4 102 12

Автоблизнаци от различни родители (ЧАСТ II)

Автоблизнаци от различни родители (ЧАСТ II)

И в двете двойки авто близнаци, които ви показахме в първата част на материала участва по една японска кола, но сега ще спрем вниманието ви на две по-различни колаборации - между две японски спортни коли и между френска и германска.

Toyota GT86
Автоблизнаци от различни родители (ЧАСТ II)


Това е втори модел на Toyota, който включваме в нашата подборка. Купето GT86 се появява на бял свят през 2012-а, като целта е да замести спрените от производство спортни модели Celica и MR2. Още от самото начало тази спортно ориентирана Toyota има брат близнак, който също е японец.

Subaru BRZ
Автоблизнаци от различни родители (ЧАСТ II)


Единствената разлика между Toyota GT86 и Subaru BRZ е в емблемите и надписите на моделите по купетата. Говори се, че и следващото поколение на двата модела близнаци ще се базира на същата платформа, която се използва и сега.

Renault Twingo
Автоблизнаци от различни родители (ЧАСТ II)


Френският мъник се появява за първи път през 1993 година, а в днешното си трето поколение се прави от 2013-а. Въпреки вече приличната си възраст този симпатичен модел така и не се добра до родните ни пазари, както всъщност и неговия близнак.

Smart ForTwo
Автоблизнаци от различни родители (ЧАСТ II)


Той обаче, макар и непредставен официално у нас е доста по-разпространен в България. "Карантиите" на този мъник обаче са идентични с тези на Twingo, но сега, след като половината от акциите на Smart станаха собственост на китайците от Geely, бъдещето е доста неясно.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 15 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Миро
    Отговор
    1 13:54  13.08.19
    124 ката на фиат е много красива, незнаех, че е близнак на МХ5

    Коментиран от #6

  • Bruno Sacco
    Отговор
    2 14:02  13.08.19
    Има само една истинска 124-ка и тя е на Mercedes :)
  • Гост
    Отговор
    3 14:05  13.08.19
    Как Фиат се прави ор 1996 до 1981?

  • Спиро
    Отговор
    4 14:08  13.08.19
    При бусовете са повече.За тях кога ще има материал?
  • сектант wannabe
    Отговор
    5 14:41  13.08.19
    Само Дъстъра е уникат.
  • gvdff
    Отговор
    6 14:53  13.08.19

    До коментар #1 от "Миро":

    Да, еднакви са, като фиата за мен е възродена класика като рено алпин, а маздичката просто е колкото да обновят колата на феновете си. Според журналисти, фиата се управлява по-добре, по-спортно.
  • Драйвър
    Отговор
    7 16:21  13.08.19
    Ехее ,пак стари новини,това може да е сравнително нова практика в Европа,но съществува по света от 50 години!Това се нарича"ребаджване" (смяна на емблемите)и за първи път се прави през седемдесетте години в Япония,Дайхатсу прави микроколи за Субару например,а Субару прави Джипки за Дайхатсу и мн други,през осемдесетте години беше масовапрактика в Америка,като модели на Митсубиши се правеха под марката Додж и др. и продължава и до днес,ВСЕКИ ЕДИН МОДЕЛ на Форд или Шевролет се произвежда под минимун още две марки от концерна производител.

  • селянин 1
    Отговор
    8 16:22  13.08.19
    Тойота и Субару..отдавна вървят ръка за ръка-сега правят съвместна разработка за голям електрически кросоувър..тойота отговаря за електриката,а субару за системата за задвижване на 4-те колела,просто и ясно,където всеки е най силен,заедно те-по бързо и по добре ще отговорят,на изискванията на пазара

    Коментиран от #12

  • Гост
    Отговор
    9 16:59  13.08.19
    Добре е подбрано само че има един лек недостатък. При Тойота и Субару има и още една кола която се продаваше в САЩ и спряха да я продават тъй като има слабо търсене въпреки по-ниската цена. Scion FR-S само че тъй като не се произвежда от 2016 насам през 2017 я има само като Тойота GT86 и Субару BRZ
  • Хахахахахха
    Отговор
    10 17:32  13.08.19
    Туинго и Смарт за двама, тея акъл в главите имат ли ???
  • селянин 1
    Отговор
    11 19:32  13.08.19
    Нищо ново под слънцето..Skion е бренд на Тойота създаден за по младото поколение в щатите ,позициониран в Торънс,калифорния..хА и хВ използват рамата на ярис,iM на аурис,а FR-S си е gt-86/тойота/и brz/субару/..по добре съсредoточи се в/у Supra и Z4.
  • БатП
    Отговор
    12 11:29  15.08.19

    До коментар #8 от "селянин 1":

    Точно така. Но в статията има и друга грешка. Пишат, че двата модела се различават само по емблемите, но всъщност броните им не са еднакви. Тойотата има малко по-разярен вид, докато Субито е все едно нахилено.

Напиши коментар:


Публикувай