6 886 19

Новата Corsa: базов вариант и цена

Новата Corsa: базов вариант и цена

Много скоро след показването на електрическата версия, Opel представи и Corsa с класически двигатели с вътрешно горене. Според германците те са по-ефективни, по-авангардни и по-динамични от когато и да било.

Продажбите на дългия 4.06 метра петместен субкомпактен автомобил ще стартират именно с тези бензинови и дизелови двигатели. Те ще са с мощност от 75 до 130 к.с. Всички версии се характеризират с умерен разход на гориво, както и с приличен динамичен потенциал.

Новата Corsa: базов вариант и цена

Производителят дава следните стойности за разход на гориво по NEDC : градски 5.4-3.7 л/100 км, извънградски 4.1-2.9 л/100 км, комбиниран 4.6-3.2 л/100 км. Комбинираният разход по новия стандарт WLTP е 6.4-4.0 л/100 км. От компанията обявиха и базовата цена на новата Corsa, която в Германия ще стартира от 13 600 евро. У нас се очаква тя да е малко по-ниска.

Новата Corsa: базов вариант и цена

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 14 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Гошето

    4 34 Отговор
    Новия хЛопел Ко'стаа :)
  • 2 Бай Хой

    10 37 Отговор
    Дет вика бричката, който има пари кара БМВ , който няма кинти кара Опел. С едно тубе 5л масло може и до китен да стигне :)

    Коментиран от #5

  • 3 хлопел

    9 7 Отговор
    Супер, аз не исках миналата защото не беше достатъчно авангарден двигателя. Сега трябва да пробвам тази.
  • 4 Driving pleasure

    17 5 Отговор
    Твърде много пежо има в нея, но иначе не е никак лошо автомобилче.
  • 5 Алфа Ромео

    20 4 Отговор

    До коментар #2 от "Бай Хой":

    Трябва да имаш доста кинти щото с БМВ имаш много и скъпи ремонти, а с Хлопелчето малко и евтини ремонти, Хлопелчето е екстра за бедния българин. Екотекмека понагаря масло но и при много други марки го има това, не е чак такава болка за умиране.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Driving pleasure

    25 1 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    Отдавна му оправиха проблема с маслото на екотека. То и Ауди 2.0 тфси гори масло, ма никой не се оплаква :) Пък и в БГ колите погорват масло, все пак караме на по 300+ хилди километра мотор, колкото и да е здрав, ако не е гледан ще погорва...

    Коментиран от #9


  • 7 Бай Хой

    9 4 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    Значи всеки добре работещ мотор гори масло. Аз се бъзикам за тубата , и моята мазда гори масло- 10 к около литър си заминава. За жалост при аудитата хич не е майтап - или ремонт за 3-4к или на 1к км по литър, сам си решаваш.

    Коментиран от #8

  • 8 Алфа Ромео

    14 3 Отговор

    До коментар #7 от "Бай Хой":

    Те на ВАГ групата почти всички бензинови мотори са им сбъркани по рождение, има някой друг дизел дето става горе-долу.
  • 9 Алфа Ромео

    1 4 Отговор

    До коментар #6 от "Driving pleasure":

    Имам предвид тези около 2000 г. щото те най-масово се карат все още.

    Коментиран от #16

  • 10 Алфа Ромео

    0 5 Отговор
    Сега вече като е Пежо Хлопелчето не знам кво ша става...
  • 11 s4 b5

    3 1 Отговор
    карам си колата на самолет, пък ми пука за тукашните мнения колко масло горяла
  • 12 Астра

    7 5 Отговор
    За тези пари едно Дъстърче , може и с фабрично АГУ, и повече място ще има .......
  • 13 4х4

    8 0 Отговор
    Готин е опела. Няма имиджа на голф и хонда примерно, но след като е масов автомобил, значи си има защо. Всеки от нас дето сме сменили по 30-40 коли е имал поне един. Моя някога не гореше масло, но си беше сравнително нов. Ползвах масло Арал, купено от Германия. Тук една вечер зареждах късно през ноща в провинцията, бензинаджията го нямаше и го намерих зад бензиностанцията да прелива масло от един варел в туби от масло по 1 литър Шел и Тотал, та да не се чудите защо колите ви горят масло...

    Коментиран от #14

  • 14 1234

    4 3 Отговор

    До коментар #13 от "4х4":

    Хонда има нулев имидж в европа

    Коментиран от #15

  • 15 4х4

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "1234":

    Разбира се, опелите са повече. А дали не е защото една 10- годишна хонда седан струва колкото две 10-годишни инсигнии...
  • 16 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Алфа Ромео":

    Ами напишете коментар кат не сте съгласни, кво хакате тези тъпи безинтересни минуси...
  • 17 корса да

    9 0 Отговор
    карам корса д струваше 26100 лв 2008 .Сега е на 300 000 сменени амортисьори, съединител и верига на 270 000!! една главина ,моторче на парното.Сменям масло 5х30 опел на 15000.Мотора е 1,3 д 90 к.фиат върви перфектно разход около 6-6.5 дизел.Изключително приятна машинка.Няма скъсани седалки !!!!!Правете сметка какво ВНАСЯТ.
  • 18 Нази

    2 0 Отговор
    Имах зафира турър 2013 новозакупен! До 74600 мили сменях масло само - това са над 100к км нямам дори изгоряла крушка !!! 2.0 дизел автомат в англия 164 коня цдти. Смених алтернатор преди да я продам заради виещ лагер... това е!

    Коментиран от #19

  • 19 4х4

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Нази":

    Точно навреме си я продал. И купувача ще и се радва 30-40 хиляди км и после да му мисли...Всичко от един път почва да сдава багажа.Все едно я купува още веднъж...

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.