18 Юни, 2019 17:35 3 211 33

Lexus добави GX към обновената решетка

  • lexus-
  • gx-
  • фейслифт-
  • модернизация

Луксозната марка на Toyota модернизира средноразмерния си всъдеход за пръв път от пет години. Основната новост в дизайна на освежения Lexus GX е радиаторната решетка с площта на Люксембург и структура, съставена от множество букви L.

Японският всъдеход се е сдобил и с нови фарове с аналогичен рисунък. Базовото оборудване на модела вече включва последното издание на системата Lexus Safety System+ (адаптивен круиз контрол, автоматично управление на дългите светлини и функция за разпознаване на пътните знаци) и чифт допълнителни USB-порта.

Обновеният GX ще се предлага с няколко варианта на оформлението от спортния Sport Design Package с 19-цолови черни джанти и специални аеродинамични елементи до всъдеходния Off-Road Package, който включва допълнителна защита за резервоара, камери за кръгово видеонаблюдение и системата Multi-Terrain Select.

Двигателят остава същият. 4.6-литровият V8 развива мощност от 301 к.с. и работи съвместно с 6-степенна автоматична трансмисия, която задвижва четирите колела.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 лекси

    23 8 Отговор
    фен съм на марката, имам 2 лексита, ама много грозна тая решетка бееее, че и продължават да я уголемяват.
  • 2 Q4 00

    8 11 Отговор
    Джимито сигурно има по-комфортни седалки
  • 3 VikiБарселона

    23 20 Отговор
    300 бензинови атмосферни коня идващи чак след 5800 об.мин през 2019 г. в най-скъпия модел на Лексус ГХ с базова цена 119 000 евро е супер наглост! Още повече първобитният 6 ст. автоматик! От 2 г. Мерцедес продават 9 ст. автоматик и 340 коня битурбо налични още на 2200 об. в джипа ГЛС със същите размери за 109 000 евро с ддс!!!

    Коментиран от #4, #8, #22

  • 4 GPlx

    30 9 Отговор

    До коментар #3 от "VikiБарселона":

    Лексус имат 10-степенен автоматик и са първите в света с 8-степенен.
    Колкото до Lexus GX - модел на 10 години.

    И запомни, няма двигател с вътрешно горене, поне не и при автомобилите, който да достига номинална мощност при 2200 об./мин., бил той бензинов или дизелов, може би говориш за въртящият момент, но е възможно и да не правиш разлика между двете.

    И само за протокола - не много отдавна от Мерцедес искаха 300 000+ лв. за автомобил с 5-степенна трансмисия. Толкова за плиткото ти заключение.
  • 5 сектант

    14 2 Отговор
    много е хубав ама защо.прилича на машинката ми за бръснене не мога да разбера
  • 6 jap

    18 9 Отговор
    Този Лексус е най добрия SUV в класа си и никой производител не предлага качеството и лукса които притежава на цена много по изгодна от тази на топ Немските марки.
  • 7 Предницата майка плаче

    13 1 Отговор
    Ква е тая престилка е батеее ?
  • 8 Христов

    18 6 Отговор

    До коментар #3 от "VikiБарселона":

    Аз търся надеждност и точно заради "първобитния автоматик" ще купя доказано качествения Лексус, а не мега-хипер-модерните трошливи най-нови разработки в другите марки
  • 9 Adam

    11 10 Отговор
    Малеее, ма това гоуем кръпел! Аз такова грозно нещо не бех виждал...
  • 10 Zorro

    12 9 Отговор
    Централната колона на таблото е като на Форд Мондео 96-та година с добавен LCD дисплей

    Коментиран от #11

  • 11 Жена ти Зорка

    9 3 Отговор

    До коментар #10 от "Zorro":

    Направо от Ескорт 86-та е таблото,но пък твоя Голф 3 си е хайтек.
  • 12 Объркан

    4 5 Отговор
    Абре хора нещо или аз съм объркан или съм много тъпичък... Как така намаляват използването на дизелови автомобили, щото замърсяват и им слагат забрани и т.н. , а като тръгнеш да купуваш кола, дизелът е с около 10 хиляди над безниновите двигатели!?!?!? Моля обяснете на идиота.

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Шменти Капели

    8 1 Отговор

    До коментар #12 от "Объркан":

    Ако погледнеш цените на употребявани коли в Немски сайтове ще видиш,че търговците дават отстъпки за дизелови модели но от цени които са нереално високи.Ако наистина тези коли се продаваха толкова евтино,източна Eвропа щеше да ги изкупува на опашка но истината е,че за читавите коли си има пазар и никой не ги дава на безценица.
  • 15 Философ

    6 1 Отговор
    Този всъдеход сигурно е хубав, но тази предница е много грозна!
  • 16 Дар

    5 11 Отговор
    Грозно, по - грозно, най - грозно. Бах мау му колко е грозно. Това е положението с Лексус
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Ввв

    5 6 Отговор
    Грозник от класа,евала!!!
  • 20 гост

    12 1 Отговор
    Тойота и Лексус се купува заради надеждността и качеството а не заради някакъв дизайн на пластмасовите решетки

    Коментиран от #23

  • 21 Plameni

    0 4 Отговор
    Има ли екстри-има и проблеми
  • 22 Антон 1

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "VikiБарселона":

    Абсолютно човече !
  • 23 123

    2 5 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Когато имам четвърт милион за даване, то определено това влиза в графата 'боли ма ....'! За тези пари искат нещо, а не вид на пластмаса и технологии на 10 години, например! Поне да беше хибрид....
  • 24 Каракуд

    8 0 Отговор
    Джипа е чук, в САЩ цената е $50-70 хиляди, технологичните екстри на Лексус създават много по малко проблеми от на конкоооорентите, блокажи на трите диференциала, и пожелавам на всеки офроудър да изпробва технологията Crawl Control, невероятна е.
  • 25 Каракуд

    5 2 Отговор
    Единственият сериозен недостатък е че е лаком, не отричам че харчи доста. За Америка е поносимо, но за Европа идва нанагорно, на градско 16-17, може да стигне и 20 л/100км ако има задръствания. За сравнение, Х5 дизел 306 к.с. съответните цифри са 12, максимум 13

    Коментиран от #28, #31

  • 26 Комфорт

    1 1 Отговор
    Пасажерските седалки приличат на взети от автобус Икарус

    Коментиран от #27, #29

  • 27 Цаца (ама от едрата)

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Комфорт":

    Че те на Икаруса си бяха супер.
    Изпреварили са си времето.
  • 28 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "Каракуд":

    Ти да не си в 4 клас че да сравняваш разход на 3.0 - 6 цилиндров дизел с 4.6 - V8 бензин.

    Коментиран от #30

  • 29 zargan

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Комфорт":

    Що не го сравниш с 4.8 на x5, да видим колко харчи в града
  • 30 Каракуд

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Ти можеш само да мечтаеш да стигнеш до четвърти клас в помощното. Сравнявам Американския и Европейския пазар, предпочитанията и цените. Харчи много защото е V8 бензин а не защото е Лексус, в Америка е поносимо но за Европа не е приемливо (скъп бензин, бате), затова европейците предпочитат дизел пак 300 коня но харчи доста по малко не защото е БМВ а защото е дизел. Разбира се че стария 4.8 осмак бензин на БМВ харчи толкова, че и повече. Това което не разбирам е защо във всеки коментар търсите радикално противопоставяне и конфронтация от типа "немските са единствено перфектни, японските не стават за нищо, и който не мисли като мен е дебил и олигофрен" или обратното. В живота има и "shades of grey", или ...

    Коментиран от #32

  • 31 qwerty

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Каракуд":

    Моето паджеро харчи толкова нафта, а при еднакви цена на двата вида горива не бих правил някакви драми ако имах пари да си го позволя.
    ПС. Ако дадеш 250К последното нещо ще ти е разхода на гориво!

    Коментиран от #33

  • 32 Гошо

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "Каракуд":

    Дизайна вътре е стил Форд Ренджър от 2005г.
  • 33 Каракуд

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "qwerty":

    Въпрос на мироглед, аз съм на принципа “Имам пари но не обичам да ги харча за глупости”. Може би точно затова имам...