Става дума за едно Ferrari, произведено през 1970 година, което днес се явява абсолютен ексклузив. Моделът е 512 S Modulo, а странната каросерия е дело на Pininfarina. Днес този автомобил е част от колекцията на известния автомобилист и производител на суперкарите SCG Джеймс Гликенхаус.
Именно той възстановява напълно уникалното Ferrari и от време на време го изкарва от гаража си за кратка разходка. Точно по време на една такава разходка из околностите на Монте Карло най-невероятният суперкар на Ferrari се самозапалва. Огънят поврежда задната част на автомобила, но благодарение на интегрираната противопожарна система, която Гликенхаус активира веднага, щетата не е тотална.
Собственикът дори прибира Ferrari-то на собствен ход, но сега предстои още една сериозна реставрация. Причина за пожара се оказва неизправност в изпускателната система. Въпросното Ferrari е оборудвано с V-образен дванайсетцилиндров двигател с работен обем пет литра и с мощност 550 конски сили. Максималната му скорост е 340 км/ч и това за автомобил, произведен в началото на 70-те години на миналия век.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Слаб Материала
10:06 04.07.2019
2 Реалист
Коментиран от #4, #8, #10
10:09 04.07.2019
3 КласификаторитеДнес
Коментиран от #17
10:12 04.07.2019
4 гост
До коментар #2 от "Реалист":
Просто тогава не са имали технология за карбонови панели , иначе щеше да е от ламарина друг път !!! Да не говорим , че ламарината е алуминиева и оформяна на ръка !!!! Дали днес някой ще чака някой майстор 2-3 седмици да прави един калник ?? И колко ще струва тоя калник в сравнение с карбонов , дето е три пъти по-лек и десет пъти по-здрав ??Коментиран от #6
10:28 04.07.2019
5 Матрашето
11:16 04.07.2019
6 Хайл
До коментар #4 от "гост":
Ти пак ли почна да ръсиш мозък? Взимай си картинките на теслата и се прибирай,че вашите те търсят да те биятКоментиран от #9, #13
13:40 04.07.2019
7 ясъм
13:49 04.07.2019
8 Ганьо
До коментар #2 от "Реалист":
Ами то си и има формата на летяща чиния. А какво караме днес? Пушещи и тракащи изроди, наречени "спорт" ютилити виикъл....Коментиран от #11
15:30 04.07.2019
9 АLFA Q 4
До коментар #6 от "Хайл":
ТОЯ ЯЯЯЯ ГОСТИЛНИЧАР ЕЕЕЕЕЕ КОШМАРЕН КОМПЛЕКСАР16:50 04.07.2019
10 АLFA Q 4
До коментар #2 от "Реалист":
И ТО ЗА НАЧАЛОТО НА 70теЕЕЕ ИЗВЪНЗЕМНИ ДАННИ ИМА ЗА ТОГАВА.. ТЕ И ЗА ДНЕШНИТЕ СТАНДАРТИ СА СИ БАШ.
16:52 04.07.2019
11 АLFA Q 4
До коментар #8 от "Ганьо":
АБЕФ. Е. Р. А. Р. И.
ВИНАГИ СА МНОООГО КРАЧКИ ПРЕД ДРУГИТЕ
16:54 04.07.2019
12 CL500
Коментиран от #21
18:42 04.07.2019
13 гост
До коментар #6 от "Хайл":
Ами явно ти и дружките ти имате голяма нужда някой да ви ги обяснява нещата , че иначе бъкел не можете да вденете !! Още обяснения искаш ли ? Примерно , че такива панели правени на ръка при "серия" от огромните 50-100 бр ще се разминават не с милиметри , а със сантиметри !!! Те затова тогава сериите са били по 5-10 , иначе докато ги направят , току виж някой от майсторите се споминал !!!Коментиран от #14
20:38 04.07.2019
14 Хайл
До коментар #13 от "гост":
Няма да ти обяснявам що са се правили ръчно,и защо точно тези коли струват не чанта,а чувал с пари...как е теслата дето ще купуваш,в кой мащаб е 1:43 или 1:87...1:87 ще ти е изгодна на цена и няма да има фуги във вратите...вашите биха ли те вече или после пакКоментиран от #15
21:24 04.07.2019
15 гост
До коментар #14 от "Хайл":
Ами то и сега има коли , които се правят ръчно , ама не от ламарина и на око , а с едни доста по-прецизни методи , за материали да не говорим !!! И също струват чувал пари и то по-голям от тия !! И още на 5-6 години струват повече от тия 30-40 годишните !!! Щото тия старите само с това могат и да се похвалят , че са стари !!! Иначе като показатели са кошници отвсякъде !!! И на пътя излизат само на "разходка" да не блокират нацяло от седене по гаражи !! А за Теслата не се тревожи , всички модели от нея ще бъдат по музеите и колекциите и ще са новите класики на новото време , когато тия кюмбета въобще ще им е забранено даже да палят , да не говорим да излизат на пътя !!!Коментиран от #18, #19, #24
22:02 04.07.2019
16 Фьорари
22:04 04.07.2019
17 Ами
До коментар #3 от "КласификаторитеДнес":
Ти как би нарекъл нещо дето вдига 300 когато света е карал бийтъл 🤔Коментиран от #22, #23
23:50 04.07.2019
18 Хайл
До коментар #15 от "гост":
Добре че си вярваш...сега айде мама бучи гащи че макото ти изстна и да нанкаш00:02 05.07.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Хайл
До коментар #19 от "АLFA Q 4":
Да знаеш на тоя гостенин хич не му е леко да носи тежко...нещо му има в електрониката 😉08:07 05.07.2019
21 Коментара
До коментар #12 от "CL500":
Ти погледни снимки на интериора.... екстериора ще ти стори почти стандартен. Дори не знаех за този модел, а съм почитател на марката (моля да не се бърка с Алфа и Фиат, доста хора имат проблем с това).10:31 05.07.2019
22 МногоЯсно
До коментар #17 от "Ами":
Много ясно, че ще го нарекат тристакар ) Утре триста и едно кар )10:36 05.07.2019
23 Самолет
До коментар #17 от "Ами":
А самолетите като вдигат 1000 ... дали ги класифицират ха ултрасамолет, суперсамолет и т.н. :) айде стига глупости, хора мислете трезво, не гонете коне и скорости )Коментиран от #26
10:37 05.07.2019
24 Язе
До коментар #15 от "гост":
Тесла в колекция или музей???????!!!!!!Хухихайаха.14:36 05.07.2019
25 Ганьо
15:51 05.07.2019
26 АLFA Q 4
До коментар #23 от "Самолет":
В НАЧАЛОТО НА, 70,те И САМОЛЕТИТЕ СА СЕ ДВИЖИЛИ С 340Коментиран от #27
08:32 06.07.2019
27 ИменоДе
До коментар #26 от "АLFA Q 4":
То и сега има самолети с таква скорост, въпроса беше че всички се наричат самолети, а не се класифицират по скорост и някой да си измисля думи за тях. Няма Ултрасмолети, Суперсамолети и т.н. :)09:38 08.07.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.