5 734 29

Евтин истински всъдеход за теглене на каравана

Евтин истински всъдеход за теглене на каравана

Става дума за Land Rover Discovery II - модел произвеждащ се през периода 1998 - 2004 година. Човек или трябва да обича този модел, или да го мрази от дъното на душата си. Интериорът е като скован в час по трудово, пластмасите са евтини и неприятни на допир, а външният вид е бледо копие на това, което получавате в Range Rover.

Обаче Discovery е джипът, който ще закара караваната ви там, където никой друг караванаджия не е ходил. Този груб британски джип е по-лек и по-непретенциозен от Range Rover, а на практика разполага с всички негови офроуд качества. Освен това, багажникът е огромен, така че ще можете да натоварите и доста багаж.

Евтин истински всъдеход за теглене на каравана

И понеже това е английски автомобил, техническите проблеми не са рядкост, затова преди покупката, препоръчваме посещение при специалист, който да провери цялата електроника с тестер. Тази версия на Discovery се предлага с 2.5-литров турбодизелов двигател и 4.0 и 4.6 литрови V8 бензинови мотори.

Изборът между дизела и по-малкия бензин е доста труден. Мощността им е близка, но бензиновият двигател е доста лаком. От друга страна, дизелът по презумпция е по-скъп за поддържане, затова много хора залагат на газова уредба. Цените им варират между 5 000 и 10 000 лева и зависят от годината на производство и от това дали всъдеходът е преди или след фейслифта. Какви екземпляри се продават у нас - вижте ТУК.

Евтин истински всъдеход за теглене на каравана

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 12 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Анонимен

    51 7 Отговор
    Трошляк

    Коментиран от #18

  • 2 Не ви съветвам

    62 3 Отговор
    Имах такъв с дизелов двигател BMW 2.5 като на ТДС-ките и непрекъснато загряваше в по топло време.Имаше и въздушно окачване на което 2 пъти сменях компресора.На края едвам го продадох и си смених номера на телефона защото купувача ме подлуди.

    Коментиран от #6

  • 3 Радж Капур

    24 0 Отговор
    Лично на мен много ми харесва като Външен вид и концепция но за жалост съм чувал все лоши работи за механиката им
  • 4 пейо

    13 2 Отговор
    Колата е с хубав интериор и екстериор и до там. Двигателите са проблемни, окачването също. Модела вече е на възраст и винаги се обажда по нещо за ремонт

    Коментиран от #11

  • 5 Препатил

    25 4 Отговор
    Хора,дори и през акъла ви не трябва да минава безумната идея да купите този боклук който никога няма да успеете да отремонтирате.
  • 6 Голям Слон

    6 10 Отговор

    До коментар #2 от "Не ви съветвам":

    Имахме омега с такъв двигател..И никога не е имала проблеми със загряване. Може би защото радиаторът се чистеше, а при необходимост се смени :-) Голяма работа са n-тите собственици. Никакво понятие от грижа и обслужване.

    Коментиран от #7


  • 7 Слон с голям

    18 1 Отговор

    До коментар #6 от "Голям Слон":

    Омегата тежи наполовина и задвижването не е на 2-та моста.Ако закачиш за нея един бус ще подложиш двигателя на натоварването което има в Дискавъри-то и тогава и с радиатор от най хубавите ще кипи.
  • 8 Яшо

    4 8 Отговор
    По здраво от това няма 5.цилиндра дизел, наистина ще ви закара там кафето др, не могат
  • 9 Пешо от панелката

    16 4 Отговор
    Английските коли, жени и бира са нефелни.

    Коментиран от #12

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 Пешо от панелката

    11 1 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Ромео":

    Раздават се ама като се напият, после повръщат, зае...

    Коментиран от #16

  • 14 Откога индусите правят джипове?От никога

    4 2 Отговор
    Бих си взел бензинов вранглер 8 цилиндъра за дърпанена каравана. Струват около 5000$ Няма нищо за разваляне.
  • 15 Драйвър

    13 1 Отговор
    Тази статия няма нужда от коментар,заглавието казва всичко-ЕВТИН!А както са казали старите хора,евтино и хубаво има,ама НЕ НА ЕДНО МЯСТО!А както казва Джереми Кларксън:"Английският автомобил е една лошо изпълнена добра идея"!И е АБСОЛЮТНО ПРАВ!Джипката е пълен трошляк,слаби дригатели с ОГРОМЕН разход на гориво,постояно дефектиращи електронни компоненти и АДСКИ скъпи части са основните им проблеми,та има защо да са евтини;)
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 Иво

    7 0 Отговор
    Не съм имал такава "жипка" но пред блока ни виждам една паркирана и неподвижна от ЧЕТИРИ години.Собственикът и скоро си купи 7-8 годишна жипка,ама не Ровер.Е те така.
  • 18 ЕКСПЕРТА

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Анонимен":

    ДА БЕ ТРОШЛЯК,ТРОШКА,ГНИЛОЧ,МОРГА,РЪЖДАВЯК,БРИЧКА,ЧАРКАЛЯК,ТАРАТАЙКА,ПЪРПОРЕЩ СЧУПЕНЯК,ДА ОТИВА ЗА СКРАП.
  • 19 Асен

    3 1 Отговор
    Дизела е td 5 и няма общо с бмв range rovera е с бмв мотор 6 цилиндъра слаби места са му въздушното окачване отзад ако има според модификацията и маркучите за охлаждане който се протриват предсавляват октопод от маркучи доста е икономичен спрямо бмв мотора на range rovera
  • 20 Random

    1 7 Отговор

    До коментар #11 от "Алфа Ромео":

    Що не се гръмнеш? БМВ моторите като изключим веригата на по-новите са здрави. Баш на М51 проблемите са му горивна и водна помпа, нищо друго.

    Коментиран от #22

  • 21 0000

    2 1 Отговор
    Ако питаш мен е един истински боклук,ама хайде

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

  • 23 Собственик

    6 2 Отговор
    Дискавъри 2 2.5тд5 мотора няма нищо общо с бмв. На дълго с каране до 90-100 тоя фургон пада на 6л нафта ако е читав, градско 10-13л... за ръчка си говорим.Не знам защо автора го сръвнява с рейнч роувър. Реално от лендроувър са искали да съчетаят дефендър и рейнч и така са създали диското. Моторите слагани в диско се монтират и в дефендър. Окачването е много добро и безпроблемно, реално няма какво да се счупи особенно ако теглиш каравана по пътя. Въздушното е излишно за извън пътя, но лесно се преминава към пржини. Някой казаха скъпа подръжка... с поръчка от Англия частите идват срещу 30лв и седем дни. Съединител комплетк с притискател 170лв, пълен комплект съединител+притискател+маховик 600лв(на баварката ми 3.0д 1200лв), дебитомер 100лв, електроклапан за управление вакума на турбото 35лв (на баварката ми е 120лв)... Пълен комплект усилено окачване +2" лифт цени от 500 до 1500лв. Толкова са скъпи частите, че ми идват по-евтини от на колата... Не е перфектния джип, не е ленд крузър, но в съотношение цена/качество/проходимост няма равен. Подържаш витара, а караш малко танкче ;) Сега ще наскачате с минусите, но все тая, хейтвайте си аз ще си карам диското ;)

    Коментиран от #27

  • 24 сектант

    0 1 Отговор
    дъстъра го прави за смях този рейндж… нищо че има ужасна сглобка и днес като тръгнах да отварям врата дръжката ми остана в ръката ама пак по-добре от тоя кош
  • 25 бай онзи

    2 2 Отговор
    невероятен кенеф, особено дизела
  • 26 Ботев

    1 1 Отговор
    Ако драскача на статията разбира поне малко от тоуинг (теглене) , никога не би препоръчал този боклук, първо е с много къса база и второ автоматичната кутия е отвратителна, казвам автоматичната, защото това е най доброто за теглене. В Англия са станали толкова много преобръщания с този модел теглещт каравани , че са забранени. Казвам го от първа ръка опит, на ферибота отказаха до го пуснат, може но без караваната.
  • 27 бай онзи

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Собственик":

    викаш на Витара-та дизеловата помпа й струва 9 стотака а? Или предната броня 800?

    Коментиран от #29

  • 28 гощо

    0 0 Отговор
    Както казват в ТОП ГИЪР отвратително изпълнение и качество на иначе една не лоша идея! Продавам си колата и ме засипаха от всякакви бартери за Ренж Ровар вог,спор и тем подобни.Всеки гледа да ги разкара!
  • 29 Собственик

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "бай онзи":

    Не знам. На диското помпата е 120лв, оредна броня от бг ми излезна 300-320лв от 5мм стомана ;)

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.