Last news in Fakti

10 Юли, 2019 12:21 7 922 12

Сбогом, Beetle!

  • volkswagen-
  • käfer-
  • beetle-
  • костенурка
Сбогом, Beetle! - 1

Днес в завода на Volkswagen в мексиканския град Пуебло приключва производството на Beetle, продаван на местния пазар под името Vocho. Последната "Костенурка" ще стане част от музейна експозиция.

Сбогом, Beetle!

От края на 30-те години на миналия век, когато започват продажбите на Käfer, от модела са произведени 21.5 млн. екземпляра. Освен в родната Германия по време на дългата си кариера първият "Народен автомобил" се сглобява в Австралия, Белгия, Бразилия, Финландия, Индонезия, Ирландия, Малайзия, Нова Зеландия, Нигерия, Филипините, Южна Африка, Венецуела и Югославия, а от 1967 г. заводът в Мексико снабдява с "костенурки" цяла Латинска Америка.

Сбогом, Beetle!

Volkswagen Käfer е създаден от Фердинанд Порше по поръчение от Адолф Хитлер, който иска масов и евтин автомобил по подобие на Ford T в САЩ. Задачата на Порше е да проектира кола, която да превозва петима души със скорост 100 км/ч.

Сбогом, Beetle!

През 1998 г. Volkswagen пусна New Beetle на базата на Golf, а през 2012-а излезе ново поколение. Миналата есен ръководството на компанията взе решение да преустанови производството на модела заради слабо търсене.

Сбогом, Beetle!


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Вальо

    34 55 Отговор
    Сбогом,на никой нема да липсваш,котор

    Коментиран от #6

  • 2 1944

    13 53 Отговор
    браво, светът не се нуждае от дизелови таралясници.
  • 3 сектант

    16 54 Отговор
    най-накрая хитлермобилът няма да го виждам повече. не ми беше драго ариведерчи никога не се завръщай

    Коментиран от #8

  • 4 Куренцо Лапас

    12 54 Отговор
    колкото по-малко модели с ДВГ толкова по-добре. Тесла е номер 1

    Коментиран от #12

  • 5 AUDI

    42 3 Отговор
    Хранят хранят , а па те продали почти 22 млн. автомобила....зле е да , зле е :D:D:D
  • 6 Ганьо

    6 9 Отговор

    До коментар #1 от "Вальо":

    Слава богу!
  • 7 anti vag

    12 19 Отговор
    Много разумен ход от страна на VAG.Ако и с Голф постъпят така ще спечелят уважението на още много хора.

    Коментиран от #10

  • 8 Класната

    18 0 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Така и не се научи на правопис - няма главни букви, няма запетаи, няма и точка... Предполагам, че и с автомобилите си така и най-вероятно караш Дачия.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 ...

    7 0 Отговор
    Е... Хитлеромобилът е най-продаваният модел в историята нищо, че е хитлеромобил :)
  • 12 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Куренцо Лапас":

    Да ти 💩на шофьорската седалка на теслата,с 💩 да ти омажа кормилото и таблета да не можеш да ги пипнеш,а за довиждане дръжките на вратите с 💩 ще ги изцапам да не можеш да я пипнеш хахахахХахХа