38 146 38

Разбиха фабрика за фалшиви Ferrari-та и Lamborghini-та

Добре известно е, че Ferrari прави своите супер автомобили в Маранело, а Lamborghini - в Сант'Агата Болонезе. Оказва се обаче, че италианските ексклузивни автомобили се правят и на едно място, което е извън Европа. В бразилския щат Санта Катарина полицията разби нелегална фабрика за производство на фалшиви Ferrari-та и Lamborghini-та.

Репликите са с изключително високо качество и се продават през интернет по предварителна поръчка. Предприятието е семейно, управляващо се от баща и син, фамилията на които не се съобщава. Полицията е открила във фабриката за ментета голямо количество готови възли и агрегати, както и осем, почти готови автомобила, имитиращи отлично различни модели на Ferrari и Lamborghini.

Допреди да бъде разбита фабриката за фалшиви италиански суперкари, продукцията ѝ е продавана с много голям успех, тъй като цената на една от репликите е била не повече от 10% от реалната цена на истинското Ferrari или Lamborghini. След полицейската акция, собствениците на пуснати на свобода под гаранция, но по случая е заведено дело за незаконно използване на чужди търговски марки. И двете италиански марки ще съдят измамниците.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 41 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Грую
    Отговор
    1 10:22  17.07.19
    Ама как бре? Все едно да кажеш фалшива Мис Свят или Мис Вселена. Нима е възможно?
  • гощо
    Отговор
    2 10:25  17.07.19
    Треее се провери дали нЕкъде по Пернишко не се прай Голф?!?! Некоя 2-ка GTI ако мое ми напрааат ше убуууу...
  • Дуци
    Отговор
    3 10:28  17.07.19
    а защо не споменавате че освен Ферари и Ламборгини фабриката с голям успех е произвеждала и пласирала фалшиви Дачии, много по качествени от оргинала

  • До Дуци
    Отговор
    4 10:37  17.07.19
    Щото ше се появи сектанта и после не е ясно кво ше стане

    Коментиран от #14

  • карчи
    Отговор
    5 10:38  17.07.19
    Значи китайците избълваха милиони копия на какви ли не марки и с малко изключение (ровър) никой не ги осъди, а някакви гаражни мсйстори, които правят реплики, щели да ги съдят..,,ай стига ве ;))) Само силиконова молърка без вежди няма да различи истинско ферари или ламборгини от фаллшиво хаха ! Тия хора, щом са такива майстори да се хващат и да почват сдобствени проекти !

    Коментиран от #7, #37

  • Фьорари
    Отговор
    6 10:43  17.07.19
    Гражданите слагали двигатели от Лада и Волга. По това ги познали.
  • CL500
    Отговор
    7 11:32  17.07.19

    До коментар #5 от "карчи":

    Основният проблем е, че китайците поне слагат други емблеми и все пак не копират на 100% купето, докато тук копирането цели 100% и най-важното - ЕМБЛЕМАТА! Както при фалшивите пари е - колкото е по-трудно различимо копието от оригинала, толкова и присъдата е по-голяма... Това е, защото с тези коли примерно се накърнява много репутацията на марката - виждаш една такава, почваш да се питаш, защо луфтовете са големички, защо звучи така смешно, поглеждаш емблемата и - о, ама това ли е Ламбо или Ферари...

    Коментиран от #9

  • Ами да си направим и ние
    Отговор
    8 11:50  17.07.19
    Един ментак завод на Фолксваген след като оригинала отива в Турция. Така всички ще са доволни
  • карчи
    Отговор
    9 13:31  17.07.19

    До коментар #7 от "CL500":

    Едва ли слагат оригинални VIN номера на ферарита и ламборгинита ;))) Няма как да я придобиеш и да се набуташ, освен ако умишлено и целенасочено не си я купиш за да шляпаш заблудени силиконови патици ;))

    Коментиран от #17

  • Краси
    Отговор
    10 13:32  17.07.19
    Тези бразилци дали не са с китайски корен?

    Коментиран от #27

  • Алексей
    Отговор
    11 14:16  17.07.19
    Добре де, ние сме държава и не може да произведем една зазка, а тея в склад копират ламбо и Ферари егати
  • Геро
    Отговор
    12 14:19  17.07.19
    Па нии и фалшив логан не сме способни да сделаме

    Коментиран от #13

  • АLFA Q 4
    Отговор
    13 14:45  17.07.19

    До коментар #12 от "Геро":

    МА НИЕ И КОПИЕ НА КИТАЙЧЕ НЕМОЖЕМ ПРОВАЛИХМЕ И ТОВА НАЧИНАНИЕ..
  • Сектанта-президент
    Отговор
    14 15:40  17.07.19

    До коментар #4 от "До Дуци":

    Как какво-ще ги извлачи всички с Дъстъра ;)
  • незнайко
    Отговор
    15 16:38  17.07.19
    Защо ще ги съдят ? Репликите са си реплики видно от цената ! Как са узаконявани тези коли ??? Всички са знаели, че не са истински !!!
  • Знаеш ли
    Отговор
    16 16:54  17.07.19
    У нас да почнем да правим Ламбо, Манго и Мамбо Да ги рекламират Аня и синът и.
  • CL500
    Отговор
    17 16:56  17.07.19

    До коментар #9 от "карчи":

    То е повече от ясно, че купувачът на репликата е 100% наясно какво купува, въпросът е, че с тази реплика и емблема се уронва престиж и постижения.

    Коментиран от #19

  • гост
    Отговор
    18 17:33  17.07.19
    Това да не е на Липу у Бърни аутсорнатата компания?
  • незнайко
    Отговор
    19 19:57  17.07.19

    До коментар #17 от "CL500":

    Не, че съм против Вашия коментар, но щом като някакви ГАРАЖНИ майстори могат да направят купе на Ламбо и Ферари разбирате ли колко е НАДУТА ЦЕНАТА на истинските коли ???

    Коментиран от #20, #24, #25

  • Надути цени
    Отговор
    20 21:46  17.07.19

    До коментар #19 от "незнайко":

    Не виждаш ли че тия гаражните мязат като направени с тесла
  • Порно
    Отговор
    21 21:55  17.07.19
    Продавали са на нормална цена с нормална печалба.
  • Диамантената ръка
    Отговор
    22 22:23  17.07.19
    Ми трябвало само да напишат Ferarri вместо Ferrari и вместо конче за емблема едно магаренце и никой не мой ги пипна. Я тук колко ходят с маратонки Adibas...
  • Ицо
    Отговор
    23 22:31  17.07.19
    Могат хората, правят! Ние в бг. качествен резил не можем да си спретнем, все някой ще се издъни!!!
  • Ицо
    Отговор
    24 22:32  17.07.19

    До коментар #19 от "незнайко":

    Плащаш за име, а другото????....
  • CL500
    Отговор
    25 22:48  17.07.19

    До коментар #19 от "незнайко":

    Е, как може да напишеш това :-) Тези от гаража правят просто една форма от стоманени ламарини и слагат някой евтин двигател от донорска кола. Дори не съм сигурен за фарове, спирачки и ред други видими и разпознаваеми неща. Това купе така боядисано и не можеш го разпознаеш че е евтин материал, надали ще го качиш на кантара да видиш, колко тежи, няма карбон, няма дори алуминии предполагам. Всичко отдолу е донорско и евтино. Нищо общо с двигател скоростна кутия, очакване, възли и т.н. Така че не можеш да заключаваш и сравняваш цените на оригинала и на това. А дори и когато имаме реплика във всичко, то пак е некоректно, защото за оригинала са работили 100-ци скъпоплатени специалисти, докато създадат нещо иновативно, не е само разликата в цената на материалите. Затова всеки патентова..Просто няма как да сравнявашистинско Ламбо примерно с това само в коруба на Ламбо и до там.

    Коментиран от #28

  • 26 08:46  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ромчо
    Отговор
    27 08:46  18.07.19

    До коментар #10 от "Краси":

    По лошо- на цвят са, като нашите ромчета, а манталитета им е горе долу същия.
  • kirasirrav
    Отговор
    28 09:12  18.07.19

    До коментар #25 от "CL500":

    ,, Репликите са с изключително високо качество ", ,,По данни на полицията, за целта са използвани и оригинални части" сега ще ми кажеш ли че всичко в тях е било калпаво и фалшиво? дали хората биха се натискали да си купуват някакви трошки? мислете малко! - на много маркови неща се правят реплики и копия (дори по-добри от оригинала) просто печелят от използване на известна и скъпа марка и не плащат сума неща за това могат да ги продават по-евтино, а някои продават и на цени на оригинала; това не са някакви новости; скоро имаше недоволни хора от скъпи ремонти на Вейрони /побликуваха фактури в нета/ една част която струва няколко евро и абсолютно същата се използва в други коли и е раздута цената на няколко хиляди евро (с ремонта все пак но и нейната собствена) ,,...защото ти го правят в сервиз на Бугати!"

    Коментиран от #31

  • евалата
    Отговор
    29 09:25  18.07.19
    Вместо да ги викнат да работят за тях ,те щели да ги съдят. Тия хора са достойни за уважение , само като се замислиш какъв е бюджета на ферари и ламборгини и със какъв бюджет са разполагали тези баща и син и са правили точни копия на тези супер коли.
  • ГОСТ
    Отговор
    30 09:39  18.07.19
    "... цената на една от репликите е била не повече от 10% от реалната цена на истинското Ferrari или Lamborghini." Представяте ли си, с колко много цената на истинските Ferrari или Lamborghini надхвърля прозводствените им разходи!
  • CL500
    Отговор
    31 10:02  18.07.19

    До коментар #28 от "kirasirrav":

    Ще го напиша пак, но помисли ... Може да са използвали оригинални части, вероятно, защото неоригинални такива не се произвеждат, НО съм сигурен, че става дума само за външността, най-много светлини, чистачки, емблема, джанти... Колко мислиш струва един истински двигател на Ферари или Ламбо. Та това прави в голяма степен цялата кола и цената е огромна част от крайната цена. Само двигателя струва над 10% от нова кола, а тези продават цялата реплика за такава стойност - ами всички останало, че и труда и риска им ... без пари :-) А относно реалните цени на оригиналните коли - съгласен съм, че няма как да не са донякъде раздути, но, както писах - тук плащаш не само за материали и енергия за производство и немалката заплата на работника на линията. Тук плащаш големите заплати на инженерите и изобретателите на новите неща, плащаш за интелектуална собственост. Ами че, дай всеки да копира само и разбира се му отпадат милиони за вложения за инженери, топ-специалисти, развойни и тестови центрове, аеро-тунели и какво ли не... Ама кой тогава ще дърпа всичко напред, кой ще направи нещото, дето ще се копира?!? А като идват скъпи тези коли - еми не са задължителни, всеки според чергата си ;-) Ако нямат клиенти, ще намалят стандартите и ще пуснат по-евтини модели. Цели отдели менъжери и икономисти им определят ценовата политика, не ги мисли и не гледай само през твоя мироглед ;-)

    Коментиран от #32

  • kirasirrav
    Отговор
    32 10:32  18.07.19

    До коментар #31 от "CL500":

    е да, горе-долу това е така, сега видях в една друга медия че някои от оригиналните използваните части са били чисто и просто от по-стари модели които са пасвали (сигурно са ги изписвали като резервни), така че не пречи и да са възли, детайли, датчици а някои по дребни и евтини неща да са си точно оригинал, едното не изключва другото :)
  • kirasirrav
    Отговор
    33 12:59  18.07.19
    и да добавя още нещо, големи фирми производители на маркови часовници пускат и реплики (на външен вид е същото) но материали/сплави и екстри не са точно същите; разликите в цените: оригинал - 2,-3,-4 000, реплика - 300-500-800 това не е менте нито фалшификат, пуска се от същата фирма която произвежда оригинала и всичко е официално и се знае. реплики на златни монети - и в момента се отсичат най-вече на прословутите ,,наполеони", както и дукатите на Франц Йосиф - същия карат, същата сплав, но произведени сега (1 към 1), но нямат същата стойност като тогавашните!

    Коментиран от #36


  • 34 21:42  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Зара
    Отговор
    35 08:15  19.07.19
    В Испания преди години също правеха, ама ги хванаха и тях.
  • Лелеее
    Отговор
    36 16:15  19.07.19

    До коментар #33 от "kirasirrav":

    Толкова си невежа, че няма накъде :D НЯМА фирма за скъпи часовници, която да пуска реплики на собствените си модели, виждаш ли се сам какви ги дрънкаш! С колите си същия

    Коментиран от #38

  • Кольо
    Отговор
    37 01:05  20.07.19

    До коментар #5 от "карчи":

    Да съдят китайците? Ти в кой свят живееш?
  • 38 08:51  20.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай