3 510 19

Запали се още един McLaren Senna

Неприятен инцидент помрачи състезателния уикенд на пистата Red Bull Ring в Австрия. По време на демонстрационна обиколка се запали McLaren Senna, зад волана на който седеше бившият пилот от Формула 1 Герхард Бергер.

Зрители са заснели как обгърнатия в дим суперавтомобил се опитва да стигне до боксовете, а изпод задницата му излизат огнени езици. Представители на McLaren са потвърдили, че знаят за инцидента, но отказват да коментират преди да са получили по-подробна информация.

Another Senna that just caught fire in Austria 😶 pic.twitter.com/1scHjrXXZV

— Earl Karanja (@Earlsimxx) 30 юни 2019 г.

Това е второто подобно самозапалване на Senna. През януари влогърът Salomondrin засне как гори "макларънът" му, купен само преди 11 дни.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.

Още по темата

  • Още един McLaren Senna по-малко

    Още един McLaren Senna по-малко

    Ограниченият на 500 бройки тираж на McLaren Senna продължава да намалява с бързи темпове. Известният автомобилен блогър Salomondrin успя да се ...
    13.01.2019
    8 071
    14

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 гост

    18 26 Отговор
    Ооо , не , манипулация и измишльотина !!! Петролките никога не са самозапалват , нито в движение , нито на място , хахаххахаххахахх !!!!!

    Коментиран от #3, #4, #9

  • 2 сектант

    16 4 Отговор
    еми той за това се казва сена
  • 3 Бачо Киро

    14 11 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    На място само твоите любими тесли го могат. Не си купувай Сена и си ок, нямаш ядове. Джетата ти няма се запали, спокойно...

    Коментиран от #5

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор

  • 5 гост

    9 12 Отговор

    До коментар #3 от "Бачо Киро":

    Първо нямам и никога не съм имал , нито някога ще имам каквото и да е , произведено от ВАГ !!!! Второ за твое съжаление дори в България има СТОТИЦИ документирани случаи на самозапалване на място и познай или са от късо съединение , или от изтичане на гориво , хаххахахахх !!!! Тоест възможните причини в сравнение с елктромобил са поне 100 % повече , честито !! Остава да измислиш петролка без елинсталация , та да изравниш шансовете , хаххахаха!!!

    Коментиран от #6, #10

  • 6 гост

    5 12 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Добави и случаите с газови уредби и катастрофи и картинката става плачевна. Палят се и си горят много добре. При тесла се случва, но хората имат минути, за да излязат и да се отдалечат, да гасенето им е трудно, но инак не са толкова опасни колкото повечето хора си ги представят.

  • 7 Driving Homosexual Pleasure

    5 4 Отговор
    Преправили са ДВГ-то на ток. Аз друго обяснение нямам.
  • 8 1234

    5 1 Отговор
    Колко острова се пълни маймуни толкова колите ще се палят по често и не само. Преди произведено в англия беше гаранция за нещо, сега е по ското проблем... Същото като с ламборджинитата. И те се палят отзат. Избиват маслени или бензинови пръстени върху горещ двигател. Какво да стане друго. Лош инженеринг, лоща сглобка
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 Хайл

    7 4 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Теслата от какво се пали? От дълго съединение ли ? Теслата има толкова много жици и кабели и връзки че не и трябва гориво или масло да се самозапали 😁😁😁😁 смешен си с тази тесла...кога ще си купиш тесла не знам но явно ще е някоя която е с загинали батерии и струва 500 € 😁😁😁😁

    Коментиран от #11, #18

  • 11 Ха-ха-ха, пак лъжеш манипулативно

    5 6 Отговор

    До коментар #10 от "Хайл":

    Когато германските инженери разглобили Тесла модел 3, не могли да повярват колко просто е направено всичко и как има десет пъти по-малко кабели от техните автомобили. Сещаш ли се само в шофьорската врата колко кабели има твоя автомобил? Сещаш ли се колко копчета има и до всеки от тях поне два кабела, а в някои случаи по 20? Само до двигателя, който се нагрява до стотици градуси, знаеш ли колко кабели ходят? Освен нагряването, вибрациите също им разказват играта на изолацията и създават предпоставки за пожар. При Тесла не се палят кабели, обикновено се палят японските клетки произведени от Панасоник. При Тесла модел 3 клетките са проектирани от Тесла, а не от panasonic и засега няма нито един пожар с предизвикан от тях. Нито е невъзможно, нито малко вероятно да се запалят някога, но е факт, че засега се държат много добре откъм пожаробезопасност.

    Коментиран от #12

  • 12 Хайл

    4 2 Отговор

    До коментар #11 от "Ха-ха-ха, пак лъжеш манипулативно":

    Ти колко тесли си разглобил та плямпаш едно и също? Немците нямат инжинери с акъла си от 20 г,а двигателя на колите се нагрява не със стотици а с хиляди градуси...теслата се пали както си седи от дълги съединения,от къси направо гърми...
  • 13 бмв

    6 4 Отговор
    Електрички всеки знае ,че карат само джендърите.Мъжете караме чипосан дизел без катализатор , за да може задния да вижда кога даваш газ.

    Коментиран от #14

  • 14 бегачка

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "бмв":

    Ако само джендъри ги караха,в България би трябвало да има най-много Тесли!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор

  • 16 незнайко

    1 0 Отговор
    МНОГО ИЗКУСТВЕНА МАТЕРИЯ КОЯТО ГОРИ КАТО ЗА ПОСЛЕДНО !!! КАЗВА СЕ КАРБОН !!!
  • 17 До тесларастите

    6 2 Отговор
    Тесларасти, не се радвайте на чуждото нещастие, че ще ви стигне и вас, двойно и тройно.
  • 18 Реалист

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "Хайл":

    Има инфо за теслата - палят се заради нагряване на батериите при които електролита който е запалим при около 40грд се запалва. След което следва верижна реакция вътре в блока. Има статистика, не спорете - електричките са около 10 пъти по-малко вероятни за запалване от двг-тата

    Коментиран от #19

  • 19 Хайл

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Реалист":

    Когато произведат толкова коли колкото са с двг ще си промениш мнението...при другите коли също има акомулатор и в повечето случаи е до ДВИГАТЕЛЯ НА ЖЕГАТА-90°С средно и не се ПАЛИ,така че не казвай неща в които не си убеден,а гледаш какво са "казали" инжинерите-ми те за фолксвагена казваха,че е евро много а се оказа евро хич 😉 много не вярвай на производители търсещи реализация на стоката...

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.