Last news in Fakti

2 Август, 2019 11:12 6 143 18

Audi пуска "бюджетна" модификация на e-tron

  • audi-
  • e-tron

Audi разшири гамата на първия си изцяло електрически модел с нова базова версия. Стартовата цена на e-tron 50 quattro ще стане ясна през зимата, когато стартират продажбите, но според Auto, Motor und Sport ще бъде под €70 000, за да могат купувачите да ползват т.нар. екологичен бонус.

Това означава, че от стойността на електромобила ще бъдат приспадани още €4 000. Така евтиният модификацията 50 ще струва най-много €66 000, значително по-малко от единствената предлагана в момента версия 55 със стартова цена в Германия от €80 900.

"Бюджетният" e-tron ще има батерия с капацитет 71 кВтч, с 24 по-малко от 55-ицата. Мощността и въртящият момента също ще бъдат по-ниски - 313 вместо 360 к.с. и 540 вместо 561 Нм, а максималната скорост - 190 срещу 200 км/ч.

Купувачите на e-tron 50 quattro обаче ще трябва да направят най-голям компромис с автономния пробег. Новата евтина версия ще може да изминава 299 км с едно зареждане по цикъла WLTP, със 112 по-малко от 55 quattro.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЕлетрокариИмаше

    24 6 Отговор
    Произвеждахме много елктрокари, ако бяхме консервирали в миналото, сега и ние ли можехме да им искаме по 80 хиляди евро за всеки... излагат се с тези цени. Един електромотор струва по-малко от ДВГ ... няма толкова много проблемни компоненти. Това е един много по-надежден двигател в сравнение с ДВГ ... технологично само батерията е под въпрос още, но за 1000 еволюция на батериите ... толкова. Но цените им, които дават показват наглостта на производителите. Как може по-проста технология да увеличава 2-3 пъти цената на съществуваща такава ?! Като никой не ги купува ще разберат, че са избрали грешния модел на продаване.

    Коментиран от #8

  • 2 Munchkin

    18 11 Отговор
    Слабаци. SUVсъс пробег под 300км или дори под 500 е нонсенс.

    Имам хибриден лексус за почти 1/2 от тези пари и никога не бих рискувал с подобна недомислица.
  • 3 Гошето

    12 4 Отговор
    Ще взема 2. Има ли в циганско синьо?

    Коментиран от #11

  • 4 Абв

    13 6 Отговор
    Друго си е гоУфо на втора до прекъсвач и да гледаш дизелови облаци в огледалото.
  • 5 Гост

    19 3 Отговор
    Тази кола е абсолютно безмислена с тия 299 км пробег, ни стигаш надалеч, хем огромна за градска кола
  • 6 Коментара

    8 11 Отговор
    Много е красиво! Щем или не щем към момента бъдещето изглежда принадлежи на електромобилите...

    Коментиран от #7, #12

  • 7 Абв

    18 4 Отговор

    До коментар #6 от "Коментара":

    Ако това е бъдещето по-добре да закрият производителите на коли. 300 км смешна работа от София до Бургас не може да стигнеш. И това при условие че спазваш ограниченията на скоростта, да не говорим какво става и климатика като работи. Подобни коли на тези цени нямат никакво бъдеще. Освен в багажника да носиш генератор на бензин и да зарежда ток.
  • 8 Никой

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "ЕлетрокариИмаше":

    Всъщност за момента производството на автомобилни батерии е доста скъпо. Няма толкова много доставчици и самият процес не е напълно оптимизиран. Инвестициите в нещо такова винаги са огромни и технологията е по-сложна отколкото си мислиш. Всеки се стреми към по-ниска цена, но сега още не е възможно.
  • 9 добре е

    4 2 Отговор
    почти всичко му е добре(дори цената за подобни размери) само ефективността е рекордно ниска без конкуренция по висок разход(пробега с 70КВТ е сравним с този на Модел S от 2012 40КВТ батерия която е софтуерно ограничена 60КВТ) от там и пробега малък въпреки немалката батерия
  • 10 гост

    12 1 Отговор
    Били ги главата с тези цени. Просто искат да правят огромни печалби, а не да пуснат нещо смислено на пазара. С колите с двг е така, а печалбите огромни. Ето, модел 3 на Тесла си казаха, че ако има минимални ектри, нормален покрив и няма автопилот цената му пада на 25х.долара и е реалистично да стане толкова. А Ауди иска 70х.евро за орязана версия, е как ще се продават електричките при такива цени?
  • 11 Хайл

    8 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гошето":

    Няма-само в турско синьо предлагат
  • 12 Хайл

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "Коментара":

    Другия път на тях...от 100 произведени 60 дефектни и 17 самозапалени

    Коментиран от #15

  • 13 снайл

    11 0 Отговор
    еЕгати бюджетната верция €70 000. Абе вие тия пари от де ги гепите. И ние да си купим нещо бюджетно. Обикновен човек, цял живот в БГ не може ги събра. Егати бюджета!
  • 14 Факт!

    16 3 Отговор
    Тесла ги отвя тия "100 годишни" нацистки компании като куцо пиле домат за едно 10 години!
  • 15 мнение

    9 5 Отговор

    До коментар #12 от "Хайл":

    Виж как ви манипулират с новините и вие вярвате! Само да ти кажа, че в Норвегия електрическите коли са 300 хиляди, само Тесла е вече над 44 хиляди, за Порше Тайкан поръчките са над 3 хиляди! Не съм чул за запалена електричка, но често за ДВГ! Но виж недей си купува да знаеш , опасни са много! Купи си кола с АГУ, монтирано в България! Това са най -сигурните коли, на световния пазар!
  • 16 София

    0 0 Отговор
    е-стол :)
  • 17 Ник

    1 0 Отговор
    Щом по цикъла WTLP изминава 299 км, означава че в реални условия надали ще изминава повече от 250-270 км. Колкото и да е по-близък до реалните пътни условия този цикъл в една статия която наскоро четох, тестващите караха 10 ел.автомобила и не успяха да постигнат при нито един км постигнати при теста. Всички имаха отклонения минимум 10%, а някои и 20%, което си е сериозна цифра. Така че СУФ струващ толкова много пари с толкова малък пробег си е чиста подигравка.
  • 18 Коко

    0 0 Отговор
    За тия пари 300км направо си е светотатство.