Last news in Fakti

24 Юли, 2019 10:51 13 519 36

Продават се редки японски резачки

  • японски автомобили-
  • аукцион
Продават се редки японски резачки - 1

В началото на следващия месец, на 3 и 4 август на аукциона Classic Car Auctions ще бъдат пуснати за продажба едни от най-култовите японски автомобили. Сред най-апетитните са Lancer Evolution в изпълнението си Tommi Makinen, както и един от 500-те произведени цивилни Skyline GT-R Nismo R32. Mitsubishi-то Tommi Makinen е в чест на рали състезателя, който четири пъти печели световния рали шампионат.

Продават се редки японски резачки

Тази версия се отличава с увеличен размер на спойлера, със седалки Recaro, както и със система за разпределяне на въртящия момент между задните колела. Първоначалната цена за тази кола ще е 30 000 британски паунда. На търга ще бъде продаден и Nissan Skyline GT-R в изпълнение 34 и в цвят Bayside Blue - същият, с който колата беше представена в лентата "Бързи и яростни"

Продават се редки японски резачки

Състоянието на всички японски автомобили, които ще бъдат предложени на търга е оценено с четири от пет възможни звезди, което означава, че състоянието им е отлично и са експлоатирани изключително рядко. Феновете на японската автомобилна промишленост ще имат възможност да наддават и за лимитираното Subaru Impreza WRX STI, произведено в малка серия от 1000 екземпляра. Колата също е в марковия син цвят и е с рали индекса 555.

Продават се редки японски резачки


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 22 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    35 27 Отговор
    Аз пуснах на търг рядка румънска резачка - дачия 1300 с начална цена 80 000 рубли
  • 2 Безсмъртният

    13 16 Отговор
    Скайлайнът не е толкова рядък. Виж, ако е M-spec или Z-tune или този V-spec на снимката беше в червено (60 и нещо бройки), щях да се съглася.
  • 3 Юрий

    24 11 Отговор
    Продавам лада тарзан.
  • 4 onq s konq

    23 33 Отговор
    Тези бяха резачки през миналия век, сега са антики ... като моето БМВ.

    Коментиран от #10, #27, #35

  • 5 Komapak

    54 4 Отговор
    Ех.... А бяхме млади! Колко сме въздишали по тези автомобили. Японска класика. Независимо от възрастта съм сигурен, че и днес да ги настъпи ще е неповторим кеф.
  • 6 Арнолд

    58 1 Отговор
    Пожелавам на всеки по една от тези коли да си подава газ и да се кефи.

    Коментиран от #21

  • 7 jdm

    45 2 Отговор
    На тези коли в бъдеще цената само ще се вдига. Легенди. Интересното е че с малко тунинг стават по-бързи и от новите бегачки.
  • 8 Румен

    53 1 Отговор
    Вече не правят такива коли за жалост.

    Коментиран от #22

  • 9 Синдикат на Ало Измамниците

    5 2 Отговор
    😍😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
  • 10 jdm

    35 10 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    Къде сравняваш умрялото бмв с тези легенди. Бмв-то каквото и да му правиш няма как да стане бързо. А тези с малко тунинг като ги пипнеш стават по 500 коня и убиват новите спортни коли.

    Коментиран от #12

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Random

    7 33 Отговор

    До коментар #10 от "jdm":

    Пхахаха, абе ти случайно да не си от марс? За М50, М30, N54 и B58 не си ли чувал? Много по-добри двигатели от повечето японски, N54 неслучайно му викат 2JZ на 21-ви век. Сега B58 е още по-напред. А 500 коня стават след като налееш две кофи с пари - ново турбо, инжектори, валове, бенз. помпа и т. н., признавам че карантията е здрава и няма да се сменя, ама хич не си въобразявай че стават 500 коня ей тъй.

    Коментиран от #18, #36

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Иво

    20 6 Отговор
    Страхотни легенди не като сегашните немски трошки
  • 15 42 quattro

    25 3 Отговор
    #Random ако вярваш в Бмв значи вярваш и в дядо коледа

    Коментиран от #16, #25

  • 16 Random

    7 22 Отговор

    До коментар #15 от "42 quattro":

    Ма карай си оризарниците без шумоизолация и с евтина пластмаса навсякъде и си мисли че си голямата работа, само да не ревнеш после по форумите като те изпревари някое БМВ или Мерс.

    Коментиран от #17

  • 17 42 quattro

    20 7 Отговор

    До коментар #16 от "Random":

    #Random не ми се е случвало да ме изпревари такова недоразумение,не вярвам и да се случи
  • 18 Антонн

    14 3 Отговор

    До коментар #12 от "Random":

    R 34 е проектиран за 550к.с но тогава всички коли са били максимум 280к.с
    Едва ли са нужни кофи,куфари с пари освен ако не визираш Бе Ем Веее.
    Защото тези мотори принудително са ограничени,и не е все едно дали ще надграждаш за коне или ще ги пуснеш да тичат. JAMA

    Коментиран от #19

  • 19 Random

    6 11 Отговор

    До коментар #18 от "Антонн":

    Тая па глупост къде я прочете? Като е уж направен за 550 коня що за 400 сменят всичко, включително и карантията? (400R, Z-Tune и др.). Никой мотор на БМВ не е ограничен, ограничени са ви мозъците.

    Коментиран от #31

  • 20 Komapak

    14 6 Отговор
    Няма по надценена нация от Германската. Всичко, което произвеждат е боклук. Плод на Стара слава. Новата им сила е Реклама! Колкото пъти съм си купил нещо тяхно съм псувал! Как пък нищо японско не е казало гък! Работата ми предполага да искам от машините лимита им. Немския инженерен гений умря 1996
  • 21 Ганьо

    12 1 Отговор

    До коментар #6 от "Арнолд":

    Е, не, някъде в UK или в САЩ може би.. . Но тук обичаме да подаваме не газ, а дим от нафтовата Вагина.

    Коментиран от #32

  • 22 Ганьо

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Румен":

    Е как да не правят? Правят! Правят СУФ. СПОРТ ама Уди се Факай хахаха!
  • 23 QUADRIFOGLIO

    9 3 Отговор
    Все автомобили доказали се в спорта на времето. Като интериор са доста скромни, дори и за времето си, но спорт и лукс не всеки умее да съчетае успешно.
    Към днешна дата от към възможности могат да впечатлял само човек, дето не се е качвал на друго освен на голфът си 100 коня.
    Колкото до видеата с проекти пърдящи и гърмящи, те нямат много общо с заводските автомобили, върху които са построени, пък и ги изрязват здраво няколко пъти, и пак започва разглобяване и ремонт на пъзела. Мен лично твърде много ме мързи, или по-скоро намирам удоволствия в други занимания, от реденето и ремонта на японски тунинг пъзели. Всеки иска автомобил, който да върви още с завода, да е комфортен, и що годе надежден. По тази причина повечето хора се хвърлят на автомобили от сорта на Мерцедес Е-клас и БМВ 5-та серия, макар че още от времето на Е60 М-ките са си трошливи. Компресорния 55АМГ беше много здраво животно, макар да не вървеше колкото 10 цилиндровия атмо трошляк на БМВ. Кутията на М5 Е60 същата работа, трошлива, скъпи ремонти дори и днес цената реже глави от кръста.

    Коментиран от #33

  • 24 Някой се на 12

    2 3 Отговор
    Брат нито една от тези коли не е рядка, това че годината им е преди 2000-ната година не значи е са рядки. Примернно скайлайна или по позна като Skyline не е ряда може да се намери с цеда най-малко от 25,000 долара до 47,000,48,000 български лева и са почти на всяко шоу за тининг. BTW
  • 25 Вярно е

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "42 quattro":

    Вярно е xD
  • 26 гощо

    6 3 Отговор
    Мой познат имаше много люто Митцубиши ево.....и така както беше голяма резачка така едно AMG се подигра лошо с нас веднъж!
  • 27 Шедьовър

    12 7 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    За японеца няма минал и сегашен век, и сега наказва немски автомобили на 4-5 год. ОСОБЕНО Skyline . Твоите бмта са каси с домати пред тези шедьоври на автомобилното строене, не бъди такъв мазохист да си против тези автомобили, че сам знаеш че нямат място за сръвнение. Като искаш кожен салон и навигация си купи ДВД аудио система и мек, кожен диван и гледаи някои премиера в хола, като искаш истински автомобил, си вземи японец с две седалки плюшен салон и велурена кожа на таблото, за да разбереш в този живот, че като пише БМВ на щайгата ти за 500лв, не караш М5 competition, a е36, 46 с пробито гърне, за да може да реве като я водиш на кафе. ✓

    Коментиран от #28, #29

  • 28 Komapak

    4 5 Отговор

    До коментар #27 от "Шедьовър":

    Уцели десятката с този коментар. Браво пич!
  • 29 42 quattro

    3 3 Отговор

    До коментар #27 от "Шедьовър":

    Toчен коментар !
  • 30 Конфуци

    4 1 Отговор
    Много ме кефи как някои хора отговарят даже без правилно да са прочели какво има в предвид дори статията
  • 31 Антонн

    9 3 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    На RB26DETT мотор,тръгнеш ли да сменяваш "карантиятя",отиваш над 800к.с.
    До 500-600 к.с сменяш турбо изп.колектор ,кулер,раздвижени колела на валовете,бобини ,дюзи и помпа.Като говорим за коне на колелата.
    Е нямат 6-цилиндрова редова чугунена мивка със 150к.с
    Дай да не си говорим глупости,не е сериозно да сравняваш Бе Ем Вее което и да е то.Със Skyline или Gtr.
    Карай си "циганската тройка" Е36 или Е34 "селската лимузина" и се радваи.
    Остави жълтите нека да не могат да прават коли.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 jdm

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "QUADRIFOGLIO":

    Къде сравняваш голф 100 коня с тези коли по 300коня.

    Може да не са толкова мощни като новите бмв-та но примерно импрезата е 1250кг което като го сравним с е60 м5 (1800кг) си е огромна разлика.

    0-100 на всяка от тези коли е около 4.5 сек. Което е много бързо като помислим че са с ръчни скорости и няма системи като launch control.
  • 34 Бат Ман

    5 0 Отговор
    Имах Евро 8. Заводски 300к.с. Без надуване и подуване си вървеше добре. Няколко човека ме спираха за гонка или за оферта за купуване по светофарите. Който не е имал или карал такава кола, по-добре да не обяснява как върви. Особено по завои в планината. Комфорт няма , но и не е създадена за комфорт. Тази кола иска да я мачкаш и то без да мислиш че нещо ще се счупи.
  • 35 z00mche

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    Твоето БМВ винаги е и винаги ще бъде антика спрямо тези легенди.
  • 36 Айде бее

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Random":

    Аз имм нисан 300зх (з32) twin turbo от 90та и с безопасно надуване на моите си стокови гарет турбини отивам на над 400 коня.,без да съм вложил 1ст. За тунинг части и т.н. 😉✌️ Мотора е VG30DETT