Last news in Fakti

5 Август, 2019 14:33 4 919 28

Заснеха серийната версия на новия Golf

  • volkswagen-
  • golf

Осмото поколение на Volkswagen Golf бе фотографирано в окончателния си сериен вариант по време на рекламна фотосесия. Новият модел ще дебютира пред публика през октомври, а производството започва в края на годината.

Папарашки снимки на новия Golf излизат от месеци и дизайнът на хечбека не е тайна, но това са първите изображения на серийната версия без никаква маскировка. От тях става ясно, че бестселърът ще получи по-агресивни стопове, фарове с различна форма, хромирани декорации и нова радиаторна решетка в цвета на каросерията.

По предварителна информация Golf VIII ще се оборудва с три- и четирицилиндрови двигатели с обем между 1.0 и 2.0 литра. Клиентите ще могат да избират между шестстепенна предавателна кутия с ръчно превключване и седемстепенен робот DSG.

Липсата на изненади в дизайна и двигателите ще бъде компенсирана с "истинска революция в технологиите. Според Volkswagen цифровият приборен панел и електронните помощници в новия Golf ще бъдат не просто най-добрите в този клас, а ще станат еталон, по който ще се мерят всички останали производители.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Boxer 3.0

    24 2 Отговор
    Изглежда по-опитомен, с клепнали "уши". Подготвят го да стане електричка...
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 гост

    25 13 Отговор

    До коментар #2 от "Муньо":

    Затуй съседа ми си скубе косите, че работи, а не му остават излишни пари от месечните ремонти по голфа му. Кара голф 5 тди и се налага да взима заем, за да я поддържа в движение. Вчера за пореден път ходеше на диагностика, защото не върви и свири, макар че рециклира турбината преди месец и половина. А даде над 7х.лв преди 2 години за нея, не е като да е евтина и леко-полеко всичко взе да се скапва: скорости, съединител, дюзи, няколко пъти електрониката и два пъти турбо, окачването го остави, по нашите пътища няма как да оцелее.

    Коментиран от #7, #8, #10, #18, #21, #22

  • 4 Ahahaha

    5 6 Отговор
    Ako si heahe kipil nowo turbo za 3 bona shteahe da izkara 15 godini a ne waeki mesec da si reciklira recikliraniq bokluk. Koito nqma pari nqma sa kara we manqk
  • 5 Факт!

    15 15 Отговор
    Голфа вече не е на мода.

    Коментиран от #11, #24

  • 6 ПерникО

    10 4 Отговор
    И голфо го съсипаха
  • 7 На кантар

    19 3 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Ами като е дошло в бг на 400 хил. км така става
  • 8 Анонимко

    24 3 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Я кажи сега съседа ти на колко 400000+км я е взел? Купил я е нова, ама нов внос от италия, или германия. От едните маслото само е доливано, при другите оборотомера е бил в вечен мензис. Минала 400000+км и стояла още толкова часове работила на място във вечните задръствания на шайзеланд. Автоджамбазина я е извадил от моргата за 500Е,и му я е продал за 5000.
  • 9 луд

    18 2 Отговор
    Тя ако е 400000+ с мед да я намажеш. По вероятно е 600000+ клонящи към 7 или е "градска" с по 8 моточаса на 10км.
  • 10 Спиро

    6 4 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Карам Голф5 TDI, вече на 350х.км.
    Питай ме колко му е поддръжката.
  • 11 Дачия Логан ли е на мода

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "Факт!":

    Алоооу, много компетентния моден специалист! Дачия Логан ли зае мястото на иконата на автомобилите VW Golf? Хахаха, много си зле по въпроса кои са най-добрите автмобили.
  • 12 ПО - ДОБРЕ НИЩО

    3 5 Отговор

    До коментар #2 от "Муньо":

    ОТКОЛКОТО ТОВА ЛЕГЕНЧЕ...

    Коментиран от #13

  • 13 Анонимко

    13 9 Отговор

    До коментар #12 от "ПО - ДОБРЕ НИЩО":

    Тя и лисицата казала, че гроздето е кисело, защото не може да го стигне. 45 ГОДИНИ НОМЕР 1 В ЕВРОПА!!! Пък нека е "легенче". 45 ГОДИНИ не се намери кой да го стигне!!! 45ГОДИНИ всички тичат срещу него и пак не могат да го стигнат. 45 ГОДИНИ всички се учат от това "легенче" как се прави хотхеч. За 45 ГОДИНИ това легенче изпрати марката му на върха на света. Най-големите в СВЕТА!!! Няма Мерцедес, няма БМВ, няма тойоти, няма ниииищо. Автомобилен производител НОМЕР ЕДНО: ФОЛКСВАГЕН!!! МОДЕЛ НОМЕР ЕДНО:ГОЛФ!!! Айде отивай да спинкаш, че лека нощ деца мина отдавна.

    Коментиран от #28

  • 14 бмв

    9 2 Отговор
    Тея гоуфове само им сменят фаровете и казват ,ето новия гоуф.

    Коментиран от #15

  • 15 Анонимко

    7 0 Отговор

    До коментар #14 от "бмв":

    Че последните години при бмв дс не е по-различно? Там само сменяват първата буква и готово. Добре че на последната седмица и направиха по-големи бъбреци, че да се различава поне малко от 5та серия. Не виждате ли че последните 7-8г колите всички са идентични. Марката е без значение.
  • 16 ar146ts

    4 7 Отговор
    Нов голф стар голф ,един и същ боклук. Грозно и чупливо
  • 17 Пирата

    4 9 Отговор
    Няма Ауди няма БМВ а VW хич го нема купих си Рено Меган 1.6 сс - 160 кс от 0 - 100 км/ч за 6 сек. След 45 год.се родих още веднъж .

    Коментиран от #23

  • 18 Иво

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Карам Голф 5 FSI от пет години. Само наливам масло и бензин. Около 120 000 км съм изминал с колата, сменил съм съединител.
    Така, че като коментирате, не правете кардинални заключения само заради един съсед, който е имал нещастието да купи някоя неподдържана кола.

    Аман от 'разбирачи'!
  • 19 Ввв

    2 3 Отговор
    Нов ли,тея карат на фейслифт от поне 10 години,трагедия....
  • 20 гост

    0 0 Отговор
    Хубав е Ауриса, само че миналата година му спряха производството турците. Явно ще разглобяват поточната линия и ще я местят в Германия, а защо не направо в Измир..
  • 21 Валери

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Това, че съседа ти е идиот няма нищо общо с качествата на голф, като кола. Нито е показателно колко са надеждни.
  • 22 Гост или прост

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Ти сигурно говориш за Алфа Ромео. За нея трябва да теглиш заем и да дадеш апартамент под наем.
  • 23 Ти си минет

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Пирата":

    Мачка, П- чка и елхичка коли неправат. 45 години може да си постарал 8 - ми клас. Хааааах

    Коментиран от #26

  • 24 Повръщам от японски кенефи

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Факт!":

    Койота, моьота, митсузапуши. Те не са на мода и никога няма да бъдат. ФВ е бъдещия крал на Света
  • 25 Ооо не

    1 0 Отговор
    Ауууу каква изненада. Ма той дизайна същия като на предните 2 поколения. Само дето ще струва повече стинки на Перничани
  • 26 Тоя пък

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Ти си минет":

    Когато немеца направи дизел като французите ела ми говори.Това само на масло няма смогване.Пък да ти откаже немска кола зимата май си го пише на брошурата.Бегай ги тия кочини.
  • 27 Морлов

    0 0 Отговор
    Ако ще да е голф 13 все една и съща кутия си остава, защо просто не спрат производството на този модел 1-2-3-4-5. и това е....Както един вика карам 5-ца голф, а не голф 5 Хахахахаххааххахахахааххах сигурно си мисли като казва 5ца за БМВ 5та 😂😂
  • 28 до Анонимко

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Анонимко":

    ВАГ-аджийче, а посмали малко и свали капаците! Това, че в селото в което живееш гоУфо е най-гоУемио не означава, че е така извън твоя аквариум. Малко цифри за глобалните продажби (2018 г.)на въздесъщия голф и конкурентни модели от други марки: голф продажби - 731 561 бр. и забележи спад с 11%, корола - 934 348 бр, Сивик - 812 767 бр. Между другото да ти кажа под секрет, че за 2019 до момента спада в продажите на ФВ е още по-сериозен. Явно на хората им омръзна да плащат по-скъпо за надценените им творения. Айде със здраве!