13 395 45

AMG представи най-мощния хечбек в света

Mercedes-AMG избра Фестивала на скоростта в Гуудууд за премиерата на новото поколение на екстремния хечбек A 45. Заедно с него дебютира и седанът CLA 45, а продажбите започват през есента.

Mercedes-AMG A45 е най-мощният и бърз автомобил от компактния клас в света. Снабден е с 2.0-литров турбодвигател с 387 к.с. в стандартната версия и 421 - в A45 S. Въртящият момент е съответно 480 и 500 Нм.

С новата 8-степенна предавателна кутия с два съединителя ускорението от 0 до 100 отнема на A 45 четири секунди, а на A45 S - 3.9. Максималната скорост е ограничена на 250 и 270 км/ч.

Новият A 45 се познава лесно по огромната паст на радиаторната решетка, аеродинамичния пакет и антикрилото на покрива. Колелата на стандартната версия са 18-цолови, а на A45 S - деветнайски.

Салонът е тапициран с кожа и алкантара с контрастни жълти вложки. Воланът и седалките са спортни, а графиката на виртуалните прибори е променена.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 15 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 смях

    19 76 Отговор
    И пак е по-бавно от Tesla за същите пари.

    Коментиран от #4, #39, #45

  • 2 AUDI

    41 7 Отговор
    Какато си трябва , браво :) Дано поне един от по-долу драскащите може да си я позволи :) и тогава да храни . Помним първата А клас-а и сега къде е . Страшна - пожелавам си я

    Коментиран от #3, #7

  • 3 гост

    27 7 Отговор

    До коментар #2 от "AUDI":

    И аз харесвам електричките, но те са за превоз на хора от т.А до т.Б, докато подобни коли като тази горе са свързани с много емоция и удоволствие от шофирането. Няма много общо, при Тесла дали ще хванеш трамвая или ще се качиш в модел С е все тази, емоция нулева, да, добри са за служебни, да ходиш на работа с тях, но липсата на звук от двигателя ощетява извънредно много шофьора и чувствата, които колата пробужда в него, все едно някой се е оплаквал от боботенето на веобразен осмак пред 60те?

    Коментиран от #37

  • 4 гост

    15 4 Отговор

    До коментар #1 от "смях":

    Да ама удоволствието е голямо!!!!
  • 5 Bachi

    35 2 Отговор
    Последното поколение бенцове е брутално. Вчера на Тракия ме мина зелен гт63 амг, еми брутален е. Красив, залепен за пътя , агресивна муцуна ярко зелен. Тази А класа не ми пука дали е по бавна от фокус рс или тесла, изглежда перфектно за мен
  • 6 Едни обичат бръмченето други вървенето

    12 31 Отговор
    Защо си мислиш, че всички се кефят повече като тебе на астричка 100 коня с ремус ускоряваща до 100 за 10 секунди , отколкото на безшумна Тесла, ускоряваща за 3 секунди до 100 и вдигаща над 260 километра в час?

  • 7 Чичу Ади

    12 15 Отговор

    До коментар #2 от "AUDI":

    Странно за човек с твоя ник, да си пожелава А-клас, когато точно RS3 на Ауди е класа над това. Кой изобщо може да сравнява 2.5л 5 цилиндъра с 400 к.с. с тази говоряща А-клас. Не казвам, че е лоша, но Аудито е по-добро. БМВ с тяхната единичка още не могат да се решат какво да правят. Дали да гонят Ауди и Мерк, или да си стоят на задно с 340к.с. Това новото недоразумение М 145i с 2.0л и ел. мотори на предно не го броя за хотхеч изобщо. Иначе този 3 литров редови шестак е музика за ухото.

    Коментиран от #14, #25, #33, #38

  • 8 гост

    2 6 Отговор
    много класен...само дето тва жълто не ме кефи много...трябваше да оранжевее леко
  • 9 Бмв

    5 22 Отговор
    Доста грозноват !!!

    Коментиран от #28

  • 10 Бмв

    6 16 Отговор
    Погледнат от странни прилича на авто-прахосмукачка !

    Коментиран от #11, #18, #30

  • 11 Plameni

    27 4 Отговор

    До коментар #10 от "Бмв":

    Не се притеснявай ,ще го гледаш само отзад .
  • 12 Селски бек

    9 4 Отговор
    А бе не е ли гоуфу, не ми го фали
  • 13 kick

    5 14 Отговор
    Пълна пародия на Мерцедес...
  • 14 AUDI

    4 7 Отговор

    До коментар #7 от "Чичу Ади":

    Не казвам , няма и да кажа че е по-добро от RS3 .... то няма как да стане просто..чакам с нетърпение новата генерация на А3 да видя за какво става въпрос

    Коментиран от #23

  • 15 Турбо

    6 15 Отговор
    При двойка с 400 к.с. моторът би трябвало да се води консуматив?

    Коментиран от #20

  • 16 Ганьо

    4 8 Отговор
    Брейй, колко "страшна" решетка! Хахаха!
  • 17 бай онзи

    3 12 Отговор
    решетката седи като подарена на тая кола
  • 18 Бенц бате

    13 1 Отговор

    До коментар #10 от "Бмв":

    Сигурно можеш да си го позволиш...карай си дъртото БМВ и се надъхвай

    Коментиран от #36

  • 19 Ганьо

    2 9 Отговор
    Дизелче, да му дигнат нютоните, няма ли да сложат? И, право на нивата, да òре компири?
  • 20 Borislav Popov

    3 8 Отговор

    До коментар #15 от "Турбо":

    Ми да, направо го продават с резервен мотор, както дънките се продават с резервно копче.

    Коментиран от #24

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор

  • 22 Eblio

    1 0 Отговор
    Точно така човекът е прав!!!
  • 23 CL500

    4 4 Отговор

    До коментар #14 от "AUDI":

    А аз ти казувам, както и на Чичу ти Ади, че тая А-класа е доста повече от А3 РС и БМВ-то 1-чка. Още старата генерация А45АМГ с 360 коня спечели всички преки сравнения в класа си. Тази е 60 коня отгоре и нови скорости, дали пак няма да отвее другите в класа си. А някои други тука заговориха и за Фокуси РС и какво ли не.... нека първо да видят това ... https://hicomm.bg/auto/ford-progovoriha-za-problemnite-dvigateli-pri-focus-rs.html Да не говорим, че тоя Форд е 2.3 литра двигател с 350 коня само и ускорение до 100 за 4.7 сек 4х4. Не знам сега дали пускат нова генерация... Но те не са в схемата на А-класата, А3 и М1 !
  • 24 Ганьо

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "Borislav Popov":

    Това тях не ги интересува. Важното е да изкара гаранция. Завода чака още печалби.
  • 25 Fff

    7 5 Отговор

    До коментар #7 от "Чичу Ади":

    Ти каде видя тесла да дига 260 а бе? Смотан!!!!! Имам теслА от 6 години и повече от 220 не може загрява харчи Опасна е! Не седи добре напътя

    Коментиран от #26, #31, #32

  • 26 Ганьо

    0 5 Отговор

    До коментар #25 от "Fff":

    А това НЕЩО с двигател пред предната ос, с предно предаване, би трябвало дооооста добре да стои на пътя, дааа
  • 27 Нази

    3 0 Отговор
    А45 и CLA45 са 4х4 вземи прочети малко преди да плямпаш по хавата си...
  • 28 Е всеки фен на бмв

    2 6 Отговор

    До коментар #9 от "Бмв":

    Който е сагласен с ника ми да хареса
  • 29 Потник

    1 5 Отговор
    Таш_К...звук Като на жигулка с права тръба!!!
  • 30 Трай си келеш!!

    7 2 Отговор

    До коментар #10 от "Бмв":

    Прилича на акула перко смотан 😂😂 както всички нови генераций на МЕРЦЕДЕС!! не като бмв то да мяза на зъбат зубар с тея бъбреци и ейнджали!!!😅😅😅😅
  • 31 Я да видим кой е смотан?

    2 7 Отговор

    До коментар #25 от "Fff":

    Давайки газ до ламарината, Ниланд успява да ускори с електрическия автомобил от място до 100 км/ч за 3,5 сек, а за 44,2 секунди достига скорост от 262 км/ч. Ето и останалите постижения на модела, регистрирани по време на теста: 0-96 км/ч - 3,3 сек, 0-160 км/ч - 8,2 сек, 0-200 км/ч - 14.1 сек и 0-250 км/ч - 31.3 сек. Топ модификацията на Model 3 е един от най-бързите автомобили в света, без значение дали става дума за електрически или такива с ДВГ. За мнозина винаги е удивително, че с електричките човек може да комбинира превъзходно ускорение до 100 км/ч с висока максимална скорост (може е не най-високата, но по-висока от необходимото). Още по-бързи резултати Ниланд споделя за Tesla Model S P100DL: 0-96 км/ч - 2,9 сек, 0-100 км/ч - 3 сек, 0-160 км/ч - 6,8 сек, 0-200 км/ч - 11,2 сек и 0-250 км/ч - 24.5 сек, както и за Tesla Model X P90DL: 0-96 км/ч - 3,3 сек, 0-100 км/ч - 3,4 сек, 0-160 км/ч - 7,6 сек, 0-200 км/ч - 11,9 сек и 0-250 км/ч - 26 сек.
  • 32 Я да видим кой е смотан?

    2 6 Отговор

    До коментар #25 от "Fff":

    .. но колата не само получи 5 звезди оценка във всяка от категориите на теста, а също така се оказа и че е първото SUV тествано от Националната администрация по безопасност на движението по пътищата (NHTSA), което някога е получавало пет звезди във всички категории. Ето какво споделиха и от Tesla след излизането на резултатите от теста, които може да видите тук: Създадохме Model X с идеята това да бъде най-безопасният SUV произвеждан някога и днес получихме потвърждение от NHTSA, че сме изпълнили задачата си и колата ни е получила най-високата оценка за SUV минавал тестове за катастрофа. Тестовете са показали също, че Model X е колата, в която има най-малка вероятност човек да пострада сериозно при тежка катастрофа като нивото и на безопасност отстъпва само на Tesla Model S. Една от основните причини SUV колите на Тesla да се представят по-добре на тези тестове от SUV автомобилите с бензинови двигатели е поради изцяло електрическата им архитектура и дизайна на задвижващата система. Неподвижната укрепена батерия, която задвижва Модел X, е монтирана под пода на колата, създавайки толкова нисък център на тежестта, че Модел X има най-малката вероятност за преобръщане от всеки SUV на пътя в момента. Сред деветте подкатегории, оценени от NHTSA, включително тестовете за фронтален удар, страничен удар и теста за преобръщане, модел Х получи 5 звезди във всяка категория и подкатегория. Това означава, че в случай на сериозна катастрофа пътниците
  • 33 qwerty

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Чичу Ади":

    Докато се подвизавах в щатите всеки ден се кефех на библиотекарката /50+/от Арлингтън, Вирджиния и нейното BMW 135. За А-класичката: може и още 1.5 литра-500 коня, стига с този даунсайзнг бре!
  • 34 Bmw e60 545 i

    2 12 Отговор
    Бмв 10000000000000000000000000000000000 класи над мер(п)едес !!!!!!!!! По - голям бо*лук от мерцедес не съм карал ! По-добре да ходя пеша от колкото да го карам ! Много съм изпатил от тия бенцове !
  • 35 Bmw e60 545 i

    2 5 Отговор
    А ти сигурно караш някоя лодка като E-200 98година и се мислиш за гол"е"м тарикат ! И задната броня опира в земята щото си я напълнил с дърва и буркани ! Ама иначе сме тар"е"кати !
  • 36 Bmw e60 545 i

    2 4 Отговор

    До коментар #18 от "Бенц бате":

    Карай си е200 от 98г и се мисли за тарикат !
  • 37 Ами

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Звуците биват 2 вида транс ам таргата е бонус ферари ф серия. Тези се водят мидъл. Като изгни отдолу енерджито клио. Реве но кутията не е спорт. Иначе дърпа бързо. Преди 10 години не се чуваше.

  • 38 АLFA Q 4

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "Чичу Ади":

    ЕДНО ПЛЮСЧЕ ЗА ПРАВИЛНОТО МИСЛЕНЕ. НО ДА РАЗЧОВЪРКА Е КОШЕРА. ПРЕДПОЧИТАМ ЗАСТАРЯВАЩАТА,,, GULIA,,, НИЩО ЧЕ НЕ Е ХЕЧБЕГ.. ХЕМ ДИНАМИКА ХЕМ УДОБСТВО. ХЕМ НЕОТРАЗИМ ЧАР. А Е МОДЕЛ, 2014 г. НЕ ЧЕ Е ЛОША ТАЗИ, А, КЛАСА. ПОСТАРАЛИ СА СЕ. АМА КАДЕ Е ЧАРА.
  • 39 Христо

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "смях":

    Да сравняш Тесла с Мерцедес, е все едно да сравняваш кокошка с кон! ;)

    Коментиран от #40

  • 40 Вярно е

    0 2 Отговор

    До коментар #39 от "Христо":

    Ако говорим за ускорение. Тази статия е поредното доказателство. Няма модел на Тесла, който да не е по-бърз от "най-мощния хечбек в света"
  • 41 Гошо

    1 3 Отговор
    Не може да стъпи на малкия пръст на Golf GTI

    Коментиран от #42

  • 42 АLFA Q 4

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "Гошо":

    Е КАК ДА СТЪПИ, КАТО ГОЛФА Е ВСЕ НА КРИКА НА ДВА МЕТРА ОТ ЗЕМЯТА
  • 43 Алфонсо

    0 0 Отговор
    Га бие Жулията ела ми са обади. Все още държи рекорда на Нюрборинг
  • 44 дявола

    2 0 Отговор
    Няма много да пиша излишно е то се знае че всяко нещо хване ли го мерника му вижда сметката така че да му мислят другите къде да се разпростират. МЕРЦЕДЕС БЕНЦ другото е вятър работа
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.