29 771 35

Ясна е цената на най-скъпия нов Mercedes в историята

Ясна е цената на най-скъпия нов Mercedes в историята

Съвсем скоро германците от Mercedes-AMG ще пуснат в продажба техният най-най суперавтомобил, известен с концептуалното си име Project One. Немската компания планира да направи 275 екземпляра от Mercedes-AMG One, като дилърите вече приемат поръчки за него.

Ясна е цената на най-скъпия нов Mercedes в историята

Този автомобил ще бъде наблъскан с всички нови технологии от Формула 1, като ще разполага с V-образен шестцилиндров 1.6-литров турбодвигател, заимстван от болида от Ф1 Mercedes-AMG W06 Hybrid от 2015 година. Освен него ще са налични и два електромотора с мощност 122 и 163 конски сили.

Ясна е цената на най-скъпия нов Mercedes в историята

Системната мощност на хибридния тракт ще е над 1 000 коня. Въртящият момент ще се предава през осемстепенна автоматична трансмисия с един съединител. До този момент не беше ясна цената на суперколата на Mercedes, но сега един австралийски сайт публикува точната цена за една от бъдещи бройки на Mercedes-AMG One и тя е 3 490 000 евро.

Ясна е цената на най-скъпия нов Mercedes в историята

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 43 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Реалист

    54 64 Отговор
    Сокоро слави учиндолския ще го подкара - нали трябва да го видят на мегдана.

    Коментиран от #2, #3, #20

  • 2 Ха ха

    47 28 Отговор

    До коментар #1 от "Реалист":

    И каква беше връзката ??? 🤔🤔🤔

    Коментиран от #13

  • 3 Реалист

    25 30 Отговор

    До коментар #1 от "Реалист":

    Че България е богата държава и караме мерцедеси като тоя в статията. Още нещо?
  • 4 Гласове от кокошарника в Банкя

    83 3 Отговор
    Аз съм спокоен никой от тримата дебели не се събира в него, така че и с гепените си милиарди пак, ще го гледат на картинка !

    Коментиран от #5, #34

  • 5 Реалист

    13 6 Отговор

    До коментар #4 от "Гласове от кокошарника в Банкя":

    доган

    Коментиран от #6

  • 6 Гласове от кокошарника в Банкя

    18 2 Отговор

    До коментар #5 от "Реалист":

    Е да той е собственикът на тримата дебели, но едва ли ще си купи, раздава го скромен ха ха

    Коментиран от #10


  • 7 Луд

    31 9 Отговор
    Ненормално як дизайн.Това ако го видя на живо ще се изправна от кеф.
  • 8 гост

    29 27 Отговор
    За толкова пари можеш да купиш точно два Кьонигсег-а , дето ще му скъсат д-то на тоя Мерцедес , да не говорим че като ресурс ще изкарат сто пъти повече !!!!
  • 9 Голям Слон

    38 9 Отговор
    Само като се сетя, че дядо ми караше 1.6 Лада и ми става смешно... Да, Формула 1, турбо-мурбо, ел.двигатели.... Но на този фасон му трябва нещо наистина расово, а не виалка с обем на три бутилки минерлна вода и живот кой знае колко.. Полека-лека истинските болиди отстъптват на разни хибридни екоизпълнения, което е много жалко, разбира се. По повод един от горните коментари - един брой ще си поръча собственикът на Биомет :-)

    Коментиран от #11

  • 10 Реалист

    38 4 Отговор

    До коментар #6 от "Гласове от кокошарника в Банкя":

    За подозиране си е доган - колата е хибрид а той купи ТЕЦ Варна сигурно за да я зарежда по-евтино.
  • 11 гост

    12 5 Отговор

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Аааа , за живота си е напълно ясно , няма кой знае колко !!! Още като го представиха обявиха , че мотора ще има нужда от основен ремонт на всеки 50 000 км !!! Или замяна с нов , сигурно като цена няма голяма разлика , хаха !!!

    Коментиран от #14, #28

  • 12 Бенц

    12 5 Отговор
    1.6 мотора движи...
  • 13 джон

    5 5 Отговор

    До коментар #2 от "Ха ха":

    Е как каква? Реалистът си е само сдухан всезавиждащ поплювко.
  • 14 Гост .

    5 4 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Във формълите теза мотори издържат около 2000 км . Но там са пренавити .
  • 15 NESHTOTO GTi

    6 1 Отговор
    Дайте ми 3 бройки
  • 16 Японеца

    9 2 Отговор
    Елена Халваджиян брани гейове и лесбийки! Да питам боцка ли се отзад, или боцка страпон мъжко си?
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Бай хуй

    6 4 Отговор
    Знаете само да гледате в канчето на хората...Бъдете и вие баровци! Сигурно вашите коли са за не повече от 3-4000лв., или със Заем от банката или jet credit ....
  • 20 Gogo

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Реалист":

    Кои го боли хуя бре
  • 21 Popa

    2 7 Отговор
    Сега ще чакаме от ауди нещо върховно и по завладяваща със сигурност
  • 22 Бай Шиле

    1 2 Отговор
    Това по средата на седалките химическа тоалетна ли е или се свързва с канализацията в гаража?
  • 23 Бай Шиле

    4 2 Отговор
    Сектанта трябва да признае,че поне воланът на Бенца е по хубав от на Дъстъра.А и Дъстъра няма клозет в седалките.
  • 24 Vinutu

    3 4 Отговор
    Ей голяма завист. АМГто си е супер. Не е за всеки ден и за всеки водач. А що се отнася за Шведа, ша му бъде малко трудно да го скъса.
  • 25 Голям Слон

    5 1 Отговор
    Колко струват колите ни, няма АБСОЛЮТНО никакво значение. Този автомобил вероятно ще има някаква антикварна стойност, защото ще е само в 275 бройки. Но за мен това ще си остане една проста карбонова черупка, фрашкана с технологии. Както казах, на това тяло ще му отива идеално 5-6 литра турбинирани. Пък технологиите от Ф1 нека си ги има - достатъчно място и за тях могат да намерят. Онзи ден се върнах от Швейцария. Посетих мой голям приятел в Лугано. Човекът е фен на спортните автомобили и в колекцията си има 8 класики. Една от тях е Lotus Esprit V8 bi-turbo. Чувството да караш този автомобил е неописуемо. Пожелавам го на всеки. И никакви М-ки, АМГ-та, R-ки и каквито и да било славни и прехвалени модели дори малко не се доближават до харизмата на този 30 годишен спортен автомобил.
  • 26 сектант

    1 4 Отговор
    Дъстъра ей такива ги пръска тия мерджани 5 метра не издържат
  • 27 Бай Стою касапина

    0 0 Отговор
    На този етап отказвам да си купя такъв.Като се хвана в пари, може би. За сега ще си карам цетката. Малко старичка, 2005 г. е,но ми върши чудесна работа. А оня с Дъстъра може само да ми лапа пушека. Ама и него няма да лапа щото ще го отвея като спрял.

    Коментиран от #35


  • 28 Пак ,че 50000

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Никога не съм харесвал форсирани малолитражки,поради малкия ресурс,а тоя както е форсиран-мале,мале.Макар ,че поколенията малко преди мен не смятат ,че 1,6;1,8 са малолитражки,а за мен всичко под 2000 кубика е такова,а тия под 1,4 никога не са ме вълнували,да не говорим за разни три цилиндрови.Та представям си кви пари ще трябват на всеки 50 000 км за ремонт или май по-добре нов двигател и като се замисля,че на първата ми кола за 5 месеца навъртях 60 000 км няма кво да говорим,макар ,че на сегашната за 4 години съм и навъртял толкова,но всичко с възрастта мерака и цената на горивата.Навремето като студент с дизелова кола като смятаме само горивото пътуването с лек автомобил ми излиаше на цената на междуградските автобуси-говоря за 99г с пасат 4 AFN мотора 110к.с. произведен 97г. с тази кола се майтапехме ,че всички градове са ни квартали.Две годишна беше на 120 000 след 8 години беше на 450 000 без смяна на съединител и нито един носач с които всички ме плашеха .Не знам колко щеще да изкара ама като направи 10 год. спрях да и правя каско и след 8 месеца ми я откраднаха.Най в началото на 1.5 лева нафтата на 4,не на 5 със 100 ми даваше 3.7 разход,до 170 разхода стигаше до 7.2 а с 20 км отгоре 190 10.4л с 200 11.8 и дотам повече не вдигаше за това повече от 170 не я гонех а и нямаше смисъл щото ако до 170 си ускуряваше прилично ,след това си беше цяла вечност.Но за студенските ми години квото ми е дала никоя от следващите коли хем по луксозни повече кубици ,

    Коментиран от #29

  • 29 Към 28

    3 2 Отговор

    До коментар #28 от "Пак ,че 50000":

    Не ми е дала и от към впечатления и от към женски интерес....ако си спомняте какъв беше като цяло в страната автопарка без София разбира се,а следващите по големина градове,Варна,Пловдив,Бургас,Стара Загора,Плевен,Търново...те това ми бяха основните дето ги наобикалях и живеех....после с BMW e60 feislift individual с пълен М пакет,Mercedes CL 2008г и BMW f10 2011 трите заедно взети не са опраскали толкова жени и не са правили такова впечатление ,просто защото вече има извънземни коли,а тогава за 99г говоря директор на фабрика във Варна до днес съществуваща с Форд Фокус сина му ,мой приятел Астра от преди полицейските....Най голямата фирма колбасарска в Северна България собственика Опел Омега ама от яко старите,дето ги има Лотус изпълнение,сина му мой приятел Ауди 90 2.3...Представител за Южна Б-я на Knauf-Daewo nexia няма да споменавам градовете,сина му също мой приятел Форд Орион ,Собственик на един от големите хотели на златните-първия Freelander,мой приятел с корадо баща му крупен бизнесмен имаше като моя пасат но 2.5 tdi,та после се измени всичко хората натрупаха капитали и колите каквито и да са не впечатляваха така....дето викат старите хора всяко нещо с времето си...онези години бяха незаменими,без да съм се напъвал имах маса приятелки и ги наобикалях в цялата страна
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор

  • 31 незнайко

    0 0 Отговор
    Само тази перка го загрозява ! Въздухозаборника е можело да е една идея по широк, но така са решили конструкторите .
  • 32 пфууу

    2 3 Отговор
    Предпочитам Mustang или Camaro около 5,0-5,7
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор

  • 34 Ама ше трева го земеш за щерката

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Гласове от кокошарника в Банкя":

    Че вейрона и омръзнал вече
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.