Last news in Fakti

14 Юли, 2019 12:00 4 787 39

Nissan преработва GT-R Nismo

  • nissan-
  • gt-r-
  • nismo

Тази година Nissan ще модернизира своят топ модел GT-R Nismo. "Новият Nismo ще доставя максимално удоволствие от шофирането и е автомобил, който принадлежи на пистата, но се чувства също толкова комфортно и на пътя", обещава главният разработчик Хироши Тамура. За тази цел Nissan направи редица корекции.

Благодарение на модифицираните части от карбон и използването на нови компоненти теглото е намалено с повече от 30 килограма. Отличителна черта на преработеното Nismo са вентилационните отвори на предните калници, които изкарват горещия въздух от двигателния отсек и повишават мощността на предните колела, без да увеличават съпротивлението на въздуха.

20-цоловите джанти на Nissan GT-R Nismo (2019) са изработени от алуминий и са по-леки дори от преди. Новите гуми Dunlop пък предлагат единадесет процента по-голямо контактно петно и са с по-малко канали.


Nissan GT-R Nismo (2019) се задвижва от познатия 3.8-литров битурбо V6 с мощност от 600 к.с. и максимален въртящ момент от 652 Нм.

Турбокомпресорът GT3 получава модифицирана форма на турбините - с 0.3 милиметра по-тънки и с десет по-малко лопатки за оптимизиране на потока и подобряване на реакцията с 20%. Шестстепенната трансмисия с двоен съединител също е преработена с цел по-бърза смяна на предавките. Нова титаниева изпускателна система с полирани сини ауспуси се грижи за звука на модернизирания GT-R Nismo, докато новата карбонова керамична спирачна система от Brembo трябва да гарантира по-къс спирачен път.

От Nissan все още не са излезли с данни за ускорението на преработения модел. Трудно е обаче да си представим, че стойността от 2.8 секунди от 0 до 100 км/ч може да бъде подобрена. Досега максималната скорост на модела беше 315 км/ч. Цените и излизането на пазара също не са известни, но като ориентир може да служи стартовата цена на актуалния GT-R Nismo - €184 950.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Саламндър

    68 12 Отговор
    Просто невероятен 😍
  • 2 майстора

    23 49 Отговор
    12 годишен модел ...стига вече ...време е за нещо ново ...

    Коментиран от #3, #6

  • 3 Госта

    19 4 Отговор

    До коментар #2 от "майстора":

    Да малко позакъсняват,но май имаше информация,че след 3-4 години излиза новият
  • 4 4х4

    11 65 Отговор
    Ми да го пускат, че ми писна да изпреварвам сегашните...

    Коментиран от #5, #24

  • 5 Гост

    71 7 Отговор

    До коментар #4 от "4х4":

    Къде ги изпреварваш,на Playstation ли?

    Коментиран от #7

  • 6 Се тая

    65 11 Отговор

    До коментар #2 от "майстора":

    12 годишен ама като го видиш на светофара и онемяваш, особено когато му чуеш звука.
    Така ще е и след още 12 години.

    Коментиран от #9, #10, #21

  • 7 4х4

    14 42 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Ха, нали виждаш тия дет съм ги изпреварвал как слагат минуси...само това могат.
  • 8 Човека

    33 6 Отговор
    Вярно е, не лъже. И мене ме изпревари. Трудничко, с мъка, но го направи. Напоследък лупото ми нещо не върви пусто.

    Коментиран от #16

  • 9 Зелено

    10 49 Отговор

    До коментар #6 от "Се тая":

    И какво по- точно му е на звука? Прилича на звука от прахосмукачка, на която не и стига въздуха и се задъхва. Нищо невероятно. Визуално също не впечатлява с нещо особено, като изключим грамадните кюнци от зад които крият малките тръби

    Коментиран от #11, #22

  • 10 майстора

    4 30 Отговор

    До коментар #6 от "Се тая":

    Еми добре нека тогава още 12 години да го произвеждат ....онемявам като чуя как му ручи скоростната кутия ...все едно има една шепа джаменки вътре ...

    Коментиран от #26

  • 11 майстора

    5 22 Отговор

    До коментар #9 от "Зелено":

    Разбира се че ще звучи като прахосмукачка ..два цилиндъра липсват
  • 12 Японеца

    47 10 Отговор
    Комплексарчетата с голфчета, като видят НИСАН и плюят като побеснели. Плюйте, още 12г. не може да стигнете 2.8 до 100! Нито мерцедес, нито ауди, особенно пък бенве, дето 600к.с. и 4.3 до 100

    Коментиран от #33

  • 13 Страничен поглед

    5 13 Отговор
    300zx ми е много по-красив, от кадето и да го погледна. Този gtr е груб,ръбест и малко недодялан.
  • 14 Потник

    17 2 Отговор
    Нека помълчим,няма смисъл да се коментира..
  • 15 qwerty

    10 23 Отговор
    Имам комшия с gt-r. Стои в гаража. Пича каза, че просто не става за всекидневен автомобил и си все panamera turbo s. Вика: "Разлика една секунда до 100. Аз да няма да си гледам часовника. Ела седни в потшето и усети разликата.".

    Коментиран от #17

  • 16 4х4

    5 7 Отговор

    До коментар #8 от "Човека":

    Така е,човека не лъже. Ако беше здраво лупото му щеше да вдигне барем 80-85 километра,нали толко му дават, верно със зор и по надолнище и за 5-6 минути но все пак... Мойта вдига 107 на първа преди регулатора 9800 оборота...да да , на плейстейшъна.
    След 301(засега не ще повече) се случва GT-R-а да ме изпревари, но тогава вече съм в следващия град...и това на плейстейшъна, разбира се...
  • 17 Гост

    12 3 Отговор

    До коментар #15 от "qwerty":

    Какви глупости си написал или си някое пишлеме на 15 години?Няма нищо общо между двата автомобила,да си беше взел GT3 да видим колко е комфортно
  • 18 незнайко

    8 2 Отговор
    ГРОЗДЕТО Е КИСЕЛО ЗА ПОВЕЧЕТО ПИСАЛИ ПРЕДИ МЕН !!!
  • 19 ДДТ

    1 14 Отговор
    Срамна работа е с тези четири кюнци, да ги бяха скрили някак под маската. поне така правят ВАГ. Като пуснат електрически GTR може и да ми стане по-поносим.
  • 20 Крис

    18 1 Отговор
    Вълшебен автомобил ,имах удоволствието да го покарам по магистрала "Марица"
    От 0-300 км 🙃🤪☺️
    Усещането е неповторимо !!!
  • 21 BMW M4

    14 1 Отговор

    До коментар #6 от "Се тая":

    Звук това животно просто няма. За сметка на това почти всеки месец си правим разни планински разходки и GTR-а по завоите изяжда M5 Comp. , да не говорим за всичко под 500 коня.

    Коментиран от #29, #32

  • 22 Любомир Петров

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Зелено":

    Що ти само прахосмукачки ли караш

    Коментиран от #23, #28

  • 23 Зелено

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "Любомир Петров":

    Не, ама вкъщи си чистя с такава и звука им е едно към едно. Иначе карам 3.8 атмосферен боксер

    Коментиран от #25

  • 24 И аз се пробвах

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "4х4":

    срещу един,ама като ревна и изхвърли метър пламък от 4-те гърла се скри за 3 секунди от мен,та не успях даже да натисна газта. Та и ти,като мен в мисли ги гониш,че ги пък и изпреварваш. Не бях виждал на кола при 70-80 км/ч да и изпушват гумите при ускорение,но го видях и останах като при оргазъм.

    Коментиран от #27

  • 25 Щом в къщи

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Зелено":

    ти си чистиш с прахосмукачка ми е ясно какъв 3.8 боксер имаш,сигурно мечтаеш за такъв но уви.

    Коментиран от #30

  • 26 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "майстора":

    И КВО ЗНАЧИ ДЖАМЕНКИ БЕ БЪЛГАРИНО

    Коментиран от #39

  • 27 4х4

    0 6 Отговор

    До коментар #24 от "И аз се пробвах":

    Не знам кво караш и колко можеш да го караш ,но само мощност не е достатъчна. Тия нисани са по тон и половина и 560 коня. Моята е 400 коня но само 1095 килограма. При мен съотношението мощност тегло е много по -добро. Затова ги изпреварвам...Трябва да е 800 коня, че да сме равностойни. Има и такива, но и тях минавам.
    P.S. А като гледам колко минуса сте ми сложили, значи някои от вас съм ги минавал по три пъти...
  • 28 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Любомир Петров":

    ПА ТВА Е МОДЕРНАТА БАБА ЯГА.. МОТОРИЗИРАНА
  • 29 Ram1

    2 4 Отговор

    До коментар #21 от "BMW M4":

    GTR изяжда М5? нищо не може да изяжда тоя GTR къде ги сравняваш с коли под 500 коня и защо си се писал BMW M4 срамота дай на GTR един Мъкларън 720s и всичко приключва с GTR
  • 30 Зелено

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Щом в къщи":

    Всичко е в дисциплината приятел, пожелавам ти го и на теб. А удоволствието да си почистиш возилото сам е несравнимо. Ама сега сигурно ще кажеш че нямам пари и за автомивка. Хайде със здраве
  • 31 Алфа Ромео

    2 1 Отговор
    Много добър, но стана и прекалено скъп.
  • 32 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "BMW M4":

    Виждал съм го да ускорява с мръсна газ от светофар, беше изключително тих и пищене на гуми нямаше но ускоряваше нереално направо, беше като много бърз призрак!
  • 33 тоз

    0 6 Отговор

    До коментар #12 от "Японеца":

    Ти забрави ли Ве сопол ,че една от най-бързите коли в Европа е VAG и е Българска.

    Коментиран от #35

  • 34 гощо

    0 1 Отговор
    Миксер!
  • 35 Оноз

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "тоз":

    За scirroco- то на Хеед ли говориш?
    Я кажи с къв двигател е?
  • 36 Бегачката

    1 0 Отговор
    Не мисля че колата е лоша. До колкото видях сега, с всичките подобрения ще звучи като Jaguar 2013, (суперкола е) което си е прекрасно. V6 двигателя с 600 коня вероятно ще е низмото на бъдещето. Дори да е на 12 години, като видиш нещо такова, oнемяваш. Може да се мери с Huracan performante (подобрения ураган), което значи че сега може да стане и съперник на повечето суперколи като Buggati Veyron SS, Lamborghini Aventador SV и дори sleeper-и като супри с twin turbo-та
  • 37 милионер

    2 0 Отговор
    Значи това да ми сравнявате БМВ Мерцедес и VW с ГТР е средно да сравните кренвирш с пържола, както горе написано 2.8 0-100 БМВ 600 коня не може под 4 и не е въпроса ще си гледаш ли часовника или не за време. Вс това показва и доказва коя инж технология е по добра и не само японското се е доказало за времето че по качествен продукт няма. Да не говорим че сравнение с д-р марки и модели ГТР е 1/3 от цените на конкурентите, а за цена качество е божество. Няма да има по динамична и преходна кола. А относно тези който казват коя е по удобна о по стилна, извинявайте събратя, купувате си аетомобил, а не диван или футойол за сядане пред телевизора с 1 бира и фастъци :)
  • 38 1111111

    0 0 Отговор
    за тези дето го сравняват с други коли ,ще кажете ли и нещо за издръжливост gtr на 50000 без ремонт ниждали ли сте
  • 39 майстора

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "АLFA Q 4":

    Като дете не си ли играл ?? Ти да не си 90-ти набор ?