Last news in Fakti

29 Май, 2012 11:05 2 920 17

Задава се седан BMW 1er

  • bmw-
  • 1er

Класическа триобемна версия на най-малкия си модел разработват инженерите на BMW, твърди британското сп. Autocar. Седанът 1er ще стане духовен наследник на култовото E30 и ще се бори с конкуренти като третото поколение на Audi A3, бъдещия Mercedes-Benz CLA и утвърдения Volkswagen Jetta.

Основна причина за решението на баварците са разместванията в сегментите, настъпили през последните 20-ина години. От представянето си през 1975-а баварската "тройка" е пораснала с 269 мм на дължина, с 210 на широчина и с 49 на височина. Произвежданият в момента модел F30/31 е по-голям от 5er E28 (1981-1988).

Заради постоянната акселерация на автомобилите от гамата на BMW практически отсъства класически малък седан със задно предаване, който винаги е бил една от запазените марки на производителя. Четиривратата "единичка" ще попълни именно тази ниша през 2015 г.

В Мюнхен възлагат огромни надежди на модификацията. Според маркетолозите на BMW тя ще се превърне в истински бестселър заради уникалната за сегмента компоновка. Предният мост на седана 1er ще бъде наследен от хечбека без изменения, което значи, че МакФерсоните ще бъдат от "петицата". Задното многолостово окачване пък ще бъде взето от "тройката".

Междуосието на двуобемната версия най-вероятно ще остане същото (2 960 мм), но за останалите габарити все още не се знае нищо. Четири- и шестцилиндровите модификации ще бъдат допълнени от изцяло електрическа версия на по-късен етап, а срещу допълнително заплащане ще може да се поръчва фирмената система за двойно предаване xDrive.

Феновете на BMW със сигурност ще се израдват най-много на M-версията. Тя трябва да се появи година-две след старта на производството в завода в Лайпциг. Баварците все още обмислят дали да започнат сглобяването на модела в Шънян, Китай, и в строящата се фабрика в Санта Катарина, Бразилия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kobester

    2 5 Отговор
    задава се още един боклук

    Коментиран от #2, #11

  • 2 Име:

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Kobester":

    1 серия в момента е най-хубавата от БМВ откъм дизайн.

    Коментиран от #10

  • 3 лошо

    1 3 Отговор
    пълен провал ужас
  • 4 Лешпо

    1 2 Отговор
    де е Зендърчо да скача и подскача от кеф
  • 5 МБ

    1 3 Отговор
    как не направиха една по различна ,1или 3 или 5 от 15 години -все еднакви форми,виж Мерцедеса е друго
  • 6 520 зендер

    1 0 Отговор
    Е що има само една снимка-от страни ми прилича на тройка.И то кво-голяма колкото Е28.Ми голяма си е според мен...
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Лешпера

    0 0 Отговор
    Чакам се сега випаджийския АМГ да каже тежката си дума за баварецо
  • 10 Смях

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Име:":

    @2 Аз съм на точно обратното мнение.
  • 11 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Kobester":

    @1 boklucite sa ot koncerna VAG.
  • 12 Кирил Червенков

    1 0 Отговор
    Dokato ne q pokaram nqmam konkretno mnenie kak da ocenq ne6to koeto go vijdam na kartinka no markata e dobra nqma da se izlojat spored men
  • 13 дидо

    0 0 Отговор
    Брадчеда им е почитател на тези смешници от БМВ.
    Дотук е правил 3 кошници ....основно....За никакъв чеп не стават.Много слаби мотори....и екстремно нестабилни !
    Съвет към БМВ почитателите.......Вземете от някой приятел Ауди след 2000г. задължително куатро......и го настъпете здраво по завоите....за да разберете какво е колата да залепне на пътя в завой ...и да се изкефите екстремно, а не да треперите от страх ....дали всеки момент ще навлезите в нивата(респективно в гората) и ще се пребиете като псе ! Поздрави !

    Коментиран от #15

  • 14 rear-wheel

    0 0 Отговор
    БМВ със слаби двигатели и нестабилни.... Дидо, изчакай поне да навършиш годините за книжка преди да даваш такива коментари бе човек :)) Плййййс
  • 15 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "дидо":

    13-Тука какво ли изобщо да коментирам с хора които дори и шофьорски книжки нямат пък да не говорим че не са карали нито Ауди нито БМВ.Приятно ми е да коментирам или да споря но с хора които са карали и имат опит независимо на колко са години.Дидо,ти сигурно говориш за тия беевмисти дето сега са взели книжка и като са се качили на 316 Е36 и са големи герои ама са излезнали от пътя а..Момко,животът е пред теб.Първо изкарай книжка ,после седни в Ауди ама да покараш а не да се возиш.Трето покарай БМВ и тогава сравнявай.И двете марки имат силни и слаби страни.Ти на мене за кеф не ми говори.Имаш още много боб да ядеш докато стигнеш моя хал...

    Коментиран от #16

  • 16 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "520 зендер":

    Доста място си отделил да ми обясняваш на колко години съм и това дали имам книжка вече !
    Ами ако случайно не съм младеж ? Какво става с тезата ти тогава ?

    Коментиран от #17

  • 17 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "дидо":

    16-Дидо,пиейки си питието ,ще ти кажа без да се обиждаш че няма разлика между Ауди куатро преди и след 2000година.Сега,хората от Инглощад прецениха както и Дошо много пъти е писал че двигатела трябвало да се издърпа назад или нещо такова зада има най-малкото различен център на тежестта.Дошо ги знае тия работи..Виж кво,оставям майтапа на страна,Ауди има куатро,БМВ има задно.При Ауди има недозавиване и дори и при куатро а при БМВ има дрифт в завой.Двете марки са в супер-двубой-зная го тва но всяка марка си има своя философия.Това което е минус при едната е плюс при другата.За мен лично е важно да има конкуренция и тя е на лице през последните 20 години.Поздрави все пак....