В началото на следващия месец, на 3 и 4 август на аукциона Classic Car Auctions ще бъдат пуснати за продажба едни от най-култовите японски автомобили. Сред най-апетитните са Lancer Evolution в изпълнението си Tommi Makinen, както и един от 500-те произведени цивилни Skyline GT-R Nismo R32. Mitsubishi-то Tommi Makinen е в чест на рали състезателя, който четири пъти печели световния рали шампионат.
Тази версия се отличава с увеличен размер на спойлера, със седалки Recaro, както и със система за разпределяне на въртящия момент между задните колела. Първоначалната цена за тази кола ще е 30 000 британски паунда. На търга ще бъде продаден и Nissan Skyline GT-R в изпълнение 34 и в цвят Bayside Blue - същият, с който колата беше представена в лентата "Бързи и яростни"
Състоянието на всички японски автомобили, които ще бъдат предложени на търга е оценено с четири от пет възможни звезди, което означава, че състоянието им е отлично и са експлоатирани изключително рядко. Феновете на японската автомобилна промишленост ще имат възможност да наддават и за лимитираното Subaru Impreza WRX STI, произведено в малка серия от 1000 екземпляра. Колата също е в марковия син цвят и е с рали индекса 555.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
11:00 24.07.2019
2 Безсмъртният
11:00 24.07.2019
3 Юрий
11:10 24.07.2019
4 onq s konq
Коментиран от #10, #27, #35
11:15 24.07.2019
5 Komapak
11:28 24.07.2019
6 Арнолд
Коментиран от #21
12:11 24.07.2019
7 jdm
12:13 24.07.2019
8 Румен
Коментиран от #22
12:14 24.07.2019
9 Синдикат на Ало Измамниците
12:21 24.07.2019
10 jdm
До коментар #4 от "onq s konq":
Къде сравняваш умрялото бмв с тези легенди. Бмв-то каквото и да му правиш няма как да стане бързо. А тези с малко тунинг като ги пипнеш стават по 500 коня и убиват новите спортни коли.Коментиран от #12
12:32 24.07.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Random
До коментар #10 от "jdm":
Пхахаха, абе ти случайно да не си от марс? За М50, М30, N54 и B58 не си ли чувал? Много по-добри двигатели от повечето японски, N54 неслучайно му викат 2JZ на 21-ви век. Сега B58 е още по-напред. А 500 коня стават след като налееш две кофи с пари - ново турбо, инжектори, валове, бенз. помпа и т. н., признавам че карантията е здрава и няма да се сменя, ама хич не си въобразявай че стават 500 коня ей тъй.Коментиран от #18, #36
13:54 24.07.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Иво
18:24 24.07.2019
15 42 quattro
Коментиран от #16, #25
18:27 24.07.2019
16 Random
До коментар #15 от "42 quattro":
Ма карай си оризарниците без шумоизолация и с евтина пластмаса навсякъде и си мисли че си голямата работа, само да не ревнеш после по форумите като те изпревари някое БМВ или Мерс.Коментиран от #17
19:05 24.07.2019
17 42 quattro
До коментар #16 от "Random":
#Random не ми се е случвало да ме изпревари такова недоразумение,не вярвам и да се случи19:35 24.07.2019
18 Антонн
До коментар #12 от "Random":
R 34 е проектиран за 550к.с но тогава всички коли са били максимум 280к.сЕдва ли са нужни кофи,куфари с пари освен ако не визираш Бе Ем Веее.
Защото тези мотори принудително са ограничени,и не е все едно дали ще надграждаш за коне или ще ги пуснеш да тичат. JAMA
Коментиран от #19
22:08 24.07.2019
19 Random
До коментар #18 от "Антонн":
Тая па глупост къде я прочете? Като е уж направен за 550 коня що за 400 сменят всичко, включително и карантията? (400R, Z-Tune и др.). Никой мотор на БМВ не е ограничен, ограничени са ви мозъците.Коментиран от #31
23:05 24.07.2019
20 Komapak
23:39 24.07.2019
21 Ганьо
До коментар #6 от "Арнолд":
Е, не, някъде в UK или в САЩ може би.. . Но тук обичаме да подаваме не газ, а дим от нафтовата Вагина.Коментиран от #32
00:39 25.07.2019
22 Ганьо
До коментар #8 от "Румен":
Е как да не правят? Правят! Правят СУФ. СПОРТ ама Уди се Факай хахаха!00:46 25.07.2019
23 QUADRIFOGLIO
Към днешна дата от към възможности могат да впечатлял само човек, дето не се е качвал на друго освен на голфът си 100 коня.
Колкото до видеата с проекти пърдящи и гърмящи, те нямат много общо с заводските автомобили, върху които са построени, пък и ги изрязват здраво няколко пъти, и пак започва разглобяване и ремонт на пъзела. Мен лично твърде много ме мързи, или по-скоро намирам удоволствия в други занимания, от реденето и ремонта на японски тунинг пъзели. Всеки иска автомобил, който да върви още с завода, да е комфортен, и що годе надежден. По тази причина повечето хора се хвърлят на автомобили от сорта на Мерцедес Е-клас и БМВ 5-та серия, макар че още от времето на Е60 М-ките са си трошливи. Компресорния 55АМГ беше много здраво животно, макар да не вървеше колкото 10 цилиндровия атмо трошляк на БМВ. Кутията на М5 Е60 същата работа, трошлива, скъпи ремонти дори и днес цената реже глави от кръста.
Коментиран от #33
01:13 25.07.2019
24 Някой се на 12
03:01 25.07.2019
25 Вярно е
До коментар #15 от "42 quattro":
Вярно е xD03:03 25.07.2019
26 гощо
09:50 25.07.2019
27 Шедьовър
До коментар #4 от "onq s konq":
За японеца няма минал и сегашен век, и сега наказва немски автомобили на 4-5 год. ОСОБЕНО Skyline . Твоите бмта са каси с домати пред тези шедьоври на автомобилното строене, не бъди такъв мазохист да си против тези автомобили, че сам знаеш че нямат място за сръвнение. Като искаш кожен салон и навигация си купи ДВД аудио система и мек, кожен диван и гледаи някои премиера в хола, като искаш истински автомобил, си вземи японец с две седалки плюшен салон и велурена кожа на таблото, за да разбереш в този живот, че като пише БМВ на щайгата ти за 500лв, не караш М5 competition, a е36, 46 с пробито гърне, за да може да реве като я водиш на кафе. ✓Коментиран от #28, #29
10:05 25.07.2019
28 Komapak
До коментар #27 от "Шедьовър":
Уцели десятката с този коментар. Браво пич!14:59 25.07.2019
29 42 quattro
До коментар #27 от "Шедьовър":
Toчен коментар !17:02 25.07.2019
30 Конфуци
17:44 25.07.2019
31 Антонн
До коментар #19 от "Random":
На RB26DETT мотор,тръгнеш ли да сменяваш "карантиятя",отиваш над 800к.с.До 500-600 к.с сменяш турбо изп.колектор ,кулер,раздвижени колела на валовете,бобини ,дюзи и помпа.Като говорим за коне на колелата.
Е нямат 6-цилиндрова редова чугунена мивка със 150к.с
Дай да не си говорим глупости,не е сериозно да сравняваш Бе Ем Вее което и да е то.Със Skyline или Gtr.
Карай си "циганската тройка" Е36 или Е34 "селската лимузина" и се радваи.
Остави жълтите нека да не могат да прават коли.
18:26 25.07.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 jdm
До коментар #23 от "QUADRIFOGLIO":
Къде сравняваш голф 100 коня с тези коли по 300коня.Може да не са толкова мощни като новите бмв-та но примерно импрезата е 1250кг което като го сравним с е60 м5 (1800кг) си е огромна разлика.
0-100 на всяка от тези коли е около 4.5 сек. Което е много бързо като помислим че са с ръчни скорости и няма системи като launch control.
10:05 26.07.2019
34 Бат Ман
23:54 26.07.2019
35 z00mche
До коментар #4 от "onq s konq":
Твоето БМВ винаги е и винаги ще бъде антика спрямо тези легенди.12:24 27.07.2019
36 Айде бее
До коментар #12 от "Random":
Аз имм нисан 300зх (з32) twin turbo от 90та и с безопасно надуване на моите си стокови гарет турбини отивам на над 400 коня.,без да съм вложил 1ст. За тунинг части и т.н. 😉✌️ Мотора е VG30DETT12:07 28.07.2019