25 Юни, 2019 14:31 4 075 13

BMW показа наследника на i8

  • bmw-
  • vision m next

BMW представи прототип на нова суперкола, която ще влезе в серийно производство в началото на следващото десетилетие. Vision M Next има каросерия от въглеродни нишки и хибридна силова установка с мощност 600 к.с.

Новият баварски концепт е боядисан в матово сребристо Cast Silver и оранжево Thrilling Orange. Джантите отпред и отзад са с различен цвят.

Радиаторната решетка запазва традиционните "бъбреци", но те не изглеждат толкова масивни като в последните модели на марката. Отворите са покрити с прозрачни пластини, гравирани с лазер.

Вратите на Vision M Next се отварят нагоре, а осветителната система е изцяло светодиодна. Стоповете могат да възпроизвеждат динамичен рисунък, който прилича на кардиограма.

Задвижващата система се състои от два електромотора на задната ос и 2.0-литров бензинов агрегат. В режим BOOST+ установката увеличава краткотрайно мощността си и позволява на супербаварката да ускорява от 0 до 100 за три секунди. Максималната скорост е ограничена на 300 км/ч, а пробегът само на ток достига 100 км.

Vision M Next разполага с всевъзможни електронни асистенти и автопилот. Оборудването включва също технология за лицево разпознаване, която отваря автоматично вратите щом собственикът приближи.

В помощ на водача е предвидена функция за допълнителна реалност, прожектирана върху предното стъкло. Работните параметри на автомобила като обороти, скорост и дори пулс се извеждат на прозрачен панел зад волана.

Много от дизайнерските и инженерни решения, разработени за Vision M Next, най-вероятно ще бъдат реализирани във второто поколение на BMW i8. Не е изключено обаче концептът да се превърне в изцяло нов модел.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Селянина с колелото

    22 8 Отговор
    бо клу циииииииии
  • 2 гост

    15 6 Отговор
    Ужас.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Зелено

    6 3 Отговор
    Ако спрат да се стремят да правят огромни решетки, невидими фарове и чертички вместо стопове, а се върнат малко назад и си спомнят какви концепти са правели, като Джина например, може отново да почнат да вадят красиви предложения. Дотогава ще предлагат само скука
  • 5 123

    7 7 Отговор
    ауууу ужаст тия що не се допитат до дизайнерите на дачия

    Коментиран от #9

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Азз

    6 5 Отговор
    Става. Номер 1
  • 8 ПенЮ

    8 3 Отговор
    И после защо хората си купували и карали Duster.
  • 9 ЗАЩОТО ДАЧИЯ

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    НЯМАТ ДИЗАЙНЕРИ
  • 10 mediator37

    0 0 Отговор
    Тъжно е да гледам какво искам, но няма да карам никога по финансови причини.
  • 11 стоян георгиев

    0 0 Отговор
    гледам не харесва на основната група български експерти.ладата е по-добре нали другари!!!заровени в земята ще запали по-бързо от този кош.смях!!!автомобила е страхотен и в тва няма нищо чудно.баварските машиностроителни заводи никога не са правили нещо некачествено!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Ганьо

    0 0 Отговор
    Концептъ е хубав. Ако не бяха гигантските колела, калпаво модно решение, щеше да легне още по-ниско и да стане истински изтребител