Mitsubishi планира да възроди култовия Lancer Evolution, от чието развитие се отказа през 2015 г. заради финансови проблеми и слабо търсене, твърди британското сп. Autocar. Производството на последната десета генерация на легендарната бегачка бе преустановено през август 2017 г.
Според информацията, с която Autocar разполага, новият Lancer Evo ще получи система за задвижване на четирите колела S-AWC, разработена от Mitsubishi. Двигателят обаче ще бъде от следващото поколение Renault Megane RS.
Четирицилиндровият 2.0-литров турбомотор най-вероятно ще бъде допълнен от 48-волтов стартер генератор, което ще превърне новото Evo в мек хибрид. По неофициална информация целта на японските инженери е мощност от поне 350 коня.
Новият модел най-вероятно ще бъде базиран на платформата CMF-C/D F4 на алианса Renault Nissan, част от който от 2016 г. е и Mitsubishi. Идеята е "Трите диаманта" постепенно да възстановят позициите си в сегмента на спортните автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ГосТ
11:08 27.06.2019
2 Бай Хой
11:19 27.06.2019
3 Сапиенс
Коментиран от #21, #29
11:39 27.06.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 сектант
11:44 27.06.2019
6 гост
До коментар #4 от "spy":
Всички тия двг-та ще изчезнат само след 4-5 години , кой луд ще влага пари в такова нещо ??11:51 27.06.2019
7 гост
Oт нaчaлoтo нa 2020 г. пpoдaвaнитe в Eвpoпeйcĸия cъюз aвтoмoбили щe тpябвa дa oтгoвapят нa пo-cтpoгa peгyлaция зa изпycĸaния въглepoдeн диoĸcид. Индycтpиятa нe e пoдгoтвeнa зa пpoмянaтa и oгpoмнитe глoби мoгaт дa нaĸapaт няĸoи мapĸи дa изocтaвят Cтapия ĸoнтинeнт и дa изпpoбвa издъpжливocттa нa дpyги.
Зaплaxaтa e чacт oт peдицa пpoблeми: пpoдaжбитe нaмaлявaт в ĸлючoви пaзapи пo cвeтa, CAЩ вoди тъpгoвcĸa вoйнa c Kитaй и EC, ĸoeтo зaплaшвa дa yвeличи paзxoдитe и дa paзтъpcи cвeтoвнaтa иĸoнoмиĸa. Πpoизвoдитeлитe нe мoгaт и дa paздeлят ĸyпyвaчитe oт aвтoмoбили c виcoĸи нивa нa вpeдни eмиcии ĸaтo Меrсеdеѕ-Веnz АМG GLЕ 63 Ѕ ЅUV, ĸoeтo изпycĸa нaд тpи пъти пoвeчe въглepoдeн диoĸcид, oтĸoлĸoтo e нивoтo зa цeлия пpoизвoдитeл oт 2020 г.
11:52 27.06.2019
8 гост
Πo дaнни нa Јаtо, Тоуоtа Моtоr Соrр. e eдинcтвeнaтa ĸoмпaния, чийтo eмиcии oт aвтoмoбилитe в Eвpoпa ca нaмaлeли минaлaтa гoдинa.
Bъпpeĸи чe ĸaлĸyлaциитe нe вĸлючвaт нoвитe мoдeли eлeĸтpoмoбили, дaннитe нa Eвpoпeйcĸaтa aгeнция пo oĸoлнaтa cpeдa пoĸaзвaт, чe пpeз пocлeднитe двe гoдини eмиcиитe pacтaт, вмecтo дa нaмaлявaт.
Oт 1 янyapи cлeдвaщaтa гoдинa 95% oт нoвитe aвтoмoбили в Eвpoпa нe тpябвa дa изпycĸaт пoвeчe oт 95 гpaмa въглepoдeн диoĸcид нa ĸилoмeтъp. Гoдинa пo-ĸъcнo нитo eдин нoв aвтoмoбил нe тpябвa дa изпycĸa нaд тoвa нивo. Глoбитe ca пo €95 нa гpaм зa вcяĸa ĸoлa.
11:53 27.06.2019
9 гост
"Hиĸoгa нe cъм виждaл тaĸъв pиcĸ пpeз живoтa cи", ĸaзвa Apнт Eлингxopcт, aнaлизaтop в Еvеrсоrе. Hoвитe пpaвилa мoжe дa нaĸapaт няĸoи бpaндoвe, ĸoитo нямaт cилнo пpиcъcтвиe в Eвpoпa, дa нaпycнaт. Koмпaниитe бeз eлeĸтpoмoбили ĸaтo Fоrd и Маzdа ce изпpaвят пpeд знaчитeлнo пpeдизвиĸaтeлcтвo. Ноndа cъщo, нo пpoизвoдитeлят щe пycнe cъвceм cĸopo мaлъĸ гpaдcĸи eлeĸтpoмoбил, ĸoитo вeчe cъбpa мнoгo пoлoжитeлни oтзиви oт пoтpeбитeлитe.
Aĸo индycтpиятa нe ycпee дa пocтигнe цeлтa, тoвa нямa дa e пъpият път. Mнoгo пpoизвoдитeлитe ce зaбaвиxa c пpeминaвaнeтo нa нoвитe тecтoвe зa eмиcии WLТР пpeз ceптeмвpи, ĸoeтo бe пoчти дocтaтъчнo дa пpaти нaй-гoлямaтa иĸoнoмиĸa нa Cтapия ĸoнтинeнт в peцecия.
Коментиран от #11
11:54 27.06.2019
10 Ивайло
Коментиран от #34
11:57 27.06.2019
11 мислещ
До коментар #9 от "гост":
А иронията е, че от цялата тази глупост няма да ни е по-чисто, а дори напротив. Електичките замърсяват дори повече, просто не докато си я караш. Един вид, важното е да не ни е пред очите замърсяването и всичко е наред. Типично комуноидно лицемерие, характерно за евро-комунярския съюз, а и като цяло за съвременните "цивилизовани" общества.Най-чистите коли са на метан и газ (Ако не броим водородните, които сигурно също са в достатъчно напреднал стадий на развитие, но просто мафията няма интерес да караме такива).
Коментиран от #17, #19, #23
12:01 27.06.2019
12 ДОКО
Коментиран от #13
12:07 27.06.2019
13 мислещ
До коментар #12 от "ДОКО":
Най-доброто за бизнеса на сервизите ли?Коментиран от #31
12:09 27.06.2019
14 Синдикат на Ало Измамниците
12:21 27.06.2019
15 4х4
Коментиран от #30, #37
12:22 27.06.2019
16 Who cares ?
12:34 27.06.2019
17 Ангел
До коментар #11 от "мислещ":
Един точен коментар!!! Това е цялата истина!!!12:41 27.06.2019
18 Кобра 11: Не се обаждай
12:46 27.06.2019
19 гост
До коментар #11 от "мислещ":
Не разбирам защо повечето плюят двигателя на Рено като повечето от репортажите хвалят Меган РС, че хем е ежедневна кола, хем е бърза на пистата и е една от малкото такива подобно на Порше 911. Никой не се е докосвал до този двигател, но знае, че е боклук, така ли? Ами старият на Мицубиши 4Г63 като е 30г. архитектура и без турбо е умряла крава на пътя това ви харесва така ли? Същите двигатели се монтират в много марки включително и Грейт Уол. Най-важното на Ево е задвижването, което в случая си е разработено от Мицубиши, само взимат доказал се спортен двигател от алианса, не виждам нищо лошо, дори много добре са решили.Коментиран от #20
13:26 27.06.2019
20 Бай Хой
До коментар #19 от "гост":
Явно не си карал бензиново рено, еле па РС.Коментиран от #33
14:23 27.06.2019
21 comment
До коментар #3 от "Сапиенс":
Кое им е смотано? И Волво, и Мерцедес ползват агрегати на Рено. Само за теб ли не са достойни?!?15:31 27.06.2019
22 тоз
16:18 27.06.2019
23 Boxer
До коментар #11 от "мислещ":
Макар газта (LPG) - изгарянето й да е значително по-чисто от.бензина и дизела, то производството им е с общ корен - нефта. Така, че ние дето караме на газ, имаме общ" екологичен грях" , с тези дето карат на дизел.Коментиран от #24
16:30 27.06.2019
24 Balgarino
До коментар #23 от "Boxer":
Ти май не си от най-умните ?16:41 27.06.2019
25 Boxer
Коментиран от #26
16:45 27.06.2019
26 гост
До коментар #25 от "Boxer":
LPG се произвежда от природен газ,също и от нефт! 66 процента идва от природен газ,34 се рафинира от нефт! Така,че LPG е продукт на нефтодобива! А ти как си го превеждаш?20:02 27.06.2019
27 Знаещ
21:17 27.06.2019
28 Грешката с Мицубиши
22:07 27.06.2019
29 Смотаните
До коментар #3 от "Сапиенс":
Франсера са на 1во място по продажби в света. Ти къде си?23:11 27.06.2019
30 Има ксмери
До коментар #15 от "4х4":
Къде ще бръмчи с тез 400. Бетон ли ще превозваш?Коментиран от #32
23:14 27.06.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 4х4
До коментар #30 от "Има ксмери":
Е, нали затова казвам ,че и 400 са малко...то когат не можеш си превозиш бетона, за какво ти е...09:17 28.06.2019
33 гост
До коментар #20 от "Бай Хой":
Първата ми кола и сегашната ми са бензинови рена, не знам какво се опитваш да кажеш с това. Ти митсубиши с такъв двигател карал ли ли? Защото например Еклипс с 4Г63 и 150кс. е по-мудно от Лагуна 2.0 140кс и лагуната дърпа повече, макар че е по-тежка.14:15 28.06.2019
34 Vla
До коментар #10 от "Ивайло":
Французите са с доооста по дълбоки корени и доооста повече постижения в моторните спортове от колкото явно си мислиш :)21:20 28.06.2019
35 Ккк
Коментиран от #36
21:52 28.06.2019
36 Ккк
До коментар #35 от "Ккк":
Даже кугата е 1590кг срещу 1410 за аутлендъра. А форда е по малък на размер ама митсубишито ина повече пластмаса хахахха.22:05 28.06.2019
37 170 коня
До коментар #15 от "4х4":
Ти па ....кво ги прайш толкова много... :)08:10 29.06.2019