Въпреки огромните разходи по преминаването към нова архитектура със средно разположен двигател и забавянето на проекта заради нуждата от усъвършенстване на конструкцията в тестовата фаза Chevrolet спази обещанието си да удържи цената на новия Corvette C8 под $60 000 (€54 063). От компанията обявиха официално, че базовата версия на суперколата 1LT ще струва $59 995.
Цената включва разходите за доставка и е по-висока с едва $1 005 (€906) от най-евтината модификация на предишния модел C7. Това е добра новина за феновете на Corvette, за които екзотичната нова компоновка с монтиран пред задния мост двигател би изгубила всякакъв смисъл при цена от $100 000.
От Chevrolet вече се похвалиха, че са разпродали целия тираж за догодина, при това още преди да бъде обявена ценовата листа. Друг е въпросът, че който иска най-високото ниво на оборудване 3LT, ще трябва да се бръкне с поне $71 945 (€64 771), а наточените версии ще излиза тепърва и надали ще бъдат толкова достъпни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #3, #4, #8
18:18 15.08.2019
2 Дон
18:35 15.08.2019
3 гост
До коментар #1 от "гост":
А предстои отпадане на митата в ЕС за американски коли , ако искат стогодишните да продават в САЩ !! Щото техните с мито в Америка са абсолютно непродаваеми !19:03 15.08.2019
4 гост
До коментар #1 от "гост":
Само че 60 000 долара по днешния курс са 105 000 лева без ДДС !!!Коментиран от #5
19:06 15.08.2019
5 Бачо Киро
До коментар #4 от "гост":
Ма като ги конвертираш и ддс ли ша тургаш... Тц тц тц тц тц тц тц тц.... Цената е с ддс все пак. Иначе си прав, че не са 90 бона, а 105 и дребни. Въпреки това цената е много добра.Коментиран от #9
19:26 15.08.2019
6 ФауВе
19:58 15.08.2019
7 ФК Хетафе
19:58 15.08.2019
8 Random
До коментар #1 от "гост":
Само дето BMW-то е сто пъти по-кола. И като интериор, и като двигател, и като окачване, за дизайн да не говорим. Това е още с двигател с разпред. вал в блока, ниво 1920 година. КаруцаКоментиран от #11, #19, #20
20:01 15.08.2019
9 Random
До коментар #5 от "Бачо Киро":
В щатите по магазините цените са без ддс, за колите не знам20:26 15.08.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 CL500
До коментар #8 от "Random":
Чак пък каруца, ади, ади :-) Тая каручка на снимката с перформанс пакета отлепя до 60 мили/час за малко под 3 сек. От Корвет заявиха, че ще има и наточена до 1000 коня версия 4х4 хибрид, а базовата е само с 495 коня V8, 6.2 литра. Не са лоши характеристиките май :-) а е само със задно и е атмосферен двигател, скоростите са с двоен съединител, 8-степенен автоматик. A на писта ще къса всяко БМВ (тя е проектирана да се пъне на Порше, не че ще успее, де) и бъди сигурен, че БМВ въобще не е в категорията и. Защото това е леко спортно купе ( само 1530 кг ) и дълго 4.63 метра, задно разположен двигател. Не ти е семейна кола, това нещо и с широките гуми ( 20'' и 305 мм широки задни гуми) влиза и излиза от завоя, докато ти с БМВ-то още се готвиш и намаляш за завоя ;-)Коментиран от #12, #13
20:33 15.08.2019
12 John Doe
До коментар #11 от "CL500":
Все ми се струва, че предстоящото м3 ще разплаква тоя американец на всяка една писта (ще е и доста по-скъпо де). Като цяло на мен колата ми допада, интериора обаче отново е кошмарен, типично в американски стил.20:44 15.08.2019
13 Random
До коментар #11 от "CL500":
Като направят нормален двигател ще ги призная, дотогава са каруциКоментиран от #24, #37
20:46 15.08.2019
14 Random
До коментар #10 от "Дъ Клаш":
И защо не e? Айде изброй 3 причини като си толкова умен.20:47 15.08.2019
15 Дъ Клаш
Коментиран от #16
20:54 15.08.2019
16 Random
До коментар #15 от "Дъ Клаш":
Интересно щом бмв е нисък клас кой клас са дачия, хюдай, шкода, рено и др. 60 хил и било конкуренция на ферари? Ферарито го отнася по всички показатели21:07 15.08.2019
17 Алфа Вълкът
Коментиран от #23
21:16 15.08.2019
18 Алфа Ромео
22:22 15.08.2019
19 333
До коментар #8 от "Random":
Времена на Нюрбургринг.7:27.88 BMW M4 GTS
7:48 BMW M3 GTS Coupé
7:13.90 Chevrolet Corvette C7 Z06
Времето на стария Корвет е няма и секунда под това на Porsche 918, дето струва към милион евро.
Прав си, че е по-зле интериора, ама М3 хич не може да се мери с тая кола. Виж, Карера и AMG-GT са друга бира, ама цените им са болезнени. BMW подобна кола просто нямат. И да, разпределителен вал в блока е архаично, но очевидно работи.
Коментиран от #21
01:40 16.08.2019
20 Георги
До коментар #8 от "Random":
Само не виждам какъв е проблема на двигател с повдигателни прътове ? Та това е най - надеждния вариант който може да съществува ! Няма да къса ремък нито верига.Коментиран от #22, #27
02:07 16.08.2019
21 CL500
До коментар #19 от "333":
Съгласен съм с теб. За Мерца предполагам имаш в предвид ГТ-Р, който се оказа наистина супер сполучлив модел. Дори много хора все още не са наясно, че той дава по-добри времена и от прехваления Нисан ГТР, а Мерца е само със задно. Отвсякъде го превъзнасят, как наай-сетне Мерц са направили спортен автомобил с истинско спортно и супер директно управление и усещане за пътя. Но наистина е много скъп. За Порше няма смисъл да говорим - за някои красиви, за други грозни - няма значение, но покараш ли малко и оставаш влюбен за цял живот :-) Не напразно са марката, която е на върха на всяка статистика за радост от шофирането, надеждност и удовлетвореност от даването на торбата с парите за нея. А този Корвет мисля наистина е правен да е като европейка от старата школа - малък, лек, задноразположен двигател, само със задно, голям двигател атмосферка. Нищо общо с обичайните американки - тежички, високи, напомпани и почти неуправляеми, просто несъответствие на мощен двигател и купе. А тук имаме мисъл да е истински спортна и бърза на писта, не на тъпия драг. И на тази цена ... Супер е! Дори се предлага в 3 различни ценови варианта, има за всеки - от млади вървежни катилчета захлебили някой лев до мъже в кризата на средна възраст, които винаги са си мечтали за спортна кола, ама толкова пари - тц.Коментиран от #39
08:33 16.08.2019
22 ФауВе
До коментар #20 от "Георги":
Остави ги джендърите. Те си нямат хабер от механика и кинематика.Коментиран от #25
08:37 16.08.2019
23 ФауВе
До коментар #17 от "Алфа Вълкът":
Пълни глупости. Возил съм се в Корвет, две поколения по-стар от този. Изключителна кола с отлична возия и супер добре подбрани предавки.08:39 16.08.2019
24 ФауВе
До коментар #13 от "Random":
Осмаците им са ненадминати двигатели. Можем само да мечтаем за такива.Коментиран от #26
08:41 16.08.2019
25 Random
До коментар #22 от "ФауВе":
Така е, за мой късмет не съм джендър за разлика от вас.09:04 16.08.2019
26 Random
До коментар #24 от "ФауВе":
Ненадминати? По разход? Щото нито са най-мощните, нито най-леките, за надеждност последните 20 години не може да се говори. Японците и немците правят много по-добри двигателиКоментиран от #31
09:06 16.08.2019
27 Random
До коментар #20 от "Георги":
Само да знаеш че на шевролет LS двигателите нямат механизъм за обтягане на веригата. И да знаеш че този вид газоразпределителен механизъм 1-не позволява високи обороти, и 2-поради възможността за само 2 клапана на цилиндър мощността е по-ниска. От там 3-по-висок разход за мощността и 4-поради по-голямата маса на движещите се части се развърта по-бавно. Такъв тип двигатели стават само за камиони и то на дизел. Нямат място в лека кола, още повече спортна.Коментиран от #29, #32, #34, #35
09:12 16.08.2019
28 Ввв
09:36 16.08.2019
29 Този
До коментар #27 от "Random":
Много гаден тоя двигател бе, може ли да развърта толкова бавно, пък 100 за 3 секунди.. То това миксерчето на БМВ 2л с 3 турбини го прави за секунда и половина. Друго си еКоментиран от #30
10:12 16.08.2019
30 Random
До коментар #29 от "Този":
Кой ти говори за 2л мотор? 4.4 на бмв е 100 пъти по-двигател от тия хамерски недоразумения от 1920 г.Коментиран от #33, #36, #38
12:39 16.08.2019
31 ФауВе
До коментар #26 от "Random":
Правят японците ама за малки джендърски колички. Масъл карите са истински коли. А двигателите им са направени за дълги разтояния с много ресурсв тях. За ремонтопригодност да не почвам, че японско счупи ли се и си взимаш отпуск. Кинематиката на в8 с вал в блока е надеждна и изпитана. Изкарват по милион км. Няма как да ме убедиш в обратното. Имал съм коли и от двете страни. Харесвах си боксера на Субарото, но щатският мотор е много по. То няма и как да го сравниш. Там концепциите са различни. Все едно сравняваш мотортица или кола. Различно е.08:33 17.08.2019
32 ФауВе
До коментар #27 от "Random":
Глупост след глупост си писал. За какво ти е обтяжка на веригата в ЛС, като там колелото на ангренажа е точно на 1см от на вала? Няма какво да обтягаш на една педя верига. Два клапана си имат предимство. Мощтностният диапазон е изместен по към ниските. Понякога е предпочитано. А това за бавното развъртане ме разсмя. Не на американски, а дори и на дърт руски в8, ГАЗ53 например, не можеш го изненада с педала на газта. Колкото и рязко да натиснеш той моментално е отговорил. Пробвай сам като помолиш някой газкаджия да припомпиш газта няколко пъти. После пиши тука.08:40 17.08.2019
33 ФауВе
До коментар #30 от "Random":
Мечтай си. Не съм чувал за легендата немски масъл кар. Неслучайно има АМС и хеми легенди.08:44 17.08.2019
34 ФауВе
До коментар #27 от "Random":
И само да знаеш, че с този вид ГРМ, един пра-стар ЗИЛ с бутала по едно кило си развърта до 8000об без да се замитли.08:54 17.08.2019
35 333
До коментар #27 от "Random":
LS е прекрасен двигател. Носи много бой. Изкарват ужасяващи коне от него. Новият Корвет е с LT. Серийно го има с 650 коня в предния Корвет, та не виждам къде виждаш липса на мощност. Въпреки спецификите му е един от най-добрите двигатели в света. Да говориш за разход при коли с мощност около 500 коня е несериозно. Японците успешна спорна кола нямат в тоя диапазон. Новите двигатели на нисан не са като RB26DETT. LFA беше абсурдно скъп и нищо особено, и гледам не го купуват много.В Европа дал Господ хубави коли, ама са много скъпи. Винаги бих предпочел Карера, щото ми е слабост, дори с по-маломощен двигател, дори и с толкова "дървен" интериор като Корвета ама дори и по-маломощните са по-скъпи от него. Не е каруцата от миналия век, дето не може да завива и спира, само с голям мощен мотор, дето не можеш да я вкараш в пътя. От 15 години поне докарват прилично пътно поведение на европейски спортен автомобил.
23:11 17.08.2019
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.