6 796 60

Tesla обяви причините за пожара в Шанхай

Самозапалването на Model S в подземен паркинг на шанхайски мол през април е предизвикано от дефектен акумулаторен модул в предната част на електромобила, гласят заключенията на Tesla от приключилото разследване на инцидента, съобщава Reuters. Експертите на компанията не са открили неизправности в системата за управление на електрозахранването.

От Tesla не уточняват дали дефектът на модула се дължи на грешка при сглобяването му, или в него са били монтирани некачествени батерийни клетки. Въпреки това производителят е взел решение да обнови управляващия софтуер на блока за управление на зареждането и терморегулирането на Model S и Model X.

Видео от априлския пожар в Шанхай се появи в китайската социална мрежа Weibo. В клипа се вижда как изпод електромобила първо се появява дим, а след това "тѐслата" избухва в пламъци.

От компанията на Илон Мъск твърдят, че рискът от самозапалване на електромобил е 10 пъти по-малък, отколкото при бензинов автомобил. През февруари обаче при пожар на Model S след катастрофа в Маями загина човек. Огнеборците не успяха дълго време да потушат пламъците, а водачът остана блокиран в купето заради заключените врати, които трябвало да се отворят автоматично след удара.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.

Още по темата

  • Tesla се взриви в подземен паркинг (ВИДЕО)

    Tesla се взриви в подземен паркинг (ВИДЕО)

    Охранителна камера в паркинг в търговски център в китайския град Шанхай засне как Tesla Model S се самозапалва и след това експлодира. На кадрите се ...
    22.04.2019
    46 318
    124

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Гост

    45 45 Отговор
    Голям праз , пак е уникална кола.И нормалните коли се палят по пътищата.Никой не го коментира.За автомобилен производител на такава възраст ,колите са им страхотни.Промениха Света

    Коментиран от #5, #9, #12, #13, #16, #34

  • 2 Никой

    29 18 Отговор
    "През февруари обаче при пожар на Model S след катастрофа в Маями загина човек. " Много силен аргумент, браво! Никога не съм чувал за пожар при двг кола след катастрофа...

    Коментиран от #29

  • 3 Опа

    7 7 Отговор
    Къде са платените дрискачи? Натискат се в дупките си явно!
  • 4 Кристална топка

    12 25 Отговор
    И какво стана? Отново кристалната ми топка излезе права. Пожарът е бил следствие от произведените в Япония от panasonic клетки. Затова пожари стават само в tesla модел S и Тесла модел Х, но не и в Тесла модел 3, при която се ползват батерии произведени в гигафабриката на Тесла, по технология на Тесла, но с инвестиции и поточни линии от panasonic. Вероятно затова, от септември месец, вече всички модели на tesla ще ползват от тези батерии, което вече ще направи вероятността за запалване на електромобилите 100 пъти по-малка отколкото при бензиновите автомобили, а не само 10 пъти по-малка. Вероятно това е причината и за влошените напоследък взаимоотношения между panasonic и tesla

    Коментиран от #44

  • 5 Опа

    15 22 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Скоро света ще затрие тесла, като спрът да ги купуват!
  • 6 Реалист

    23 24 Отговор
    По-голяма простотия от това дърво Тесла няма.

    Коментиран от #7


  • 7 Иво

    21 13 Отговор

    До коментар #6 от "Реалист":

    Колко Тесли смени?

    Коментиран от #8, #10, #46

  • 8 Да да

    9 7 Отговор

    До коментар #7 от "Иво":

    Карал е Роудстър, С, Х и 3! Или ТДИ без ДПФ?
  • 9 Антистатик

    19 9 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Уникална, ти па виждал ли си я изобщо тая фуражомелка та си толко компетентен. Иначе да променили са света, са всички искат да копат кобалт и литиев карбонат. Страшно няма що. Сър поразгледай и други съвременни автомобили.

    Коментиран от #11

  • 10 Монофреза

    10 2 Отговор

    До коментар #7 от "Иво":

    А ти?
  • 11 Какво да гледам

    9 14 Отговор

    До коментар #9 от "Антистатик":

    Кои са тези други съвременни електромобили? Покажи ми един който да е с по-добри технически характеристики от Тесла модел 2012 година? За да те улесня, може да ми покажеш и някой, който ЩЕ се произвежда преди 2022-та година?

    Коментиран от #14, #19, #26

  • 12 До Гост

    9 6 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Това последното дето пожарникарите не са могли дълго време да загасят пожара и човека си отишъл заради несработила система за отблокиране на вратите си е човешка трагедия ,а не "Голям Праз"!А това,че промениха света е вярно,но на каква цена?100 бона нововнос и ти ще се промениш - не само света.

    Коментиран от #15

  • 13 Какво взимаш

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Дай насам
  • 14 СС6

    1 7 Отговор

    До коментар #11 от "Какво да гледам":

    Порше тайкън

    Коментиран от #17

  • 15 Цени на технологиите

    2 4 Отговор

    До коментар #12 от "До Гост":

    Телевизор QLED Smart Samsung, 75" (189 см), 75Q900R, 8K доставка до 3 дни 11.999лв. (- 11% ) 10.680 лв. Само преди 3-4 години, този струваше толкова Телевизор LG 65UK6300MLB, 65"(165.1 cm) 4K Ultra HD Smart LED TV, DVB-T2/C/S2, LAN, Wi-Fi, Bluetooth, 3x HDMI, 2x USB доставка до 3 дни 1.740 лв. (- 17% ) 1.428 лв След още толкова време, 8к телевизор 100 инча ще струва 1500лв
  • 16 Алфа Ромео

    15 8 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Бе аз не съм чувал за кола с ДВГ да стои паркирана неработеща и да се възпламени, тва нещо може ти подпали къщата ако е в гаража ти.

    Коментиран от #22, #23, #24

  • 17 Ха-ха-ха

    5 3 Отговор

    До коментар #14 от "СС6":

    Първо Порше тайкАн ще излезе най-рано 2020-та година, ще е голям колкото модел 3, но въпреки това, ще тежи само 200 килограма по-малко от Тесла модел S 2012 г. Въпреки това ще е по-бавен от нея, ще е по-бавен и от Тесла модел 3. Ще изминава по-малко километри от Тесла модел S 2012 година, ще има по-ниска максимална скорост от всички тесли, въпреки че е porsche. За този срам ли говориш? Има само една характеристика която заслужава поклон пред porsche. Това е скоростта на зареждане. Това въобще не е за подценяване, но някак очакванията от едно porsche са, да е нещо повече като технически характеристики от 7-местен семеен електромобил произведен преди десетина години.
  • 18 Пешо

    9 4 Отговор
    Стига вече с тези ярмомелки "Тесла", факт е, че са боклуци.
  • 19 Зомби с квадратно чело

    3 5 Отговор

    До коментар #11 от "Какво да гледам":

    Хюндай и Киа всичките им електрички имат параметри около днешните ТЕСЛИ на изминати километри или км/квч. Яагуар също. Тесла единственото което направи е да сложи Ли-йон батерия в колата. Провери колко пъти след появата на нова батерия електричките са възкръсвали, нищо ново под слънцето.

    Коментиран от #20

  • 20 А ти какво очакваш? Чудеса и вълшебства?

    6 3 Отговор

    До коментар #19 от "Зомби с квадратно чело":

    Няма какво да се подобрява повече в разхода на енергия за изминат километър, защото КПД на цялата система от батерията до колелата е над 80%. С други думи, останали са да се подобряват някакви 20% и това е. Знаеш ли колко е КПД на оловно-киселинния акумулатор при същото натоварване? Под 50%. Досега не е имало Възраждане на електромобилите, защото предишните батерии не са позволявали дори доближаване до удобствата на бензиновите автомобили, да не говорим за характеристиките. В момента, удобствата почти са изравнени, остава да се изравнят и цените за да се зачеркнат от историята бензиновите автомобили и да станат бутикови прищявки без грам практическа стойност.
  • 21 Егати сравнението

    6 4 Отговор
    Да беше добавил, че Тесла няма - повече гуми от конкуренцията -повече волани -повече седалки (...а, и повече има) Забрави обаче да споменеш, че Тесла с тегло 2,5 тона и огромни размери, ускоряваща за 2,5сек. до 100км/ч със своите 700 коня, харчи колкото малолитражките на конкурентите, които имат да хранят 500 броя конски гърла по-малко и ускоряват до 100 за повече време, отколкото Тесла до 200. Те дори нямат време до 200, защото не могат да вдигнат толкова, а ти си тръгнал да ги сравняваш. Малката Тесла вдига над 260км/ч. Дай конкуренция на това? Защо не попита по колко харчат на конска сила конкурентите за изминаване на 100км?

    Коментиран от #31

  • 22 Е па таково животно нема

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "Алфа Ромео":

    И ти като шопа пред клетката ма жирафа! 21 юни 2019 14:18 Автор: Дарик Добрич / Дарик Добрич - архив Лек автомобил „Ситроен Берлинго“ изгоря в Добрич, съобщават от полицията. Инцидентът станал тази нощ. Сигнал е подаден в 2.30 часа на тел. 112. Автомобилът се намирал в квартал „Балик“. Пожарът е загасен от служители на Регионална дирекция ПБЗН Добрич. Извършен е оглед, от който става ясно, че е напълно изгорял двигателен отсек и купе, а съседният паркиран автомобил „Опел Корса“ е с обгорял преден десен калник и гума. Установено е, че причината за пожара е техническа неизправност на автомобила. Образувано е досъдебно производство.
  • 23 Е па таково животно нема

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "Алфа Ромео":

    И в движение горят! Ето новина от вчера! Автомобил се запали в движение край "Джъмбо" Автор: Георги Кирилов 08:57 / 28.06.2019 Коментари (0) 1438 © Burgas24.bg Автомобил се е запалил в движение вчера на изхода към магистрала "Тракия" в близост до "Джъмбо", информира читател на Burgas24.bg. Движението в участъка след инцидента е било затруднено. Няма пострадали при произшествието. Най-вероятната причина за възникването на инцидента е техническа неизправност.
  • 24 И дизелите горят като факли

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "Алфа Ромео":

    Последно и спирам,защото само за последната седмица се оказва, че само в България са изгорели над 10 автомобила и на никой не му прави впечатление! А когато се запали една Тесла някъде по света, тук се прави трагедия! 27 юни 2019, 12:10 1 коментара 5359 Кола изгоря в Източното / Новини от Казанлък Кола изгоря само преди минути. Дизелов автомобил "Пежо" 307 се е запалил в движение, като предната част е изгоряла напълно. Инцидентът се е случил на спирката срещу магазин "Изток". В колата е пътувал само шофьорът и той не е пострадал. На място веднага пристигнаха екипите на Пожарната, които потушиха огъня. Причините за избухналия пожар ще се изясняват. За момента съмненията са за късо съединение.

    Коментиран от #32, #33

  • 25 Ъглов

    0 3 Отговор
    Самолет проблем, човек да ухапе куче, Тесла да сгафи!Ето това са новини.
  • 26 Гледай хоризонта

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "Какво да гледам":

    Сигурен съм, че нищо не разбираш от технически характеристики. Така, че не давай примери. Щом рекламираш кола като от анимационен филм..... Гледай хоризонта. Има един детски филм колите. Там я има твойта фуражомелка.

    Коментиран от #27

  • 27 Ти дай примера

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Гледай хоризонта":

    Така да бъде! Нека не разбирам! Хайде ти като разбираш, кажи кои са тези по-добри електромобили и по кои технически характеристики са по-добри от Тесла?
  • 28 Нека да бъде

    2 2 Отговор
    Кой говори за електробарутарници. Ти каква имаш? Анимационна кола?
  • 29 Майка ти

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Никой":

    Колате е с електрически двигател бе
  • 30 Букова глава

    1 1 Отговор
    Язък за Аудито паркирано до Теслата,и то е изгоряло сигурно!
  • 31 Зомби с квадратно чело

    2 4 Отговор

    До коментар #21 от "Егати сравнението":

    Вдигала над 260 км/ч ама къде в гробището ли??? Промиването на мозъци продължава с пълна сила, а аз имам пък кола със портативна химическа тоалетна. Абсолютно съм отвратен от промяната на концепцията за един по-чист свят с това как можеш да изпревариш майка с деца в корса на светофара и да се забиеш в група ученици на автобусната спирка.
  • 32 Лъки

    3 4 Отговор

    До коментар #24 от "И дизелите горят като факли":

    Доста нелепо твърдение, все пак колите които спомена са на около 15 години "нов внос", хората просто не ги поддържат както трябва, а колите на Тесла нямат 1 година и почват да горят като факли.

    Коментиран от #36

  • 33 Зомби с квадратно чело

    2 3 Отговор

    До коментар #24 от "И дизелите горят като факли":

    Ако се опитваш да кажеш че всичко гори да така е. Обаче правилно си написал съмнения за късо. Ако разглобиш съвременният автоможил ще се хванеш за главата колко линейни метра кабел има!!!!!! Ако обаче разгледаш запалвания причинени от нафта (щото пишеш за дизели) те клонят към нула макар че не се изключени фрапиращи дефекти ил тотално неглежиране да ти тече от някъде и ти да не видиш петната под колата. Иначе може и да се прекалява малко с тези новини, но това е за всичко свързано с ТЕСЛА, защото зомбирането трябва да продължава, да се говори нещо за нея, дори кам имала режим за пърдене и т.н.

    Коментиран от #35

  • 34 Хайл

    0 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Нищо не разбираш,а на закостенял мозък не се обяснява НИЩО,просто е загуба на време
  • 35 Заравяш квадратно чело в пясъка

    3 0 Отговор

    До коментар #33 от "Зомби с квадратно чело":

    ...като щраусите. Само през последната седмица, пожарите станали по различни причини от късо съединение са няколко. ВСИЧКИ горива се палят от единствена искра, когато попаднат върху нагорещените части на двигателя, а върху колекторите могат да е запалят и без искра. Ето пример: Затварят пътя за Созопол заради катастрофа с пожар публикувано на 24.06.19 в 16:00 Автор: БНР Бургас Кола и микробус с хранителни стоки пламнаха след катастрофа. Тя е станала около 15.30 ч. на пътя Бургас - Созопол, непосредствено след кв. Крайморие. От пресцентъра на ОД на МВР Бургас информират, че лекият автомобил е бил с метанова уредба. Пламъците са обхванали и двете превозни средства. За ограничаване на инцидента участват огнеборци, пътни полицаи и служители от четвърто РУ. Няма пострадали при инцидента. Пътят за Созопол е бъде временно затворен, като преминаването ще бъде отклонено през с. Маринка - Ясна Поляна - Приморско.

    Коментиран от #37

  • 36 Когато фактите говорят

    3 3 Отговор

    До коментар #32 от "Лъки":

    ... и Боговете мълчат, само Лъки продължава да повтаря опорни точки в несвяст. вярвайки че ако повтори една лъжа 100 пъти, тя ще стане истина. Не ми трябва да се ровя много назад във времето, за да ти търся доказателства. Само за последните 24 часа само в България изгоря чисто нов автомобил: Извънредно! Врачанин едва не изгоря в своя джип, никой не спря да му помогне /снимки/ 29.06.2019, 13:16 часа 7753 0 Извънредно! Врачанин едва не изгоря в своя джип, никой не спря да му помогне /снимки/ Популярен врачански бизнесмен едва не изгоря в своя джип, научи ексклузивно агенция BulNews. Мъжът е пътувал вчера с лизинговия си „Рейндж Ровър“ по подбалканския път, когато внезапно в района на Петолъчката купето се напълнило с дим. Шофьорът, който желае анонимност, едва успял за отбие от пътя и бързо излязъл от джипа. Веднага след това ЧИСТО НОВОТО возило избухнало в пламъци. Докато той звънял на тел.112 за помощ, при него не спрял нито един колега, който да му предложи помощ. След близо 30-минути на мястото на инцидента пристигнала пожарна, но от джипа били останали само ламарините. По първоначална информация причина за пожара е късо съединение в ел. инсталацията автомобила, но тепърва експертиза ще доказва дали е така.

    Коментиран от #39

  • 37 Зомби с квадратно чело

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Заравяш квадратно чело в пясъка":

    Зомби многоъгълно, след катастрофа всичко може да се запали. Теслата не може ли да се запали след катастрофа?? Ти прочете ли статията за какво става дума????

    Коментиран от #38

  • 38 знаещ

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "Зомби с квадратно чело":

    Абе,зомби прочети коментар 36 и си намери статията със снимките в нета! Нов Рейндж Ровър е изгорял,каква катастрофа сънуваш!

    Коментиран от #40

  • 39 Зомби с квадратно чело

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "Когато фактите говорят":

    ХаХа отново късо съединение в електрическата инсталация. А ТЕСЛАТА очевидно няма такава????? Ти прочете ли статията от къде идва пожара в Теслата?? А прочете ли това как вратите не са се отворили, абсолютно НЕДОПУСТИМО за съвременен автомобил да не можеш механически да отвориш вратата ако не е деформирана!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Хайде сега удряй главата в земята щото няма ка да проумееш и без това какво съм ти написал.
  • 40 Зомби с квадратно чело

    1 2 Отговор

    До коментар #38 от "знаещ":

    А от какво е изгорял, ти прочете ли къде е тръгнал пожарът? Дали е в горивната система??? Хайде блъскай главата в земята и лягай да спиш после.

    Коментиран от #41

  • 41 знаещ

    2 0 Отговор

    До коментар #40 от "Зомби с квадратно чело":

    Абе,ти нормален ли си? Има ли значение от какво е пожара,дали от късо съединение или от друго? Ти виждал ли си кола,без електроника и без кабели? ДВГ не гори,защото е едно желязо,естествено че гори ел.инсталацията,от там тръгва огъня и какво?

    Коментиран от #42

  • 42 Зомби с квадратно чело

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "знаещ":

    Що не си извадиш зомбираната глава от задника и да прочетеш статията????? Тесла казва че риска от самозапалване е 10 пъти по-малък отколкото ДВГ. Какво ми даваш за пример инсталации еднакви за двата автомобила???? Ти или бавно загряваш или си такъв по реждение. Прочети ли какво се е запалило в Теслата????? Намери ли го вътре в твоята 30 годишна щайга?????

    Коментиран от #49

  • 43 Бачо Киро

    3 0 Отговор
    Колата е стопена, но батерия била причината, не системите, дето ...се изпарили... Лошо няма, случва се, но ебахти съчиненията... Колкото до тесла 10 пъти по-малка вероятност да се запали? Друг път .... За километрите които са в твърдението на Мъск молите на тесла са МНОГО по-малко съпоставено с всички останали, което в крайна сметка излизаше 20:1 по-вероятно да се запали Тесла. Отделно ДВГ не се палят стоейки на паркинга... Както казах - няма лошо, нови технологии, нови пречки, но тази безмозъчна реклама и лигавене с тея тесли е отвъд всякаква граница ...
  • 44 Реалист

    0 4 Отговор

    До коментар #4 от "Кристална топка":

    Топката може да я хвърлиш през прозореца - при този тип батерии електролита който е вътре в батерията се пали и гори. Без значение къде се произвеждат, за сега това е оптималната технология. Тесла са с най-доброто охлаждане на батерийния блок. Новата технология която ще замени тази е на суперкондензаторите където НЯМА ЕЛЕКТРОЛИТНА ТЕЧНОСТ в елемента и този риск не съществува. Електричките са бъдещето - тази година Фолкса започват да произвеждат собствени батерии и имат планове за 200-300 000 автомобила изцяло на електричество.

    Коментиран от #45, #48

  • 45 Кристална топка

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "Реалист":

    По улиците вече се движат повече Тесла модел 3, отколкото Тесла модел S a tesla model x взети заедно. Да си чул за запалена Тесла модел 3, въпреки жестоките катастрофи с тях? Технологиите на батериите не са същите. Само ти така си мислиш. Само по химичен състав има десетки различни литиево-йонни батерии. Примерно в батериите на Тесла модел 3 почти няма кобалт. Твърдите батерии за които говориш, също са литиево-йонни, а не суперкондензатори. А това за плановете на производство на Фолксваген, ако не беше толкова трагично, щеше да е смешно. Най-големия автопроизводител в света ИМАЛ ПЛАНОВЕ, след пет шест години, да произвежда по-малко електромобили, отколкото Тесла произведен миналата година. Още догодина, само гигафабриката в Китай ще произведе повече за китайския пазар. Tesla има планове само този месец, да продаде над 33 хиляди автомобила само в Щатите, а ти говориш за ПЛАНОВЕ ЗА СЛЕД ГОДИНИ, volkswagen да продава по 20 хиляди електромобила месечно от всички марки и модели взети заедно и то в цял свят. Смяташ ли че това е повод за гордост с което да хвалиш volkswagen?

    Коментиран от #47

  • 46 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Иво":

    Ако имаш повече тесли дай една че се счупи моята а имам дърва за дялане
  • 47 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Кристална топка":

    Ко ми фалиш тия електрокари-спряла се пали,в движение също,при пожар след катастрофа никой няма да те гаси че ще го удари тока...и кво излиза-много по-опасни от нормалните коли

    Коментиран от #50

  • 48 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "Реалист":

    И преди 120 г са били пак бъдеще,днес пак бъдеще,а кога ще са реално безопасни-от производството до зареждането всичко е от отровата,най-голямата отрова...химии,киселини,СО при производството на ток за зареждането...всичко е по-опасно от бензина и дизела

    Коментиран от #51

  • 49 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Зомби с квадратно чело":

    Тесла ти казали че колите им не се палели-а що горят по пътища и гаражи...аз ти казвам че ядрената бомба е безопасна
  • 50 Хайде стига предразсъдъци

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Хайл":

    Нека погледнем фактите. В една от жестоките катастрофи с Тесла модел 3, за които споменах по-горе, се блъснаха челно с друг автомобил, който се запали и изгоря. Шофьора получи жестоки травми от удара и не оцеля до болницата. Шофьора на Теслата след удара слезе от автомобила и го обиколи да огледа щетите и да се обади на 911. Я кажи сега отново кой автомобил е по-опасен? Ама говори с факти, а не с опорни точки.

    Коментиран от #52

  • 51 Хайде стига предразсъдъци

    1 1 Отговор

    До коментар #48 от "Хайл":

    Хайде пак малко факти. 1.Само миналата седмица в България са се самозапалили два паркирани автомобила. 2. 90% от пожарите започват от електрическата инсталация, но след това се разпалват от горивото и смазочните течности като в повечето случаи гори двигателния отсек а после пожарът преминава в купето. При електромобилите няма нито горива нито смазочни течности в двигателния отсек защото няма двигателен отсек. На негово място има багажници. В повечето случаи на запалване на електромобили, пожара си остава отвън, защото батерията е под автомобила. Гори с толкова малка интензивност, че дори гумите остават здрави в повечето случай. 3. за производството на всеки литър гориво са необходими 3 киловатчаса електроенергия. Това дори преди да е влезнал в резервоара, отделно се отделят вредни вещества за транспорта на нефта и готовите продукти. Не ми обяснявай колко часа е производството на бензин и дизел, а после тяхното горене. Електромобила може да се зарежда от слънце и вятър през по-голямата част от годината, като в същото време помага да се намали използването на въглищни централи дори за останалите потребители на електроенергия.

    Коментиран от #54, #55

  • 52 Гунчо

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "Хайде стига предразсъдъци":

    А в друг случай пък се блъсна ЗЛ с Тротонетка, познай какво стана???? В трети пък Хамер със Корса пак познай какво стана и т.н. Прочете ли за вратите или се правиш на разсеян???

  • 53 Човека

    2 1 Отговор
    Не разбирам как от една тъпа статиика се заформи такъв лют спор. На бас, че нито един от вас не притежава миксер камо ли тесла. Докато дойде време да са масови, което се съмнявам на повечето от вас ще им трябват бастуни не коли. До тогава лъскайте старите кошове и им се радвайте, щото да не измислят па някое ново гориво и да се окаже, че електричките са за музея.
  • 54 Хайл

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "Хайде стига предразсъдъци":

    Ето ти още малко факти-при примерно 500 милиона коли с двг са се запалили 100 000,а при 100 000 тесли са се запалили 1000 та в % отношение какво говори? Друго-при 1000 катастрофи с коли с двг се запалват примерно 10,при 100 катастрофи с тесла се палят 10-кво стана? Теслата няма ел инсталация и не може да даде на късо ли??? Не ставай смешен или при тесла не може да направи късо а само дълго съединение😁😁😁 няма толкова произведени тесли за да правиш %сравнения.пък и сигурен ли си че всяка авария с тесла са ти я казали лично на теб? Аз ти казвам-ядрената бомба не е опасна за човека-вярваш ли ми

    Коментиран от #57

  • 55 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #51 от "Хайде стига предразсъдъци":

    Знаеш ли колко и какви материали се използват за направата на батерията на теслата-тежки метали,киселини...или щом е за тесла е в градината отгледана? Соларните панели и те ли са градински,вятърните турбини или вецовете от къде са дошли-нали са произведени от хората с енергия замърсяваща природата,нито им знаеш технологията на производство нито нищо...така че не говори неща които не са ти ясни и само едно и също да дъвчеш-били еко били природосъпбразни-дрън дрън

    Коментиран от #56

  • 56 Дрън-дрън

    0 2 Отговор

    До коментар #55 от "Хайл":

    Един фотоволтаик, ако се произведе с енергия от ТЕЦ, след 2 години изчиства въглеродния си отпечатък, защото вече е произвел енергията нужна за производството си, а има гаранция 25 години. Това е всеизвестно. Ако си инсталираш 50 кв.м. фотоволтаици на покрива, ще произвеждат по поне 12 000квчшгодишно и спестяваш по 12 тона въглероден диоксид. Всяка година ще изчистваш въглеродния отпечатък за производството на една Тесла. Пак всеизвестен и лесен за смятане ФАКТ. 12 мегаватчаса осигуряват 60 000км годишен пробег на 2,5 тонен електромобил 700 коня. Нещо да кажеш за тези ФАКТИ?
  • 57 Не ти вярвам, защото лъжеш нагло

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "Хайл":

    10+ милиона пожара, 19 000 смъртни случая и 70 000 травми от автомобили с вътрешно горене 22 юли, 2018 г. от Джейк Ричардсън Според Националната асоциация за противопожарна защита (NFPA) , над 10 милиона пожара на пътни превозни средства са причинили около 19 000 смъртни случая и над 70 000 наранявания в САЩ от 1980 до 2015 г. Според NFPA, превозно средство на магистрала е „всяко превозно средство, предназначено да работи нормално по магистрали, като автомобили, мотоциклети, автобуси, камиони и ремаркета.” Добрата новина за данните е, че пожарите от магистралите намаляват от 1980 г. насам , която беше пикова година при 456 000 пожара. Тогава е имало около 100 милиона автомобила в САЩ. Сега има около 1 милион електромобила, но само 20 пожара за последните 5 години. ХАЙДЕ СМЯТАЙ ОТНОВО С ИСТИНСКИТЕ ЦИФРИ!
  • 58 Ивайло

    0 0 Отговор
    Тия тесли са като едни джихадисти мъченици - мине се не мине време и хоп - някоя се самозапали!!! Да не дава господ тесла да паркира до колата ти!!! :)))
  • 59 Пешо от панелката

    0 0 Отговор
    По интересна статистика е какви са пожарите и как са приключили, защото много от ДВГ пожарите могат бързо да бъдат загасени с обикновен пожарогасител, докато клипчетата с горящи Тесли са доста стряскащи.
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.