Last news in Fakti

18 Юни, 2019 10:39 10 455 33

400 км пробег за обновеното електрическо Renault

  • renault-
  • zoe
400 км пробег за обновеното електрическо Renault - 1

Французите от Renault представиха обновената версия на електрическия си бестселър Zoe. Автомобилът се отличава от предшественика си с нов интериор и с козметични екстериорни промени.

400 км пробег за обновеното електрическо Renault

Отвън разлики се откриват в основните светлини, нови са броните на електромобила, а в салона е монтиран 10-инчов приборен панел и 9.3-инчов екран на мултимедийната система.

400 км пробег за обновеното електрическо Renault

Изменен е и блокът, управляващ климатичната система, а тапицерията на седалките е от преработени материали. Хечбекът предлага избор от два електромотора с мощност 108 и 135 конски сили.

400 км пробег за обновеното електрическо Renault

Електрическите двигатели се захранват от модернизиран йон-литиев блок с капацитет 52 киловат часа. Досега акумулаторите бяха с 41 киловат часа. От 0 до 100 км/ч електромобилът ускорява за 10 секунди, а максималната скорост е 140 км/ч.

400 км пробег за обновеното електрическо Renault

Автономният пробег също е увеличен от 317 на 395 км по цикъла WLTP. Пълното зареждане на батериите става за девет часа и половина. Обновеното Zoe получава и нов режим за рекуперация на кинетичната енергия.

400 км пробег за обновеното електрическо Renault


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ФауВе

    8 16 Отговор
    Малко ми постее отвътре, ама..... става.

    Коментиран от #3

  • 2 Азз

    30 1 Отговор
    Бива, Зое е яка машинка
  • 3 ВеФау

    18 4 Отговор

    До коментар #1 от "ФауВе":

    И гроздето ти киселее...

    Коментиран от #8

  • 4 Behemoth

    25 1 Отговор
    Идеална градска количка ...чакам новия внос!
  • 5 Driving pleasure

    4 22 Отговор
    Сложили по- голяма батерия и обявии прогрес :) еми не, не е. за миниатюрна градска кола е абсолютно ненужно

    Коментиран от #7, #10, #14, #16, #27

  • 6 Бесен Язовец

    34 1 Отговор
    Муцка е, хубаво е човек да си вземе човек едно такова и всеки път като минава покрай бензиностанцията на Лукойл, да бибипка и като се обърнат, среден пръст да им показва !
  • 7 ФауВе

    23 3 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    Прогресът при електричките ще се състои само в иновации по батериите. По мотора какво още да подобрят, освен да мине над 100% КПД.

    Коментиран от #11, #15

  • 8 ФауВе

    7 3 Отговор

    До коментар #3 от "ВеФау":

    Аз не съм го плюл.
  • 9 фалирал

    6 5 Отговор
    От Спарк какво се ослушват и ми купуват Кони с малка батерия, дето нито за града са ок, нито за извън. Малки коли трябват.
  • 10 мислещ

    12 3 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    Ако батериите бяха вечни, можеше и да си прав, но като вземем предвид деградацията, винаги има полза от повече капацитет, понеже ще изкарат повече време, преди автономията да падне под комфортната за теб. Същото е и при смартфоните.

    Отделно и това, че е "градска" кола не означава, че никога няма да излиза от града, все пак.
  • 11 Има какво още

    8 6 Отговор

    До коментар #7 от "ФауВе":

    Еми явно има какво да се подобрява по задвижването и ефективността ето примерно ЗОИ има 2КВТ или 4% повече батерия от Е-Корсата но 60км повече или 15-20% повече пробег в същия клас. Април месец пробега на Модел S и X се вдигна с 10% само с подобрения в задвижването. Модел Х е около 30 по-ефективен от Е-трон и за мен е странно но очевидно има място за подобрения

    Коментиран от #26

  • 12 Ужас

    6 13 Отговор
    63 000лв. базовия.....айде няма нужда при положение бмв i3 е толкова....
  • 13 KENEPH BG

    13 7 Отговор
    Кво ме занимавате с глупости?! Купувам си Пунто 1.1 от 91ва. Тва е България ве ЕЕЙ!
  • 14 Бесен Язовец

    9 2 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    Хе, хе, а викаш уж не си бил сектант, не успя статията да излезе и те веднага се нахвърли върху електричката ! Батерията това, батерията онова, все нещо не ти оттърва ! Вчера рева тук, че не ставали за студеното, днеска друга песен запя !
  • 15 Driving pleasure

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "ФауВе":

    Ами има мегдан за подобряване - намаляване на загубите при пренос например и управление на самите процеси. А и по самия ел. мотор сигурно има какво да се направи. за батериите почти всички са единодушни, че следващите 10 години няма да има пробив при тях, а след това докато влезе в масово производство новата технология са поне още 5 год. Тоест съществено подобряване откъм характеристики и цени не може да се очаква

    Коментиран от #30, #33

  • 16 Бесен Язовец

    2 6 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    Аре сега, ко мълчиш кът пунда, нали уж щеше да вземаш молива и да смяташ ?? Вземи и сметни за това Рено -Зое, какви излизат сметките !?

    Коментиран от #17

  • 17 Driving pleasure

    7 6 Отговор

    До коментар #16 от "Бесен Язовец":

    Смешко, нещата тук са плачевни! Началната цена на ЗОЕ в БГ е 63 000 лева Еквивалентен модел като Клиото струва 23 000 лева за 40 бона колкото е разликата ще караш 20 години. Приятно трошене на пари за вибратор :D

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Гост

    5 5 Отговор

    До коментар #17 от "Driving pleasure":

    Много бързо ги направи нещо сметките ве и най важното без кръчмаря ! Първо цената му няма да е такава, каквато ти си посочил !
    Второ, освен, че ще е по ниска цената, ще им и субсидии !
    Трето, "Забравил " си да сметнеш икономиите от бензин !
    Четвърто - Сметни и икономиите от масла, ск. кутия. двигател и т.н.
    Пето - Сметни и икономията от резервни части (никак не е малка)
    Шесто - Сметни и икономииите на време, нерви и пари, да бегаш от сервиз на сервиз, днес тов да отремонтираш, утре друго. После дръпни чертата и изчисли общата сума и се обади. Маааалка подсказка, в Русия по слабото ЗОЕ е 22 000 евра, а по мощното 24 000 и това е без субсидиите. теб кой те излъга, че тук ще струват 63 000 лева !?

    Коментиран от #20, #21, #32

  • 19 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "Driving pleasure":

    Ужас! Мислех си, че #12 нещо не е разбрал и се бъзика, сега и ти писа и реших да погледна ценовата листа! Верно, най-евтиният вариант е 63 000 лв.!!! Тези луди ли са?! Кой нормален човек ще даде толкова пари са автомобил от този клас?! Както казваш, калема /б.а. молива/ сам говори!

    Коментиран от #22

  • 20 Driving pleasure

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    1 Отваряш страницата на Рено България и там има обявена цена. 2 Ако успееш да вземеш едно за 20 хил, вземи и за мене, даже вземи няколко за мене ше врътна далавера. 3 до 100 хил км нямаш грижа за части до тогава ще си на път да я продаде. 4 Искрено ме разсмя, икономия на време викаш от сервизи мхм... ами айде аз за 5 години ше бегам по сервизи веднъж годишно, а ти се наслаждавай на добре прекараното време вързан за кабела, не ми пречи това време да го загубя ;) Изхождаш от няква тъпа презумпция, че новите автомобили са като дръгелите които караме в БГ на по половин милион и безвъзвратно издухани... нормално е и при новите, за няколкостотин хил бройки да има и нещо дефектно, но за това е гаранцията. И електричките влизат в сервиз, колкото и да не ти се ще да го признаеш...
  • 21 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Преди да пишеш глупости, да беше прочел /явно, имаш интернет/, па и да беше посмятал малко, а?! Ама, май второто не ти е силата...
  • 22 иуеижгш

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    И каква стана тя? Много знаем и много скачаме да спорим, пък накрая се оказва, че не знаем кое колко струва, а? Ей, срамота. Шофьор (Driving Pleasure) да трябва да ви прави кръчмарските сметки, че сами не можете!

    Коментиран от #23

  • 23 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "иуеижгш":

    Бъркаш ме с #18. ;))
  • 24 Не че нещо... АМА...

    5 1 Отговор
    А бе да попитам... От нас до цеха е 5 километра само нанадолнище. Ако избутам Рендето Зое от гаража надолу само ще зареждам Батерията. Ще ми стигне ли тока после да се прибера? Ако да - земам си веднага едно Ренде! Цяла седмица нагоре надолу без пари... Ба си кефа!
  • 25 Пешо от панелката

    7 6 Отговор
    Обикновено Рено за обикновени педе.ра...сти. За големите гейове - Тесла.
  • 26 ЛудЛ

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "Има какво още":

    Как ги запомни тези проценти,кпд-та и подобни.Направо съм изумен.

    Коментиран от #28

  • 27 Е какъв ти е проблемът

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    Били сложили по-голяма батерия? По-голяма е на капацитет, но не и на тегло, вложени материали или цена. Батериите стават все по-малки, по-леки и по-евтини за същия капацитет. При пробег 100 километра и 1000 цикъла живот, след 100 хиляди километра живота на батерията ще е приключил и трябва да изхвърлиш купето. При 400 км пробег, батерията ще е на много по-добро положение след 400 хиляди километра, защото и като мощност няма да е натоварвана толкова. Тогава батерията ще надживее купето. Не е лошо освен пред носа си и за днес, да погледнеш малко по-далече и по-дългосрочно.
  • 28 Шегуваш ли се

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "ЛудЛ":

    За корсата скоро писаха че е 50квт и 330км и лесно се проверява че в щатите модел Х с 100КВТ има 320 мили пробег а Е-трон с 95квт има 210
  • 29 Станчо куфара

    9 1 Отговор
    супер количка е Реното имам я минавам всеки ден по 400 - 450 км и е супер готино
  • 30 ФауВе

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Driving pleasure":

    Колко са загубите и с колко ще ги намалят, че колко ще спечелят? С нов вид батерия, постигнат ли 1000км пробег нищо друго не може да им се опре по файда. Само разликата в цената ще е решаваща, дали да си вземиш електричка или двг..
  • 31 ДЖЕНДЪРСКО

    2 7 Отговор
    АВТОМОБИЛЧЕ С НИКЪКАВ ПРОБЕГ
  • 32 Домакин

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    и как ги насмята тези неща?
    Електричките окачване нямат ли или летят над дупките ....
    а субсидия в България за това животно няма, пестиш само от зоните за паркиране.
    стартова цена за България 63хил лв. и няма субсидия, а примерно в Швейцария излиза, смятано по курса, около 54 хил лв, оборудвано с повече екстри, че и субсидия има ...
    ей го на кеф и марули от ЕС
  • 33 Ами

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Driving pleasure":

    Всъщност не знам за кой път пиша 😆. Приус е магнитен ротор пералнята с магнити и инветоренторен мотор. Климатика ми е хиперинвенторен. Това са ясни неща за икономия на ток и батерия. А например климатика е много по сложен от батерия мотор и газ. Като се опитват да ми обясни за какво давам 1.4 к лева за 12ка. Ми казаха че има платка която постоянно променя напрежение волтаж и др. Това влияело на някаква електронна плътност и постоянно сменяло обороти и мощност на компресор. Та повече от 20 лева не ми вдига ток на месец зимата. Вместо да дават милиарди защо не попитат Япония как става митцибуши фуджицу и др.