12 Август, 2019 11:18, обновена 25 Юли, 2022 11:21 233 831 119

Най-здравите "джипове" втора ръка

  • кросоувъри-
  • suv-та-
  • всъдеходи-
  • автомобилът на старо
Най-здравите "джипове" втора ръка - 1

След като ви запознахме с класацията за най-надеждни и най-ненадеждни нови кросоувъри, сега ще спрем вниманието ви и на употребяваните кросоувъри и SUV-та, които значително повече вълнуват по-голямата част от автомобилните фенове у нас. Там класирането е малко по-различно. По-конкретно става дума за най-здравите автомобили с повишена проходимост и с по-висок клиренс до 7 годишна възраст.

Най-надеждните употребявани кросоувъри и SUV-та до 7 години

Най-здравите "джипове" втора ръка

Honda CR-V
Audi Q5
Toyota RAV4
BMW X1
Mercedes GLE (ML)
Mazda CX-5
Volkswagen Touareg
Mitsubishi ASX
Volvo XC60
Kia Sportage
Lexus RX
Hyundai Tucson

При още по-старите, тези на възраст над десет години, разлики се откриват в това, че в класацията попадат и истински всъдеходи, такива, които днес почти няма като нови. В тази класация най-надеждно си остава култовото Pajero, а с изключение на VW Tiguan, всички останали са японски.

Най-надеждните употребявани кросоувъри SUV-та и всъдеходи на 10 години

Най-здравите "джипове" втора ръка

Mitsubishi Pajero
Toyota FJ Cruiser
Toyota Land Cruiser Prado
Honda CR-V
Suzuki Grand Vitara
VW Tiguan
Toyota RAV4
Honda Pilot
Toyota Highlander
Volvo XC90 I
Subaru Forester
Acura MDX


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 120 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 хондаджия

    142 45 Отговор
    Класацията е показателна.Аре бегайте на сянка.че днес ще е голяма жега.

    Коментиран от #7, #86

  • 3 Тойотаджия

    252 51 Отговор
    Това VW от скука ли го сложихте в класацията?

    Коментиран от #78, #112, #114

  • 4 Най добрия

    283 49 Отговор
    От ЯПОНЕЦА по надеждни няма

    Коментиран от #85

  • 5 Фриман

    175 44 Отговор
    Леле, колко е подвеждащо! Нищо от VAG не е надежно и да е ново, особено VW!

    Коментиран от #50, #94

  • 6 Фриман

    88 42 Отговор
    Леле, колко е подвеждащо! Нищо от VAG не е надежно и да е ново, особено VW!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 КОС

    125 28 Отговор
    Каптюр и Дъстър са такива бракми че даже не ги броят за живи и са извън всякакви класации
  • 9 Бай Джап

    103 16 Отговор
    Значи м/у 7-та и 10-та годи тия Аудита Q5 рязко се развалят ха ха ха
  • 10 хондаджия

    25 7 Отговор

    До коментар #7 от "Мигел":

    Ми какво караш сега колега?
  • 11 коментатор

    108 67 Отговор
    Има само един джип и на капака му пише jeep. Какви са тези повдигнати комбита с халдекси? Това ли са джипове?

    Коментиран от #82, #83, #96

  • 12 Имал дал

    37 16 Отговор

    До коментар #1 от "Факти":

    И е брутално чупливо !!! Особено 3.2 did !!!
  • 13 Анти милиционер

    73 21 Отговор
    Не съм виждал здрав Туарег. Койня правинтази класация? Vw?

    Коментиран от #118

  • 14 Дядо поп

    61 9 Отговор
    Аз имам J 70 пък нея е няма. Да е фърля ли
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 4х4

    76 24 Отговор
    Само да отбележа, че наскоро,малко планинско до байкушевата мура с тойота хайлукс от 91 год, не можахме да се отървем от фенове- групи чужденци и българи естествено, всички искаха да се снимат с джипа. Имаше много други модерни и по-нови джипове,но все едно никой не ги забелязваше. В момента в една автокъща се продава такъв за 25 хиляди и сигурно има защо, нищо , че е на 30 години.

    Коментиран от #17

  • 17 Бобо

    62 88 Отговор

    До коментар #16 от "4х4":

    Щом е на 30 г карай си го със здраве, а разумните хора карат за тези пари комфортни возила с всички екстри

    Коментиран от #18, #70

  • 18 4х4

    81 27 Отговор

    До коментар #17 от "Бобо":

    По-разумен ли ще ти изглеждам като ти кажа ,че имам и ево с 400 коня, вдигащо 301 км...
    А джипа също има много екстри,фабричен климатик,повдигнато окачване за 5000 евра,тунинг по двигателя и антикорозионно покритие.Разбира се, не се продава, отсега нататък цената му само ще расте...
    И, случвало ми се е да дърпам някои от новите, въпросните модерни джипове.

    Коментиран от #19, #22

  • 19 Бобо

    24 16 Отговор

    До коментар #18 от "4х4":

    Ти си знаеш най добре
  • 20 Ти да видиш

    37 8 Отговор

    До коментар #7 от "Мигел":

    Никът ми звучи като на латино жиголо!!!Счупил си ЦРВто защото не си го поддържал и обслужвал.Всяка кола се нуждае от грижи.Не съм чел за подобни проблеми по форумите.Ама айде ти си знаеш.
  • 21 koko

    13 67 Отговор
    Имам BMW Х1 и наистина е здраво и безпроблемно.
  • 22 Анани Куртев Пурков

    39 35 Отговор

    До коментар #18 от "4х4":

    Евото 301км/ч точно ли вдига, бе джуркул😀 Нито с това ево, нито с тоя гърбав джип ми изглеждаш разумен, 🐭 Мики!

    Коментиран от #25

  • 23 Бонго от Конго

    8 13 Отговор
    Само Рашко ги може сичките - хънтара го наричат- с блокажете,жалезнио покрив,и ве-8-цата
  • 24 4х4

    114 25 Отговор
    Ми не знам много,но това, което виждам е, че много от новите джипове изобщо не се ползват по предназначение.Само парадират с тях,като спират ,заемайки място и половина в мола,уж че са прекалено големи...
    По магистралите пък се напъват да карат с бързите коли,но стават нестабилни и опасни при резки маневри и само пречат на такива ,като мен, с постоянно включен ляв мигач...Така, че ако ще се ползва само за комфортно возене,има къде по-луксозни и бързи минивани ,по-евтини и по-икономични от джип.,като едно рено от морето караше с мен до 230...Така ,че според мен джипа не е за магистралата,не е и за града.Хората по света карат малки коли и ел.скутери и велосипеди и ползват метрото в града.Само тук сме гъзари...

    Коментиран от #32, #102

  • 25 4х4

    57 22 Отговор

    До коментар #22 от "Анани Куртев Пурков":

    Това е доработено на 400 коня,така го взех от чужбина.Вдига точно толко, мерено е многократно с джипиес,навигация и даже полицеиска камера...
    Ако не вярваш, оставяш ми 50 000 лева и ти давам ключът да пробваш сам.
    Аз не парадирам с евото,има и много по-бързи от моето, но засега си ме кефи, въпреки че ми се иска нещо 600-700 коня.
    А джипа доставя незаменимо удоволствие, когато минава напряко през царевицата без път или гази във вода до фаровете, както и в изровени балкански пътища. Няма нов джип, който да го направи...
    И вероятно ти си разумният,с астрата 75 коня от 94 година...

    Коментиран от #29, #89

  • 26 миро

    21 15 Отговор
    класацията е точна
  • 27 чумаво прасе

    12 52 Отговор
    А що го няма " "Ssanyong Rexton"?! Това е истински джип!65226
  • 28 Каракуд

    52 6 Отговор
    Чиcтo нoви ceриoзни джипoвe, 4х4, бързи-бaвни, блoкaжи и пр. вeчe пoчти нe ce прeдлaгaт нa пaзaрa или ca мнoгo cкъпи, зaтoвa ce oриeнтирaх към япoнcки пикaп. Гoрeoпиcaнитe кифлeнcки cувчeтa cтaвaт caмo зa дo мoлa, с изключение на двата Круйзера на Тойота.
  • 29 Каракуд

    44 9 Отговор

    До коментар #25 от "4х4":

    Пич, 100% подкрепям коментарите ти, само не разбирам защо си правиш труда да отговаряш на разни мишоци. “...направо през царевицата... “, ЙЕС, сувчетата ДГД
  • 30 Бай Цвятко

    47 12 Отговор
    Що няма Нисан? Патрол, Патфайндър? Бааати класацията! Тука има коли,които яко се чупят...и не са точно джипове

    Коментиран от #44, #119

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 големия

    14 25 Отговор

    До коментар #24 от "4х4":

    Лъжеш малкопишковец!

    Коментиран от #101

  • 33 Зико

    35 31 Отговор
    Ако искаш високо проходим и надежден автомобил нова са НИВА и УАЗ може да не са толкова красиви но пък са стабилни и надежни.
  • 34 Reptile

    10 21 Отговор
    Колеги, айде стегнете се малко! Пише до 7 години т.е това са почти последните еовлюции на съответните модели.
    Според мен класацията е коректна. Хонда е много добра, ама в друга класация излезе, че много смъртни случаи т.е малко са и слаби ламаринките. По тази причина, като по-глупав, оставам на германския си джип...
  • 35 Reptile

    14 38 Отговор
    И нещо забравих да Ви питам - по каква причина тези дърти Тойоти си ги шиткате на такива пари?! Някаква секта е това!
    Няма никакъв комфорт, ужасно купе т.е не е проходимо и яко, като G-класа. И си мисля, че ако искам само в гората има поне 10 джипки, дето не са по-лоши и са по 5000 лв, ако искам комфорт - пазара е необятен... кой-каквото му е на сърце. Един познат си купи едно Мицу за 5000 лв - слънце, върви, бавни, цели мостове... чук, не виждам тази Тотка за какво ти е, дори да приемем, че е малко по-здрава?!
  • 36 хонда

    39 12 Отговор
    Хехе стига бе мерцедес - здрав.Това някаква шега ли е .Или просто статията е платена.
  • 37 Неразбиращ

    43 3 Отговор
    Пълна порнография....всичко зависиот това как се експлоатира и поддържа....виждал съм и здрави ферози на 100 години и рухнали паджера на 10 години ...всичко е относително...айде сега почвайте да оспорвате
  • 38 селянин 1

    55 7 Отговор
    Всеки си фали,,джипа,,я съм на 4runner,125 к.с.3.0-TD,97 год.на 22 годин,с ел.пакет,климатик..два кубика дърва вози отзад,като манеш вторио ред седалки,никога не ме е оставил у гората..блокаж,бръзи и бавни и сръпска музика.
  • 39 400 коня

    21 5 Отговор
    За коя статистика става въпрос.За черен път,асвалт или асвалт с много дупки...,😁
  • 40 асддса

    9 24 Отговор
    Най-смешното е че оризарите сами си наставят как ние казваме че немските коли са здрави, за да има с какво да се възхваляват сами.
    Никой не е казал че са най-здрави, просто казваме че са най-добри :)

    Коментиран от #43, #46

  • 41 Пълни глупости

    6 12 Отговор
    Платена статия.
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 селянин 1

    17 3 Отговор

    До коментар #40 от "асддса":

    Дай пример за нещо,,джипешко,,здраво от ваг,опел..за,,G,,не пиши,че са за други бг..а сетих се нещо здраво от ваг,,таро,,

    Коментиран от #49, #99

  • 44 слънчева радиация

    19 11 Отговор

    До коментар #30 от "Бай Цвятко":

    Щото класацията не е за джипове .Има НИСАН ПАТРОЛ и всички останали !
  • 45 хахахаха

    43 5 Отговор
    Туарега особено е супер надежден хахахахаххаа
  • 46 Лъки

    55 4 Отговор

    До коментар #40 от "асддса":

    Top Gear направиха епизод с Toyota Hilux, блъскаха, горяха, давеха я, даже са я качили на покрива на една сграда. Взривиха сградата, колата падна и оцеля. А за Паджеро, печелило е 10 пъти Париж Дакар. Купуваш си Х5 с най-безполезните екстри за да се правиш на гъзар.
    Явно ако ги купуваш сигурно имаш пари и за ремонт.

    Коментиран от #60

  • 47 ГГГГГ

    20 7 Отговор
    Два въпроса към Р. Славчев
    Кой е правил класацията?
    От кога Волво е японска кола?
  • 48 PlimP

    5 4 Отговор
    пахероооо рулзааааа
  • 49 Давам пример

    21 3 Отговор

    До коментар #43 от "селянин 1":

    Опел преди имаха добри джипешки предложения когато лепваха тяхната емблема на Исузу

    Коментиран от #53

  • 50 Хайл

    13 3 Отговор

    До коментар #5 от "Фриман":

    Ко да праят хората,нали и немците уж коли правят....🤣
  • 51 A bee

    13 2 Отговор
    Уж
    волвото беше най най във всичко а то ко стана
  • 52 Митко

    11 5 Отговор
    И Nissan що го няма? Само питам не съм фен на марката ама съм чувал че и те стават....
  • 53 селянин 1

    26 6 Отговор

    До коментар #49 от "Давам пример":

    Оти фалите немецо с джапан двг.. опел фронтера-исузу, вагин таро-тойота..абе дай нещо къде е асъл,,швабско,,
  • 54 Баси балъците

    41 6 Отговор
    Абе хора, имате класация от тествани автомобили, кой какво има, какво кара, как не ви е срам да се обиждате? Кой балък, кой тенко или дебилопишков бил.... срам ме е да ви чета коментарите. Ще се изкаже ли някой разумно? Срамота неземна. По добре не пишете, знаете ли колко сте смешни отстрани?

    Коментиран от #74

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Давам пример

    24 2 Отговор
    Еми старите Гелендевагени ставаха, сега тия новите с 19-22 цола джанти и нископрофилни гуми по добре да не идват в Балкана, че и боята им много скъпа а може да се издере в клоните, даже и некое огледало може да даде фира.
  • 57 Каракуд

    11 1 Отговор

    До коментар #55 от "JPower":

    За автоматичната скоростна кутия не съм напълно съгласен, зависи от терена, на Ю Тубата има един пич австралийски офроудър който много добре обяснява преимуществата и недостатъците на двата вида кутии за различните офроуд терени, кал, пясък, камъни и т.н.

    Коментиран от #62

  • 58 Нереза

    5 1 Отговор
    КО - НЕ !!!!!!!
  • 59 7777

    15 1 Отговор
    Поредните големи глупости а да забравих че този свят е бизнес
  • 60 асддса

    9 27 Отговор

    До коментар #46 от "Лъки":

    Не, не си купувам Х5 за да се правя на гъзар. Това го мислят само комплексарите, които понеже не могат да си позволят такива коли, а ги искат и се убеждават че другите се правят на гъзари и че колите са лоши.
    Купувам немски защото са сигурни и предлагат комбинация от неща, които други не предлагат - Комфорт, лукс, мощност, безопасност, добро управление, екстри, кеф като цяло. Добави обезценяването и взимаш всичко това на добра цена.

    Коментиран от #69, #71

  • 61 Ицо

    7 5 Отговор
    А е ей - ФРОНТЕРААААА!!!!!!!!!!!!
  • 62 JPower

    14 17 Отговор

    До коментар #57 от "Каракуд":

    Всяко правило си има изключение, но ако в 100 ситуации 1 е в полза на автомата, то в 99 е за ръчката!!! Автомата е за градско шофиране и за некадърници!!!! Една от колите ми е автомат, най - гадната, освен в града...

    Коментиран от #63

  • 63 Каракуд

    12 10 Отговор

    До коментар #62 от "JPower":

    Не знам каква ти е "гадната" кола, но силно се съмнявам че можеш да превключваш по кадърно от добър автомат, да не говорим за ръчния режим.
  • 64 Аз съм

    7 9 Отговор
    А бе откога Волво не е европейска кола, или аз нещо не съм разбрал?
  • 65 big

    14 3 Отговор
    Днес определено научих нещо ново. Явно VW Touareg и Volvo XC са доста здрави машини, а G-класата изобщо я няма в класацията. Тя не става видимо. От утре и аз почвам да правя класации, ще си ги подреждам както ми изнася :)
  • 66 Батко Владко

    23 4 Отговор
    Чикиджийчета, ударете си по една злобарка и си легайте.
    Утре ви чека трудов ден в автомивките
    Тия коли са за хора с пари.
  • 67 Господ

    22 18 Отговор
    Най здравите и същевременно евтини са НИВА!
    СЛАВА НА СССР

    Коментиран от #116

  • 68 автомонтьор

    21 8 Отговор
    100 коментара че това не били истински джипове. алооу, който му трябва джипка да ходи за гъби в гората има вранглер, лада нива , дръстери и прочие грозотии. класациите са за СУВ.тоест големи дръгели за смотаняци с малки пишки. хондата и Лексус са неразрушеми машини, останалото е пълен боклук даже като ново.
  • 69 Госта

    4 7 Отговор

    До коментар #60 от "асддса":

    Каза ли им го на льоловците :)
  • 70 Хайл

    15 2 Отговор

    До коментар #17 от "Бобо":

    След 30 години тези модерните с всички екстри ще са станали за вторични, хайлукса ще върви още нищо че е станал на 60 г
  • 71 Хайл

    23 2 Отговор

    До коментар #60 от "асддса":

    Немска и качествена 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣голям майтап🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • 72 sds

    15 4 Отговор
    Само У А З - 469 Б,АМА НИЩО ДРУГО.Моля,не бъркайте паркетните измишльотини с ИСТИНАТА
  • 73 СССР

    15 4 Отговор
    УАЗ ките се карат по 40 години!

    Няма по здрав автомобил!

    Тия паркетници за нищо не стават!

    И УАЗ Хънтър не прави изключение!
  • 74 вартоломей

    5 1 Отговор

    До коментар #54 от "Баси балъците":

    Стига бе човек, нека пишат, то иначе съвсем ще спра да влизам в тоя сайт...
  • 75 СССР

    5 4 Отговор
    УАЗ Хънтър!

    Легендата се завръща!
  • 76 Анонимен

    10 0 Отговор
    Много хора са обидени, че няма G класи , Хайлукс, УАЗ и тнт. Не мисля, че подобни тежки работни машини изобщо влизатв класацията. Това са автомобили с купе върху товарна рама, като концепция това не са леки автомобили нищо, че са под 3,5 тона.

    Коментиран от #77

  • 77 направо през царевицата

    4 1 Отговор

    До коментар #76 от "Анонимен":

    Toyota FJ Cruiser e не по малко тежка работна машина, на рама е, но се споменава в статията. Нещо са им объркани категориите.
  • 78 Алфа Ромео

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Тойотаджия":

    Не, печатна грешка просто...
  • 79 Тъп милиционер

    6 1 Отговор
    А бе леваци, как решихте, че волвото е японско. Въобще как си измисляте класации. Отворете прочетете и тогава се опитвайте да пишете.
    П. П. НАЙ ДОБРЕ ВЪОБЩЕ НЕ СЕ ОПИТВАЙТЕ
  • 80 4RUNNER

    2 0 Отговор
    TOYOTA 4RUNNER 3gen 185KZN
    това е колата, правилната!!!
  • 81 qwerty

    1 0 Отговор
    Важното е, че са правилно подбрани снимки № 1 и № 3 към статията. Баба Мицка и супер!!!
  • 82 Суби

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "коментатор":

    Приятел, не е важно какво пише отпред. Важното е кой е на геврека. И с не повдигнато комби ще мина там откъдето половината изброени по-горе няма да посмеят даже. И за холдексите не знам, ама като се качиш на една h6 автомат да покараш малко, тогава говори за комбитата
  • 83 ужасko

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "коментатор":

    Заедно с ROVER водят класацията на най некачествените автомобили
  • 84 1234

    4 1 Отговор
    Бих добавил Mitsubishi Outlander
  • 85 Швабата

    3 9 Отговор

    До коментар #4 от "Най добрия":

    Най- малката част в есин японски автомобил знаете ли коя е? Мозъка на собственика и .

    Коментиран от #93

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Жоро

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "4х4":

    Аре моля, само да не обиждаш астрите! Верно моята е по-нова и доста повече коне, но след подмяна на основни важни елементи, за 50 хиляди км. е влизала в сервиз САМО за смяна на масла, филтри и свещи! Само течност за чистачки и доливам:)) Иначе Хайлукса ми е мечта, откакто гледах как в Топ Гиър се опитаха да унищожат един такъв стар екземпляр и не успяха:))
  • 90 777

    4 0 Отговор
    По голем кръШ от х5 НЯМА!
  • 91 QUADRIFOGLIO

    13 2 Отговор
    Статията е далеч от обективните обстоятелства. Съвременен VAG и надеждност са две взаимоизключващи се понятия! Имам доста приятели, притежатели на автомобили от VAG групата, някои даже бяха големи фенове на марката, но в момента не желаят и да чуват за тези автомобили. Мой приятел наскоро си продаде пасата, радва се човека, вика "отървах се", щото буквално всяка седмица нещо се чупеше.

    Коментиран от #105

  • 92 Ванко

    4 0 Отговор
    Не знаех че ВОЛВОТО е японско.
  • 93 Лъки

    12 2 Отговор

    До коментар #85 от "Швабата":

    А тия които карат БМВ 3 серия или ML класа. По дебелите им вратове, по празните им погледи и по бръснатите им глави можеш да кажеш че са интелектуалци.

    Коментиран от #113

  • 94 Въй

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Фриман":

    Я недей знай много за VW. Калмук!
  • 95 Fortnite

    2 2 Отговор
    Abe vie za Range Rover Chuvali li ste
  • 96 Джип не е джип

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "коментатор":

    Вече и това не е джип ха ха ха
  • 97 F150

    2 1 Отговор
    F 150 защо го няма в класацията?!?!?!!?
  • 98 Choribarka

    3 0 Отговор
    ☆☆☆☆☆☆G-klasa☆☆☆☆☆
  • 99 Некой

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "селянин 1":

    Ам то Тойота бе!
  • 100 Гост

    3 0 Отговор
    От 2010г карам мицубиши монтеро спорт 3000v6 по здрава кола нема,двигателя е над 600 000км,сменил съм един шарени и сега кормилни накрайници а вярвайте ми че кво ли не е влачил харчи ми 16 в града и 12 извън надали има немски джип толкова здрав ако можеше да си взема един нов такъв
    до 2001 произведен друга кола ми не требва,това е най здравата кола

    Коментиран от #104

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Нали сме

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "4х4":

    Нали сме милионери
  • 103 Гост

    1 0 Отговор
    Малоумна класация на не професионалисти събирана от тук и там в интернет пространството
  • 104 Данн

    1 1 Отговор

    До коментар #100 от "Гост":

    Ами G-klasse бре пич?Ами Q7?ами Frontera 2•0 cc?ти май пак не си си пил хаповете?
    ТАПАНАРИНО?????¡;;;??**"""'@@@£££÷÷××~~[][%%©
  • 105 Пасата

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "QUADRIFOGLIO":

    Да не е бил чисто нов внос на реални км, напълно обслужен? :)
  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 ХОНДА

    2 1 Отговор
    ХОНДА С РВ изключително здрав автомобил.
  • 108 Паджеро 3

    1 0 Отговор
    Карам Паджеро 3 от 5 години. Изключително надежден, до сега освен консумативи друго не съм сменял. Много съм сългасен с класацията. Обиколил съм цяла Европа с Паджерото и никога по нилакъв повод не ме е предал. Карял съм много автомобили и джипове, но по сигурно и здраво от Паджерото не съм срещал.
  • 109 Капитана

    1 0 Отговор
    Имах участие в едно учение с кавалерия, джипове (Ровер, Паджеро, Хамър, УАЗ, Нива, Фронтера, Раф), бронирани машини (БТР, БРДМ) – пресечена местност – урви, горски пътища с дълбоки по педя коловози наклони от 30%, бродове до коляно с речни камъни като пъпеши, дървесни стволове и клони, кал, пясък, шума – въобще истински ад за автомобилите и водачите. Конете без проблем преодоляваха всичко, но там където БТР-а и БРДМ-ите минаха, минаха само Хамъра, УАЗ-ките(в т.ч. и една линейка) и НИВА-та - всички други, най-вече Ровърите закъсаха и така и не завършиха учението! Аз имах УАЗ с една седалка без стъкла и шпригли - направо "ЩАЙГА" и не срещах трудност от клони, храсти даже според задачите ми (изпълнявах заснемане на занятието) се налагаше да изпреварвам колоните встрани от тях, обикаляйки и преодолявайки пънове и камъни. Така че, това учение ми показа колко проблеми "дават екстрите" на някои уж-офроуд-машини. Жалко, че заснетият материал бе предназначен за поверителни нужди и не може да се види. Но конструкторите на автомобили биха могли много неща да съобразят в интерес на подобрението на някои конструкции. Това, което реалната практика поставя на изпитание возилата и водачите, експерименталните изпитания понякога само могат да подведат конструкторите на возилата. Не случайно голяма част от тази категория возила справедливо е наречена "ПАРКЕТНИ" джипове. Екстрите на последните са стремеж на констукторите да предоставят на лаиците-офроудци що-годе някаква възм
  • 110 Капитана

    0 0 Отговор
    Имах участие в едно учение с кавалерия, джипове (Ровер, Паджеро, Хамър, УАЗ, Нива, Фронтера, Раф), бронирани машини (БТР, БРДМ) – пресечена местност – урви, горски пътища с дълбоки по педя коловози наклони от 30%, бродове до коляно с речни камъни като пъпеши, дървесни стволове и клони, кал, пясък, шума – въобще истински ад за автомобилите и водачите. Конете без проблем преодоляваха всичко, но там където БТР-а и БРДМ-ите минаха, минаха само Хамъра, УАЗ-ките(в т.ч. и една линейка) и НИВА-та - всички други, най-вече Ровърите закъсаха и така и не завършиха учението! Аз имах УАЗ с една седалка без стъкла и шпригли - направо "ЩАЙГА" и не срещах трудност от клони, храсти даже според задачите ми (изпълнявах заснемане на занятието) се налагаше да изпреварвам колоните встрани от тях, обикаляйки и преодолявайки пънове и камъни. Така че, това учение ми показа колко проблеми "дават екстрите" на някои уж-офроуд-машини. Жалко, че заснетият материал бе предназначен за поверителни нужди и не може да се види. Но конструкторите на автомобили биха могли много неща да съобразят в интерес на подобрението на някои конструкции. Това, с което реалната практика поставя на изпитание возилата и водачите, експерименталните изпитания понякога само могат да подведат конструкторите на возилата. Не случайно голяма част от тази категория возила справедливо е наречена "ПАРКЕТНИ" джипове. Екстрите на последните са стремеж на констукторите да предоставят на лаиците-офроудци що-годе някаква въ
  • 111 Капитана

    2 0 Отговор
    Вероятно мястот за коментар е лимитирано и не се качи целият ми коментар - затова ето и остатъка от него
    ... ... ... Не случайно голяма част от тази категория возила справедливо е наречена "ПАРКЕТНИ" джипове. Екстрите на последните са стремеж на констукторите да предоставят на лаиците-офроудци що-годе някаква възможност да се разходят из природата, ама не много пресечена. Истинският ОФ-РОУД трябва да е преди всичко здрав и с добър набор от ръчно задействаеми функции, останалото е дължимо от “задкормилното устройство”
  • 112 ДЪРТ

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Тойотаджия":

    МАЙ НЕ ТИ СТИГАТ КИНТИ ЗА WV AKO НЯКОКА МОЖЕЖ ДА СИ ГО ПОЗВОЛИШ ЩЕ ЗАБРАВИШ ЗА ТЕЗИ ,,ХУБАВИ ЯПОНЦИ''НО И ЗА ТОВА НЕ ЗМАМ КАЧВАЛ ЛИ СИ СЕ ИЛИ СИ КАТО ОНАЯ ДЕТО КАЗАЛА В АСАНСЬОРА ,,МИ КАЗАХА МА ХУБАВО Е,, ПО ПОВОД СВИРКИТЕ
  • 113 БМВ 3

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Лъки":

    Ако си доволен от японеца не би трябвало да се комплексираш. Явно не си имал допир до бмв или мерцедес. Не е красиво да се обобщават всички, които карат различен от най-хубавия /твоя/ автомобил, а всъщност какъв е той?
  • 114 Rav4

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Тойотаджия":

    Какво мислите за Toyota Rav4
  • 115 ръжда

    1 0 Отговор
    honda e боклук, имат едн NSX и тва е, сичко друго гние
  • 116 Хари

    0 2 Отговор

    До коментар #67 от "Господ":

    Веднъж се возих в една Нива от твоите. Вътре мирише все едно тия тъпунгери руснаците са изпозвали новичок за изработка на евтините пластмаси от облицовката. А как бучи двигателя, думи нямам РУСНАК КОЛА НЕ МОЖЕ ДА НАПРАВИ, ТОВА Е СТАРА ИСТИНА.
  • 117 ехоо

    1 0 Отговор
    първо се ограмоти в писаниците си изглежда никога не си имал 170 хилки да си позволиш VW Toureg и да го покараш 8-9 години безпроблемно 3,6FSI на пружини и тогава анализираш и сравняваш ако си карал и други поне пет броя разни марки! снимаи се с твоите щайги и ги качи на стената в хола да се сещаш защо са там!!!!
  • 118 абе

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Анти милиционер":

    ти не си виждал никъкъв явно таурег щом се изказваш неподготвен закупил съм си го чисто нов преди 9 години 3,7фси в сащ и не се е счупил ама нищо само каране стана на 180х.км. тази година му смених акумолатора оргиналния и обслужваш ремък в семеиството ми има и други джипове от други марки и два японеца няма място за сравнение сменил съм ама много щото съм имал възможност и съм дърт ...а кибиците стоят и мълчат,,,,
  • 119 STRONG-MAN

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Бай Цвятко":

    Карам си Терано 1 2,7TD и не смея да го продам гори прилично 8/10 здраво бавни бързи железен мотор