18 Юли, 2019 09:29 11 575 91

Автомобилът на старо: Евтина спортна кола

  • alfa romeo-
  • gtv-
  • автомобилът на старо
Автомобилът на старо: Евтина спортна кола - 1

Когато на дневен ред е покупката на достъпен автомобил, но пък условието е той да е с елегантен и спортен дизайн, веднага се сещаме за моделите на Alfa Romeo. Сега ще спрем вниманието ви на едни по-неконвенционални "алфи", които е доста евтини, а същевременно изглеждат и елегантно, и спортно.

Автомобилът на старо: Евтина спортна кола

Това е Alfa Romeo GTV или откритата версия Spider. Подобна кола на старо може да бъде открита у нас за малко над 1000 лева, но за сметка на това има агресивен външен вид, само две врати и доста екстри. Въпреки спортния си дух, задвижването е предно, което е малко тъжно, но пък е по-евтино за поддръжка и по-практично през зимата.

Автомобилът на старо: Евтина спортна кола

И откритата и закрита версии се предлагат на пазара за употребявани автомобили с дълбоки спортни седалки, тапицирани с кожа и текстил, както и с 3.2-литров V6 двигател с 240 к.с. Трябва обаче да знаете, че моделът не блести с надеждност, а сравнително динамичният шестцилиндров агрегат е доста лаком.

Автомобилът на старо: Евтина спортна кола

По-малките бензинови агрегати с обем 1.8 и 2.0 литра също си имат проблеми, но са за предпочитане. Моделът се появява на бял свят през 1995 година във версиите GTV и Spider и слиза от конвейерите през 2005 и 2006-а, съответно за купето и кабриолета. Вижте какво се предлага на пазара у нас ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 eto go komentara

    9 25 Отговор
    дъстара маже
  • 2 дрт прч

    64 47 Отговор
    АКО ИСКАТЕ ТЕЖКИ И СКЪПИ РЕМОНТИ, КУПЕТЕ СИ АЛФА

    Коментиран от #3, #10, #28

  • 3 онзи

    75 22 Отговор

    До коментар #2 от "дрт прч":

    Тежки и скъпи са на Фолксваген груп.На Алфа Ромео са дразнещи и почти безкрайни...

    Коментиран от #29

  • 4 AUDI

    22 46 Отговор
    Купете си маслобойна или поне рафинерия , за да карате това нещо....и много нерви разбира се

    Коментиран от #30, #47

  • 5 Ироничен

    33 43 Отговор
    Тясно, трошливо, псевдоспортно...
    Не случайно цената е такава.

    Коментиран от #31

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 мани-мани

    55 2 Отговор
    Един в нашия град имаше такава Алфа Спайдер през 96-97 година,няма да ви разправям каква гъзария беше.

    Коментиран от #9

  • 8 Цар Вул

    12 37 Отговор
    На вкус и цвет-ТАВАРИШ НЕТ!!Итаилански МУСОР/боклук по руски/!Иначе като дизайн-евалла!Ама другото-не ми се говори,защото няма да ми стигне цяла страница!!!Става но за някой да я сложи в салон и да я показва и ...нищо повече!!!!КАЗАХ!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #32

  • 9 Краси

    43 3 Отговор

    До коментар #7 от "мани-мани":

    То и аз 96-97 година бях млад и красив... Сега, съм само красив...

    Коментиран от #84

  • 10 Алфа Вълкът

    11 14 Отговор

    До коментар #2 от "дрт прч":

    Италианските коли се купуват нови, на старо е като я вземеш от вторични.

    Коментиран от #33

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 123

    9 19 Отговор
    от дъстера по добро нема
  • 13 filo

    17 20 Отговор
    За какво пишете за модел, от който няма живи екземпляри.
  • 14 Гост

    39 9 Отговор
    Това е кола за ценители . Дизаина е на пининг фарина в европа тези алфи осбдеднно след феиса за добе запазени екземпляри ие дават по 5 - 6 хиляди евро . Но бай ганьа е прос и пише глупости .
  • 15 Инспектор Мадуро

    16 24 Отговор
    Много е спортна. Версията със 150 коня ускорява точно толкова бързо, колкото 115 коньов седан от същите години.

    Коментиран от #34

  • 16 Алфа Ромео

    25 1 Отговор
    Готина е колата но грешката тук е че трябваше да е със задно предаване, както и при други по-стари Алфи.
  • 17 Алфа Ромео

    30 6 Отговор
    Иска си вниманието и средствата марката, не е като да караш Голф 3-ка или Астричка.

    Коментиран от #25, #26

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Ico

    21 1 Отговор
    Хубава кола
  • 21 212

    29 0 Отговор
    Струва ми се, че автора просто е нямал каква статия да препише от чужд сайт и е изсмукал от пръстите си някаква помия!
    За предпочитане са 6 цилиндровите двигатели 3.0, 2.5 и по редкия 2.0 Турбо! Да, ще имат по-висок разход и по-скъпа поддръжка, но 1.8 и 2.0 Twin Spark при по-продължително каране с висока скорост имат тенденцията да "раждат", а и разликата в разхода не е кой знае колко голяма! Ярко червеното GTV на 2-рата снимка е с Aerokit, изключително рядка версия, ако автора ми я намери за малко над 1000 лева да ми се обади, веднага ще я купя! В немското мобиле такава под 15к евро няма!
  • 22 dsadas

    7 15 Отговор
    Алфа... карам 156ца,хубави коли,не за нашите пътища. В завойте малко ми скърцат вратите щото се усуква ама няма проблем. На всеки 3-4000км. 100-200 лв. за някой друг ремонт, твърдо и шумно окачване... като сцепление нищо особено с 15ки, добра шумоизолация, сравнително висок разход в града, леко нестабилна на магистралата(друса).. бартеросвам за нещо по-комфортно

    Коментиран от #65, #68

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 filo

    8 16 Отговор

    До коментар #17 от "Алфа Ромео":

    Голф и Астра от тия години се карат още масово, а тая кочина я има само в музея на Алфа. Все пак всеки знае, че живота на Алфата е бурен, но кратък.

    Коментиран от #35, #36

  • 26 Антонн

    3 21 Отговор

    До коментар #17 от "Алфа Ромео":

    На това и другото подобие на кола Fiat Cupe,тече масло дори от емблемата.
    Хубаво говориш за голф и астричка,само че жабарите припадаха от Golf 3 VR6 а астрата с C20LET мотор мачкаше всичко на ред.

    Коментиран от #27, #37, #39, #42

  • 27 Kirumo

    25 4 Отговор

    До коментар #26 от "Антонн":

    Фиат Купе 2.0 i5 Turbo беше най-бързата кола с предно в света. Та кое мачкали масларите VR6 (никога не съм виждал изправен VR6) и Астрите, които са по 1000 лева (явно има защо)?

    Коментиран от #38

  • 28 Kirumo

    26 3 Отговор

    До коментар #2 от "дрт прч":

    Притежавал съм два италиански автомобила. Единия беше Алфа Ромео и всеки ден я карах до червеното на оборотомера. Единствения ремонт който съм и правил е датчик на коляновия вал - 60лв. Докато приятели и познати с Адита, БМВ-та и VW минаха през много двигатели, сегменти, глави, гарнитури и ремонти по електрониката.
  • 29 Kirumo

    12 1 Отговор

    До коментар #3 от "онзи":

    Не ми се пише отново, виж коментар 28. Никога не си се доближавал до италиански автомобил, но сигурно си много запознат...
  • 30 Kirumo

    25 2 Отговор

    До коментар #4 от "AUDI":

    Имал съм два италиански автомобила и никога не съм губил масло. Не съди по твоята любима марка. Не всички автомобили са трошливи като Аудитата.

    Коментиран от #58

  • 31 Kirumo

    15 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ироничен":

    Това от опит ли го казваш? Дай ми пример за спортна кола от този клас? Защото GTV с V6 са по-бързи от BMW E36 328i например. Силно ме съмнява някога да си карал GTV. Да не би да караш някакъв немски дизел, ако да - друго си е 1.9TDi с чип, нали? Да пуши като локомотив и да върви наравно с GTV с малките мотори.
  • 32 Kirumo

    13 0 Отговор

    До коментар #8 от "Цар Вул":

    Нищо не каза, от това което си написал става ясно, че само си гледал тези Алфи от разстояние и си цъкал с език и нищо повече.
  • 33 Kirumo

    11 0 Отговор

    До коментар #10 от "Алфа Вълкът":

    Това важи за абсолютно всички автомобили които не се поддържат.
  • 34 Kirumo

    19 1 Отговор

    До коментар #15 от "Инспектор Мадуро":

    Нещо си се объркал. Кой 115-коньов седан ускорява до 100км/ч. за 8.4сек. Няма немски автомобил с подобни кубици и коне който да ускорява толкова бързо, колкото GTV 2.0T.S. С други думи, ускорява по-бързо от Ауди 80/Купе 2.6 V6, Audi TT 1.8T (150к.с.), БМВ 320i (E36, E46, E90), BMW Z3 2.0, Mercedes CLK200/230 Kompressor, VW Corrado 1.8G60/2.0.

    Коментиран от #55

  • 35 Kirumo

    17 1 Отговор

    До коментар #25 от "filo":

    Alfa 145,146 също са масови автомобили, старите митове, че италианските автомобили били ненадеждни няма смисъл да го коментирам, само ще кажа, че имах един колега, който се кълнеше в Голф 3, в момента е с втори двигател на реални 240 000км.
  • 36 Kirumo

    16 1 Отговор

    До коментар #25 от "filo":

    Тази Алфа не е от класа на Голф и Астра, а е конкурент на VW Corrado и Opel Calibra. Корадо не съм виждал от поне 3-4 години, последно като видях Калибра, имаше дупки по купето.
  • 37 Хайл

    14 1 Отговор

    До коментар #26 от "Антонн":

    Тихо че ръждата ти яде опела
  • 38 майстора

    1 6 Отговор

    До коментар #27 от "Kirumo":

    Това дето си написал просто не е вярно ....има и по-бързи и то преди 1996 -та

    Коментиран от #41

  • 39 майстора

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Антонн":

    Астра с този мотор няма ...поне не излязла от завода с него от тази страна на екватора
  • 40 Ганьо

    11 0 Отговор
    Минаха години откакто съм виждал тези Алфи по улиците. Българино отдавна им е взел душата.... Жалко. У нас красивите коли не се ценят, важното е да са по-"нови", по-пластмасови, по-трошливи
  • 41 Kirumo

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "майстора":

    Кои са тези?

    Коментиран от #49

  • 42 Алфа Ромео

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "Антонн":

    Мотора на Опел е много добър, страхотен мотор, 8 клапановия 2.0 го има в класация най-надеждните бензинови мотори на всички времена редом с 2.0 бензинов мотор на Тойота.Карам Опели по финансови причини въпреки че имам слабост към някои модели на Алфа, здрави коли са и непретенциозни, екотека малко се е..ва но кво да се прави,жалко че не слагат тези мотори в Астра Г, първата астра която е по-устойчива на ръжда
  • 43 Мартин

    1 0 Отговор
    Малко закъсняхте, читавите вече са по 5-6 хиляди.
  • 44 QUADRIFOGLIO

    23 0 Отговор
    Alfa Romeo, както всеки един нормален бранд има успешни и неуспешни модели и двигатели от към надеждност. Алфи като, 147, 156, GT, GTV (916), имат 2 основни проблема, 4 цилиндровите туинспарк мотори (нисък ресурс) и спортна, твърда и непригодна за нашите пътища ходова част, за сметка на това отлична управляемост и ниска маса. Не мога да кажа за гореизброените, имах 166-ца 6 цилиндрова (без газ) тя малко се различава като ходова, но още като я взех бе с полиуретанови тампони, явно те вършат работа, защото за 2-те години, през които я ползвах нямах никакви проблеми. Продадох я, защото ми идваше множко разходът на гориво. В момента съм със 159 2,4jtd отличен автомобил, върви не по-малко от 166-цата, но като разход на гориво е много по-поносим. Ходовата част се различава от тази на предшествениците, по-здрава е. Възникват дреболийки, примерно на 159 постоянно пукат обтегачите на вратите, но не е страшно. Като салон е много качествена, кожа, версията с алуминиевите панели на таблото и волана, адски доволен съм от автомобилът. Поддръжката не е чак толкова скъпа, грижете се добре за колите си, сипвайте кашерно масалце Селения и всичко ще е песен. Дизеловите двигатели 1.9jtd 2.0jtd 2.4jtd са доказани с времето има части за тях, слагат се още в, немски, френски, шведски, американски автомобили. Изобщо няма какво да им се плашите на алфите, стига да си подберете читава и да се грижите добре за нея. Няма вече и при немците автомобили, като Голф 3 ,Пасат Б3 и подобни,

    Коментиран от #53

  • 45 QUADRIFOGLIO

    10 1 Отговор
    . . . . и подобни, дето ще сипвате боклуци или няма да сменяте навреме (масла,и подобни), а те ще ви служат. Новата техника си иска по-прецизна и по-скъпа поддръжка, това важи за всички брандове. Автомобилите стават все по-сложни, трудни и скъпи за поддръжка. Карал съм и немски машини, като Е38 730д ,пак здрава машина, но поддръжката ѝ съвсем не е по-евтина от тази на Alfa Romeo. Въпросното GTV по-горе интересен, но непрактичен автомобил е, за това и не е разпространен. Аз лично не бих си купил точно GTV (916).
  • 46 Драйвър

    5 8 Отговор
    Има ДВА ЩАСТЛИВИ ДНИ в живота на собственика на Алфа Ромео,деня в който я купува и деня в който я продава,всичко между тези дни е МЪКА!Деведесте години баща ми имаше Алфа 164 ,купи я ПОЧТИ нова,с всички екстри,кожа ,на паркинга изглеждаше като самолет,беше две годишна и за три години употреба в БГ СЕ РАЗПАДНА!Нямаше здрав бутон в салона,таблото горя НЯКОЛКО пъти както и компа на инжекциона както и моторчетата на ел.стъклата,за датчици на колянов вал и скъпото обслужване да не ви разправям!Да висне тавана на ПЕТ ГОДИШНА КОЛА-Това говори много за качеството на частите вложени в тези автомобили!Да когато е в движение е голяма бегачко,но това се случва рядко;)След три години баща ми я продаде за 50% от цената която я купи ,не случайно последните 30 години са в постоянен фалит и съществуват на гърба на Фиат.

    Коментиран от #48, #59, #60

  • 47 АLFA Q 4

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "AUDI":

    ОТВОРКО КАРАМ АЛФЕТАТА ЧЕТВЪРТА ГОДИНА И ОСВЕН ТЪПИТЕ НОСАЧИ ОТПРЕД ОЩЕ НИЩО НЕ САМ ПРАВИЛ.
    А ПО ОТНОШЕНИЕ НА МАСЛОТО ЗА 25 000, АБСОЛЮТНО НЕ ГО ПОГЛЕЖДА, БЕЗ ДА ИМА ПРЕТЕНЦИЙ КАКВО МАСЛО СЛАГАМ НА, JTD то.
    НЕКА ВСЕ ТАКА СЕ ЧУПИ. ВИЕ С ТИЯ СТРОШЕНЯЦИ СТЕ СВИКНАЛИ ЯКО РАЗХОДИ И СИ МИСЛИТЕ ЧЕ И КОЛИТЕ СА ТАКА.
  • 48 АLFA Q 4

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "Драйвър":

    ПЪЛНИ ПРОСТОТИЙ. ПРАВИТЕ СЕ НА ВАЖНИ, ЩОТО СТЕ НАМЕРИЛИ ТРИБУНА ДА СЕ ИЗКАЗВАТ. ПЪЛНИ ПРОСТОТИЙ ПИШЕШ

    Коментиран от #57

  • 49 майстора

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Kirumo":

    Ами какво да ти кажа ...не всички интегралета от първото поколение са 4х4 ...същото важи и за стелт ,лотус имат бегачки само на предно през деветдесетте както и исузо и Сааб , зад океана пък има едни фордчета с двигатели от Ямаха ...и т.н. за по-задълбочена информация ще трябва да ти дам сметка да преведеш някой лев ... Не приемай коментара ми като заяждане или нещо такова ...фиатчето си е вървежно и то много ...през 2002 за кратко имах капа с този мотор да ти кажа вървеше като луда

    Коментиран от #51, #61

  • 50 гощо

    2 3 Отговор
    ВАГ поискаха да купят Алфа,но те тогава отказаха!!! Можеше сега да караме красиви и вече здрави Алфи,но акъл море! Сега Алфа става собственост на някакви индиици или китайци и ще са още по зле! Аз лично винаги съм харесвал Алфа,но не посмях да си купя!
  • 51 гощо

    4 0 Отговор

    До коментар #49 от "майстора":

    Фордчетата не са зад океана а тук и се казват Пума! Двигателят е Z-tec който е съвместна разработка на Форд,Мазда и Ямаха!

    Коментиран от #71

  • 52 Vilisav

    2 3 Отговор
    При VAG ремонтите са тежки и скъпи (особено при Audi), но извършени веднъж с оригинални или качествени aftermarket части и от грамотен майстор проблемите се решават за дълго време, години ако щеш.
    При Alfa Romeo е една безкрайна глупост, това са коли, които живеят за сервиза, абсолютни боклуци. Красиви на дизайн, на звук, на вървеж, ама адски зле като качество - постоянно нещо се прецаква, гадна електроника, течове, отвратителни предници - и 20К не трае шибаното им окачване. Правиш, сменяш , две дупки и свърши. Постоянно тракане, скърцане, тропане, докато го смениш пък излязло нещо друго. Адски зле. Не препоръчвам. При VAG ремонтите са скъпи, ама проблема се решава веднъж, не сто пъти едно и също.
  • 53 Vilisav

    1 2 Отговор

    До коментар #44 от "QUADRIFOGLIO":

    Сега ти виждам коментара. Съгласен съм - то са датчици, то са грешки, то са валове, то са течове, то са горящи крушки през седмици...не на гърба на FIAT, ми и на чиито гръб да живеят с това ниско качество не става, не случайно са се прочули по тоя начин. Сега новите чувам са по-добре, не съм имал Мито или Джулиета, но години ще им трябва да излъскат имиджа си на боклук-мейкъри, каквито си бяга. Само с единия дизайн ала-ферари не става. На паркинга дето викаш стои самолет, малко ферари, наточено и с екстри. Като тръгне и почва поразията. JTD са по-сносни, ама проблема с ходовата и електрониката си остават. Плюс е управляемостта - директните волани са супер. И до там.
  • 54 uraaa

    9 1 Отговор
    мнго ми харесва, че има лошо мнение за алфите
    само така мога да карам тази хубава кола купена на символична цена
    сега чакам да падне цената на по-новите им модели
    така че давайте младежи
    сваляте цената и ми правите сделката изгодна
  • 55 Q4 00

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "Kirumo":

    С грешка си Mercedes CLK 230K 0-100 km/h за 7.8 сек.

    Коментиран от #73

  • 56 Q4 00

    1 3 Отговор
    Много здрави били тия Алфи и Фиати ,ама в класациите за надеждност все на последните места .
  • 57 filo

    1 6 Отговор

    До коментар #48 от "АLFA Q 4":

    Колега, алфа никой, освен шепа балами не купува. Осъзнай се.

    Коментиран от #63, #67

  • 58 filo

    3 8 Отговор

    До коментар #30 от "Kirumo":

    Колега, щом сравняваш тоя коптор Алфа с Ауди, кола която има модели от бъдещето, значи си болен мозък и смятам, че няма смисъл с теб да се води дебат за коли.

    Коментиран от #62, #66

  • 59 Ганьо

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "Драйвър":

    Точно преди около два месеца видях все още жива 164 и дори тапицерията (як дебел плюш) беше още здрава! Ха да видим днешните модели изчислени кога да се счупят кога ще изтраят толкова!
  • 60 Ганьо

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Драйвър":

    Просто днешната алчност на производителите и псевдо"екологията": удължени до безумие сервизни интервали, пластмасови части, българското безхаберие, "екологични" масла-вода, спирт в бензина(пак шибано "еко") съсипват с безпрецедентна точност есичко, точно на края на гаранцията
  • 61 Kirumo

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "майстора":

    Всички Интегралета са 4х4. Има вариант на Делта 1 с 1.6 турбо мотор и предно, тя се нарича Delta HF и разполага със 140к.с. Най-добрия Стелт с предно е R/T 3.0 V6 226к.с. с максимална скорост от 235км/ч. и тегло от над 1700кг. Лотусът с предно е Елан и най-бързия вариант е с 1.6 турбо на Исузу, развиващ 167к.с. и въпреки теглото от 1020кг. е много по-зле като ускорение и максимална скорост. Най-бързото Исузу с предно е Impulse Turbo и в най-мощния си вариант разполага със 190к.с. и ускорява до 100км/ч. за 7.3сек. Фордчетата с двигател, частично разработен от Ямаха, са Taurus SHO и най-бързото сред тях ускорява от 0 до 96км/ч. за 6.6сек. и развива максимална скорост от 225км/ч. Харесвам СААБ, дори притежавах един бензинов турбо екземпляр, но най-мощния СААБ тогава беше 900 Turbo със 185к.с. , ускорение до 100км/ч. за 7.2сек. и максимална скорост от 230км/ч. Не приемам коментарът ти като заяждане.

    Коментиран от #70

  • 62 Kirumo

    8 2 Отговор

    До коментар #58 от "filo":

    Запознат съм отблизо и с двете марки, но съм разочарован само от едната. Ако пробваш запазена 166 3.0 или 3.2 Busso, повече няма да имаш желание да се качиш на каквото и да е Ауди. Един британски авто журналист с име Джеръми Кларксън направи ревю на една такава и това бяха част от думите му : "Алфа 166 е знак, че имате изискан вкус, показва на света, че слагате естетиката над практичността и че няма просто да сте един от многото.
    По-добра е от всеки седан с четири врати, сякаш е дошла през тръбопровод от боговете!
    Ако съдим една кола по начина по който ни кара да се чувстваме, вместо по това какво може да направи, Алфа 166 е в напълно собствен клас.
    Всеки път когато виждам някой срещу мен в Мерцедес, БМВ или Ауди, ми се иска просто да сваля прозореца и да им изкрещя "купили сте грешната кола"!

    Коментиран от #64

  • 63 Жоро

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "filo":

    Абсолютно съм съгласен за проблемите с надеждността, особено на окачването. Имал съм 4 италианки, всъщност 5 ама хайде да не броим една за година. Даже Фиат Стило, най-ненадеждната от всички кола. И пак изкарах 80к с нея, и я продадох в добро състояние, отлично техническо.

    Италианките от друга страна са ултра удобни за дълъг път, най-прекрасните салони в които му е кеф на човек да пътува, и ако сложиш по-меко окачване, каквото аз слагах, вози уникално. Моторите са динамични, с приятен звук, икономични.

    Проблемите в окачването са решими с преправяне, за да се справят с нашите пътища. Същото важи за част от порблемите с електрониката, но голяма част са супер хронични. Досега с италианска кола съм закъсвал, но винаги съм се прибирал без сервиз.

    по тези причини италианска кола си взимат хора, които разбират от коли, или поне от електроника. Ако не разбираш от коли, въобще не припарвай до Алфа. Алфата е начин на живот, и е за особени хора, такива които се кефят на колите, да ги променят и ремонтират. Не припарвай до Алфа, вземи си тойота или татра. Все едно, ще си стигнеш от А до Б безпроблемно.

    Коментиран от #79

  • 64 filo

    1 1 Отговор

    До коментар #62 от "Kirumo":

    Колега ти ми говориш за Алфа отпреди 20 години, нелепо е изобщо да коментираме. Все пак е разбираемо с оглед на това, че Алфа има два модела, които никой не купува и които се обезценяват със скоростта на светлината.

    Коментиран от #91

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 АLFA Q 4

    4 1 Отговор

    До коментар #58 от "filo":

    ЗАЩО ИЗОБЩО СРАВНЯВАШ АЛФА С ТОВА ДУШЕМЕ АУДИТО БЕ. ТОТАЛНО СИ ВРЪТНА ЦЕНТРОВКАТА КАТО ВСИЧКИ аудита
  • 67 АLFA Q 4

    2 2 Отговор

    До коментар #57 от "filo":

    ЧИБА БЕ СЕЛКО НЕДОНОСЧЕ
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 filo

    1 5 Отговор

    До коментар #65 от "АLFA Q 4":

    Алфист смотан, човека говори за 156, а не за 159 и запомни, че живота на Алфата е бурен, кратък и верно с Ауди не може да се сравнява тоя дръгел.😝

    Коментиран от #74, #75

  • 70 майстора

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Kirumo":

    Да уточним какво имаш предвид бързо ! 0-62mph , top speed или обиколки на някой зелен ад ...за първото интеграле пак ти казвам че има само с предно ...както има и стелт с 325 hp само на предно ... има Форд със задно разположен 3.0литров двигател на Ямаха с кардан до предния мост където е скоростната и диференциал в един кожух и полуоски на предните кола .. все едно гледаш алфета гтв ама обърнато на обратно .... исузотото имам предвид пиадза-та .... Между другото на мене ми е забавно да водим този разговор ;)

    Коментиран от #72

  • 71 майстора

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "гощо":

    На това твоето пък се вика "да се обадиш неподготвен " .....ставаш за резил ...
  • 72 Tie

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "майстора":

    Преведо моля те, какво означава от италиански “Интеграле”!? След това много моля да дадеш линк с “първото” Интеграле на “предно”!!!

    Коментиран от #76, #77

  • 73 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Q4 00":

    Е ТОВА ГО ПРАВИ, ФИАТ РИТМО1,6 /1984/година
  • 74 ЕЙ ТЪПАК

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "filo":

    КРОСВАГОНА МИ Е С ЧЕТИРИ БУТАЛНИ АПАРАТИ И ДИСКОВЕ 330 мм КАК ЩЕ РЪГНЕЛ 15ки БЕ КОЗЕЛ ГРОЗЕН

    Коментиран от #80

  • 75 АLFA Q 4

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "filo":

    ГРОЗИ.. КРОСВАГОНА Е АЛФА 156. СМОТЛЪО. МАРШ В ХОРЕНМАГА ДА СЕ ОБЯСНЯВАТЕ
  • 76 АLFA Q 4

    1 3 Отговор

    До коментар #72 от "Tie":

    НЕ ТИ Е НАПИСАЛ ИНТЕГРАЛЕ С ПРЕДНО
    А HF САМО НА ПРЕДНО
    МА ВИЕ И ДА ЧЕТЕТЕ НЕ МОЖЕТЕ БЕ

    Коментиран от #89

  • 77 майстора

    0 1 Отговор

    До коментар #72 от "Tie":

    Ето къде е разликата между мен и теб ...Начи ти ми говориш за някви линкове ..а аз за неща по който съм работил навремето ...сещаш се !!? Така чеее sono innocente

    Коментиран от #88

  • 78 dsadsa

    1 0 Отговор
    Каквото и да си говорим всички много си хвалят алфите, ама влезте във някоя фейсбук група, напишете купувам кола до 5 бона и гледайте как ви заливат..

    Коментиран от #81

  • 79 159

    1 3 Отговор

    До коментар #63 от "Жоро":

    Т'ва са пълни дивотии! Качествено разработена и поддържана както трябва алфа е точно толкова надеждна, колкото и вездесъщите японски... странници! Електроники, окачвания, булшит! Дай и необходимото жалене първите 10 к км, след това я шофирай умно: според пътя, работата и бързай, когато се налага, пък да видим няма ли да ти даде 20 години безпроблемен пробег!
  • 80 filo

    0 1 Отговор

    До коментар #74 от "ЕЙ ТЪПАК":

    Козел грозен е баща ти, да го......

    Коментиран от #83

  • 81 Дан

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "dsadsa":

    Това става във всяка група. Заливат с най-износените боклуци.
  • 82 Страничен наблюдател

    2 0 Отговор
    Има ли статия за Алфа Ромео,винаги е най-коментирана.

    Коментиран от #86

  • 83 АLFA Q 4

    0 1 Отговор

    До коментар #80 от "filo":

    АМИ ХОДИ ПРИ БАЩА МИ
    ЧАКА ТЕ ПУМИ
  • 84 АLFA Q 4

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Краси":

    СЕГА СИ САМО, КРАСИ,. нали
  • 85 filo

    1 3 Отговор
    Бях наясно, че алфите ги харесва един идиот с няколко ника. Кой нормален ще ги кара тия гробници. 😀
  • 86 Дан

    4 1 Отговор

    До коментар #82 от "Страничен наблюдател":

    Забелязал съм, че българите са много завистливи относно Алфите, то затова повечето 159-ки са надраскани с ключове по врати и капак от такива завистливи човечета.

    Коментиран от #87

  • 87 filo

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "Дан":

    От какво може да е породена тази завист?
  • 88 Tie

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "майстора":

    Не ме познаваш, не лай...къде си правил, какво си правил и къде??? На мен първия сблъсък с Интеграле ми е през 92-ра в сервиза на Юри и Кольо в София...ако изобщо знаеш за какво говоря...До скоро беше и моя най-бързата 155 Q4 в България с време 11.91 с терминална 192... Покажи ми модел, който се води Интеграле и да е 4х2, а не 4х4 - и пари дори ще изкараш! н
  • 89 Tie

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "АLFA Q 4":

    Чети внимателно ти, неграмотник!!! HF се водят всички от 1.6 турбо карбуратор 132 к.с./инжекция 140 к.с. мине се през първото 4х4, а именно HF 4WD със 165 к.с. и се стигне до последните лимитирани серии MARTINI 5/6 и Final Edition-a.... Аман от псевдо итал-фенове от 3-4 години с гробник на базата на 156 и лаещи по всичко сляпо, най-вече ВАГ групата без грам идея да имат.... И това ти го казвам от първо лице, единствено число като човек поддържал и карал до разпадане коли от ФИАТ групата и ВАГ групата....
  • 90 rgeqgeger

    0 0 Отговор
    regrgreger
  • 91 Ганьо

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "filo":

    Че като е от преди 20 години, какво? Днешните дали са по-красиви с четвъртитите си врати и зиналинброни? Или са по-здрави? Или доставят повече шофьорско удоволствие с електронните си боклуци? Висок клас кола си е висок клас кола независимо от годините, стига да е в добро състояние и поддържана. Най ми харесва като кажат "в добро състояние ЗА ГОДИНИТЕ СИ" Какво означава това? Че маслото се смена на 2 години с минералка, филтрите са от по 6 лв, и е цепена в бордюра? Една кола ако се поддържа, годините малко ще и повлияят! Но колко българи следват сервизни интервали за тежка експлоатация когато карат основно в града и това значи смяна на масло на всеки 6 месеца!