Когато на дневен ред е покупката на достъпен автомобил, но пък условието е той да е с елегантен и спортен дизайн, веднага се сещаме за моделите на Alfa Romeo. Сега ще спрем вниманието ви на едни по-неконвенционални "алфи", които е доста евтини, а същевременно изглеждат и елегантно, и спортно.
Това е Alfa Romeo GTV или откритата версия Spider. Подобна кола на старо може да бъде открита у нас за малко над 1000 лева, но за сметка на това има агресивен външен вид, само две врати и доста екстри. Въпреки спортния си дух, задвижването е предно, което е малко тъжно, но пък е по-евтино за поддръжка и по-практично през зимата.
И откритата и закрита версии се предлагат на пазара за употребявани автомобили с дълбоки спортни седалки, тапицирани с кожа и текстил, както и с 3.2-литров V6 двигател с 240 к.с. Трябва обаче да знаете, че моделът не блести с надеждност, а сравнително динамичният шестцилиндров агрегат е доста лаком.
По-малките бензинови агрегати с обем 1.8 и 2.0 литра също си имат проблеми, но са за предпочитане. Моделът се появява на бял свят през 1995 година във версиите GTV и Spider и слиза от конвейерите през 2005 и 2006-а, съответно за купето и кабриолета. Вижте какво се предлага на пазара у нас ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 eto go komentara
09:37 18.07.2019
2 дрт прч
Коментиран от #3, #10, #28
09:42 18.07.2019
3 онзи
До коментар #2 от "дрт прч":
Тежки и скъпи са на Фолксваген груп.На Алфа Ромео са дразнещи и почти безкрайни...Коментиран от #29
09:54 18.07.2019
4 AUDI
Коментиран от #30, #47
09:54 18.07.2019
5 Ироничен
Не случайно цената е такава.
Коментиран от #31
10:04 18.07.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 мани-мани
Коментиран от #9
10:37 18.07.2019
8 Цар Вул
Коментиран от #32
11:11 18.07.2019
9 Краси
До коментар #7 от "мани-мани":
То и аз 96-97 година бях млад и красив... Сега, съм само красив...Коментиран от #84
11:27 18.07.2019
10 Алфа Вълкът
До коментар #2 от "дрт прч":
Италианските коли се купуват нови, на старо е като я вземеш от вторични.Коментиран от #33
11:34 18.07.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 123
12:49 18.07.2019
13 filo
13:22 18.07.2019
14 Гост
13:37 18.07.2019
15 Инспектор Мадуро
Коментиран от #34
13:47 18.07.2019
16 Алфа Ромео
13:52 18.07.2019
17 Алфа Ромео
Коментиран от #25, #26
13:55 18.07.2019
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Ico
14:53 18.07.2019
21 212
За предпочитане са 6 цилиндровите двигатели 3.0, 2.5 и по редкия 2.0 Турбо! Да, ще имат по-висок разход и по-скъпа поддръжка, но 1.8 и 2.0 Twin Spark при по-продължително каране с висока скорост имат тенденцията да "раждат", а и разликата в разхода не е кой знае колко голяма! Ярко червеното GTV на 2-рата снимка е с Aerokit, изключително рядка версия, ако автора ми я намери за малко над 1000 лева да ми се обади, веднага ще я купя! В немското мобиле такава под 15к евро няма!
14:58 18.07.2019
22 dsadas
Коментиран от #65, #68
15:26 18.07.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 filo
До коментар #17 от "Алфа Ромео":
Голф и Астра от тия години се карат още масово, а тая кочина я има само в музея на Алфа. Все пак всеки знае, че живота на Алфата е бурен, но кратък.Коментиран от #35, #36
16:16 18.07.2019
26 Антонн
До коментар #17 от "Алфа Ромео":
На това и другото подобие на кола Fiat Cupe,тече масло дори от емблемата.Хубаво говориш за голф и астричка,само че жабарите припадаха от Golf 3 VR6 а астрата с C20LET мотор мачкаше всичко на ред.
Коментиран от #27, #37, #39, #42
18:44 18.07.2019
27 Kirumo
До коментар #26 от "Антонн":
Фиат Купе 2.0 i5 Turbo беше най-бързата кола с предно в света. Та кое мачкали масларите VR6 (никога не съм виждал изправен VR6) и Астрите, които са по 1000 лева (явно има защо)?Коментиран от #38
19:05 18.07.2019
28 Kirumo
До коментар #2 от "дрт прч":
Притежавал съм два италиански автомобила. Единия беше Алфа Ромео и всеки ден я карах до червеното на оборотомера. Единствения ремонт който съм и правил е датчик на коляновия вал - 60лв. Докато приятели и познати с Адита, БМВ-та и VW минаха през много двигатели, сегменти, глави, гарнитури и ремонти по електрониката.19:09 18.07.2019
29 Kirumo
До коментар #3 от "онзи":
Не ми се пише отново, виж коментар 28. Никога не си се доближавал до италиански автомобил, но сигурно си много запознат...19:10 18.07.2019
30 Kirumo
До коментар #4 от "AUDI":
Имал съм два италиански автомобила и никога не съм губил масло. Не съди по твоята любима марка. Не всички автомобили са трошливи като Аудитата.Коментиран от #58
19:12 18.07.2019
31 Kirumo
До коментар #5 от "Ироничен":
Това от опит ли го казваш? Дай ми пример за спортна кола от този клас? Защото GTV с V6 са по-бързи от BMW E36 328i например. Силно ме съмнява някога да си карал GTV. Да не би да караш някакъв немски дизел, ако да - друго си е 1.9TDi с чип, нали? Да пуши като локомотив и да върви наравно с GTV с малките мотори.19:18 18.07.2019
32 Kirumo
До коментар #8 от "Цар Вул":
Нищо не каза, от това което си написал става ясно, че само си гледал тези Алфи от разстояние и си цъкал с език и нищо повече.19:19 18.07.2019
33 Kirumo
До коментар #10 от "Алфа Вълкът":
Това важи за абсолютно всички автомобили които не се поддържат.19:20 18.07.2019
34 Kirumo
До коментар #15 от "Инспектор Мадуро":
Нещо си се объркал. Кой 115-коньов седан ускорява до 100км/ч. за 8.4сек. Няма немски автомобил с подобни кубици и коне който да ускорява толкова бързо, колкото GTV 2.0T.S. С други думи, ускорява по-бързо от Ауди 80/Купе 2.6 V6, Audi TT 1.8T (150к.с.), БМВ 320i (E36, E46, E90), BMW Z3 2.0, Mercedes CLK200/230 Kompressor, VW Corrado 1.8G60/2.0.Коментиран от #55
19:38 18.07.2019
35 Kirumo
До коментар #25 от "filo":
Alfa 145,146 също са масови автомобили, старите митове, че италианските автомобили били ненадеждни няма смисъл да го коментирам, само ще кажа, че имах един колега, който се кълнеше в Голф 3, в момента е с втори двигател на реални 240 000км.19:42 18.07.2019
36 Kirumo
До коментар #25 от "filo":
Тази Алфа не е от класа на Голф и Астра, а е конкурент на VW Corrado и Opel Calibra. Корадо не съм виждал от поне 3-4 години, последно като видях Калибра, имаше дупки по купето.19:45 18.07.2019
37 Хайл
До коментар #26 от "Антонн":
Тихо че ръждата ти яде опела21:53 18.07.2019
38 майстора
До коментар #27 от "Kirumo":
Това дето си написал просто не е вярно ....има и по-бързи и то преди 1996 -таКоментиран от #41
22:22 18.07.2019
39 майстора
До коментар #26 от "Антонн":
Астра с този мотор няма ...поне не излязла от завода с него от тази страна на екватора22:30 18.07.2019
40 Ганьо
22:58 18.07.2019
41 Kirumo
До коментар #38 от "майстора":
Кои са тези?Коментиран от #49
23:10 18.07.2019
42 Алфа Ромео
До коментар #26 от "Антонн":
Мотора на Опел е много добър, страхотен мотор, 8 клапановия 2.0 го има в класация най-надеждните бензинови мотори на всички времена редом с 2.0 бензинов мотор на Тойота.Карам Опели по финансови причини въпреки че имам слабост към някои модели на Алфа, здрави коли са и непретенциозни, екотека малко се е..ва но кво да се прави,жалко че не слагат тези мотори в Астра Г, първата астра която е по-устойчива на ръжда00:37 19.07.2019
43 Мартин
02:01 19.07.2019
44 QUADRIFOGLIO
Коментиран от #53
02:49 19.07.2019
45 QUADRIFOGLIO
02:52 19.07.2019
46 Драйвър
Коментиран от #48, #59, #60
05:47 19.07.2019
47 АLFA Q 4
До коментар #4 от "AUDI":
ОТВОРКО КАРАМ АЛФЕТАТА ЧЕТВЪРТА ГОДИНА И ОСВЕН ТЪПИТЕ НОСАЧИ ОТПРЕД ОЩЕ НИЩО НЕ САМ ПРАВИЛ.А ПО ОТНОШЕНИЕ НА МАСЛОТО ЗА 25 000, АБСОЛЮТНО НЕ ГО ПОГЛЕЖДА, БЕЗ ДА ИМА ПРЕТЕНЦИЙ КАКВО МАСЛО СЛАГАМ НА, JTD то.
НЕКА ВСЕ ТАКА СЕ ЧУПИ. ВИЕ С ТИЯ СТРОШЕНЯЦИ СТЕ СВИКНАЛИ ЯКО РАЗХОДИ И СИ МИСЛИТЕ ЧЕ И КОЛИТЕ СА ТАКА.
08:27 19.07.2019
48 АLFA Q 4
До коментар #46 от "Драйвър":
ПЪЛНИ ПРОСТОТИЙ. ПРАВИТЕ СЕ НА ВАЖНИ, ЩОТО СТЕ НАМЕРИЛИ ТРИБУНА ДА СЕ ИЗКАЗВАТ. ПЪЛНИ ПРОСТОТИЙ ПИШЕШКоментиран от #57
08:34 19.07.2019
49 майстора
До коментар #41 от "Kirumo":
Ами какво да ти кажа ...не всички интегралета от първото поколение са 4х4 ...същото важи и за стелт ,лотус имат бегачки само на предно през деветдесетте както и исузо и Сааб , зад океана пък има едни фордчета с двигатели от Ямаха ...и т.н. за по-задълбочена информация ще трябва да ти дам сметка да преведеш някой лев ... Не приемай коментара ми като заяждане или нещо такова ...фиатчето си е вървежно и то много ...през 2002 за кратко имах капа с този мотор да ти кажа вървеше като лудаКоментиран от #51, #61
08:43 19.07.2019
50 гощо
10:20 19.07.2019
51 гощо
До коментар #49 от "майстора":
Фордчетата не са зад океана а тук и се казват Пума! Двигателят е Z-tec който е съвместна разработка на Форд,Мазда и Ямаха!Коментиран от #71
10:23 19.07.2019
52 Vilisav
При Alfa Romeo е една безкрайна глупост, това са коли, които живеят за сервиза, абсолютни боклуци. Красиви на дизайн, на звук, на вървеж, ама адски зле като качество - постоянно нещо се прецаква, гадна електроника, течове, отвратителни предници - и 20К не трае шибаното им окачване. Правиш, сменяш , две дупки и свърши. Постоянно тракане, скърцане, тропане, докато го смениш пък излязло нещо друго. Адски зле. Не препоръчвам. При VAG ремонтите са скъпи, ама проблема се решава веднъж, не сто пъти едно и също.
10:49 19.07.2019
53 Vilisav
До коментар #44 от "QUADRIFOGLIO":
Сега ти виждам коментара. Съгласен съм - то са датчици, то са грешки, то са валове, то са течове, то са горящи крушки през седмици...не на гърба на FIAT, ми и на чиито гръб да живеят с това ниско качество не става, не случайно са се прочули по тоя начин. Сега новите чувам са по-добре, не съм имал Мито или Джулиета, но години ще им трябва да излъскат имиджа си на боклук-мейкъри, каквито си бяга. Само с единия дизайн ала-ферари не става. На паркинга дето викаш стои самолет, малко ферари, наточено и с екстри. Като тръгне и почва поразията. JTD са по-сносни, ама проблема с ходовата и електрониката си остават. Плюс е управляемостта - директните волани са супер. И до там.10:56 19.07.2019
54 uraaa
само така мога да карам тази хубава кола купена на символична цена
сега чакам да падне цената на по-новите им модели
така че давайте младежи
сваляте цената и ми правите сделката изгодна
12:41 19.07.2019
55 Q4 00
До коментар #34 от "Kirumo":
С грешка си Mercedes CLK 230K 0-100 km/h за 7.8 сек.Коментиран от #73
13:19 19.07.2019
56 Q4 00
13:24 19.07.2019
57 filo
До коментар #48 от "АLFA Q 4":
Колега, алфа никой, освен шепа балами не купува. Осъзнай се.Коментиран от #63, #67
13:49 19.07.2019
58 filo
До коментар #30 от "Kirumo":
Колега, щом сравняваш тоя коптор Алфа с Ауди, кола която има модели от бъдещето, значи си болен мозък и смятам, че няма смисъл с теб да се води дебат за коли.Коментиран от #62, #66
13:56 19.07.2019
59 Ганьо
До коментар #46 от "Драйвър":
Точно преди около два месеца видях все още жива 164 и дори тапицерията (як дебел плюш) беше още здрава! Ха да видим днешните модели изчислени кога да се счупят кога ще изтраят толкова!18:20 19.07.2019
60 Ганьо
До коментар #46 от "Драйвър":
Просто днешната алчност на производителите и псевдо"екологията": удължени до безумие сервизни интервали, пластмасови части, българското безхаберие, "екологични" масла-вода, спирт в бензина(пак шибано "еко") съсипват с безпрецедентна точност есичко, точно на края на гаранцията18:25 19.07.2019
61 Kirumo
До коментар #49 от "майстора":
Всички Интегралета са 4х4. Има вариант на Делта 1 с 1.6 турбо мотор и предно, тя се нарича Delta HF и разполага със 140к.с. Най-добрия Стелт с предно е R/T 3.0 V6 226к.с. с максимална скорост от 235км/ч. и тегло от над 1700кг. Лотусът с предно е Елан и най-бързия вариант е с 1.6 турбо на Исузу, развиващ 167к.с. и въпреки теглото от 1020кг. е много по-зле като ускорение и максимална скорост. Най-бързото Исузу с предно е Impulse Turbo и в най-мощния си вариант разполага със 190к.с. и ускорява до 100км/ч. за 7.3сек. Фордчетата с двигател, частично разработен от Ямаха, са Taurus SHO и най-бързото сред тях ускорява от 0 до 96км/ч. за 6.6сек. и развива максимална скорост от 225км/ч. Харесвам СААБ, дори притежавах един бензинов турбо екземпляр, но най-мощния СААБ тогава беше 900 Turbo със 185к.с. , ускорение до 100км/ч. за 7.2сек. и максимална скорост от 230км/ч. Не приемам коментарът ти като заяждане.Коментиран от #70
20:21 19.07.2019
62 Kirumo
До коментар #58 от "filo":
Запознат съм отблизо и с двете марки, но съм разочарован само от едната. Ако пробваш запазена 166 3.0 или 3.2 Busso, повече няма да имаш желание да се качиш на каквото и да е Ауди. Един британски авто журналист с име Джеръми Кларксън направи ревю на една такава и това бяха част от думите му : "Алфа 166 е знак, че имате изискан вкус, показва на света, че слагате естетиката над практичността и че няма просто да сте един от многото.По-добра е от всеки седан с четири врати, сякаш е дошла през тръбопровод от боговете!
Ако съдим една кола по начина по който ни кара да се чувстваме, вместо по това какво може да направи, Алфа 166 е в напълно собствен клас.
Всеки път когато виждам някой срещу мен в Мерцедес, БМВ или Ауди, ми се иска просто да сваля прозореца и да им изкрещя "купили сте грешната кола"!
Коментиран от #64
20:32 19.07.2019
63 Жоро
До коментар #57 от "filo":
Абсолютно съм съгласен за проблемите с надеждността, особено на окачването. Имал съм 4 италианки, всъщност 5 ама хайде да не броим една за година. Даже Фиат Стило, най-ненадеждната от всички кола. И пак изкарах 80к с нея, и я продадох в добро състояние, отлично техническо.Италианките от друга страна са ултра удобни за дълъг път, най-прекрасните салони в които му е кеф на човек да пътува, и ако сложиш по-меко окачване, каквото аз слагах, вози уникално. Моторите са динамични, с приятен звук, икономични.
Проблемите в окачването са решими с преправяне, за да се справят с нашите пътища. Същото важи за част от порблемите с електрониката, но голяма част са супер хронични. Досега с италианска кола съм закъсвал, но винаги съм се прибирал без сервиз.
по тези причини италианска кола си взимат хора, които разбират от коли, или поне от електроника. Ако не разбираш от коли, въобще не припарвай до Алфа. Алфата е начин на живот, и е за особени хора, такива които се кефят на колите, да ги променят и ремонтират. Не припарвай до Алфа, вземи си тойота или татра. Все едно, ще си стигнеш от А до Б безпроблемно.
Коментиран от #79
20:38 19.07.2019
64 filo
До коментар #62 от "Kirumo":
Колега ти ми говориш за Алфа отпреди 20 години, нелепо е изобщо да коментираме. Все пак е разбираемо с оглед на това, че Алфа има два модела, които никой не купува и които се обезценяват със скоростта на светлината.Коментиран от #91
20:40 19.07.2019
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 АLFA Q 4
До коментар #58 от "filo":
ЗАЩО ИЗОБЩО СРАВНЯВАШ АЛФА С ТОВА ДУШЕМЕ АУДИТО БЕ. ТОТАЛНО СИ ВРЪТНА ЦЕНТРОВКАТА КАТО ВСИЧКИ аудита21:29 19.07.2019
67 АLFA Q 4
До коментар #57 от "filo":
ЧИБА БЕ СЕЛКО НЕДОНОСЧЕ21:31 19.07.2019
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 filo
До коментар #65 от "АLFA Q 4":
Алфист смотан, човека говори за 156, а не за 159 и запомни, че живота на Алфата е бурен, кратък и верно с Ауди не може да се сравнява тоя дръгел.😝Коментиран от #74, #75
21:45 19.07.2019
70 майстора
До коментар #61 от "Kirumo":
Да уточним какво имаш предвид бързо ! 0-62mph , top speed или обиколки на някой зелен ад ...за първото интеграле пак ти казвам че има само с предно ...както има и стелт с 325 hp само на предно ... има Форд със задно разположен 3.0литров двигател на Ямаха с кардан до предния мост където е скоростната и диференциал в един кожух и полуоски на предните кола .. все едно гледаш алфета гтв ама обърнато на обратно .... исузотото имам предвид пиадза-та .... Между другото на мене ми е забавно да водим този разговор ;)Коментиран от #72
22:39 19.07.2019
71 майстора
До коментар #51 от "гощо":
На това твоето пък се вика "да се обадиш неподготвен " .....ставаш за резил ...22:41 19.07.2019
72 Tie
До коментар #70 от "майстора":
Преведо моля те, какво означава от италиански “Интеграле”!? След това много моля да дадеш линк с “първото” Интеграле на “предно”!!!Коментиран от #76, #77
23:48 19.07.2019
73 АLFA Q 4
До коментар #55 от "Q4 00":
Е ТОВА ГО ПРАВИ, ФИАТ РИТМО1,6 /1984/година00:27 20.07.2019
74 ЕЙ ТЪПАК
До коментар #69 от "filo":
КРОСВАГОНА МИ Е С ЧЕТИРИ БУТАЛНИ АПАРАТИ И ДИСКОВЕ 330 мм КАК ЩЕ РЪГНЕЛ 15ки БЕ КОЗЕЛ ГРОЗЕНКоментиран от #80
00:29 20.07.2019
75 АLFA Q 4
До коментар #69 от "filo":
ГРОЗИ.. КРОСВАГОНА Е АЛФА 156. СМОТЛЪО. МАРШ В ХОРЕНМАГА ДА СЕ ОБЯСНЯВАТЕ00:31 20.07.2019
76 АLFA Q 4
До коментар #72 от "Tie":
НЕ ТИ Е НАПИСАЛ ИНТЕГРАЛЕ С ПРЕДНОА HF САМО НА ПРЕДНО
МА ВИЕ И ДА ЧЕТЕТЕ НЕ МОЖЕТЕ БЕ
Коментиран от #89
00:45 20.07.2019
77 майстора
До коментар #72 от "Tie":
Ето къде е разликата между мен и теб ...Начи ти ми говориш за някви линкове ..а аз за неща по който съм работил навремето ...сещаш се !!? Така чеее sono innocenteКоментиран от #88
01:47 20.07.2019
78 dsadsa
Коментиран от #81
10:30 20.07.2019
79 159
До коментар #63 от "Жоро":
Т'ва са пълни дивотии! Качествено разработена и поддържана както трябва алфа е точно толкова надеждна, колкото и вездесъщите японски... странници! Електроники, окачвания, булшит! Дай и необходимото жалене първите 10 к км, след това я шофирай умно: според пътя, работата и бързай, когато се налага, пък да видим няма ли да ти даде 20 години безпроблемен пробег!11:21 20.07.2019
80 filo
До коментар #74 от "ЕЙ ТЪПАК":
Козел грозен е баща ти, да го......Коментиран от #83
12:24 20.07.2019
81 Дан
До коментар #78 от "dsadsa":
Това става във всяка група. Заливат с най-износените боклуци.14:34 20.07.2019
82 Страничен наблюдател
Коментиран от #86
16:58 21.07.2019
83 АLFA Q 4
До коментар #80 от "filo":
АМИ ХОДИ ПРИ БАЩА МИЧАКА ТЕ ПУМИ
20:42 21.07.2019
84 АLFA Q 4
До коментар #9 от "Краси":
СЕГА СИ САМО, КРАСИ,. нали20:44 21.07.2019
85 filo
21:05 21.07.2019
86 Дан
До коментар #82 от "Страничен наблюдател":
Забелязал съм, че българите са много завистливи относно Алфите, то затова повечето 159-ки са надраскани с ключове по врати и капак от такива завистливи човечета.Коментиран от #87
21:26 21.07.2019
87 filo
До коментар #86 от "Дан":
От какво може да е породена тази завист?22:19 21.07.2019
88 Tie
До коментар #77 от "майстора":
Не ме познаваш, не лай...къде си правил, какво си правил и къде??? На мен първия сблъсък с Интеграле ми е през 92-ра в сервиза на Юри и Кольо в София...ако изобщо знаеш за какво говоря...До скоро беше и моя най-бързата 155 Q4 в България с време 11.91 с терминална 192... Покажи ми модел, който се води Интеграле и да е 4х2, а не 4х4 - и пари дори ще изкараш! н23:03 21.07.2019
89 Tie
До коментар #76 от "АLFA Q 4":
Чети внимателно ти, неграмотник!!! HF се водят всички от 1.6 турбо карбуратор 132 к.с./инжекция 140 к.с. мине се през първото 4х4, а именно HF 4WD със 165 к.с. и се стигне до последните лимитирани серии MARTINI 5/6 и Final Edition-a.... Аман от псевдо итал-фенове от 3-4 години с гробник на базата на 156 и лаещи по всичко сляпо, най-вече ВАГ групата без грам идея да имат.... И това ти го казвам от първо лице, единствено число като човек поддържал и карал до разпадане коли от ФИАТ групата и ВАГ групата....23:11 21.07.2019
90 rgeqgeger
11:43 22.07.2019
91 Ганьо
До коментар #64 от "filo":
Че като е от преди 20 години, какво? Днешните дали са по-красиви с четвъртитите си врати и зиналинброни? Или са по-здрави? Или доставят повече шофьорско удоволствие с електронните си боклуци? Висок клас кола си е висок клас кола независимо от годините, стига да е в добро състояние и поддържана. Най ми харесва като кажат "в добро състояние ЗА ГОДИНИТЕ СИ" Какво означава това? Че маслото се смена на 2 години с минералка, филтрите са от по 6 лв, и е цепена в бордюра? Една кола ако се поддържа, годините малко ще и повлияят! Но колко българи следват сервизни интервали за тежка експлоатация когато карат основно в града и това значи смяна на масло на всеки 6 месеца!18:09 22.07.2019