Неприятен инцидент помрачи състезателния уикенд на пистата Red Bull Ring в Австрия. По време на демонстрационна обиколка се запали McLaren Senna, зад волана на който седеше бившият пилот от Формула 1 Герхард Бергер.
Зрители са заснели как обгърнатия в дим суперавтомобил се опитва да стигне до боксовете, а изпод задницата му излизат огнени езици. Представители на McLaren са потвърдили, че знаят за инцидента, но отказват да коментират преди да са получили по-подробна информация.
Another Senna that just caught fire in Austria 😶 pic.twitter.com/1scHjrXXZV
— Earl Karanja (@Earlsimxx) 30 юни 2019 г.
Това е второто подобно самозапалване на Senna. През януари влогърът Salomondrin засне как гори "макларънът" му, купен само преди 11 дни.
Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #3, #4, #9
11:49 01.07.2019
2 сектант
11:49 01.07.2019
3 Бачо Киро
До коментар #1 от "гост":
На място само твоите любими тесли го могат. Не си купувай Сена и си ок, нямаш ядове. Джетата ти няма се запали, спокойно...Коментиран от #5
11:52 01.07.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 гост
До коментар #3 от "Бачо Киро":
Първо нямам и никога не съм имал , нито някога ще имам каквото и да е , произведено от ВАГ !!!! Второ за твое съжаление дори в България има СТОТИЦИ документирани случаи на самозапалване на място и познай или са от късо съединение , или от изтичане на гориво , хаххахахахх !!!! Тоест възможните причини в сравнение с елктромобил са поне 100 % повече , честито !! Остава да измислиш петролка без елинсталация , та да изравниш шансовете , хаххахаха!!!Коментиран от #6, #10
12:04 01.07.2019
6 гост
До коментар #5 от "гост":
Добави и случаите с газови уредби и катастрофи и картинката става плачевна. Палят се и си горят много добре. При тесла се случва, но хората имат минути, за да излязат и да се отдалечат, да гасенето им е трудно, но инак не са толкова опасни колкото повечето хора си ги представят.12:12 01.07.2019
7 Driving Homosexual Pleasure
12:59 01.07.2019
8 1234
13:14 01.07.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Хайл
До коментар #5 от "гост":
Теслата от какво се пали? От дълго съединение ли ? Теслата има толкова много жици и кабели и връзки че не и трябва гориво или масло да се самозапали 😁😁😁😁 смешен си с тази тесла...кога ще си купиш тесла не знам но явно ще е някоя която е с загинали батерии и струва 500 € 😁😁😁😁Коментиран от #11, #18
14:38 01.07.2019
11 Ха-ха-ха, пак лъжеш манипулативно
До коментар #10 от "Хайл":
Когато германските инженери разглобили Тесла модел 3, не могли да повярват колко просто е направено всичко и как има десет пъти по-малко кабели от техните автомобили. Сещаш ли се само в шофьорската врата колко кабели има твоя автомобил? Сещаш ли се колко копчета има и до всеки от тях поне два кабела, а в някои случаи по 20? Само до двигателя, който се нагрява до стотици градуси, знаеш ли колко кабели ходят? Освен нагряването, вибрациите също им разказват играта на изолацията и създават предпоставки за пожар. При Тесла не се палят кабели, обикновено се палят японските клетки произведени от Панасоник. При Тесла модел 3 клетките са проектирани от Тесла, а не от panasonic и засега няма нито един пожар с предизвикан от тях. Нито е невъзможно, нито малко вероятно да се запалят някога, но е факт, че засега се държат много добре откъм пожаробезопасност.Коментиран от #12
15:40 01.07.2019
12 Хайл
До коментар #11 от "Ха-ха-ха, пак лъжеш манипулативно":
Ти колко тесли си разглобил та плямпаш едно и също? Немците нямат инжинери с акъла си от 20 г,а двигателя на колите се нагрява не със стотици а с хиляди градуси...теслата се пали както си седи от дълги съединения,от къси направо гърми...21:00 01.07.2019
13 бмв
Коментиран от #14
21:10 01.07.2019
14 бегачка
До коментар #13 от "бмв":
Ако само джендъри ги караха,в България би трябвало да има най-много Тесли!21:21 01.07.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 незнайко
00:27 02.07.2019
17 До тесларастите
00:47 02.07.2019
18 Реалист
До коментар #10 от "Хайл":
Има инфо за теслата - палят се заради нагряване на батериите при които електролита който е запалим при около 40грд се запалва. След което следва верижна реакция вътре в блока. Има статистика, не спорете - електричките са около 10 пъти по-малко вероятни за запалване от двг-татаКоментиран от #19
13:00 02.07.2019
19 Хайл
До коментар #18 от "Реалист":
Когато произведат толкова коли колкото са с двг ще си промениш мнението...при другите коли също има акомулатор и в повечето случаи е до ДВИГАТЕЛЯ НА ЖЕГАТА-90°С средно и не се ПАЛИ,така че не казвай неща в които не си убеден,а гледаш какво са "казали" инжинерите-ми те за фолксвагена казваха,че е евро много а се оказа евро хич 😉 много не вярвай на производители търсещи реализация на стоката...00:02 03.07.2019