Слухове за суперспортна версия на най-голямото Audi плъзват покрай дебюта на всяко ново поколение A8. В Инголщад обаче никога не са поставяли под съмнение водещото място на S8 в йерархията на флагманското си моделно семейство. Досега.
Оказва се, че инженерите на Audi все пак са работили по идеята за RS8 и резултатът от усилията им може да се види "от плът и кръв" в музея на компанията в Некарсулм. Прототипът е част от експозицията, посветена на 25-годишнината от появата на първия RS.
Суперспортната лимузина е построена през 2013 г. на базата на S8. Изходният 4.0-литров V8 с мощност 520 к.с. обаче със сигурност е бил донапомпан, за да може да дава достоен отпор на Mercedes-Benz S63 AMG.
Прототипът на RS8 има видимо занижено окачване, 21-цолови колела и въглеродно-керамични спирачки. Впечатление правят също матричните светодиодни фарове и виртуалният приборен панел.
Декорациите в салона са от въглеродни нишки, а бутонът за стартиране на двигателя е оранжев като в Lamborghini. Воланът е скосен в долната си част, а тапицерията съчетава кожа и алкантара.
От Audi не казват защо са се отказали да пуснат RS8 в серийно производство. Най-вероятната причина за това обаче е съмнителната възвръщаемост на инвестициите в толкова нишов модел.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Име
19:31 29.07.2019
3 Странно
19:53 29.07.2019
4 майстора
22:25 29.07.2019
5 Дойдох да ви освесТим
00:49 30.07.2019
6 тъпанари
10:40 30.07.2019
7 vasik atanasova
браво Касабов
13:58 31.07.2019