1 738 9

По-наточена M8 Competition е водещата кола за безопасност на MotoGP

По-наточена M8 Competition е водещата кола за безопасност на MotoGP

Безспорно MotoGP е най-елитният пистов шампионат по мотоциклетизъм в света. С всяка година състезанията стават все и все по-бързи, като през 2019-та бе поставен и новият световен рекорд за най-висока скорост - 356,7 км/ч, развита от състезателя на Ducati Андреа Довициозо на италианското трасе "Муджело". Естествено, BMW като официален партньор за колите за безопасност вече двадесет години, се нуждае от автомобил, който да бъде толкова страхотен, колкото и мотоциклетите, които обикалят по най-добрите писти в света.

По-наточена M8 Competition е водещата кола за безопасност на MotoGP


Именно заради това, водещата роля в баварския автопарк за безопасност на шампионата ще бъде връчена на BMW M8 MotoGP Safety Car, който е базиран на M8 Competition.

По-наточена M8 Competition е водещата кола за безопасност на MotoGP

По-наточена M8 Competition е водещата кола за безопасност на MotoGP

Според Маркус Флаш, президент на М отдела на BMW, BMW M8 и състезателната BMW M8 GTE са разработени паралелно. „Ето защо беше логична стъпка за нас да изберем наскоро излязлата BMW M8 Competition като основа за новия си автомобил за безопасност на MotoGP. Дори в стандартната си версия тази високопроизводителна кола е подходяща за състезателната писта. С иновативните си технически характеристики това е още един пример за стремежа ни да продължаваме да вървим нагоре. С BMW M8 MotoGP Safety Car, ние наистина сме развълнувани да представим нов и мощен водещ автомобил, който е подходящ за най-високо ниво на състезания с мотоциклети “, допълни той.

По-наточена M8 Competition е водещата кола за безопасност на MotoGP


Версията на M8 Competition за MotoGP е подобрена с многобройни части, които също могат да бъдат преоборудвани и в стандартния модел M8. Разбира се, колата е лека, аеродинамична и невероятна за гледане. Добавянето на ленти в типичните за M Performance цветове, специални състезателни функции и оборудване за безопасност са последните щрихи към този звяр с максимална мощност от 625 конски сили.

По-наточена M8 Competition е водещата кола за безопасност на MotoGP

По-наточена M8 Competition е водещата кола за безопасност на MotoGP

По-наточена M8 Competition е водещата кола за безопасност на MotoGP

Двигателят е битурбо V8, управляван от осемстепенна автоматична трансмисия, допълнена от система за задвижване на всички колела, която позволява на M8 MotoGP Safety Car да ускори от 0-100 км/ч час само за 3,2 секунди.

По-наточена M8 Competition е водещата кола за безопасност на MotoGP

Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Чичу Ади

    14 16 Отговор
    Голям го вадят, ама ги е страх да се пуснат с мотора в шампионата. Мерцедесите водят колоната в Ф1 с и без кола за сигурност. Уж спортисти тея баварци, пък в нито един спорт нямат доминация. В ДТМ дори не си струва да споменаваме, WEC пък са опашкарите в колоната. Опитвам се да се сетя за поне един шампионат, където да изпъкнат, но няма такъв. Вече 15 години опитват да направят читав 3.0 турбо двигател(бензин) и провал след провал. Да се пробват да почнат отначало с парен двигател на въглища, или да потърсят помощ от Япония, ВАГ, МБ...

    Коментиран от #3, #5, #9

  • 2 Brabus

    13 12 Отговор
    Това недоразумение ще се счупи преди да стигне до пистата!

    Коментиран от #4

  • 3 ДА ВЗЕМЕШ И ДА ИМ НАПРАВИШ

    10 6 Отговор

    До коментар #1 от "Чичу Ади":

    ТАКЪВ ДВИГАТЕЛ..СЛЕД КАТО СИ ПО- МОЖЕЩ И ПО- ДОБЪР ОТ ИНЖЕНЕРИТЕ НА BMW..ВМЕСТО ДА СТОИШ И ДА ДРАСКАШ ТЪПОТИИ..ГОЛЯМ СПЕЦИАЛИСТ СИ ЯВНО И МНОГО РАЗБИРАШ..А ТЕЯ ОТ BMW КАК НЕ СА СЕ СЕТИЛИ ЧЕ ЕДИН КОМПЛЕКСАР ОТ БЪЛГАРИЯ ЩЕ ИМ НАПРАВИ МЕЧТАНИЯ ДВИГАТЕЛ...АМИ ЕЛЕМЕНТАРЕН СИ И НЕ СИ НАЯСНО С ВMW...ЗАТОВА КОМЕНТИРАЙ СТАТИИ ЗА МОСКВИЧ ИЛИ ЗИЛ..И НАЙ-ВЕРОЯТНО И НЕ СИ ОТВАРЯЛ ДАЖЕ И ВРАТА НА BMW..НО ИНАЧЕ МНОГО ГИ РАЗБИРАШ..
  • 4 АКО ГО КАРАШ ТИ СЪС

    6 5 Отговор

    До коментар #2 от "Brabus":

    СИГУРНСТ ЩЕ СЕ СЧУПИ..ТЕЗИ КОЛИ СА ЗА ШОФЬОРИ А НЕ ЗА КАРУЦАРИ..ТАКА ЧЕЕЕ..
  • 5 John Doe

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Чичу Ади":

    Да бе, много са зле редовите турбо шестаци на БМВ, заради това супрата я направиха с такъв, за това Мерцедес преговарят с БМВ в момента за техните шестаци. Абе трагични са направо, нищо не става от тях. Даже и лексусите се чува, че ще ги оборудват с тез боклуци, тц, цт. Съсипаха ги тея коли с тез боклуци на бмв!

    Коментиран от #8

  • 6 bmw

    5 2 Отговор
    Ти точно 3 литровия шестак ли изкара лош.Ако ми кажеш един по-добър ще ти дам 100лв.Само не ми казвай мерцедес.

    Коментиран от #7

  • 7 Чичу Ади

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "bmw":

    N54, N55, B58, от трошляк нагоре. Сега чакаме да видим S58 за какво ще го отзоват по-напред. Един колега беше с Е92 N55, смени го с М3 и прословутия S65, че за 2 години беше хвърлил над 3К за ремонти. Сега се опитва да шитне тая М-ка, че според него няма по-чуплива кола. Направо ще сменя марката от тук насетне и се оглежда за R8. И всичко това при положение, че работим в БМВ. Както предположи някой, дори не съм отварял вратата на такава космическа кола.... ХАХАХА!
  • 8 Legend

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "John Doe":

    Нормално е да ги искат, то в тая криза само от резервни части ще успеят да закрепят положението и ще се спасят от фалит. След 1994 година не търси вечни автомобили, както и България 4-ти в света по Футбол.
  • 9 Jack Bauer

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Чичу Ади":

    Да бе те и Toyota, Citroen и Hunday водят класацията във WRC, но я им виж цивилните версии ...

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.