14 Юни, 2019 16:02 6 063 32

Разконспирираха новото Renault Captur

  • renault-
  • captur

Второто поколение на Renault Captur бе заснето по време на закрита презентация и клипът бе пуснат в Instagram, а малко по-късно изображение на компактния кросоувър се появи и във френския блог worldscoop.forumpro.fr.

Captur II ще дебютира на някое от големите изложения до края на годината. Бестселърът е получил по-смел дизайн в духа на актуалната моделна гама на французите.

Новият Captur е построен на платформата CMF-B. По предварителна информация кросоувърът ще се предлага с 1.3-литров бензинов турбодвигател, 1.5-литров дизел и хибридна силова установка.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 123

    23 16 Отговор
    лелелеее малеееее лелеееееее най яката кола лелелееее лудница
  • 2 Дай дай

    21 32 Отговор
    Рено Коптор

    Коментиран от #3, #14

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 AUDI

    18 4 Отговор
    Стана си баш високо Клио ..не че не беше

    Коментиран от #5

  • 5 То си е

    19 1 Отговор

    До коментар #4 от "AUDI":

    В действителност си е Клио, тъй като е построено на същата платформа, в което няма нищо лошо, което се доказва от сериозната бройка продажби. И аз на моменти не го разбирам как така, особено малките, т.нар. ,,компактни СЮВ" станаха толкова популярни и толкова желани за покупка като нови.

    Коментиран от #7, #31

  • 6 Ганьо

    12 16 Отговор
    Рено Прекатур. Хахаха!
  • 7 гост

    33 5 Отговор

    До коментар #5 от "То си е":

    Доста по-удобно е за ползване от клио. Високо е и се влиза и излиза лесно, видимостта му е добра, задните му седалки са на плъзачи и се местят с 10см назад, или има много място за краката на пътниците отзад, има големи гуми спрямо клио и повече клиренс, което го прави по-практично за нашите условия. По-раздуто е отклиото и има повече вътрешен обем. Жабката му е страхотна за подобна кола. Така или иначе подобни коли не се карат бързо така че разлика в разхода е незначителна при еднакви двигатели. И най-вече симпатична и практична кола за малко пари, поне спрямо конкуренцията. За един чужденец, държащ да кара нова кола, едни 15х.евро са ниска цена, той ще плаща по 120 евро месечна вноска. Достъпно е дори и у нас.
  • 8 Random

    10 20 Отговор
    Уродлива кола с уродливо име.
  • 9 НАПРАВО ДА И МОНТИРАТ 500 КУБИКОВ

    9 11 Отговор
    ДВИГАТЕЛ.КАКВИ СА ТЕЗИ " СУПЕР МОЩНИ" ДВИГАТЕЛИ!?
  • 10 гост

    8 9 Отговор
    А междувременно правителството на Франция обяви ПЪЛНАТА забрана на петролки от 2040 г !!!!
    Движението на автомобили с бензинови и дизелови двигатели на територията на Франция ще бъде забранено през 2040 г. Това обяви министърът на транспорта на страната Елизабет Борн !
    Изказвайки мнението си за закона за мобилността, тя отбеляза, че построяването на огромен брой зарядни станции из цялата страна ще помогне за увеличаване на популярността на автомобилите, задвижвани от електричество. Съответно, това ще улесни и влизането с сила на забраната на превозните средства с бензинови и дизелови мотори.

    Още преди 2 години вече бившият министър на околната среда на Франция - Никола Юло, предложи да се забранят всички автомобили с двигатели с вътрешно горене. Идеята на властите в страната е тя да стане напълно независима от изкопаемите източници на енергия през 2040 г. !!!! Пак повтарям , ДВИЖЕНИЕТО , а не продажбата на нови петролки !!!!!

    Коментиран от #19, #22

  • 11 гост

    8 6 Отговор
    И за да не си помислите , че Франция е единствена , това вече обявиха и Англия , Холандия и Белгия , да не говорим за Норвегия , където ще влезе в сила още 2025 г !!!!! Тоест още 2033-2034 г практически ще спрат продажбите на петролки в две трети от ЕС , щото никой не е луд да купува кола , която след 5 години трябва да изхвърли на боклука !!!
  • 12 jdm

    10 20 Отговор
    Коптор ли е каптур ли е, все ще има малоумници които да го купуват.

    Коментиран от #15, #20

  • 13 пълна тъпня

    7 12 Отговор
    Е кви са тези двигатели 1.3 и 1.5 дизела.Това по барите няма да може да удуши глис с четири човека.

    Коментиран от #17

  • 14 Браво

    20 9 Отговор

    До коментар #2 от "Дай дай":

    Ти си коптор😀,карам го точно 5 години вече и нямам никакви ядове,само обслужване и си свиркам

    Коментиран от #16

  • 15 Каптюр

    22 12 Отговор

    До коментар #12 от "jdm":

    Аз го купих преди 5 години и повярвай ми ще я карам още 5,а ти ще спиш пред сервиза със твоя кофтор😂😂
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Ганьо

    16 14 Отговор

    До коментар #13 от "пълна тъпня":

    Дизелите са само за кочовете, ама дори в германия кочовете намаляха, а за булгаре трябва да чакаш 10 години. Така е то, дори кочовете разбраха че лек автомобил се кара на бензин, но само българските прасета все още го проумяват.....

    Коментиран от #23

  • 18 Фернандо Алонсо

    12 3 Отговор
    Рено Каптур е на цената на Дъстър. В най - високите си версии отново са приблизително еднакви като цена, тук разликата е, че Дъстър е с 4х4 , а Каптур няма, но пък Каптура има някоя друга екстра повече, като аварийно автоматично спиране, малко по-модерна инфотейнмънт система. Двата са на базата на която е и Клио, обаче Дъстър реално е по-голям и с по-голям багажник и повече просвет. Може би визуално Каптура е една идея по - привлекателен, но според мен само за дамите, които в крайна сметка са и по-голямата част от клиентелата. Който ще си купува нов автомобил в диапозона 30- 40 хил. Лева Дъстър е доста по-добра алтернатива, дори спрямо Голф(който е малко по-скъп), Астри, Мегани, С 4, 308, Фокуси, защото мощността е почти същата, но Дъстър е в пъти по-практичен, в пъти, спрямо една Астра да речем, защото ще кажете Голф 4х4, да ама цената, големината и просвета са в полза на Дъстър. В този ценови диапазон, може би малко по-скъпи са Сузики СХ4 и Витара, но те са вече само бензинови, но са достойни конкуренти, нищо,че са унгарски.

    Коментиран от #24

  • 19 Ганьо

    4 6 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    И ще се придвижват като хахави пендели с ел тротинетки! Само и само за да спасят китайските заводи! А всичко което трябва да направят е да махнат акциза на бензина и да го оставят за нафтата, както и да се въведе задължителна 10 годишна гаранция за стоките и затвор за всеки който свали DPF!
  • 20 Угз

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "jdm":

    Много ми е интересно ти каква марка автомобил притежаваш?
  • 21 Закривай

    4 12 Отговор
    Колко сте издумкали не е истина...барате масло всичките ... "инфотейнмънт" системи ти чуваййй ...мале мила...иди виж с очите си пипни покарай тествай и след това ако пак дадеш 15к с ддс за Дачия или Рено се застреляй Кърт Кобейн стайл....
  • 22 Госта

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Клоун,скоро да не стане 2080,2100 и т.н

    Коментиран от #26

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Язе

    6 8 Отговор

    До коментар #18 от "Фернандо Алонсо":

    Знаеш ли колко ми трябва 4х4 за асфалт?Като видиш материалите в Дъстър и ти става лошо.За обезшумяването да не говорим.При 140км може да оглушееш.

    Коментиран от #29

  • 25 Ганьо

    4 7 Отговор
    Хахаха, и без това СУВ не се кара със 140 защото ще се прекатури на първия завой! ХАХАХА!
  • 26 гост

    4 5 Отговор

    До коментар #22 от "Госта":

    Клоун , да не стане скоро 2030 !!!!!! Че натам вървят нещата !!! Да не говорим , че само като го чуят повече хора още 2025 ще спрат да купуват всякакви петролки !!! Не че и сега се избиват де , за разлика от електромобилите , хахах !!!

    Коментиран от #30, #32

  • 27 Автомонтьор

    3 1 Отговор
    Колко струва един електрокар и каква му е автономността?А как ще се държи зимата тази батерия?За града е добре според мен,но до там.
  • 28 Тисъна

    2 1 Отговор
    Тогава и токът ще стане скъп, а замърсяването- от батериите...
  • 29 Фернандо Алонсо

    8 2 Отговор

    До коментар #24 от "Язе":

    4х4 трябва доста рядко, но за снежните месеци, бордюри, леко черно до плаж или планината, си е плюс при всички положения. Оборудването и материалите са чисто и просто като във всяко Клип, Фиеста, Поло и т. н. Специално Дъстър от 2018 е с 50 процента подобрена шумоизолация, перфектна работа на Ел. Рейка, нови седалки и да, има инфотейнмънт система с Андроид и ОС свързаност. Плащаш за Поло, а караш висок сув с 4х4. Съпругата ми шофира Голф 6 и мога смело да кажа, че при никакви положения не е много по-тих и качествен от Дъстъра, като прибавим и, че Голфа е бензинов, може би наистина след 140, Дачията става малко по-шумна, но не е нещо нетърпимо. Със сигурност разлика с Голф 6 има, но не е огромна, като определено Дъстър е по-тих от Голф 5.Често има тестове, пробвайте, ще се убедите, че не говоря празни приказки. Хубава вечер на всички и успех на Алонсо в Льо Ман :)
  • 30 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Тоя пък,мотокарите няма да ги бъде,но ти си твърде ограничен и глупав,за да разбереш,поредният факт,че 90 процента от хората са идиоти...
  • 31 сектант

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "То си е":

    Дъстъра е същото ама има 4х4 а не само предно и после да му викат сув мув
  • 32 Язе

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Пак си предозирал.Това,че миксерите са под 1% от общите продажби дали е избиване?На всеки 100-200 с двг се продава по един безмислен електеокар.Големооо избиване,направо се изпотрепаха.хахахаха