Last news in Fakti

4 Юли, 2019 10:02 7 857 28

Най-невероятният суперкар на Ferrari се запали по време на движение

  • ferrari-
  • 512 s modulo-
  • пожар
Най-невероятният суперкар на Ferrari се запали по време на движение - 1

Става дума за едно Ferrari, произведено през 1970 година, което днес се явява абсолютен ексклузив. Моделът е 512 S Modulo, а странната каросерия е дело на Pininfarina. Днес този автомобил е част от колекцията на известния автомобилист и производител на суперкарите SCG Джеймс Гликенхаус.

Най-невероятният суперкар на Ferrari се запали по време на движение

Именно той възстановява напълно уникалното Ferrari и от време на време го изкарва от гаража си за кратка разходка. Точно по време на една такава разходка из околностите на Монте Карло най-невероятният суперкар на Ferrari се самозапалва. Огънят поврежда задната част на автомобила, но благодарение на интегрираната противопожарна система, която Гликенхаус активира веднага, щетата не е тотална.

Най-невероятният суперкар на Ferrari се запали по време на движение

Собственикът дори прибира Ferrari-то на собствен ход, но сега предстои още една сериозна реставрация. Причина за пожара се оказва неизправност в изпускателната система. Въпросното Ferrari е оборудвано с V-образен дванайсетцилиндров двигател с работен обем пет литра и с мощност 550 конски сили. Максималната му скорост е 340 км/ч и това за автомобил, произведен в началото на 70-те години на миналия век.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Слаб Материала

    17 6 Отговор
    Тоя му е стопил Лагерите Човече !!!!!!!!!
  • 2 Реалист

    27 4 Отговор
    За 70-те години си е направо летяща чиния. Добре че е от ламарина а не е пластмаса.

    Коментиран от #4, #8, #10

  • 3 КласификаторитеДнес

    8 8 Отговор
    Пак редуваме ... суперкар, утре статия ще е за хиперкар ... как може през 1 седмица еднакви безмислени думи да се ползват за новини.

    Коментиран от #17

  • 4 гост

    4 12 Отговор

    До коментар #2 от "Реалист":

    Просто тогава не са имали технология за карбонови панели , иначе щеше да е от ламарина друг път !!! Да не говорим , че ламарината е алуминиева и оформяна на ръка !!!! Дали днес някой ще чака някой майстор 2-3 седмици да прави един калник ?? И колко ще струва тоя калник в сравнение с карбонов , дето е три пъти по-лек и десет пъти по-здрав ??

    Коментиран от #6

  • 5 Матрашето

    3 2 Отговор
    Честно ли?!
  • 6 Хайл

    16 3 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ти пак ли почна да ръсиш мозък? Взимай си картинките на теслата и се прибирай,че вашите те търсят да те бият

    Коментиран от #9, #13

  • 7 ясъм

    6 1 Отговор
    малко шкурка и е готово за подвизи
  • 8 Ганьо

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Реалист":

    Ами то си и има формата на летяща чиния. А какво караме днес? Пушещи и тракащи изроди, наречени "спорт" ютилити виикъл....

    Коментиран от #11

  • 9 АLFA Q 4

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "Хайл":

    ТОЯ ЯЯЯЯ ГОСТИЛНИЧАР ЕЕЕЕЕЕ КОШМАРЕН КОМПЛЕКСАР
  • 10 АLFA Q 4

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "Реалист":

    И ТО ЗА НАЧАЛОТО НА 70те
    ЕЕЕ ИЗВЪНЗЕМНИ ДАННИ ИМА ЗА ТОГАВА.. ТЕ И ЗА ДНЕШНИТЕ СТАНДАРТИ СА СИ БАШ.
  • 11 АLFA Q 4

    5 5 Отговор

    До коментар #8 от "Ганьо":

    АБЕ
    Ф. Е. Р. А. Р. И.
    ВИНАГИ СА МНОООГО КРАЧКИ ПРЕД ДРУГИТЕ
  • 12 CL500

    0 0 Отговор
    Наистина доста странен дизайн, най-вече че е за скорост доста над 300 км/час. Кой знае, какво управление, стабилност и спиране е имало това Ферари... За първи път виждам кола, способна на такива скорости без да един спойлер, без задно крило, без въздушна спирачка, а и да е толкова висока. Та тя изглежда да е цяла педя, че и повече от земята. Наистина е странно това Ферари. Допускам, че и заради това не е била толкова разпростанена, известна най-вече с формата си, не и с управляемостта си, като другите им модели...

    Коментиран от #21

  • 13 гост

    0 5 Отговор

    До коментар #6 от "Хайл":

    Ами явно ти и дружките ти имате голяма нужда някой да ви ги обяснява нещата , че иначе бъкел не можете да вденете !! Още обяснения искаш ли ? Примерно , че такива панели правени на ръка при "серия" от огромните 50-100 бр ще се разминават не с милиметри , а със сантиметри !!! Те затова тогава сериите са били по 5-10 , иначе докато ги направят , току виж някой от майсторите се споминал !!!

    Коментиран от #14

  • 14 Хайл

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Няма да ти обяснявам що са се правили ръчно,и защо точно тези коли струват не чанта,а чувал с пари...как е теслата дето ще купуваш,в кой мащаб е 1:43 или 1:87...1:87 ще ти е изгодна на цена и няма да има фуги във вратите...вашите биха ли те вече или после пак

    Коментиран от #15

  • 15 гост

    0 7 Отговор

    До коментар #14 от "Хайл":

    Ами то и сега има коли , които се правят ръчно , ама не от ламарина и на око , а с едни доста по-прецизни методи , за материали да не говорим !!! И също струват чувал пари и то по-голям от тия !! И още на 5-6 години струват повече от тия 30-40 годишните !!! Щото тия старите само с това могат и да се похвалят , че са стари !!! Иначе като показатели са кошници отвсякъде !!! И на пътя излизат само на "разходка" да не блокират нацяло от седене по гаражи !! А за Теслата не се тревожи , всички модели от нея ще бъдат по музеите и колекциите и ще са новите класики на новото време , когато тия кюмбета въобще ще им е забранено даже да палят , да не говорим да излизат на пътя !!!

    Коментиран от #18, #19, #24

  • 16 Фьорари

    0 0 Отговор
    Е, бива ли така?
  • 17 Ами

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "КласификаторитеДнес":

    Ти как би нарекъл нещо дето вдига 300 когато света е карал бийтъл 🤔

    Коментиран от #22, #23

  • 18 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Добре че си вярваш...сега айде мама бучи гащи че макото ти изстна и да нанкаш
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "АLFA Q 4":

    Да знаеш на тоя гостенин хич не му е леко да носи тежко...нещо му има в електрониката 😉
  • 21 Коментара

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "CL500":

    Ти погледни снимки на интериора.... екстериора ще ти стори почти стандартен. Дори не знаех за този модел, а съм почитател на марката (моля да не се бърка с Алфа и Фиат, доста хора имат проблем с това).
  • 22 МногоЯсно

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Ами":

    Много ясно, че ще го нарекат тристакар ) Утре триста и едно кар )
  • 23 Самолет

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Ами":

    А самолетите като вдигат 1000 ... дали ги класифицират ха ултрасамолет, суперсамолет и т.н. :) айде стига глупости, хора мислете трезво, не гонете коне и скорости )

    Коментиран от #26

  • 24 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Тесла в колекция или музей???????!!!!!!Хухихайаха.
  • 25 Ганьо

    0 0 Отговор
    Много е любопитно как се е озовало на пътя, камо ли в частни ръце, след като е концепт в 1 единствена бройка? Не му ли е мястото в музея на Ферари???
  • 26 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Самолет":

    В НАЧАЛОТО НА, 70,те И САМОЛЕТИТЕ СА СЕ ДВИЖИЛИ С 340

    Коментиран от #27

  • 27 ИменоДе

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "АLFA Q 4":

    То и сега има самолети с таква скорост, въпроса беше че всички се наричат самолети, а не се класифицират по скорост и някой да си измисля думи за тях. Няма Ултрасмолети, Суперсамолети и т.н. :)
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.