12 518 30

Новата Octavia отвътре

Чешкият сайт Auto.cz публикува снимки на интериора на новото поколение Skoda Octavia. Макар от качеството на фотографиите да има какво да се желае, те все пак разкриват доста детайли.

Четвъртата генерация на Octavia очевидно ще получи волан с две спици като в концепта Vision X. На снимките се забелязват също напълно цифров приборен панел, вдясно от който се намира сензорният екран на мултимедийната система.

По неофициална информация новата генерация на бестселъра ще нарасне леко на размери и ще получи хибридна версия. Премиерата не насрочена за салона във Франкфурт идния месец, а продажбите трябва да започнат в началото на 2020-а.

Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 14 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Евтино копие
    Отговор
    1 11:08  12.08.19
    На немски кощник
  • вес
    Отговор
    2 11:11  12.08.19
    Волан тип S класа, дисплей тип БМВ и накрая отново същата неподправена грозота

    Коментиран от #9

  • Коментар📝
    Отговор
    3 11:14  12.08.19
    АВТОМОБИЛ КОЙТО НЕ МОЖЕ ДА СИ ОПРАВДАЕ ПАРИТЕ.

  • muncho
    Отговор
    4 11:15  12.08.19
    Хубава, ама Шкода.... Който си е купувал нов продукт на VW (като мен) знае никога да не повтаря. Купуваш си японско и забравяш.... не че ми липсват редовните посещения във VW Юг, но мога да живея и без да съм там всеки втори месец.

    Коментиран от #30

  • ОтвътреОтвън
    Отговор
    5 11:18  12.08.19
    Типично немска кола - 10 години и на час по лъжичка всичко. Дизайна се сменя толкова незабележимо, техниката вътре почти не търпи развитие. Някоя нова глезотийка от таблетите и това е след 15 години на производство на един и същ модел. Не казвам, че са ложи коли ... просто този модел на тъпчене на едно място ще ги затрие немците, хората не са будали да сменят коли на всеки 4-5 години заради едни шарени таблетчета за 100 лв.

    Коментиран от #10, #23

  • втрещен
    Отговор
    6 11:59  12.08.19
    Аууу пластмаса, каква изненада !?
  • С.С
    Отговор
    7 12:05  12.08.19
    Отвън като линии бива. Да бяха монтирали вътре табло с уреди,които биха били по-практични. Оборотомер,километраж,аналогов часовник като на Ролс,с изчистени и меки детайли,без толкова електронни джаджи,мултимедии и светещи бутони,указания и други подобни. Шофьора трябва да изпитва удоволствие от управлението,не да следи кое откъде ще светне или кое как се управлява по таблото. Би било хубаво за тази кола водача да си мисли : Всичко пред мен,нищо зад мен. Така,както когато съм на път!
  • 123
    Отговор
    8 12:31  12.08.19
    Доста добре изглежда. Приборите на тази са на електронен дисплей вече. Който е карал Шкода знае, че качеството и особено дизайна са по-добри от ФВ. Не ми харесва стърчащата мултимедия, ама тенденцията е тази, щом в МБ вече слагат такива таблети. За тези, които таблото им е сложно - просто си вземете базовия модел - в него повече от половината копчета ги няма и радиото ще е по-базово. Любителите на японски коли, моля да не коментират, ако не са карали Шкода. Пластмасовите японски табла при Октавия ги няма с кръгли стърчащи копчета като от 90-те.. Всичко по таблото е меко и от приятен материал. Шкодата е една от най-удобните за манипулиране коли. Всички копчета и лостчета са на точното място и се натискат дори по интуиция. А това, че не можела да си оправдае парите е пълен смях, защото тази марка може би най-си струва парите и е на едно първите места по запазване на цената като втора ръка. Единствено се опасявам, че като всеки нов модел и този ще е с поне 10 по-скъп.
  • 123
    Отговор
    9 12:32  12.08.19

    До коментар #2 от "вес":

    Брей,все разбирачи от класа! А пък държава пълна с комплексари и въшльовци!
  • 321
    Отговор
    10 12:48  12.08.19

    До коментар #5 от "ОтвътреОтвън":

    Ти явно си най-големия финансов стратег? Защото си прав, последните години все ФВ са на първо място по продажби в световен мащаб. И вероятно така ще си остане. Добре, че вероятно не управляваш нещо повече от семейната парална машина.

    Коментиран от #28

  • Пешо
    Отговор
    11 14:18  12.08.19
    Октавия има едно нещо което не ми харесва и е причина да не я купя. Причината се нарича двигател!

    Коментиран от #12

  • 123
    Отговор
    12 14:41  12.08.19

    До коментар #11 от "Пешо":

    Защо бе Пешко? Какво не ти харесва на двигателите? Или си разцъкваш за спорта, ей така!
  • Ивайло
    Отговор
    13 14:41  12.08.19
    Екстра е 30% по евтино от ФВ същата техника.
  • Golf
    Отговор
    14 15:07  12.08.19
    Е да бе то не е ли Гоуфу с лепенки "racing" всичко останало е "кощник с неподправен грозота който не може да си оправдае парите" П.С. Ааа аз имам комплекс!
  • Славейко
    Отговор
    15 15:52  12.08.19
    Това е заместител на VW "Джета" с по-евтини материали за европейските пазари.
  • Jack
    Отговор
    16 16:07  12.08.19
    Шкода Остави Я!
  • Бай Цвятко
    Отговор
    17 16:13  12.08.19
    Хора, волана е три спици, кви S-класи кви Ролсове, кви BMW Ви гонят? Това е Clio, Megane, Cactus..Oтвън горе-долу бива, само тая Це-колона след задната врата...какво е тва чудо...Двойно стъкло ли е в колоната ,какво е, що е там...не знам
  • Miro
    Отговор
    18 16:55  12.08.19
    Усещането е, че коментират такива за които важи поговорката за лисицата и киселото грозде! Пожелавам им да седнат наистина в чисто нова шкода да е тяхна и да пишат тогава!

    Коментиран от #21

  • Ивайло
    Отговор
    19 16:56  12.08.19
    Скаут версия ще изглежда по добре.
  • Мда
    Отговор
    20 17:27  12.08.19
    Карам нова шкода фабия комби 110 к. с. няма такова животно. Лека, пъргава заслужава си всяка стотинка, сякакви екстри климатроници и т. н. Вътре си е елегантна, таблото удобно, естествено телефона се закача за секунди пред блутуто и не си го държа докато шофирам или както някои да крещя на спикъра, което е адски смешно погледнато от страни, а просто водя спокоен разговор без напрежение. Лек волан, скоростите се сменят с леко движение изобщо мечта. Адски е икономична, под 5, 6 на 100. Обаче като чета все на някой нещо не му харесва, гроздето е кисело.
  • Кисело грозде
    Отговор
    21 17:46  12.08.19

    До коментар #18 от "Miro":

    За никой не е кисело грозде Шкода-та. След 5-10 години всеки ще може да си позволи този модел. А като нова да я вземе човек е нормално да има претенции. Не са малко парите.

    Коментиран от #29

  • Тошо
    Отговор
    22 18:30  12.08.19
    Тя и 120-ката беше с уникален дизайн за времето си. Заден двигател, преден багажник с отварящ се настрани капак. 4 литра на 100 км разход на гориво. Но, спомени!
  • Гошо
    Отговор
    23 18:50  12.08.19

    До коментар #5 от "ОтвътреОтвън":

    Това се нарича традиция. То и Порше 911 едвам се променя, но си остава най-доброто, нали?
  • макак така
    Отговор
    24 18:51  12.08.19
    Е коя нова кола през последните 10 години не е така. Въпроса е дали ти се дават 30-40-50 хиляди за кола дето или е вечно твоя или се разделяш с нея на 20-30% от първоначалната цена след като и падне гаранцията.
  • 25 20:02  12.08.19
    Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 08:06  13.08.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Golf 7 R
    Отговор
    27 18:25  13.08.19
    Тва е колата 7ма серия голф ЕР...
  • Иии
    Отговор
    28 09:06  14.08.19

    До коментар #10 от "321":

    Грешка, Тойота е на първо място от доста години в световен мащаб
  • абе кисело си е
    Отговор
    29 10:43  14.08.19

    До коментар #21 от "Кисело грозде":

    айде карай я сега де?
  • Иван
    Отговор
    30 09:39  17.08.19

    До коментар #4 от "muncho":

    Колега, имал си ‘голям’ късмет с твоят автомобил. Карам Октавия 3. За 4 години и 145000 км само веднъж е влизала в сервиза и я оправиха по гаранция. Останалите влизания са само за консумативи. 1.6 TDI

Напиши коментар:


Публикувай