Last news in Fakti

2 Юли, 2019 14:05 6 486 30

Стана ясна мощността на Honda e

  • honda-
  • honda e-
  • електромобил

Honda разкри поредната порция подробности за първия си сериен електромобил. Градският хечбек, наречен просто "е", ще се оборудва със 110-киловатов (150 к.с.) електромотор с въртящ момент 300 Нм.

Батерията на автомобилчето има капацитет 35.5 кВтч. Акумулаторният блок с течно охлаждане се зарежда на 80% за половин час, а автономният пробег е около 200 км.

Динамичните характеристики засега не са известни. Според британското сп. Autocar обаче Honda e ускорява от 0 до 97 км/ч за малко повече от 8 секунди.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 16 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чусесен

    40 8 Отговор
    градски самолет.
  • 2 Напомня ми

    21 13 Отговор
    Напомня ми на Застава ... явно еволюцията копира много от съседите )

    Коментиран от #30

  • 3 4х4

    15 3 Отговор
    До сега търсехме начин да си увеличим мощността на автомобила, без да мислим за разхода.
    С тази Хонда най-вероятно ще искаме да намалим мощността с цел по-голям пробег, но не съм сигурен дали ще е възможно.
  • 4 АзА

    27 3 Отговор
    Страхотен градски, а колко ли струва?

    Коментиран от #6, #27

  • 5 дрт прч

    9 6 Отговор
    КАТО ГО ГЛЕДАМ, МАЙ И ВНУЧЕТО ЩЕ МОЖЕ ДА ГО КАРА

    Коментиран от #21

  • 6 333

    11 5 Отговор

    До коментар #4 от "АзА":

    Вероятно ще струва колкото Zoe, и то новият модел, който по това време ще е вече с 60kWh батерия.
  • 7 Дянков с пицата

    5 2 Отговор
    А ценицата ще бива ли?
  • 8 Няма да е евтина!

    26 0 Отговор
    Евтина Хонда за Европа няма...
  • 9 гост

    14 8 Отговор
    Ами то ще излезе голяма ламя щом с 35кв минава само 200км. За такива размери и ниско тегло разход от над 12-13кв е много, а той излиза 18кв. Сега остава само цената да дадат и ако е над 30х.евро направо да го пращат в музея.
  • 10 яшиоажг

    11 3 Отговор
    Хич даже не се надайте на "хубава" цена. Още преди месеци имаше новина, че въпросната "Хонда е" няма да е евтина и ще е в някаква ограничена серия (за ценители). С други думи, въпросната кола я по-скоро пълнеж за вестикарски и брошурни страници, отколкото нещо практическо.
  • 11 Teslarasti

    14 11 Отговор
    гадните тесларасти лъжат че са загрижени за околната среда и икономичността, а всъщност умират от страх някой да не пусне модел който да е по красив, по бърз, по икономичен или по евтин от глупавата им Тесла. Това ако не е култ не знам кое е.

    Коментиран от #12

  • 12 Двама са

    13 5 Отговор

    До коментар #11 от "Teslarasti":

    Общо взето тесларастите тук са двама и постват под различни никове.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 GOLF R

    7 15 Отговор
    аз очаквах нещо добро а то излезе едно л***о
  • 15 Хайл

    10 0 Отговор
    Къде е гост-а теслар да се изкаже компетентно за електрокара,защо аджеба му е водно охлаждане и колко метра жица има,с какво сечение и цвят...
  • 16 Kkk

    9 23 Отговор
    Уникална трошка. Изключително грозно и уродливо. Бавно а за капак пробег по зле и от всеки друг автомобил
  • 17 ТЕЛК

    8 1 Отговор
    Ай стига сме плюли бе Хонда Хонда Лада Лада пък ний едно голямо кафяво петно
  • 18 Ха ха

    23 4 Отговор
    Хонда си е Хонда като ги подкарат из България и минава 100км за левче ще гледате с зяпнали усти през прозорците на 20г немски кошници пък мислете се батки ,гъзари и всякакви аналози и разправяите колко добри били немците та те станаха за смях от китаици кореици французи та дори и от италянци

    Коментиран от #25

  • 19 гнида

    2 4 Отговор
    36 кв за 200 км не е много евтино ,а при пуснати консуматори като фарове , климатик , отопление как е ?

    Коментиран от #26

  • 20 159

    8 10 Отговор
    Еб.т., тва в Запорожкият автозавод ли е правено?! Ужас! Може да ми цъкате минуси от тук до луната и обратно, ама е... ужас, като дизайн!!! Такава гавра с естетиката само самураите могат да спретнат.
  • 21 ми тъй де

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "дрт прч":

    Що да не може да го кара, то внучето ти вече 30 годишно,ма нека първо да земе книжка.
  • 22 Ввв

    5 6 Отговор
    Ебаси грозника....абе ще се намерят джендъри и за това нефоразумение
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Тит Ливий

    3 1 Отговор
    Дизайн - въпрос на вкус. На мен ми харесва.
    Пробег - струва ми се малък. Имам чувството, че се опитват да изненадат собствениците с по-добър пробег от заявеното и да си направят безплатна реклама, след като я пуснат. А дано ама на дали.
    Ускорение - слабо. 8 секунди за електрическа кола е страшно слабо. Друго е доста важно 0-50 за градски автомобил. Карам редовно e-up и той има печално ускорение до 100, но до 50 малко от обикновените коли могат да го стигнат. В града на почвече от 90% от пътищата ограничението е 50км/ч.
    Батерии - с течна термодинамика - това е най-доброто засега и осигурява най-дълъг живот на батерията във всякакви условия - зимни, летни.
    Цена - FullyCharged заявиха цена 25 и 40 хиляди паунда, което е 55 до 90 хиляди лева. Накратко е за много малко хора в България. А за тези пари има доста автомобили с много по-голям пробег.
  • 25 Цървули

    1 4 Отговор

    До коментар #18 от "Ха ха":

    Ей прошляк,кой ще те гледа с това подобие на кола бе,освн другите прошляци........
  • 26 Ха ха

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "гнида":

    Това не ти е жигулата пич за лед фарове чувал ли си за електромотор ,че няма триене и загуба на мощност бъди сигурен, че японеца го е измислил това чудо ще те надживее
  • 27 spy

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "АзА":

    близо 70к хора за тоя мотор с каска да не сте луди
  • 28 Учедвам се

    2 0 Отговор
    Защо преди 20 г. едни бензинови 78 к.с например за Jazz, бяха абсолютно ОК, а сега трябва да са 150 електрически.

    Обяснет ми, ако обичате без заяждане и без констатиране колко не разбирам.

    Коментиран от #29

  • 29 Аз ще се пробвам да обясня

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Учедвам се":

    Хонда Джаз - 1015 кг, а за тази тротинетка открих, че е 1400 кг. Съгласи се, че за близо 50% повече тегло ще са нужни двойно повече конски сили.
  • 30 Невежа

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Напомня ми":

    Каква Застава,какви съседи??? Това беше лиценз на Фиат.Невежеството не е оправдание...