48 240 185

Тествахме Dacia-та с двигател от Mercedes

Тествахме Dacia-та с двигател от Mercedes

Новото, второ поколение на Duster се появи на бял свят преди две години и бързо се превърна в един от лидерите по продажби в сегмента на компактните SUV-та у нас. Още преди лансирането му на нашия пазар, екипът ни направи първите тестове на модела, от които веднага споделихме впечатленията си.

Тествахме Dacia-та с двигател от Mercedes

Повод сега отново да обръщаме внимание на Duster е една нова версия, която беше представена през март в Женева, а отскоро се предлага и на нашия пазар. Става дума за Duster Red Line - едно SUV, впечатляващо с по-ефектен външен вид и с един, наистина интересен двигател, който е съвместна разработка на гигантите Mercedes и Renault. Модификацията се предлага на нашия пазар, както само с предно предаване, така и във вариант 4х4.

Екстериор и интериор
Тествахме Dacia-та с двигател от Mercedes

Що се отнася до външния вид на лимитираната серия Red Line, тя се отличава най-вече със своя червен цвят, който е кръстен Fusion. Контрастни черни странични огледала и ефектни 17-цолови джанти са други от отличителните черти на новата модификация. В Салона впечатление прави тапицерията, която е в стил GTI, като и спортните нотки, личащи от червените акценти по вентилационните отвори, по основата на скоростния лост и по дръжките на вратите.

Тествахме Dacia-та с двигател от Mercedes

Двигател и ходови характеристики

Известно е, че новият Duster се прави на старата платформа, но румънските и френските специалисти са успели да подобрят значително управлението на колата. Това е така и при Red Line, като SUV-то се характеризира с мека возия, информативно управление и с много добра 4х4 система. Минус е малко по-големия крен на колата в завои, но този недостатък е характерен и за други представители на сегмента.

Тествахме Dacia-та с двигател от Mercedes

Що се касае до новия двигател, който е и основната новост на Red Line, то трябва да кажем, че той е забележителен. Досега предпочитанията ни при Duster бяха ориентирани към дизеловия вариант, но след теста на Red Line можем да кажем, че това е оптималният двигател за Duster. Както вече споменахме, 1.3 TCe е резултат на съвместните усилия на Renault-Nissan и Daimler и този мотор се вгражда в A и B-Klasse на Mercedes, както и в модели на Renault и Nissan.

Тествахме Dacia-та с двигател от Mercedes

В случая мощността му е 150 конски сили, които са напълно достатъчни за една много прилична динамика и основно - той е много по-гъвкав. Мощността му се усеща от ниските оборотни режими, като при висока скорост доускорението също е осезаемо. С други думи този двигател е оптимален за Duster, независимо, дали колата се кара в градски или в извънградски условия.

Тествахме Dacia-та с двигател от Mercedes

Средният разход, който отчете бордовият компютър след 1000-километровият тест драйв, който направихме с Duster Red Line, беше малко под 7 литра на 100 километра. При това голяма част от тестовото шофиране беше на магистрала, където поддържахме максимално разрешената скорост от 140 км/ч.

Тествахме Dacia-та с двигател от Mercedes

Основният недостатък на Duster Red Line, що са касае до възли и агрегати е липсата на автоматизирана трансмисия. Лимитираната версия се предлага в два варианта 4х2 и 4х4, но и в двата е оборудвана с шестстепенна механична скоростна кутия. Цените у нас са малко по-високи от тези на стандартния Duster, но определено има защо. Базовите за 4х2 и за 4х4 са 32 790 лв. и 36 790 лв., съответно.

Тествахме Dacia-та с двигател от Mercedes

Поставете оценка:
Оценка 4 от 64 гласа.

Още по темата

  • По-икономичен бензинов двигател за Dacia Duster

    По-икономичен бензинов двигател за Dacia Duster

    Dacia Duster вече се предлага у нас с бензинов двигател TCe 100, най-новия мотор на Алианса. Произведен в завода в Питещ, Румъния, TCe 100 е двигател ...
    1.08.2019
    11 537
    47
  • Първи тест на новата Dacia Duster

    Първи тест на новата Dacia Duster

    Атина, Гърция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието. Що се отнася до пазара на нови автомобили в България, е добре известно, че SUV-то на ...
    6.12.2017
    28 687
    89

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Мартин

    135 22 Отговор
    Eй сега секната ще се развихри. Иначе, колата не е никак лоша за парите си, особено с този двигател.

    Коментиран от #17, #39

  • 2 сектант

    101 164 Отговор
    имам същия и смея да кажа, че лоша дума не мога да намеря. отличен автомобил за парите си и много повече стойност предлага отколкото доста премиум аналози - премиум марките би трябвало да се поизпотят следпоявата на конкретно този дъстър. Дори един път наказах бмв х1 на околовръстното.

    Коментиран от #4, #6, #57, #136, #138

  • 3 сектант

    68 135 Отговор
    Това е високопроходим, мощен и модерен градски СУВ, който предлага изключително луксозно изживяване. От премиум концерна и спортното подразделение на Дачия са се концентрирали не само на индивидуалните неща при направата му а на експириънса който получава клиента като цяло. Един истински автомобил за шофъори.

    Коментиран от #46, #89, #150, #151

  • 4 фен на Сектант

    61 149 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Този дъстър е един невероятен автомобил. Много по-добре от Корейските, Японските и Немските му аналози.

    Коментиран от #64

  • 5 pipu

    173 61 Отговор
    Само като вида таблото и лошо ми става .Подобие на кола.

    Коментиран от #104, #130

  • 6 Ред бенц

    63 26 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Е тука почти съм сагласен.Карах 1 мес. 1.5дци 115 к.с.и наистина съм впечатлен от поведението му в пресечен терен.Двг е много тих за СУВ.Специално RED LINE ми допада много за парите си.

    Коментиран от #14


  • 7 Бъаси

    119 53 Отговор
    Тва уж подобие на кола няма подлакътник. За таблото в стил ранни 90-те нямам думи

    Коментиран от #100, #179

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 сектант

    78 110 Отговор
    обзалагам се, че всички мразещи по-горе нямат пари дори да си го купят на изплащане. а аз дадох 41 000 лева в брой!

    Коментиран от #25, #32, #49, #73, #76, #93, #149, #181

  • 10 SAAB

    98 12 Отговор
    Дей главанака да са повдигне на пръсти с неговият завод на VW :) Иначе по темата ........никак не ми харесва тенденцията от малки мотори да вадят голяма мощност ......щото тия мотори умират бързо .......но бизнеса се крепи на резервните часи :)

    Коментиран от #12, #16

  • 11 КОС

    47 43 Отговор
    КАПТЮР и ДЪСТЪР са по добри от Мерцедес с който нищо чувал картофи мое туриш нито мое идеш на планина или в некой квартал в софия пълен с дупки и кал а мотора е един и същ а цената колкото за две а ДЪСТЪР И КАПТЮР са ДЖИПОВЕЕЕЕ СУВ а онова кенчета кока кола

    Коментиран от #71

  • 12 сектант

    41 28 Отговор

    До коментар #10 от "SAAB":

    старият ми дъстър пак беше с форсиран мотор и ако не го напъваш до дупка всеки ден може доста да изкара. продадох го на около 300 000 км
  • 13 dmxl

    72 36 Отговор
    Чаушеско за близо 37000 вие нормални ли сте бе?
  • 14 това е колата

    54 18 Отговор

    До коментар #6 от "Ред бенц":

    1,5 DCI 86 кс NISSAN NOTE служебен на 387000 км.без никакви ремонти с разход на нафта 4,5 на 100........останалите до 10 на сто в резервоара на личната.
  • 15 сектант wannabe

    95 20 Отговор
    Мерцедес ако продължават да правят боклуци, скоро новината ще се казва "Тестваме Мерцедес с двигател на Дъстър".

    Коментиран от #96

  • 16 SAAB

    17 7 Отговор

    До коментар #10 от "SAAB":

    Разбира се ! Казах , че на мен не ми допада :)
  • 17 Драган

    37 3 Отговор

    До коментар #1 от "Мартин":

    Важно е да се отбележи, че тестваната и показана в ревюто е върхово оборудване, а не базовто което се споменава за 33 хил. или 37 хил
  • 18 Гост

    89 8 Отговор
    Двигателя не е на Мерцедес, а на Рено. Друг е въпроса че Мерцедес слага двигател на Рено в А клас, Б клас и до колкото знам базовите Ц класи / за това не съм сигурен /. Но за А и Б клас е потвърдено, Thomas Bloch от auto motor sport говори доста по тая тема. Двигателя е на Рено, ползвасе в Дачия и Мерцедес, това да е ясно.

    Коментиран от #19, #178

  • 19 Ицо

    7 24 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Не пише на мерцедес, ОТ мерцезес
  • 20 Д фен

    28 22 Отговор
    Вече няма кой да купува прехвалени немски к.нефи точка.Карах такъв и е точна предценката на тези които са го тествали има достатъчна тяга мотора и другото е ОК.
  • 21 Служебна

    49 49 Отговор
    Имаме Дачия Логан във фирмата. 1.5 дизел Нямам такова куче. При скорост от 170 км/ч на магистралата с климатик дава 5.6 л./100. За 100к километра сме сменили една биалетка за 6.5 лв.Нищо друго не се е налагало. Правете му сметката.

    Коментиран от #45, #51

  • 22 Сектант

    70 43 Отговор
    Който разбира на Дачия се спира, който не разбира под бмв-тата всеки ден глава навира.
  • 23 Jack Bauer

    67 2 Отговор
    Заглавието е доста подвеждащо, по-правилно е Дъстър с двигател на Рено, който се използва и от Мерцедес.
  • 24 Не мерси

    52 14 Отговор
    Този мотор 1.3 TCe дето го хвали автора в чуждите форуми е пълно с оплаквания от него. Един от най-големите боклуци на мерцедес рено, аналогичен на издънката TFSI на ваг
  • 25 onq s konq

    53 38 Отговор

    До коментар #9 от "сектант":

    Баце яко си се прецакал, поне си мълчи. За тея Пари какво BMW ще барна не е истина.

    Коментиран от #26, #33, #34, #35, #84

  • 26 сектант

    25 16 Отговор

    До коментар #25 от "onq s konq":

    e60, нали колега?
  • 27 Браво смелчаги

    38 11 Отговор
    Я къжете на.коя магистрала потдържахте 140 км/ч че то не са много разрешените и изправни участъци от магистралите. Ако сте се лашкали по дупките и вълните в левите ленти, кажете как беше преживяването в този дъстър.
  • 28 Васил

    30 14 Отговор
    Новото си е ново
  • 29 Гост

    31 17 Отговор
    Ауди ползва платформи на VW / а4 ползва платформата на джета/, Мерцедес двигатели на Рено. Сестра ми даде един куп пари за нов Нисан Кашкай - 1,6 мотор на Пежо има. Мазерати ползва панели от Крайслер - Фиат / навигация, контролели за огледала, лостчета за фарове , мигачи и т.н./ Ако искате нещо дето има най-малко части от други производители - БМВ. Не казвам че другите са лоши, просто е тъпо да платиш 60-70 хил лв за А клас и да има двигател на Рено нали?

    Коментиран от #38, #61

  • 30 von Manstein

    30 15 Отговор
    Добра цена, но дотам. Като го погледна отвътре ми идва да се гръмна. Виж Qashqai със същия мотор няма да го върна...

    Коментиран от #148

  • 31 пффф

    21 22 Отговор
    кенеф
  • 32 axxxx

    56 26 Отговор

    До коментар #9 от "сектант":

    xaxaxaxaxa тоя е дал 41 000 лева за ДАЧИЯ...Мале мале хахахахах ( и то в брой хубаво се уточни бай Ганьо)
  • 33 БАРС

    29 17 Отговор

    До коментар #25 от "onq s konq":

    Человеку ти е писал за нова кола което е най хубаво и той си е прьднал пьрви а у твоего БМВ может да сее осрал сякой преди тебе

    Коментиран от #110

  • 34 БАРС

    20 12 Отговор

    До коментар #25 от "onq s konq":

    Человеку ти е писал за нова кола което е най хубаво и той си е прьднал пьрви а у твоего БМВ может да сее осрал сякой преди тебе
  • 35 БАРС

    23 13 Отговор

    До коментар #25 от "onq s konq":

    Человеку ти е писал за нова кола което е най хубаво и той си е прьднал пьрви а у твоего БМВ может да сее осрал сякой преди тебе
  • 36 Емил

    66 35 Отговор
    А бе, хора за 40 бона се купува почти нов истински Jeep Wrangler! Акъл имате ли?????!!!!! 6-цил., 300 к.с., вечно купе и окачване, лукс и проходимост - срещу въшливо моторче,смешно окачване и спартанско купе!

    Коментиран от #37

  • 37 сектант

    17 39 Отговор

    До коментар #36 от "Емил":

    жийпа са италински тоалетни а дачията има по-малък мотор и развърта по-бързо
  • 38 Заблуден си пич

    26 11 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Точно в бмв е пълно с части от други марки. Първия ми жокер е скоростите са на GM дори логото им е та тях, като ги разглобиш. По нататък мога да ти издам и други малки тайни ;)

    Коментиран от #47

  • 39 монтьор

    18 9 Отговор

    До коментар #1 от "Мартин":

    40 хиляди за дъстър вече и много и по добре дизел ако ще се ползва извън пътя„че тея малките турбини много трудно потеглят по наклон на първа
  • 40 VikiLexus

    17 5 Отговор
    DUSTER RED LINE EDITION е с много къс списък за доплащане. В 4х2 варианта - тоест само с предно - не може да се доплати за кожен салон. Не знайно защо. В 4х4 варианта РЕД лайн - 38 890 лв. с кожен салон и още 990 лв. - 39 900 лв. с ддс за голяма фабрична навигация. Като 4х4 Ред лайн обаче е само новия дизел 1.6 дци 115 коня отговарящ на последния еко стандарт Евро 6В в сила от 2019 г. Кросоувърът е със седем места фабрично и цената му пада за фирми на 32 000 лв. с всички екстри доп.екстри за ред лайн. Също така и изкувуват веднага стария ви автомобил без значение марката - стига да е в движение до 15 г. възраст с ляв волан и без запори.
  • 41 ДГД

    33 37 Отговор
    Кола за хора без себеуважение.
  • 42 Иво

    41 20 Отговор
    Не знам колко трябва да си луд, за да дадеш 37 000 лева за Дачия. Не казвам, че е лоша колата, просто за тези пари има в пъти по-добир варианти. Уточнявам, леки автомобили, не СУВ. А на когото му трябва джип в истинския смисъл на думата, а не паркетник, не купува Дачия. И тая мода на намаляване на кубатурата на моторите, не мерси. 1.3 мотор за поне 1.5 тона купе, да не е и повече като го натовариш, колко ресурс има? 150 - 200К километра и в кофата...И не на последно място 7/100 разход, ама по нанадолното, в града тоя кютук ако падне под 10 пак добре...

    Коментиран от #122

  • 43 ГОШО

    21 8 Отговор
    Ей малоумна история на Мерцедес слагат двигател Рено а пък на Дачия Мерцедес пълна малоумщина
  • 44 Госта

    21 13 Отговор
    Тоя сектантът е на яка дрога от Люлин
  • 45 gvdff

    30 7 Отговор

    До коментар #21 от "Служебна":

    А при скорост над 190 харчи около 3л, защото гумите едвам докосват земята, има по-ниско триене с настилката. Такива ги говорят и заклетите голфаджии, които с двигател 1,6 100 коня вдигат по 210 с климатик на равно, и им дава 9л разход на газ при тая скорост. А и те не се чупят, или просто не ги ремонтират. Иначе показаната дачия си е ок, вече ги направиха така, че наистина да ползваш думата "екстри", когато говориш за румънеца.
  • 46 Дъстър

    31 24 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Само и високо проходим не е, това е автомобил който след 5-7 години ще струва между 3-6 Хил лева защото се разпада още от завода скърца и тропа оня ден се возих на един такъв на 2 Хил километра (нов) вози твърдо и отврърително сравнение на бащами x5 от 2016г (купена нова) а и за тези 36 Хил лева може да се намерат къде къде по лухосозни качествени и от премиум производители коли и suv-та, ако искаш проходим автомобил по-добре си вземи витара или паджеро но не и това . И не разбирам защо като нямате пари да си купите нормално ново возило се бутате към по евтиният дъстър само за да се фукате по форумите и статиите, че сте си купили нов автомобил от магазина и то на лизинг... По добре си вземе возило с 3-4 години по старо

    Коментиран от #142

  • 47 Гост

    15 12 Отговор

    До коментар #38 от "Заблуден си пич":

    Толкова тапотии говориш че няма на къде, БМВ ползва скоростни кутии на ZF, от къде го измисли това ГМ? За кое ГМ говориш за американското ли ? хаха че те коли едва правят бре момче.... Прочети в интернет малко за ZF че тука се напълни с разбирачи..
  • 48 Пламбадон

    24 11 Отговор
    Уникат просто,двигател мерцедес,подлакътник няма що е то?А за останалите спестени елементи:кори,обезшумителни вати и т.н няма какво да говорим.Предпочитам старият ми X-TRAIL,той поне си е Японски.

    Коментиран от #50

  • 49 Дъстър

    29 19 Отговор

    До коментар #9 от "сектант":

    Дал си 41000 лв в брой. Само тъпите хора с елементарно образувание ще се фукат колко са дали за дадено нещо. А ти си налагаш мнението навсякъде и за всичко хората пишат някаква статия за някакъв стар автомобил, а ти почваш да обясняваш колко бил по-добър дъстъра от някакъв 20 годишен автомобил. Ти надявам се да знаеш че този твой любим дъстър нама да доживее 20 години а и 40000 лв не са много за нов автомобил.

    Коментиран от #65, #78

  • 50 Коцето

    23 12 Отговор

    До коментар #48 от "Пламбадон":

    Подлакътник има, но е вдигнат, а колата не е лоша, но не е и нещо кой знае какво. За парите си е супер, а с този двигател е върха.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор

  • 52 Баси

    18 17 Отговор
    Трябва досега да си карал само 20 годишни кошници, че като се качиш на тоя кенеф да си помислиш, че караш кола... Дизайнера на екстериора е бил на яка дрога, като е чертал. :D
  • 53 Уди

    30 21 Отговор
    Апелирам , умниците , които не са карали Дъстър да не се изказват неподготвени Колата е супер

    Коментиран от #56

  • 54 Ха Ха

    27 12 Отговор
    Имам две Рена на по 15 години за общо 6-7 хиляди. И двете са много по-добре оборудвани и интериора изглежда в пъти по-качествен и прегледен! Тук дори липсва централен подлакътник, за заден да не говорим, щори и да не изброявам. До 40 000 лв ще им сипвам и ще си карам с кеф. Определено това няма да е избор за чисто нов автомобил. Не забравяйте, че все пак виждате най-често интериора. При Дъстър той е просто зле и това е.
  • 55 Гост

    10 8 Отговор
    Балък,вместо като коня да си купиш 20годишна баварка
  • 56 ДГД

    16 26 Отговор

    До коментар #53 от "Уди":

    Умници, които не са карали нищо друго освен дачия също да не се изказват. Колата е боклук.
  • 57 Хайл

    15 2 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    А тъй,дай газ,покажи им с кой си имат работа ако ще и Х10 да кара
  • 58 ДГД

    29 13 Отговор
    Трябва много да са те ритали в главата като бебе, за да дадеш 40 хиляди за тоя кенеф.
  • 59 Ха ха ха ха ха ха ха

    23 15 Отговор
    За 40 бона знаете ли какъв мерцедес ще си взема.... 100 пъти повече джип и 100 пъти повече кеф, а не кен. ЕФ
  • 60 бмв

    21 16 Отговор
    За този кошник повече от 2000 лева не давам.И то само защото е нов.По смотана кола от дачия няма, тя е почти на 1 ниво с каруца с магаре.
  • 61 гост

    10 10 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Ако искаш кола, която не кооперира с други марки при частите и агрегатите, то тогава се насочи към Субару и най-вече Мазда. Субару имат един модел само с Тойота заедно, а при Мазда навремето работеха с Форд, но сега не, та всичко през последните 10г. идващо от Мазда си е тяхно.

    Коментиран от #67

  • 62 Дфен

    29 16 Отговор
    Вижте таксита на 600000 км и после говорете колко ще изкара и колко ще струва след 2-3години балъци прости със стари легени.

    Коментиран от #143

  • 63 Обикновен човек

    43 10 Отговор
    Рено групата е доста подценявана в БГ, но ако отидеш в ''белите'' западни държави се вижда колко голям процент от автомобилите са точно от тях. Сандеро, Логан и т.н съм виждал навсякъде по аутобаните, просто в Европа мисленето е друго, караш това което ти върши работа и което ти е изгодно, на като нашите "Ганьовци" само да се гъзарят с трошки изхвърлени от европееца, пък всъщност пари за една винетка да нямат!

    Коментиран от #72, #111

  • 64 Honda

    15 15 Отговор

    До коментар #4 от "фен на Сектант":

    Да сравняваш тоз кенеф с Honda е от смешно по смешно,ако и да е с двигател на Мерцедес.

    Коментиран от #68

  • 65 сектант

    12 7 Отговор

    До коментар #49 от "Дъстър":

    ти какво караш бе пробит джоб или да ти викам пробит кондом

    Коментиран от #99

  • 66 сектант

    13 6 Отговор

    До коментар #51 от "Гост":

    аз почти ти повярвах, че аудито ти а3 от 2000 година е на 250 000 километра реални ка4ва6 се и кара6

    Коментиран от #91

  • 67 сектант

    8 30 Отговор

    До коментар #61 от "гост":

    японските коли са последната дупка на кавала. дори бих избрал фият или алфа ромео италианските еко тоалетни пред тях
  • 68 сектант

    8 20 Отговор

    До коментар #64 от "Honda":

    Хонда как може изобщо да ги слагаш в графа Автомобили се чудя?

    Коментиран от #69

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор

  • 70 Големи напъни са били😂😂😂

    4 9 Отговор
    Да се направи тоз двигател😂😂😂
  • 71 Captur

    13 8 Отговор

    До коментар #11 от "КОС":

    Аз карам Captur вече над 5 години и само обслужване и гориво и си свиркам,но някой ден бих го заменил само за Koleos или Talisman 😁😁😁😁
  • 72 АЗ карам автомобил

    15 25 Отговор

    До коментар #63 от "Обикновен човек":

    По кои аутобани си видял масово автомобили от групата на Рени, бре ?!?!? Масовите автомобили са Тойота, Кия, Хюндай и Пежо. След това са ВАГ групата и Мерцедес. ВМВ са по-рядко срещани, а Дачия можеш да видиш по-рядко и от Лексус и то само в малките градчета. Никой нормален и средноплатежен европеец дори не поглежда тази демо версия на автомобил!

    Коментиран от #102, #155

  • 73 Бай Яни

    15 2 Отговор

    До коментар #9 от "сектант":

    Аз карам мерцедес Сектант, и съм доволен. Хареса ми и Дъстъра. Вътрешно напомня Мерцедес особено волана и таблото. За тези пари си заслужава, най накрая да се накефи и Сектанта. ✌️🍺😁

    Коментиран от #74

  • 74 сектант

    10 3 Отговор

    До коментар #73 от "Бай Яни":

    този коментар заслужава повече плюсове защото има позитивна енергия

    Коментиран от #79

  • 75 Иве

    9 3 Отговор
    Едно браво на Дачия
  • 76 123

    9 8 Отговор

    До коментар #9 от "сектант":

    Приятелю, съгласен съм с теб за това, че цена-качество е много добре. Ама самият ти каза, че си платил 41 хил. За тези пари и малко отгоре си вземам един Карок, който е доста по-добър. Според мен предлага за малко повече пари много повече качество. Само допълнителните екстри и технологии в Шкодата за 3-4 хил. лева отгоре, в Дачия ще ги има след 5-6 години евентуално. Интериора е много дървен и ретро, ама въпрос на вкус.
  • 77 Дъстър

    10 15 Отговор
    Втори ми е-червен но е дизел-1,5;115 коня-първият беше пак дизел-100 000км,върнах го и взех този!!!5,1-6,3 на 100 разход!Двата ми дъстъра-великолепни автомобили,безпроблемно!Не са евтини-първият струваше 36.500,а новият-39000лв!Но за тези пари не можеш да вземеш нито самурай,нито германец,а за кореец не искам да чувам повече(боклуци)!!!!Да,Дъстър е по-велик и от Мерк и от Фау Ве и от Хюндай!!!!Бих го заменил само с Тойота или Хонда!!!!
  • 78 Санта

    2 5 Отговор

    До коментар #49 от "Дъстър":

    Образуван и умен
  • 79 Бай Яни

    9 4 Отговор

    До коментар #74 от "сектант":

    Преди време се вози в един малко по старичък но за учудване добре се държи извън шосе. Почти не усетих е неравностите по пътя. Който е ходил на Хайдушки поляни знае какво е положението. Ама Дъстърчето все едно по гладко го караш. Взеха да ми харесват. Шив и здрав със здраве да си го караш и умната.
  • 80 Безплатна реклама

    10 9 Отговор
    Цялата статия за дачия е много умно измислена от публикуването и до изказването всичко е безплатна реклама на скапаната ДАЧИЯ.
  • 81 земеделец

    12 11 Отговор
    Тия с дачиите и шкодите са най-големите комплексари. Умират от кеф когато ме минат с 100 км. Просто те искат да локажат че не са сгрешени парите им.

    Коментиран от #108, #112

  • 82 щщщщщ

    17 8 Отговор
    Имаме Дъстър служебен във фирмата.По стар модел и на 170000км вече .Дизел някакъв.Хора......няма такава пръчка погледнато отвсякъде.Абсолютно неудобна кола особенно на слизане вечно ти закача крака във тези стърчащи странично пръчки.Моторът не е никак подходящ за това купе....да не говоря за разминаването със ск. кутия.Нека си говорим сериозно това са пари на вятъра.Може би след година две да изкарат нещо по приятно и приличащо на Кашкаи примерно.Но сегашните модели са коли за бедняци.Изключвам последният модел които има някакви наченки на кола....

    Коментиран от #94

  • 83 Дъстър експириенс

    24 4 Отговор
    Моя опит с Дъстър е много як, ще се пробвам да го опиша в няколко поста: Значи Баджо си взе пръв Дъстър, преди 3 месеца, някаква си лимитирана серия! Викам си, дее*а и пущиняка, тоя съвсем изперка от пиене! Гледам го аз, ми не е зле на фаца, викам дай да го пробвам, ама онова говедо неще, щото съм бил батланин, а колата още се разработвала! Му хубау бе, келеш, язе че си идем при дилъра! Та отивам аз там, дилърчето едно такова мазно, мазно се овърта, и не спира да хвали щайгата! Викам му: дай го този пущиняк за уикенда да го развърта, ма он се дърпа! Ко? Я пак бе, лешпер, ко каза? Кат са наежих и набързо си стиснахме ръцете за тест драйв, така се казвало ме светна джендито! Ама да му сипвам дизел и да го пазя ми вика! Споко бе, няма страшно, аз съм про и с колите съм на ти! Мазно го изкарах от паркинга и поех по околовръстното за Монтана! Дотук добре, 1,2,3 и 4-та добре влизат, тяга има! Подминах табелата и си викам: я да те видим какво можеш! И то си е*а ма*ата...

    Коментиран от #86

  • 84 Влад III Цепеш

    4 3 Отговор

    До коментар #25 от "onq s konq":

    Само да ги имаше, нали 😁😁😁 Нищо. По един дюнер по-малко на “Аладин”-а и си ти!... След 60 години. Хахахахах
  • 85 Христо

    6 4 Отговор
    Много скъп за тоя мотор 1.3...Единствено за служебен става, Дачия няма вторичен пазар- продаваш я на 20-30% от първоначаланата цена и то на макс 5-тата година.За тези парки миже да се вземе Кашкай, който наистина има доста добри екстри, някоя хибридна хондичка също ще се намери за около 40К, това да си го карат балъците...Проходимоста на Дачия и Мерцедес или БМВ, Ауди да се сравнява е пълен фарс, колите са в различен клас!!!
  • 86 Дъстър експириенс

    20 6 Отговор

    До коментар #83 от "Дъстър експириенс":

    Това животно като ревна, като изправи муцуната, мамице, направо литна! Почнах да ги редя: 4,5,6,7,8, оно върви, ще се скине, язе се хиля като идиот и търся Веселина по радиото! Карам си така лежерно с 200, колата спи, и изведнъж ми идва на ум да мина през разклона за Вълчедръм, щото там винаги има ченгета, та да ги нервя и да им правя ластици! Е, там бяха! Ама Дъстъра ги усети пръв, щото на хед ъпа се появи надпис: намали, или мини в режим стелт! Викам къв стелт,бе! Ама явно компютъра ме разбра и предното стъкло се затъмни и активното окачване ме свали с 15 санта! Якоооо, направо ги отнесох, триногата падна, фуражки се разхвърчаха, а язе се напиквам от кеф и дигам волумето! Е да, ама този път бяха с новата патрулка, ненова Шкода, и тръгнаха по прахоляка след мен....

    Коментиран от #87

  • 87 Дъстър експириенс

    24 6 Отговор

    До коментар #86 от "Дъстър експириенс":

    Усетиха ме гадовете, не знам каква е тази Шкода, ама бързо взе да ме настига! А сега де, досега не са ме фащале, та сега с този дзвер ли бе, алоуу! И като настъпих Дачията, това 8,9,10, 11 предавка, сега честно, не знам дали беше D11 или D1 на дисплея, всичко ми се размазваше, скоростта вече беше 240! Тамън взех да се откачам от куките, и нещеш ли след един завой настигам една Панамера. Ужас, направо и влизам отзад! Фронт асиста запища и се появи иконка на памперс в кафяво! Едни спирачки, едни чудесии, на хед ъпа се появи съобщение че ми се е включила и въздушната спирачка (Баджо после ме светна, че била интегрирана в капачката на резервоара)! Спрях на един х*й място от Панамерата! Е да де, ама Шкодата отзад идва, и язе пак настъпих, как се вика, до ламарината! И чак сега разбрах истинската мощност на Дъстъра и смисъла от иконката с кафявия памперс!!!....

    Коментиран от #88

  • 88 Дъстър експириенс

    23 7 Отговор

    До коментар #87 от "Дъстър експириенс":

    Значи газ до ламарината и EDC-то като ги почна: 1,2,3,4,5, абе чет нямат. Отдоле нещо изтропа, по хед ъпа се прожектира как Дачията прехвърли част от мощността към задните гуми! Уау, веднага се усети, залепих се за асфалта, а активното окачване слезе с още 5 санта надоле! Бавно, но сигурно се измъкнах на ченгетата, и по едни поляни и чукари леко, леко се прибрах в Дъбника, и паркирах Дачията до кръчмата на Перо! Перо като ме виде, излезе и направо ми даде шишето, явно наистина съм имал уплашен вид! Ударих два гълтока против уроки, и хайде при дилъра да връщам колата! Оня дженди се хили и вика: как е машината? Ква машина бе со*ол, това не е машина, това е ДЗВЕР му викам! Утре се връщам, да си я измил, щот я купувам! Тръгвам към мойта щайга (Гоуфо), ама не моа да я отворя, ръка трепери, крака треперят, чудо.....По едно време вратата се отваря и се подава моя дзвер (жена та) и ми вика: ти къде одиш бе пияницо, я се виж на какво приличаш, повече няма да ходиш да вариш ракия с баджанака, ясно ли ти е, го*едо такова! И така приключи моя тест драйв на Дачия Дъстър. Сега като я вида на пъта и започвам да треперя, липсва ми красавицата.....
  • 89 Някъв бг live от YouTube

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    То дъстъра ти е като fiat 500 със двигател от golf 3, във всички случаи нито колата е хубава НИТО двигателя! Виждал ли си BMW за 3300 което е със 300 коня и вдига повече от твоето товарно магаре
  • 90 vasik atanasova

    6 4 Отговор
    това си е чист боклук меки ламарини ударих едни с аудито и го проверих и двигателчето тромаво цената му е хубава и за това се продава
  • 91 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #66 от "сектант":

    Ко речи? Какво А3 бълнуваш от 2000 г - толкова ли е акъла, че само тази смешка измисли?
  • 92 Този коментар е премахнат от модератор

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор

  • 94 Чук

    6 2 Отговор

    До коментар #82 от "щщщщщ":

    Ми земи си Рейндж джипка хем ги дават по две за лев, хем всяка седмица си в оторизирания сервиз и се кръстиш при влизане....много е удобен при слизане))) виж при излизане ( от сервиза) ич....хихи
  • 95 Чук

    6 1 Отговор
    Ми земи си Рейндж джипка хем ги дават по две за лев, хем всяка седмица си в оторизирания сервиз и се кръстиш при влизане....много е удобен при слизане))) виж при излизане ( от сервиза) ич....хихи
  • 96 бай Кольо

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "сектант wannabe":

    Мчи то такива мерцедеси има отдавна .... :)
  • 97 Дъстър експириенс

    11 7 Отговор

    До коментар #92 от "dido":

    При мене по време на гонката с ченгетата ми даде 4,8 по борд! Ама дилърчето ми каза, малко като се разработи ще слезе на 3, макс 3,5! Б*си как ми липсва Дъстъра! И Баджо! И казана с ракията...
  • 98 незнайко

    8 5 Отговор
    При 1300 килограма собствена маса и 150 кс. е отличен баланс ! Това е СУВ, но е с тегло на лек автомобил !!! Няма конкурент !!! Не му е необходима автоматична трансмисия.
  • 99 Дъстър

    9 11 Отговор

    До коментар #65 от "сектант":

    Не джоба не ми е пробит , карам x5 от 2016 г много добре мога да си преценявам какво да си купя и какво не. Според мен ти си изключително прост човек защото си налагаш мнението на всеки и за теб няма по хубава кола от дъстъра.

    Коментиран от #183

  • 100 Алфа Ромео

    9 5 Отговор

    До коментар #7 от "Бъаси":

    Стига ревахте бе, таблото не било модерно подлакътник нямало, джендърска история, нали трябва да се спести отнякъде за да предложат един като цяло добър автомобил на такава цена. Колата е със модерен мотор, много добре изглеждаща, 4х4 вариант има, ква подобна кола може да си купите за 16 400-18 400 eвро.

    Коментиран от #106

  • 101 Анонимен

    9 10 Отговор
    Нека и аз да си дам мнението най-сетне. Като цяло съм карал няколко модела на Dacia, за огромно удоволствие не съм бил собственик на тези автомобили, ползвах ги за работа само. Като цяло разходът на гориво е впечетляващ и с това май приключват положителните черти на тези автомобили. Изключително слаби мотори, спирачките никакви ги няма, нестабилни при завиване, в купето е шумно, да не говорим за интериора, никакъв комфорт и удобство, скърцащи пластмаси и никаква естетика. Някой ще каже, че са евтини. Въобще не е така. За толкова пари получаваш тамън та нищо.
  • 102 Тираджия

    12 1 Отговор

    До коментар #72 от "АЗ карам автомобил":

    Ти в Европа стъпвал ли си, по пътищата на Франция най много се карат Рено и Пежо, много често се срещат и Дачии, почти същото е и в Испания, Германия естествено се карат предимно техни марки
  • 103 босе

    9 8 Отговор
    Дачия......за 40 000лв.....готови,спечелени пари! Това е равносилно на самоубийство! Купуващите този автомобил,явно не знаят значението на думата,най-вероятно са банкери и счетоводители.Няма да ви излезне сметката да знаете!
  • 104 Bbb

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "pipu":

    Ами недей го гледай.
  • 105 Радо

    8 3 Отговор
    Тия туканка с Мерджаните и Беенветата сигурно всяка сутрин опрягат магарето у каручката и ходят на бостаня да прекопат милините и да оберат лука и чесъна...обаче много оттулени виртуално!!!..хъхъхъ!!

    Коментиран от #137

  • 106 ДГД

    7 5 Отговор

    До коментар #100 от "Алфа Ромео":

    "" нали трябва да се спести отнякъде за да предложат един като цяло добър автомобил на такава цена. Колата е със модерен мотор, много добре изглеждаща, 4х4 вариант има, ква подобна кола може да си купите за 16 400-18 400 eвро."" Имам чувството, че всички, които я хвалите сте купени и са ви дали някакви заучени фразички да пишете в коментарите.

    Коментиран от #131

  • 107 нервен ( разбивача на тролове )

    3 11 Отговор
    Абе не знам ...няма против да си купувате каквито щете коли каруци дараци каквото щете това си купете за 50 за 100 хиляди евро квото искате ...САМО ми се разкарайте от лявата лента дявол да ви вземе ...само ми се мотате и ми се пречкате ...кво правите в летата за мъже ... отивайте си в средата или в аварийката и ми освободете пистата !!!!
  • 108 шофйор

    10 0 Отговор

    До коментар #81 от "земеделец":

    Че какво им е на шкодичките с октавия 150 кс тsi си карам с 150 по магистрала без проблем и има потенциал за още е докера с 90 кс дизел след 130 се позадъхва но са 90 коня все пак

    Коментиран от #123

  • 109 въх

    9 7 Отговор
    оле мале, какъв насран изглед на двигател. Таблото - пак грозно, копчетата като от газов котлон. Същата кочина.
  • 110 аааааааааааааа

    3 5 Отговор

    До коментар #33 от "БАРС":

    Преди да пръдне първи - знаеш ли колко черни немци са пърдяли, докато я сглобят? Ххахахахах
  • 111 ооооооо

    6 0 Отговор

    До коментар #63 от "Обикновен човек":

    ми, там има много бедняци, тук сме все паралии!

    Коментиран от #114

  • 112 Тодор

    2 7 Отговор

    До коментар #81 от "земеделец":

    Такива като тебе ги заминавам със 100 със Шкодилака, ама на 2ра! Докато стигнем до 6та,вече си точка в далечината! 😂
  • 113 Тодор

    6 5 Отговор
    Абе да питам "разбирачи те", тея като сложиха двигател на Мерцедес, дали се сетиха и за дни дискове да турат? Или още са на барабани като на дедо москвича? 😂😂😂
  • 114 Илия

    12 1 Отговор

    До коментар #111 от "ооооооо":

    Дъстера не можа да ме грабне за семеен автомобил. В крайна сметка взехме Ван-а Лоджи със 115 конси сили дизел, около 30те хиляди +/- няколко стотин лева. Минахме през доста стари коли и истината е, че просто ни омръзна да не сме сигурни кога ще изкочи нещо ново (реално нищо неочаквано за коли на по 10-15 години, па макар и от 'премиум' клас). Интериора е прост, но доста удобен (като изключим поставите за чаши..който ги е измислил трябва да бъде налаган с пръчка!!). Двигателя е евро 6 заради 'адблу', което е и причината да надуят малко турбината до 115кс (предишни мисля че е 95 или 100 к.с, забравил съм). За размерите си колата е наистина икономична. В София, из приличния трафик, с климатик държи около 5.5-5.8. Недостатък определно е шумен.. В крайна сметка всеки си преценява за себе си какво иска. Докато не стигнеш момента да си купиш нов автомобил, не можеш да оцениш колко всъщност си го мислел предишния..
  • 115 DEKRA

    5 1 Отговор
    Така е, Renault-Nissan и Daimler също Mercedes и Infiniti. 0.9 TCe разработка Renault, smart Brabus и Twingo GT и 2те се произвеждат на едно и също място!Mercedes Citan и Renault Citan се произвеждат в Франция всъщност са Renault Kangoo 1.5 dCi K9 и 1.2 TCe 116 CV turbo.Nissan Navara, Renault Alaskan y pick-up Mercedes използват 2.3 dCi двоино турбо и 190 CV. разработено от Нисан. Mercedes Clase A също A 180 d dCi K9 109 CDI и 111 CDI използват също този мотор!Сега разбрахте ли защо Infiniti пропадна толко?
  • 116 Супер

    5 1 Отговор
    Никъде в статията не се споменава какъв е двигателя. Вероятно е бензинов...но все тея.
  • 117 Гоуст

    13 6 Отговор
    Вие нормални ли сте? Това е кола за 35-40 000 бона. За тея пари има къде, къдео по-добри, по-красиви, по-надеждни автомобили от други марки. Ако беше 20-25000 тогава ми я хвали, а то хем скъпо, хем грозно, хем некачествено

    Коментиран от #119

  • 118 Ха ха ха ха ха ха ха

    7 8 Отговор
    С тая дачия можеш ли да изпревариш тир? Май ще ти трябват около 1000м и нанадолнище, щото на баир вика немоом, немоом.. Аз с моя мерцедес 250коня изпреварвам по 3 тира на баир. Ти можеш ли?
  • 119 Viki

    9 6 Отговор

    До коментар #117 от "Гоуст":

    А ти детенце като видиш чисто нов джип с 4х4 със 150 коня Евро 6 В с пет години гаранция и 200 000 км. за 32 000 лв. без ддс - пиши! Дачия Ред лайн го прадлага! Половината нямат собствена кола - ама много знаят и дрънкат лапещарщини!!! Другия пък хонда щял да купи с 32 000 лв....за 7 годишен италиански чукундурник на 250 000 км. - да!

    Коментиран от #121

  • 120 Viki

    8 5 Отговор
    Suzuki SX 4 S CROSS 1.4 Turbo 4x4 - 46 750 лв. Нисан Кашкай 1.6 дци 130 коня - 54 560 лв. Дъстър Ред лайн 1.3 тци 150 коня - 36 600 лв. Хонда ХРВ - 1.6 само с предно! - 44 500 лв.
  • 121 Гоуст

    14 4 Отговор

    До коментар #119 от "Viki":

    32 000 защо без ДДС, аз съм физ лице. С ДДС ти идва близо 40 000. С отстъпка към мотопфое взимам Куга за по-малко пари, а къде Дъстър, къде е Куга-та. Отвори страницата на Дачия и виж какво ти рекламират, което им се води допълнителна екстра - ел. стъкла, климатроник, кожен волан, поставки за чаши... безумие Не ме разбирай погрешно. Бих карал Дачия без да се замисля, но да дам 40 бона - абсурд.
  • 122 йьйь

    5 2 Отговор

    До коментар #42 от "Иво":

    стария"кютук" 1.2 130кс в лудницата на София, последните 3г не е качвал повече от 9/100, мисля, че и този ще се представи аналогчно
  • 123 йьйь

    4 4 Отговор

    До коментар #108 от "шофйор":

    качи се на докер и тогава пиши, клоун
  • 124 Десен

    4 2 Отговор
    Единствен минус, сред многото плюсове е тъпата ръчна кутия. Как един автомат не сложиха и за България, не знам... От 2013 Дъстърите на Дачия и Рено в Западна Европа, се предлагат с автоматични трансмисии, само тук, щото сме девета глуха - само ръчни. И преди някой да ме поправя - да, виждам, че в листата на Дачия има и автомат, но е на дизел. А аз искам този бензин, но с автомат. Иначе карам идентичен Дъстър 2015 дизел, ръчка, но бих го сменил веднага с бензин 150 коня автомат.
  • 125 Дъстър

    7 1 Отговор

    До коментар #51 от "Гост":

    Ще, ще... 90 коньов разработен дъстър ги вдига по тахометър (165 по гпс), дето е "половин" метър над пътя и 30 санта по-висок от логан, а челното му съпротивление е на кашон! Само разхода му?! Че на дъстъра на пълна газ е три-четиринадесет/100 км. 8-9 може и да гори при 170, ама 5-6...
  • 126 опа

    8 6 Отговор
    "дачията с двигател от мерцедес "... още ме боли корема от смях карах известно време по принуда дъстер на няколко месеца и 15.000 км. дрънчеше и скърцаше като ромска каруца. при условие че за парите за това недоразумение може да се купи витара , ема ли смисъл да го хвалим
  • 127 kyky

    8 4 Отговор
    над 30 бона за най грозния и трошащ се малък Жип на пазара???? да не говорим,че пластмасите вътре не стават и за киндер сюрприз

    Коментиран от #132

  • 128 Тит

    5 4 Отговор
    Ако го няма екранчето таблото прилича на на Алфа33 от 88г,вида на двигателя много разпилян,пълен хаос,да му бяха слажили поне една кора с емблема отгоре да докарат вид,нищо общо с двигател на Мерцедес.Тая издатина на предният капак за заблуда ли е ,по мускулест да изглежда??Шарките на седалките мязат на ГолфGTI

    Коментиран от #133

  • 129 автомонтьор

    6 5 Отговор
    40 000 за тая дачия? ама вие сериозно ли?? хахахахаха
  • 130 Някой

    8 2 Отговор

    До коментар #5 от "pipu":

    Относно таблото, и аз съм на това мнение. Доста дървено. Иначе симпатизирам на Дачия. Пример как румънците правят нещо, а ние не. Само я плюем дачията. Имам наблюдения от Логан. Един приятел я търкаля служебна 10г. по селски пътища. А знаем как се кара служебна кола...та много добре се представи , като здравина. Много километри и дупки мина.

    Коментиран от #140, #141

  • 131 Алфа Ромео

    1 1 Отговор

    До коментар #106 от "ДГД":

    Ако ми даваха пари щях да ги взема ама никой не ще да ми плаща, просто това е истината, звучи като заучена фраза но няма как да се каже по друг начин.
  • 132 vasik atanasova

    3 4 Отговор

    До коментар #127 от "kyky":

    ха ха ха ха ха хх че хубаво си го написал еваларка 40 000 лв са си пари може къде къде по хубаво да си вземеш
  • 133 vasik atanasova

    2 3 Отговор

    До коментар #128 от "Тит":

    евала разбираш от коли точно с този двигател ама видиш ли бил на мерцедес поне една кора да имаше че да не се види
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор

  • 135 иван

    6 1 Отговор

    До коментар #51 от "Гост":

    Хе хе..ти уби рибата!Колите под 100к.с.не могат ли да вдигнат 170!?Май не си карал много..:)
  • 136 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Ама как го наказа?Надраскал си го с ключа от Задръстъра ли?
  • 137 Бенц

    2 5 Отговор

    До коментар #105 от "Радо":

    Не, братле. Ей сега отивам да кажа на хората си какво да свършат днес, че да ми изкарат 300 лв. А аз да си шаря с бенца из Варна. Карай си Дъстъра със здраве ... Въпрос на вкус.
  • 138 Друг секнант

    4 5 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Наказал си хикса. Браво юнак, ма той тогава е спирал сигурно. Сигурно си хубав човек, не искам да те обиждам, но Дустъра е недоразумение.
  • 139 viilari69

    4 0 Отговор
    мерцедес vito 2017 г. е с двигател на RENO двигателя на дачия на дачия е същия
  • 140 Дзвер

    7 1 Отговор

    До коментар #130 от "Някой":

    Прав си, че румънците поне това правят за разлика от нас, само че румънци са само евтината работна ръка на линията. Дачия е 100% собственост на Рено-Нисан и не са нищо повече от Сеат и Шкода за ВАГ - евтин локален вариант с евтини материали. Тъжното е , че ние и това нямаме.
  • 141 Дзвер

    3 1 Отговор

    До коментар #130 от "Някой":

    Прав си, че румънците поне това правят за разлика от нас, само че румънци са само евтината работна ръка на линията. Дачия е 100% собственост на Рено-Нисан и не са нищо повече от Сеат и Шкода за ВАГ - евтин локален вариант с евтини материали. Тъжното е , че ние и това нямаме.
  • 142 Някой

    5 4 Отговор

    До коментар #46 от "Дъстър":

    Като караш зад такова великолепно возило и се вгледаш в щангите по задното окачване, ще ти прималее, колко са тънки, като солети. Не ми хвалете боклуци.
  • 143 Sofia

    6 5 Отговор

    До коментар #62 от "Дфен":

    Гледам такситата и виждам само кия-мия и хуйдай . Къде си виждал дачия на 600 000км хахах ?

    Коментиран от #160

  • 144 Дизайнер

    4 3 Отговор
    Много духалка най-отгоре на таблото, много нещо, ще ми разроши перчема... Почти като кабрио го дава.
  • 145 СССР

    9 5 Отговор
    Еи разбирачи!!! Какво възхвалявате тоя пластмасарник? Това е автомобилно недоразумение! вижте му само визията! Видялили сте го отдолу - щанги и носачи са като от конструктор "Лего", никакъв клиренс и пластмасови брони, които изпадат щом го вкараш в гората! А отвътре - неудобен, лошо разпределено пространство и салон с ниско качество на изпълнение! А тия пари са много за този отпадък! Автомобилите за офроуд са две марки - Лада Нива и УАЗ - Хънтър и Патриот!!!! УАЗ Хънтър е класика, красота и истинска машина! И е по евтин от това румънско желязо! Другото е имитация за пари!!!

    Коментиран от #163

  • 146 СССР

    4 4 Отговор
    Като видите сотаджии с тоя автомобил ги питайте. Те ще Ви разкажат как ги наказват с тази кола!
  • 147 Смешници

    6 7 Отговор
    Дачия е пълна пародия!
  • 148 селянин от обеля

    7 1 Отговор

    До коментар #30 от "von Manstein":

    Кашкай и Дъстър са на една платформа, само че Нисана е 2 пъти по скъп
  • 149 Иво

    3 5 Отговор

    До коментар #9 от "сектант":

    Добре че има тъпанари които да им копуват боклуците иначе до сега да са фалирали
  • 150 ядосан

    6 4 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Луксозно изживяване и Дачия са две несъвместими понятия в случая!!! Съжалявам го това келешче сектанта вече! За съжаление летвата която си е поставил в този живот е показателна за по-голяма част от българския народ и за това скоро оправия няма да има!
  • 151 Бай Благой

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Луксозно изживяване!!??? Ти сериозно ли?
  • 152 Славейко

    4 1 Отговор
    Е как така ръчната скоростна кутия е недостатък??? Ние кола или картинг ще караме в крайна сметка?
  • 153 Този коментар е премахнат от модератор

  • 154 гост

    6 0 Отговор
    Добре де като не ви харесва Дъстъра не си го купувайте какво само плюете.Все ще се намери някой да го купи.Като им гледам продажбите няма да фалират.А пък вие с сте пичове само с S-класи и БМВта 7ци и др.
  • 155 Обикновен човек

    5 0 Отговор

    До коментар #72 от "АЗ карам автомобил":

    Твоят коментар само потвърждава моето мнение, че Рено групата е подценявана в БГ! Явно не си пътувал достатъчно, но Рено-Нисан (включвам и Дачия), си има доста по пътищата в цяла Европа.
  • 156 Duster 4x4

    10 3 Отговор
    Начетох се на коментари без смисъл. Нова Dacia Duster 4x4 с всички екстри възможни по нея, а те не са малко и все иновативни, е 39 800. Сега искам да ми кажат всички коментатори, за 40 к каква кола с подобно натоварване и на 0 км, 5 г гарснция със тествано много добро 4х4 за класа си, можете да си купите. Или само коли който не можете да поддържате в последствие на по 7-8 години на по 350-400 к километра реално а не на километраж, за тия пари. И казвате че това е разум. Нова кола срещу 7 годишна. След пет години 7 годишната ще е на 12 а новата току що излязла от гаранция.

    Коментиран от #158, #161

  • 157 699

    2 4 Отговор
    тоз кенеф е като Ф16 блок 70, купе от 70те с нова електроника. Изглежда като сглобявана от Шоколадово яйце. Дизайнът е обида за клиента.
  • 158 123

    4 4 Отговор

    До коментар #156 от "Duster 4x4":

    Може би Сузуки, Витара или С-крос? Между впрочем, кои са иновативните екстри в Дъстър Ред лайн? Би ли ги споделил пред аудиторията!
  • 159 Уди

    6 1 Отговор
    Да кажа нещо на разбирачите . Напишете в Гугъл Дачия Дъстър 2019 и Нисан Терано 2019 и откриите разликите
  • 160 Този коментар е премахнат от модератор

  • 161 Така мисля

    6 7 Отговор

    До коментар #156 от "Duster 4x4":

    Бих чукал 40-годишна готина стегната дама, вместо 20-годишна грозна девственица. Схвана ли аналога?

    Коментиран от #164

  • 162 кърлеж

    5 3 Отговор
    за 36к предпочитам да си купя един 3 годишен тигуан от " Автотрейд" ООД-официалния представител на Фолксваген в Бг. на 125 к км. Разликата е от небето до земята... който не вярва да си хвали дачията-неудачията и да си я кара!
  • 163 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #145 от "СССР":

    200мм клирънс е нищо? Това е малка кола която трябва да годна да се движи по магистрала с 140, по принцип можеш да си я поръчаш да ти я вдигнат с още 5 см, ако ти трябва още клирънс. Уаз патриот не е много удобен за каране по пътища това е кола основно за извън пътя тежка и здрава, но е все едно караш камион, даже мерцедес спринтове е по добър на шосе. Нивата тотален боклук, толкова трошлива и некомфортно кола няма друга, единственият и плюс е ниската бавна скорост, за шосе става само за хора в много напреднала възраст.
  • 164 Анонимен

    5 2 Отговор

    До коментар #161 от "Така мисля":

    А би ли се оженил за нея, щото след 20 още си лягаш с 60 годишна, а не с 40
  • 165 Фернандо Алонсо

    6 2 Отговор
    Хора, как може да не можете да си правите сметка?!? 1. Няма аналог на Дъстър, дизел, 6 скорости, 4х4, с такъв просвет, климатроник, четири камери, парктроник, асистент за мъртвия ъгъл, навигация, мулти волан, крузи контрол, ограничител на скоростта, автоматични фарове, чистачка, подгреви, блутуут, 17 инча лети джанти, възможност за ДДС, 200 000 км гаранция или 5 години. НЯМА! Търсих, щях да купя, но няма, Витарата е само бензин и е с 7 до 10 хил отгоре, Карок същото, дори Карока с дизел и подобни екстри отива 55 хил, това са 15 хил км. Хюндай Кона също с 10 хил отгоре, но и по-малък. Форд Куга е около 50 хил дизел с 4х4. Алтернативните са Форд Екоспорт, Сузики Игнис/което е някакво повдигнато Тико/, разните 2008 и Ситроени и новия Т-Крос, говоря като цена, но какво получаваш: Предно предаване, по-малък обем и малолитражни бензини, като е спорно дали имат повече екстри. Варианти са някой Астри или Киа Хюндай, но там вече са обикновени хечбеци и освен малко по- добра шумоизолация, няма други плюсове.

    Коментиран от #166, #167, #171, #182

  • 166 Kirumo

    4 4 Отговор

    До коментар #165 от "Фернандо Алонсо":

    Забавни са ми такива като теб, защо ти е 4х4 с висок център на тежестта? Седаните возят по-добре, горят по-малко, по-стабилни са и са по-бързи, така и не разбрах какви са предимствата на кросоувърите. Дачията реално е повдигнато Рено Клио 2, което си е 20-годишна платформа, което прави Дъстъра 20-годишен автомобил нали. Следователно това да ми обясняваш, че Дъстъра бил нов автомобил е като да си купиш чисто нова Нокия с копчета и да ми обясняваш, че е нов, съвременен телефон.
  • 167 123

    2 1 Отговор

    До коментар #165 от "Фернандо Алонсо":

    Това добре където се го написал, само че от всички изброени 'космически' екстри, единствено задвижването 4×4 е 'нещо',' и то защото масовката го няма! И сега най важния въпрос, на кому, или по скоро, на колко юзера им трябва 4×4,а? Казвал съм го и преди, освен да си чеше някои егото, и естествено да го използва за оправдание, то за друго не служи! Това че някой си мисли че ще го използва по черен път е абсолютна заблуда за около 80% от собствениците! Отишъл един път на пикник или на ски, и олеле майко, голямата работа! Я тука всеки честно да каже колко си използва Дъстера по чукарите?Махни 4х4 от уравнението и получаваме едно голямо нищо за 30 и кусур хилки! Дъстър, само на предно, атмосферния бензин, или малкия дизел (95 коня ) е перфектен, за до 27 000, макс, ако дизела може да влезе в тази цена,де! А, и бай дъ уей, гаранцията е 5 години и 100 000! За повече се доплаща! Има някаква мантра в това да си вземеш Дачия за 40 000 с параметри на 'батковците'! Въпроса е, струва ли си? Явно за повечето хора,не!

    Коментиран от #170

  • 168 Рено меган

    4 2 Отговор
    Дъстъра не ме интерсува но ще напиша малко информация за двигателя 1.3 Tce. Карам такъв в рено меган и преди да го поръчам го проучих до последен детайл. Първи мит: Някои пишат бил рено , други бил мерцедес. Ако си бяхте направили труда да прочетете малко щеше да знаете че не е нито рено , нито мерцедес. Но е повече мерцедес отколкото рено... Блока на двигателя е алуминиев. Базиран на е стария блок от 1.2 Tce. Голямата разлика тук е че не е с "ризи" като 1.2 а е с технология за покритие на цилиндрите използвана в nissan GTR. И дотук с рено-нисан. Диаметър на буталата при 1.2 и 1.3 е един и същ и откъде идва тогава разликата в кубатурата . Просто е , при 1.3 буталата са с по-дълъг ход. Това е long-stroke двигател. Може да си прочетете в google какво е това. Само ще ви кажа че въртящия момент в този тип двигатели идва още от ниски обороти. При 1.3 имате целия въртящ момент още от 1500-1700 оборота ... Та нов колянов вал, бутала , мотовилки , нова глава проектирани от мерцедес. Ново турбо. Учудващо голям интеркулер за такъв малък двигател. Може да се каже все едно мерцедес са взели гол блок от 1.2 тце на рено и са го „тунинговали“ на макс като са сменили всичко вътре + главата. „Renault AMG“  Мощност от 115к.с. / 220 nm до 160к.с. /260 nm. При състезателните серии clio sport , този двигател ще бъде с мощност 180коня и 320 nm. Решили са че е достатъчно надежден с тази мощност и за състезателни автомобили. Втори мит : „Тези двигатели са много форс
  • 169 Рено меган

    5 1 Отговор
    Втори мит : „Тези двигатели са много форсирани и няма да изкарат дълго“. Преди 20 години 1.8Турбо двигателя на audi вадеше 225 конски сили. Т.е. 125 конски сили от 1литър. 1.33 х 125 = 166 коня . Т.е. двигателя на рено не е форсиран повече от един двигател на ВАГ преди 20 години. Трети мит но този път за ЕДЦ скоростни кутии на дачия. Не е „френска“ кутия. EDC в рено/дачия е на Getrag. Същите кутии ползват : Nissan, Renault, Dacia , Mercedes, BMW и други. Последните модели на Getrag са с wet double clutch. Много по-надеждни от DSG на VW , повечето модели на VW са с dry double clutch.
  • 170 Анонимен

    3 1 Отговор

    До коментар #167 от "123":

    Ами много хора си купуват продукти ей така за имидж. Скъпи маратонки за бягане или за баскетбол пък дори не спортуват. 4×4 е доста по-полезно, защо трябва да се мъчиш и да буксуваш, да слагаш вериги, като можеш само да натиснеш едно копче. Да често пъти и само с предно става, ама трябва много да внимаваш и се влачиш на втора , и правиш задръстване, а спреш ли няма тръгване и прецакваш 100 коли зат теб да те чакат. Да не говорим колко сигурно се чувстваш по шосе със сняг и 4×4

    Коментиран от #172

  • 171 Димитър

    2 2 Отговор

    До коментар #165 от "Фернандо Алонсо":

    Принципно си прав за повечето неща, но примерно ИГНИСА е компактен СУВ, има по-нисък разход, има всичките системи които упомена и го има 4х4 вариант, цената е 10к надолу, така че става. Аз лично не бих си взел СУВ, новата Опел Астра е трепач и като цена, дизайн, има я автоматик и пак ще е около 30к, тоест много по-евтин вариант, да няма да е 4х4 и офроуд, но на много хора това просто не им трябва. Въпрос на вкус.
  • 172 123

    2 2 Отговор

    До коментар #170 от "Анонимен":

    Дачия, имидж? Хайде, моля те! А относно управлението на сняг, и свързаните с него коментари от твоя страна, колега, преекспонираш нещата! Което потвърждава и изказаната от мен теза! Просто чесане на егото....
  • 173 Ха ха ха ха ха ха ха

    3 2 Отговор
    Всеки който си е купил Дачия се чувства прееебан и сега го е срам да си признае. Но аз мисля че всеки си заслужава колата която кара...
  • 174 Фернандо Алонсо

    2 0 Отговор
    Отговарям по ред на номерата :)1. Рено Клио, хм, донякъде си прав, само, че таблото и интериора е по-скоро на Рено Клио 5, а не 2, не съм много наясно, какво общо има с Рено Клио 2, защото Дъстър 2018 е с около 16 см по-широк и поне 40 см по-дълъг и с толкова някъде междуосие. Рено Клио 2 няма 4х4, може и да имат нещо общо, но не знам какво е. Навремето съпругата ми имаше Рено Клио 2, няма нищо общо, но щом казваш :))).Факт е, че Рено Клио 5 ще е на една платформа с Дъстър, но кой концерн не го прави?!? Т-крос е Поло, Карок също, онова на Сеат също. 2.Игнис е само бензинов и е 3.75 дълъг, няма багажник за лаптоп, а какво остава за семейство и моля опитайте да си закупите дизелова Астра автомати за 30 к :)))) Пожелавам успех! 3. Трябваше ми повдигната кола, защото олигофрена строител е направил такъв подход към подземния гараж, а апартамента е страхотен в прекрасен квартал и реших, че ще съобразя колата с гаража. Отделно 4х4 е нещо, което ползваш точно между 5 и 10 пъти в годината, главно през зимата и нещо, което искам да има автомобила. Предишната ми кола беше Шкода Йети 2011 год. 4х4, ами с нищо Дъстъра не е по-лош, напротив, управляемостта, по-точно усещането в Дъстъра е в пъти по-добро, единствено мощността, обаче онова лайно ядеше по 1 л. Масло на 1000-1500 км.
  • 175 Фернандо Алонсо

    1 0 Отговор
    Иска ми се и да добавя относно гаранцията стандартно е 100 000 км или 5 години, срещу 290 лв. ЕДНОКРАТНО става 150 000 и срещу 590 лв. ЕДНОКРАТНО става 200 000 км. Най-важното, което са променили, поне според мен са три неща: Този Дъстър няма нищо общо с предния модел, говорейки за обезшумяване. Значи предния като вдигнеш 120 и можеш да оглушееш, тук нещата са коренно различни. 2.Рейката тук вече е електрическа и се кара толкова лесно и приятно: при бавна скорост е супер лек волана и с покачване на скоростта се втвърдява. 3. Седалките, който е шофирал старият Дъстър или Логан, Сандеро, знае за какво говоря, отвратителни седалки с много трудно намиране н добра позиция. Сега вече нещата не отстъпват на колите от същия клас, нормални седалки със странична опора з бедрата и тялото плюс лумбална функция. Волана се мести във всички посоки. Питахте какво било различно освен 4х4, ами аз не срещнах в конкурентите на Дъстър, друг автомобил с 4 камери. Този модел от 2018 си е вече съвсем обикновен нормален автомобил, но за 40 000 не купуваш просто един работен кон, пълноразмерен, с прилично доста екстри безгрижен автомобил на цената на употребяван премиум автомобил. Относно загубата на стойност. Купувам Дъстър 4х4 до 5 год. макс, под 150 000 за 6 - 9 хил. Лева, което са 20 -, 30 процента от 32 000 до 39 000 лева Нов.
  • 176 Гошо

    3 3 Отговор
    Трябва да си психично болен, за да дадеш 40 бона за това недоразумение

    Коментиран от #177

  • 177 Дфен

    2 0 Отговор

    До коментар #176 от "Гошо":

    Трабва да си психично болен да мислиш така недоразумението си ти.

  • 178 Баварец

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Александер Блох, а за другото си прав!
  • 179 Селянин с кололо

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Бъаси":

    Трай бе бастун. Карай си умрелия пасат на 17 години.
  • 180 бай брадър

    2 0 Отговор
    Никак не е лоша дачията, правих тест драйв 3 дневен, минах 500-600 км с нея. Само че с предния бензинов мотор, 1.2 125 к.с. Изпреварването е мираж, имайте го предвид. Много тегава динамика. Проходимост много прилична (на асфалт и лек черен път), сняг, лед не я плашат. Дали бих си купил.. едва ли:) Иначе съм фен на немски и японски машини, не вярвах че ще ми хареса тази, но съм много приятно впечатлен.
  • 181 Мт.

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "сектант":

    След 200хил това става само за моргата.
  • 182 699

    0 1 Отговор

    До коментар #165 от "Фернандо Алонсо":

    Те изброените екстри не са лоши и всеки иска да ги има, обаче за какво ти е на тебе асистент за мъртъв ъгъл, четири камери и блутут, ако ще го караш на пресечен терен, все едно в планината или на полето? Да не говорим как някой ще си качи ловдийското куче в ред лайн салон...
  • 183 Този коментар е премахнат от модератор

  • 184 Галин

    0 1 Отговор
    На тоя дарак и фото шоп не помага!!!
  • 185 незнайко

    0 0 Отговор
    Всичко е добре само тези 1.3 литра на двигателя са за притеснение. 150 кс. от този малък двигател не са добре ! Ако е 2.0 литра турбо ще е разкошно !!! Както знаем тенденцията е за "лагерни" колички .

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.