115 200 88

Не купувайте коли на старо от тези четири категории

Не купувайте коли на старо от тези четири категории

Продажбата на автомобили втора употреба у нас е процъфтяващ бизнес. Много от автокъщите и търговците на коли на старо си вършат съвестно работата и задоволяват нуждите на средностатистическия българин, който в повечето случаи няма достатъчно финанси за нов автомобил, но има и такива джамбази (съвсем немалко), които се стараят по всякакъв начин да излъжат клиента. Сега ще спрем вниманието ви на четири категории автомобили, които е желателно да не купувате.

Такси
Не купувайте коли на старо от тези четири категории


Употребяван автомобил, който е експлоатиран като такси е една от най-неудачните сделки. Тези коли са карани основно градско, не са поддържани по най-добрия начин и са на много километри. 200 000 - 300 000 километра пробег за две години са обичайно явление за такива коли.

Как да ги разпознаваме:
Собствениците са юридически лица
По боята на колата си личат следи от стикери
Силно износен салон
Дупки по арматурното табло от предишни допълнителни уреди
Проверете пробега в официалния сервиз


Сбирщайн
Не купувайте коли на старо от тези четири категории


Не са рядкост вносителите на употребявани автомобили, особено от САЩ и Япония, които ги разглобяват на части, преминават границата разглобени и след това се сглобяват отново у нас. Така вносителите плащат по-ниски такси, но повторната сглобка почти винаги е неудачна.

Как да ги разпознаваме:
Огледайте внимателно купето и най-вече луфтовете между отделните детайли. Те могат да са различни и от предишна катастрофа, проблем, който също не е за пренебрегване.

Пренабити
Не купувайте коли на старо от тези четири категории


Въпреки че у нас тази практика намаля значително, все още на пазара се предлагат крадени автомобили с пренабити номера.

Как да ги разпознаваме:
Предварителна проверка по номера на рамата в КАТ е задължителна, а иначе с просто око по-аматьорски пренабитите коли си личат по "свежия" метал под номера.

Тотал щета
Не купувайте коли на старо от тези четири категории


Много автомобили след претърпяна катастрофа се обявяват от застрахователите за тотал щета и се изпращат в моргата. Има търговци, които внасят точно такива автомобили и у нас, с помощта на дозери и друга техника ги привеждат в "лицеприятен" вид. Те обаче са опасни.

Как да ги разпознаваме:
Пазарната им цена е по-ниска
Проверете "хармониките по роговете"
Вижте пода на багажното отделение
Проверете колата за правилна геометрия в сервиз

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 149 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Бангеев
    Отговор
    1 14:02  24.06.19
    За съжаление у нас е пълно с гореописаните коли и после що мрем в катастрофи. Нито колите са ни коли, нито пътищата са ни пътища. манталитетът и той, но това е друга тема.

    Коментиран от #6, #27, #51, #56

  • Гост
    Отговор
    2 14:15  24.06.19
    Защо вкарвате последните две в тази класация?! Не всички автомобили от тези два вида са за пренебрегване. Първо, ако е дин автомобил вече е противозаконно отнет, пренабита му е рамата, а впоследствие е намерен и притежава всички необходими документи за това, какъв е проблема?! Ако имате предвид, краден с насадена рама на автомобил, който не се издирва, то такъв трудно ще го хванете! Второ, тотална щета на запад, не означава, че автомобилът е невъзстановим! Зависи каква е щетата и как е отстранена!
  • Емил
    Отговор
    3 14:18  24.06.19
    Преди години карах Нубира и един "майстор" ме лашна между вратите (купето беше посукано). Квартален майстор ( с 3Д дозер) я ремонтира - резултатът беше, че като я закарах на най-модерния стенд за реглаж на преден и заден мост, не можаха да намерят и милиметър проблем! След тов навътях още около 200 000 км без какъвто и да е проблем!

    Коментиран от #18, #32


  • сектант
    Отговор
    4 14:38  24.06.19
    сйедемстин и трийси дизил чипосънъ саму за 16 хиляди лиева.... не, мерси, предпочитам чисто ново сандеро

    Коментиран от #11, #14, #22

  • Random
    Отговор
    5 14:39  24.06.19
    Снимката на сбирщайн е от един канал в ютуб, ProGarage. Пича назнайва. Иначе по темата - на такситата двигателите им не са толкова износени поради това че не се гасят почти и рядко стартирст студени, а точно тогава е най-голямото износване. Сбирщайните не са зле ако са направени добре. Същото е и за тотал щетите. Ако са поправени като хората са си съвсем нормални коли. Проблемът е че рядко са направени нормално и майсторите често си оставят ръцете.
  • гост
    Отговор
    6 16:10  24.06.19

    До коментар #1 от "Бангеев":

    Ами докато средностатистическият българин държи колата му да е немска, било то и гробница, няма нищо да се промени към по-добро. Всеки е склонен да тегли 10-15х.лв заем за кола, която тепърва трябва да обслужва, да ремонтира и да плаща високи такси и текущи разходи, но малко биха си купили нова кола на изплащане от по-нисък клас, която е гаранционна и без високи разходи нито наложителни ремонти. Пълно е с 15г. бмв х5 например, но нови дачия дъстер са рядкост.

    Коментиран от #15, #19, #38, #39, #40, #62

  • Я па Я
    Отговор
    7 16:21  24.06.19
    Девет годишен Пасат B-6, TSI, 1.8, 160 к.с. добре ли е ?

    Коментиран от #8, #9, #76

  • един от стадото
    Отговор
    8 16:39  24.06.19

    До коментар #7 от "Я па Я":

    Ако е на 155000 км купувай!
  • Хайл
    Отговор
    9 16:47  24.06.19

    До коментар #7 от "Я па Я":

    Само ако е бил тотална щета и си дал 1000 лв да го докарат 😉🤝
  • Човек
    Отговор
    10 17:07  24.06.19
    Българина обича да обира боклуците на западноевропейците. Минал съм през тези кошници висок клас. Сега карам по-нисък клас на изплащане-родих се!Ама всеки си знае.Аз си ценя времето и нервите,не държа да съм ЧОК гъзар.
  • Дидо
    Отговор
    11 17:11  24.06.19

    До коментар #4 от "сектант":

    Секта ти да не си роднина на onq s konq?Поразително се изразяваш писменно като него.
  • Бате Тошко
    Отговор
    12 17:24  24.06.19
    Спрете да наливат пари при търгашите и да им слушате глупостите за вечните японски и немски коли. Купети си нова. Дори и на изплащане. За 20 000 лева има прилични автомобили. Няма да я голяма марка ама поне 5 години само консумативи. Ще разберете разликата.

    Коментиран от #37

  • Дядо Йоцо
    Отговор
    13 17:36  24.06.19
    От всички коли най-добрата си остава НОВАТА , макар и от по-нисък клас , безпроблемно шофиране , спестени главоболия и излишни средства вътрешно усещане за собствената си сигоност , защото все пак караш ново , не износено или пък със скрити дефекти.Това е ,,хвали старо" , но пък карай НОВО , опита го е ДОКАЗАЛ.
  • Николай
    Отговор
    14 17:41  24.06.19

    До коментар #4 от "сектант":

    Теб те знаем. За всеки влак си има пътници.
  • 15 17:42  24.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Баро кар
    Отговор
    16 17:45  24.06.19
    Всичките сте страшни тъпаци никой от вас не разбира коли заедно с автора всеки си купуват такава кола каквато си иска това не е ваша работа първо да ви кажа за километрите които е минало едно такси е много по-здраво от който и да е друг кош второ много добре трябва да си направи човек сметката дали може да си позволи лизингова кола защото лизинговите къщи са пълни с върнати коли да не стане така че да дадеш 10 15 бона и накрая да ти я вземат и пак нямаш кола Айде гледайте си там това дето разбирате от него ако въобще има такова

    Коментиран от #53

  • сектант
    Отговор
    17 17:49  24.06.19
    Само Дачия Дъстар никви стари немски варели
  • Нико
    Отговор
    18 17:56  24.06.19

    До коментар #3 от "Емил":

    Един майстор казва... "Ти си скъсай новите гащи, закърпи ги, пък разправяй и си вярвай че са ти нови!"

    Коментиран от #21

  • Аззззз
    Отговор
    19 18:09  24.06.19

    До коментар #6 от "гост":

    Не може да се каже, че обслужването на една чисто нова, дори от по-нисък клас кола, е евтино. Задължително Каско, задължително обслужване във фирмен сервиз, където обикновено цените са почти Х2... Всеки трябва сам внимателно да си направи сметката.

    Коментиран от #24

  • Баро кар
    Отговор
    20 18:27  24.06.19
    Към автора всичките тия неща дето разправяш че може да се разпознаят така мога да ти ги направя че и ти няма да ги познаеш поне си много голям тарикат Ако искаш може да заложи на по някой лев сериозна цифра отворко

    Коментиран от #31, #65

  • Баро кар
    Отговор
    21 18:29  24.06.19

    До коментар #18 от "Нико":

    А на тебе специално мога да ти кажа че от доста време скъсаните дънки са по-модерни от здравите
  • 22 18:45  24.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Foxy
    Отговор
    23 18:53  24.06.19
    Най добрата кола е "продадената"

    Коментиран от #87

  • висок
    Отговор
    24 18:54  24.06.19

    До коментар #19 от "Аззззз":

    Правилно! нова кола за 20 000 лв за 5-6 г гаранционно обслужване добавя 8-10 000 лв като задължителен разход!!!

    Коментиран от #29

  • Пак аз
    Отговор
    25 18:56  24.06.19
    Тотална щета-какво да разбираме от това? Изпревари ме ферари в германия и след 3 минути беще разпиляно по магистралата,шофьора бог да го прости,а аз минах с кола "тотална щета" след ремонт в бг и не се познава че е била удряна-вярно че беше ударена във вратите и калника но немците застраховчици решили че е скъп ремонт и тотал шаден...вратите били вътре друг цвят-не ми пука,вървеше си колата
  • реалиста
    Отговор
    26 19:19  24.06.19
    299 лв. На месец без първоначална вноска новото Типо седан с клима и нормалните екстри за кола 2019 г. Голяма просторна и със зверска муцуна като на ауди или лексус. Следваща ми кола ще тя, поне няма да пипам нищо пет години минимум пък вий карайте е60 е70 е90 или кот искате на 167 000 реални и доказуеми в сервизната книжка. Почват резки фалити на автоджамбази понеже народа му писна да го лъжат един,два,три, е на четвъртия ти писва.Карал съм Рено служебно чисто ново за три години два шарнира по 15лв. турски в един гараж ги смениха за още 30лв. навъртях му 100хил.за три години, Варна-София два пъти в седмицата ай ся можете да плюете

    Коментиран от #28, #36

  • Ivelina Petkiva
    Отговор
    27 20:19  24.06.19

    До коментар #1 от "Бангеев":

    Нито шофьорите са шофьори....

    Коментиран от #46

  • Бай Курти
    Отговор
    28 20:22  24.06.19

    До коментар #26 от "реалиста":

    Бъркаш, колега!Много!!!Народа всъщност иска да го лъжат, и то много!Всички искат да купят кола на старо, ако може до 10 години в перфектно състояние и на около 100-на хиляди километра....обаче да не надвишава 5000 лв!!Е те такова животно на запад НЕМА!!И почва "мижи да те лажем".27 години съм в бранша(Ако въобще има такъв) и ще ти кажа-мога да ти докарам напълно реална и обслужени кола от Германия.Но...ще струва 2 пъти повече от тия на пазара тук.Ще я купиш ли?!!Таратанци.Ей затова ще ти нося такива дето "бабата е ходила само до аптеката с тях" и е плакала като ми я е продавала.А ти ще се правиш, че ми вярваш и единственото което ще гали окото ти ще е табелата с цената.Това е истината, съжалявам!Не сме глупаци и всеки знае какво е читава кола.Само, че гроздето е кисело!

    Коментиран от #60, #63, #84

  • Батко
    Отговор
    29 20:26  24.06.19

    До коментар #24 от "висок":

    Това беше много готино! Смях се доста!
  • Въйко
    Отговор
    30 20:29  24.06.19
    Аз си карам х3... Старо, на 13 години.. Части и масла, вземам от АУТОДОК сайта (много по евтини от бг автомагазини).. Поддръжката си я правя в БМВ(оторизиран сервиз).. Засега проблеми няма... Колкото до чисто новите коли, доста части са МНОГО ПО СКЪПИ и не влизат в гаранцията. Затова, всеки си избира пътя. Лошо е, когато някой се опитва да си налага мнението чрез обиди, това показва и общата култура на населението на ТЕРИТОРИЯ БЪЛГАРИЯ.

    Коментиран от #77

  • 31 20:44  24.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Валентин
    Отговор
    32 20:44  24.06.19

    До коментар #3 от "Емил":

    Колега може да няма и милиметър разлика но купето отслабва от към устойчивост по завой и при катастрофа си в консерва.

    Коментиран от #68

  • 33 20:49  24.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Каро бар
    Отговор
    34 20:50  24.06.19
    Калмуци!
  • 35 21:05  24.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мишо
    Отговор
    36 21:13  24.06.19

    До коментар #26 от "реалиста":

    На Форда на 300 хил.му смених двата шарнира .и задницата и нея оправих смених всичко защото трудно се развиваха болтовете.излезна евтино.срга още 300 може да изкара
  • САП
    Отговор
    37 21:35  24.06.19

    До коментар #12 от "Бате Тошко":

    Нова кола на лизинг докато я изплатиш ти излиза на двойна цена. Лихви, задължителни застраховки автокаско, задължителни застраховки срещу кражба, ако не я държиш в гараж GPS следене. обслужване само в оторизирани сервизи(6 часа труд за смяна на масло на двигателя и др. дранета). За возията на тия ниския клас да не говорим(не ме интересува какъв клас е освен как стои на пътя и как вози). Покорно благодаря, никога отново кола на лизинг.
  • Daciamindero
    Отговор
    38 21:48  24.06.19

    До коментар #6 от "гост":

    Kade 6te sravnyava6 bmw x5 ili volvo xc90 ili mercedes ml dori na po 20 godini s dacia daster ti dobre li si s glavata vozil li si se v takiva 20 godi6ni koli .....maiko dacia

    Коментиран от #41, #44

  • Опщестенник натпартиен
    Отговор
    39 21:52  24.06.19

    До коментар #6 от "гост":

    Брато, прав си, нарича се "бедняшки манталитет", резултата е навсякъде около нас, не само на пътя.
  • Опщестенник натпартиен
    Отговор
    40 21:52  24.06.19

    До коментар #6 от "гост":

    Брато, прав си, нарича се "бедняшки манталитет", резултата е навсякъде около нас, не само на пътя.
  • Опщестенник натпартиен
    Отговор
    41 21:55  24.06.19

    До коментар #38 от "Daciamindero":

    Селъо, отивай за части по автоморгите, маймуна полуграмотна, пиши на кирилица.
  • Категории
    Отговор
    42 22:02  24.06.19
    Има само две категории коли, дето не трябва да се купуват. 1. Която е износена, че да не си заслужава поправката или поддържането и. 2. С цена на която не можеш да си позволиш да я поддържаш след покупката.

    Коментиран от #43

  • Хайл
    Отговор
    43 22:11  24.06.19

    До коментар #42 от "Категории":

    Има и трета-купуваш си кола да си прибереш багажа и като те докара я продаваш на цена близка до подарък

    Коментиран от #45

  • 20 годишно бмв
    Отговор
    44 22:13  24.06.19

    До коментар #38 от "Daciamindero":

    20 годишните БМВ-та са страхотни по много причини. Някой имат вграден телефон, нещо уникално и много полезно ... Имат ел.стъкла - невероятно. Някои са със лети джанти - кеф. Имат плеър на който можеш да си чуеш касетките, които няма вече къде да се пуснат. Има много части по моргите, верно вече негодни, но ги има. Достъпни са, могат да се купят за по 3000-4000 лева и човек вече на спокойствие да си ги стегне за 1-2 години с още десетина хиляди. Всеки ще ти казва че имаш страхотна кола, но ако решиш да я продадеш никой от тези същите дето са ти хвалили колата няма да иска да я вземе за парите на които ти е излязла, че и за половината. За други предимства не се сещам в момента, но и тези не са малко.

    Коментиран от #52

  • Категория
    Отговор
    45 22:15  24.06.19

    До коментар #43 от "Хайл":

    Да, ако и покупката е била с цена близка до подарък.

    Коментиран от #49

  • Random
    Отговор
    46 22:19  24.06.19

    До коментар #27 от "Ivelina Petkiva":

    Кой си ти бе?
  • Хараламби
    Отговор
    47 22:43  24.06.19
    Това за новите коли го слушам от държавни сложители и полицаи стига реклами бе на новото налозите са 57,5 пр ето за това 20 годишното е по изгодно
  • Хараламби
    Отговор
    48 22:44  24.06.19
    Това за новите коли го слушам от държавни сложители и полицаи стига реклами бе на новото налозите са 57,5 пр ето за това 20 годишното е по изгодно
  • Хайл
    Отговор
    49 22:57  24.06.19

    До коментар #45 от "Категория":

    По-евтина от автобусен билет или колкото него
  • ВАГ
    Отговор
    50 23:45  24.06.19
    90% от колите по автоморгите ..т.е. къщите са от 4тата категория.
  • Хектор
    Отговор
    51 00:20  25.06.19

    До коментар #1 от "Бангеев":

    И колко точно катастрофи са станали заради пренабити номера, разбирачо?!
  • Хектор
    Отговор
    52 00:29  25.06.19

    До коментар #44 от "20 годишно бмв":

    А като купиш кочина от салона, която още с излизането от салона е загубила 30% от стойността си, а след 2 години е 50% надолу, тогава не си ли много повече назад?!

    Коментиран от #79

  • Някъв
    Отговор
    53 01:11  25.06.19

    До коментар #16 от "Баро кар":

    Сигурно ти си някак таксиджия
  • mag
    Отговор
    54 01:39  25.06.19
    nova ama ste te boli gazo ima chora deto si gi pravat sami za tjach starite sa na smetka.
  • Жоро Ангелов
    Отговор
    55 02:07  25.06.19
    Нови и качествени само в магазина ама е късно бяха до 96 година. Сега само секс
  • КОРУПЦИЯ
    Отговор
    56 05:31  25.06.19

    До коментар #1 от "Бангеев":

    В БОЙКОВИЗМА Е ТАКА САМО ПРИКАЗКИ БЕЗ ДЕЛА КАТО ИМА КОЙ ДА ПОЗВОЛЯВА ИЗМАМИТЕ ТАЛАЩЕЕ ДОКАТО ИМА КОРУПЦИЯ ТАКА ЩЕ Е ВЪВ ВРЕМЕ НА БОЙКОВИЗМЪМ Е ТАКА КОРУПЦИЯ ИЗМАМАИ И КРАЖБИ НА ГЪРБА НА ЧЕСТНИЯ БЪЛГАРИН
  • КОРУПЦИЯ
    Отговор
    57 05:31  25.06.19
    В БОЙКОВИЗМА Е ТАКА САМО ПРИКАЗКИ БЕЗ ДЕЛА КАТО ИМА КОЙ ДА ПОЗВОЛЯВА ИЗМАМИТЕ ТАЛАЩЕЕ ДОКАТО ИМА КОРУПЦИЯ ТАКА ЩЕ Е ВЪВ ВРЕМЕ НА БОЙКОВИЗМЪМ Е ТАКА КОРУПЦИЯ ИЗМАМАИ И КРАЖБИ НА ГЪРБА НА ЧЕСТНИЯ БЪЛГАРИН
  • КУПИХ СИ НОВА КОЛА САМО НА 9 ГОДИНИ!!!!!
    Отговор
    58 05:55  25.06.19
    Смях до скъсване! И после претенции... Българинът е беден, но му се кара кола Изкупихме всички "нови" боклуци. Пушат та въздух за дишане не остана. След удар не можеш да ги познаеш, защото вече е изправяна веднъж и повечето невидими части и сглобки липсват. Новата кола навърта 200 000 още през първите 2-3 години, а тук на 10-15 години са на 145 000 км. Ха ха ха Абе нормални ли сте? Престанете да купувате боклуците от цял свят! Те си чистят държавата и правят пари от това, а ние ставаме роби на разпадаща се 10-15-20 годишна ламарина която ни взима парите, въздуха и живота!
  • Ха ха
    Отговор
    59 06:46  25.06.19
    Като ви чета глупостите е ясно че още 20г няма да стигнат да се оправи държавата прости и бедни това сте
  • Шофьор
    Отговор
    60 06:58  25.06.19

    До коментар #28 от "Бай Курти":

    Много си прав-това не е бранш,просто помагате на хората, предполагам? Ва нру6ня си прав-освен главоболая и харчове,след големия харч,друго не може да докараш на никой!Всички сте такива,и с по-голям,и с по-малък стаж от тебе в "бранша"!
  • реалиста
    Отговор
    61 07:02  25.06.19
    Всеки който взима1500 лв. и нагоре заплата може да си позволи чисто нова кола, но няма да е мерцедес,бмв или ауди и жените няма да му обръщат внимание.Ганьо иска да е пич и да скачат сами в колата само като видят емблемата.Комплексарски народ сме и това е. А ...и после реве тя излезе ковра толкоз пари налях,толкоз години бяхме заедно пък ся- чао. Ами ако караше нормална кола а не немски премиум четвърта ръка нямаше да ти налитне такова чудо бе...

    Коментиран от #73

  • .......
    Отговор
    62 07:29  25.06.19

    До коментар #6 от "гост":

    Върви натисни с пръст ламарината на дачията, пръста ти потъва веднага, па тогава ми говори за дачии
  • браво
    Отговор
    63 07:53  25.06.19

    До коментар #28 от "Бай Курти":

    за първи път да чуя истината в прав текст!
  • Гост
    Отговор
    64 07:54  25.06.19
    Давам повод за размисъл.Вече шеста година карам /към този момент/ 15 годишна кола на 600 000 км/дизел/ само с елементарните подмени на консумативи/масла,филтри,накладки,съединител,гуми,някоя щанга по предницата.Нямам оплакване.За моите възможности - толкова!Знам че всеки трябва да си купува гребен според брадата!!!!!!
  • солидарен
    Отговор
    65 07:57  25.06.19

    До коментар #20 от "Баро кар":

    съм с теб,колега,аз също мога да гарантирам,че 95% от тук "разбиращите" няма да познаят колата "тотал щета"след като излезне от мен след ремонт!Да добавя само,че и ние знаем за луфтове,хармоники и т.н.
  • Nemec
    Отговор
    66 08:03  25.06.19
    Най-добре е от НЕМСКА БАБА!!!!
  • Ххх
    Отговор
    67 08:05  25.06.19
    Че, то в Българско има ли майстори?!
  • не говори
    Отговор
    68 08:07  25.06.19

    До коментар #32 от "Валентин":

    глупости,колега!Ако всичко е до милиметър,значи е в заводски настройки-а сега ми обясни кое ще накара в завой да станеш на консерва?Случайно да си чувал за стендове за изправяне на тежко катастрофирали коли посредством калибри?Е-аз съм такъв стендажия и както ти казаха колегите по-горе,ще ти я направя така,че само робот може да я познае по местата на заварките PS. За целия си трудов стаж имам поне 300 коли,коя паднала от автовоза,коя ударена при свалянето и всички са били чисто нови,непродадени още
  • Асан
    Отговор
    69 08:33  25.06.19
    Взе си карам кобилата, Ем си я карам Ем си я язда.
  • ашетък
    Отговор
    70 08:55  25.06.19
    ако заплатите ни са заплати и колите ще са коли
  • мммммм
    Отговор
    71 09:07  25.06.19
    чисто новото си е бая пара загуба.. решението се казва яресваген в германия или certified pre-owned в щатите. колата(до 5год и до 80 х.мили) се проверява в официален сервиз по 160 точки и всичко се подменя с оригинално. миналата година мазда 3 ми струваше 12.000 долара , вноската ми е 280 на месец, тоест 2 дена в месеца работя за колата. гаранцията е 5 години като на чисто нова.
  • 512
    Отговор
    72 09:18  25.06.19
    е що пък ново и евтино задължително трябва да е дачия?..което не е баш кола (имам опит от 2 служебни) шкода, сузуки .. тук вече говорим за издържливост
  • Госта
    Отговор
    73 09:34  25.06.19

    До коментар #61 от "реалиста":

    Пич,чета ти коментарите и оставам без коментар.Знаеш ли,че в много от случаите истинските комплексари са в “нормалните” коли.Много зависи от човека,това че караш премиум не те прави филмар.

    Коментиран от #81

  • Какво е
    Отговор
    74 10:33  25.06.19
    "дозер"
  • The real BMW
    Отговор
    75 10:54  25.06.19
    Имах едно бмв Е36 купе което предишния собственик беше разцепил с висока скорост на 2 в някакво дърво и беше оцелял поради някакъв касмет или чудо.Колата беше възтановена от до като чисто нова направо беше перфектна затова я купих.Доста добре беше и даже я продадох.
  • Самолиот
    Отговор
    76 10:57  25.06.19

    До коментар #7 от "Я па Я":

    Не е добре TDI e добре
  • The real BMW
    Отговор
    77 11:04  25.06.19

    До коментар #30 от "Въйко":

    Кое няма проблеми бе пич имам няколко приятели с бмв х3 и се оплакват много че са страшни боклуци и ако изобщо си стъпвал в Баро кар или в друг оторизиран сервиз лошо ще ти стане като ти кажат цените
  • onq s konq
    Отговор
    78 11:07  25.06.19
    Мойто беенве спада и у четрите категории па не слазам от ниего ама то къ уцелиш да ге
  • Коко
    Отговор
    79 12:25  25.06.19

    До коментар #52 от "Хектор":

    А като я купиш на 5г с 50% надолу и за следващите 5 я докараш до 10% от първоначалната и цена и за това време си платил тия 10% като ремонти - кой е прост? Тоя дето е карал нова кола и е загубил 50% от нея или тоя дето е карал стара кола и е загубил пак толкова ? Въпрос на манталитет! А ако се чудиш къде е разликата - в каското единствено, защото на новата е по-голямо. Няма общо с цената на колата .
  • gosta
    Отговор
    80 12:49  25.06.19
    Искам да сменя старото ФВ и се чудя как избирам за да не ме преметнат. Питам един приятел със сервиз какво ще ми препоръча, а той ми казва: всичко вече е късмет, вече така ги маскират (автоджамбазите), че и аз (той де, сервиза) не мога да открия скритите ремонти. Става въпрос за добре скрити проблеми, а не за очебийни неща. Не знам как е въпроса с коли купени в БГ върнати от лизинг с пълна сервизна история. Ако е пълна и вярна може би си струва да се замисли човек. Знаеш ли откъде ще ти дойде...
  • реалиста
    Отговор
    81 13:33  25.06.19

    До коментар #73 от "Госта":

    Да, така е но повечето искат да са возят в скъпи коли да ги забелязват,да ги уважават, да не ги изпреварват, а не могат поради финансови причини и агресията избива.Плюс това мой приятел ходи на плаж с Х6, две или три сливи ходили да го заговарят,на другия ден ходи пак ама с вектрата на майка си и се оглежда наляво надясно ама ...ЮРДЕК.
  • МУНЧО
    Отговор
    82 20:44  25.06.19
    ЛЕВАЦИТЕ В БГ ИСКАТ ДА КАРАТ НОВИ КОЛИ НА МАЛКО км И НА НИСКА ЦЕНА В СУПЕР СЪСТОЯНИЕ БАЛЕЦИТЕ В ЕВРОПА ФАЛИРАХА ОТДАВНА А НИЕ ГИ ТЕРСИМ ОЩЕ И ОЩЕ И ОЩЕ ДОБРИТЕ КОЛИ СТРУВАТ ПАРИ А КЕНЕФИТЕ ОТ ИТАЛИЯ СА РЕГАЛО да живеят ЛЕВАЦИТЕ!!!! ГЪЗНИЦА!!??
  • МУНЧО
    Отговор
    83 20:44  25.06.19
    ЛЕВАЦИТЕ В БГ ИСКАТ ДА КАРАТ НОВИ КОЛИ НА МАЛКО км И НА НИСКА ЦЕНА В СУПЕР СЪСТОЯНИЕ БАЛЕЦИТЕ В ЕВРОПА ФАЛИРАХА ОТДАВНА А НИЕ ГИ ТЕРСИМ ОЩЕ И ОЩЕ И ОЩЕ ДОБРИТЕ КОЛИ СТРУВАТ ПАРИ А КЕНЕФИТЕ ОТ ИТАЛИЯ СА РЕГАЛО да живеят ЛЕВАЦИТЕ!!!! ГЪЗНИЦА!!??

  • Младен
    Отговор
    84 23:04  25.06.19

    До коментар #28 от "Бай Курти":

    Така е много сте прав,всеки може да сравни цените тук и в чужбина.Няма как една кола за 5000евро там да струва 5000лв тук.
  • Пешо от панелката
    Отговор
    85 07:24  26.06.19
    Гледал съм много коли при автоджамбазите, понеже минавам за “разбирач” и приятели ми искат мнението преди да купят. Досега на никого не съм препоръчал да купува, повечето слушат и като им обясня разбират че ще се набутат, двама не ме послушаха и сега се псуват. На всеки препоръчвам, ако искаш втора употреба търси от човек които е първи или втори собственик, притежавал я е доста време, грижил се е за колата,има си папка с всички фактури и бележки за обслужване и ремонти, километрите са реални, и най важното, преценяваш дали собственика е мърляч или не. Бъди търпелив и си приготви да платиш по висока цена от при джамбазите, но знай че това ще се изплати с лихвите. Не са много, но се намират такива коли и който ме е послушал не е сбъркал.
  • Батката от фитнеса
    Отговор
    86 07:34  26.06.19
    А бе вие луди ли сте да ми говорите за нови Дачии и Кии. Може да е на 5 милиона км, немската жибка винаги си остава премиум и пут... кацат като мухи на мед.
  • Тоо
    Отговор
    87 08:49  26.06.19

    До коментар #23 от "Foxy":

    виц беше за Форд ....
  • Никола
    Отговор
    88 00:04  27.06.19
    Преди близо 4 години купихме Поло комби от автоджамбазин в Германия/Турчин по произход женен в Немско/Километража показваше около 195 хил.Карах го 20 хил. без да му сменя масла и ангренажи. Върнах се в България и тогава му ги смених.От както е в БГ. съм давал 3 цифрени суми само за смяна на масло и ангренажи 350 лв пистов ремък с ролки 120 лв 350 лв за 4 спирачни диска и накладки . колата е поло вариант комби 68 коня sdi дизел 1900 куб.Въпрос да изтеглиш дългата клечка.

Напиши коментар:


Публикувай