младеж с дачия сандеро нова да кажем отколкото някое пробило а3 дето пуши отзад като савата мишничаря след като си е купил Арда цигари

    Коментиран от #13

  • 4 Манавски

    23 6 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    аз пък мисля, че рено са на първо място в момента като цена-качество, иновации, здрави материали и дизайн

    Коментиран от #6

  • 5 POWER

    8 13 Отговор
    Рено скапаха много марки които купуват мотори от тях сузуки нисан волво опел и др.

    Коментиран от #8, #10

  • 6 карал рено меган

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "Манавски":

    Откровено казано качеството никога не е било приоритет за рено. За иновации пък да не говорим. Всички сте я лапнали тази дума и я позлвате за щяло и нещяло. Но като цяло за цена/качество при нов автомобил е ОК. Какво става след 200 000 км не зная...
    Карах 1.5 дци, 110 кс, ръчка със 6 скорости, купена от магазина нова през 2015. Ползвах я до края на миналата година. Имам поглед за изминати 140 000км. Двигател и кутия бяха ОК, (като изключим ЕГР-а който периодично прави проблеми, но на ОМВ дизела им е добър само по рекламите, а в действителност е просто скъп второкачествен боклук). Общо взето след втората година почнаха да се чупят разни тъпотии: дръжките на двете предни врати, 3 от стъклоповдигачите (те са винаги са си били слабо място при рено), светлини от таблото работят когато си искат (а то е електронно и е ужасно дразнещо), целият салон се разскърца наистина ужасно още на 50000 км. Непрекъсното някой от датчиците за налягане на гумите правеше проблем и си отчиташе каквото си иска. Някъде имаше утечка, която правеше проблем с акумулатора ако автомобила не бъде пален повече от седмица. Не мога обаче да отрека, че колата беше много икономична, вървеше много добре за дизелов мотор 1.5. Кутията също е приятна и сметната добре. Другите болежки май ги имат всички съвременни автомобили...
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ми да

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "POWER":

    Затова Мустафа, Зденек и Попеску (Даймлер) на новите А и Б класи са със съвместен двигател с Рено...ама чукчите от РъБъ ( дето правят страхотни двигатели във всекидневно откриваните от НЕГО заводи) писатели не читатели....
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Ами

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "POWER":

    Рено няма нищо общо пса групата като се разпада се купува от евреин естествено. И продължи с поръчката към друг евреин които прави двигател. Просто се използва за реклама. Иначе евреите може просто вместо да се ръсят куп пари за марка. Да си продава кола изписана на иврит. Ама ще я купиш ли 😉. Както някои още хуавей го смятат за пръчка а и фоня за бог. Иначе са чипове батерията и камера и екран 😆
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 ДЪСТЪР

    2 0 Отговор
    Карах Дъстър 2019 бензин-фабрично ГАЗ. Ръка на сърцето , колата надмина очакванията ми . Фарове за мъгла , автоматични фарове , дневни ЛЕД, автоматични чистачки , круиз контрол, и много други глезотии. Колата явно има някакво електрическо усилване на съеденителя и на волана и се кара много лесно . Към 150 км/ч вече се напрегнах малко , но до там беше супер. Минава без проблем пред бабуни и дупки -само с предно е . Разход на гориво около 8.5 , цена ми казаха около 28 хил .лв . Дали бих си купил такава...Бих си я купил
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.