Last news in Fakti

7 Август, 2019 18:47 6 692 17

Дребен, но зъл

  • hyundai-
  • i10-
  • франкфурт 2019

Пресслужбата на Hyundai публикува първото изображение на следващото поколение на най-малкия си модел. Официалният дебют на третата генерация i10 ще се състои на септемврийското изложение във Франкфурт.

Ако се съди по тийзъра, градското супермини ще получи доста по-агресивен дизайн с нова радиаторна решетка с кръгли халогени и триъгълни въздухозаборници в бронята. Серийната версия надали ще има толкова злобно излъчване, но определено ще изглежда по-нахакано от сегашния i10.

От Hyundai разказват, че новият модел ще получи множество спомагателни системи, сред които функции за предотвратяване на челен сблъсък и контрол на движението в лентата, включени в базовото оборудване. i10 ще предлага също безжично зарядно за телефон и камера за движение на заден ход.

Информация за гамата от двигатели все още няма. В момента най-малкият Hyundai се оборудва с 1.0-литрово моторче с 66 к.с. и 1.25-литров двигател с 87 коня. Те могат да се съчетаят с петстепенна ръчна трансмисия или автоматик с четири предавки. Има немалка вероятност суперминито да получи и турбомотор със 100 к.с. от Kia Picanto.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 анова

    13 13 Отговор
    От година на година по зле
  • 2 qwerty

    7 23 Отговор
    говори Радио Москва: " Вие в ред ли.сте ?". За 7000лв. Аси копуваш перфектен голф 4 с генерация, регулируемо окачване на 19! цола......без майтап! V64motion с 6 степенна кутия на газ.

    Коментиран от #17

  • 3 Гостилничаря

    7 14 Отговор
    Колоо пък зъл да е - ръждата се вижда под боята само след няколко месеца, особено около пантите на задния капак....
  • 4 Belphegor

    4 15 Отговор
    Корейската стока
    Е
    Бракувана🇸🇪🇸🇪🇸🇪
  • 5 когато говориш без покритие

    31 2 Отговор
    Ако сте карали Хюндай ще разберете колко сте залеч от истината. Доскоро карах Атос, който още е в движение и е вече на 310000 км. Взет от Италия. Най-вероятно километража е превъртан, но от125000 до 300000 му смених феродов диск, няколко накрайника и шарнири и това е. За разлика от Европейските при него и частите са евтини. Сега карам Кона и съм супер доволен от цената, невото на оборудването и качеството на изпълнение.
  • 6 Михаел

    22 2 Отговор
    Сега гледам тука тези негативни коментари от хора които не са запознати и никога не са карали корейски автомобил. Мили хора в голяма заблуда сте! Гледайте се Голфчетата а Аудитата които не излизат от сервизите пък ние ще си караме корейките айде със здраве !!!
  • 7 Бесен Язовец

    9 1 Отговор
    От москвич 408 по-убава кола нема !

    Коментиран от #8

  • 8 БАЩАВИ

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Бесен Язовец":

    Ти си навсякъде, жена, деца, ракия нямаш ли ? Или живееш с майка ти
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Закривай

    6 2 Отговор
    Така е тука коментират хора без книжки или такива с колекцията от дъвки турбо ... виждали са коли само на картинка...нищо е той Слави ше ви опрай
  • 11 ghost

    8 3 Отговор
    Тъпанари такива карайте си старите голфове, които са 20 годишни вече. Защо не хвалите някоя нова немска кола ? Защотот няма такава всичките са боклуци! Корейските коли отдавна изпревариха немските от към цена, здравина, надеждност, сигурност и всичко. А вие тъп български манталитет само за голф и аудита мислите стари бракми, които частите са двойно по - скъпи. Обиколете сервизите всички са пълни с немски трошки. Да сте виждали някоя японска или корейска марка по сервизи? НЕ !

    Коментиран от #12

  • 12 gvdff

    7 6 Отговор

    До коментар #11 от "ghost":

    Не обичам да защитавам немски автомобили, не ги харесвам и аз по подобни причини. Ама нека говорим реално. Немеца знае как да направи автомобил, как да предложи на клиента неща, от които има нужда, като това е причина да са добре продавани. А корейчето и япончето нямат идея как се прави кола, а средство за придвижване лишено от емоция. Постоянно в такъв автомобил виждам неща, които нямат никаква логика и мисъл. Да има сериозни изключения от това,и всички ги знаем, но тогава япончето се е постарало наистина. Лично харесвам новите корейци и ако избирам нов автомобил то би било нещо от тях. Япончетата с дизайна някак не се справят- повечето имат ръбове, нямат линии,черти. О, и да, виждали сме япончета в сервизите, да не говоря, че някои елементарни части за тях струват значително повече спрямо останалите в техния клас автомобили. Да не говорим, че нормален хечбек( някои) е с цени на окачването като на луксозен и наистина комфортерн автомобил.
  • 13 Зъл но дребен

    0 1 Отговор
    Готино е Да му мислят Citroen Peugeot Рено и Оризари те от страната на изгряващото слънце
  • 14 Ироничен

    0 0 Отговор
    Дребен, но зъл=пинчер.
  • 15 Kirumo

    0 0 Отговор
    Уау, мощност от 66 до 100к.с. ! Каква сила, каква злина! Този казан ще ускорява по-бързо дори от Вартбург, което го прави почти толкова бърз, колкото обикновен истински автомобил.
  • 16 Kirumo

    0 0 Отговор
    Това ако беше немска или италианска кола щеше да има топ модификация с поне 180 коня, но явно корейците още са далеч от истинските авто производители.
  • 17 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "qwerty":

    АБЕ ТОВА Е АВТОМОБИЛ ЗА КАРАНЕ, А НЕ СПОНСОР НА СЕРВИЗИТЕ. МАНИ СЕ С ТОЯ КРОКОДИЛ 🐊 голф